Варненци не одобриха Кирил Йорданов като избранник на ГЕРБ
Понеделник, 24 Октомври 2011 14:21Източник: Moreto.net
Варненци масово не одобряват избора на ПП "ГЕРБ" за кандидат кмет и общински съветници във Варна. Поне не толкова, колкото избора на ГЕРБ за президент.
Това говорят междинните, но достатъчно близки до крайните резултати от гласуването във Варна.
Варненци безспорно са харесали избора на ГЕРБ за президент и вицепрезидент. Росен Плевнелиев и Маргарита Попова са подкрепени от близо половината гласоподаватели във Варна - 47% - цели 7% повече, отколкото кандидате постигат на национално ниво.
Доста по-различно стоят цифрите, когато става въпрос за подкрепата към ГЕРБ за местната власт. Едва една четвърт от гласувалите варненци са подкрепили листата на ГЕРБ за общински съвестници - 25%. Изборът на ГЕРБ за кмет на Варна - Кирил Йорданов пък печели по-малко от една трета от гласоподавателите - 30%.
Аналогия за подкрепата на варненци към ГЕРБ можем да направим и с изборите за Народно събрание от 2009-а. Тогава ГЕРБ получи подкрепата на 45% от гласоподавателите във Варненска област.
|
Коментари |
01:47ч. 27 Октомври 2011 #58 demetrio1.vn Съжалявам за грубото изказване, което ще последва:
ТРЯБВА ДА СИ УНИКАЛНО ТЪП, за да вярваш, че пари от София към Варна "ще потекат разбираш ли" - от Б.Б., тази шопска саморасла на полето тиква!!! Мдааа, Бойко милее за Варна, бъдете сигурни:)) Точно от него идват директните забрани за издаване разрешения за строеж, заповеди за гонене на инвеститори и връщане на проекти /които Киро съвестно изпълнява/!! Бойко, този провинциален каратистопожарникар от софийско поле, той пари ще ви дава и ще ви оправя?! Смешници. Разберете скъпи съграждани - БЪДЕЩЕТО на ВАРНА е в автономността - пристанище, търговия, туризъм, строителство и т.н., независимо и ВЪПРЕКИ София. Когато Варна е била голям търговски град, в София римски плебеи са си мили задниците в рекичката. Как допуснахте тази липса на самочувствие?! Тук е основана България /ако не знаете/, тук е процъфтявала културата, търговията, всичко! Как може ВАРНЕНЕЦ да си мисли за левчета от Шоплука?! Не сте добре бе хора!
Който "разсъждава" по този начин прав му път - градове и села много, на полето.... Но от Варна, нашият любим град - да се изнася!! За Киро, че пари от София щели да дойдат... Невероятно безумие, БОЖЕ пази ни.
16:44ч. 25 Октомври 2011 #57 zvezda5 За Герб, Варна е бита карта, без магистрала, с проучвания за шистов газ в района а как ви се струва ще налива ли държавата пари някъде където ще има еко-катастрофа
16:42ч. 25 Октомври 2011 #56 zvezda5 Надежда е много права, българина много го е страх гласът му да не отиде на вятъра, да не вземе да гласува за някой, който няма да се класира за втори тур.Другата заблуда на варненци специално е че Бойко ще даде пари за Варна, ако кмета е от Герб.Не е така бе хора, вижте Перник-кмета е на БСП, вижте Пловдив-кмета е на ВМРО и т.н.Ако на Бойко му пукаше за Варна щеше да издигне друг кандидат-достоен човек, дори и да е непознат на Варненци щеше да спечели с гласовете на Герб.За Варна им трябва послушен човек , който нищо да не иска и да не прави и само да слуша защото ще го наградят с посланническо място после.
13:42ч. 25 Октомври 2011 #55 Надежда Марешки бил стигнал до тук с купени гласове А как стигна до тук Кирил Да не би с личността си ?!Качиха го на гребена на вълната !Ако не беше подкрепен от ГЕРБ не знам дали щеше да има и 5 % Не виждам особена разлика с купуването на гласове !Гласуването от стадното чувство е същото като да ти купят гласа!
12:36ч. 25 Октомври 2011 #54 zvezda5 Стефанов, това е моята преценка, ако исках да гласувам за Кирил бих го направила първия път, сега дори и моя кандидат да ми каже да гласувам за Кирил не бих го направила, а и съм леко разочарована от позицията му, всички, които са гласували за него са искали промяна, той ги предава в този момент , по-добре да беше казал всеки да гласува по съвест, това е по- добрия отговор
12:28ч. 25 Октомври 2011 #53 Стефанов zvezda, не виждам защо си избрала Марешки. Гласувала си за Костадинов. Сега той каза, че в никакъв случай няма да гласува за Марешки.
Не виждам причина един здраво мислящ човек да подкрепи Марешки, та той стигна до тук с купени гласове.
11:28ч. 25 Октомври 2011 #52 zvezda5 Мислете хора, Кирил е изпята песен, не иска нищо освен да си изкара мандата както е обещал на Бойко и после хайде в Швейцария за награда.Марешки от друга страна трябва да се доказва, колкото и зле да е не може да е по-зле от човек, който неможе и неиска да направи нищо за града, Марешки има характер и е чепат, по-добре такъв отколкото някой който незнае какво са подписвали заместниците му. От дебата останах с убеждението че Кирил нищо незнае, че все зад гърба му са се подписвали някакви документи,ами къде си ти, къде ти е авторитета.
11:20ч. 25 Октомври 2011 #51 Дядо Йоцо И повече реализъм. Дискусията се вторачи в личностите. Естествено те имат значение. Въпреки всичко Кирил Йорданов натрупа опит в кметството. Веселин Марешки - също. Но дали ще работят за града зависи и от законовите рамки, както и от възможността за обществен контрол. Услугите за града, независимо от това кой е кмет пак ще бъдат скъпи, след като общинските предприятия са приватизирани. Примери - колкото щеш: Чистотата на Варна - никаква, а средствата от местния бюджет текат; "Инжстрой", "Хидрострой" - частни. Когато нямаш контрол върху основни дейности от градското стопанство - естествено е и резултата да е такъв. Частното предприятие има за цел печалбата. Ако бяха останали общински - те можеха да работят с минимална печалба за изгода на града. А мантрата "публично-частно партньорство" си е направо ефемизъм на корупция и скрити интереси. Така че изборът е дилема. Все още не знам кого да подкрепя - нито един не е моя избор.
11:03ч. 25 Октомври 2011 #50 zokova zvezda5: Аз също гледах диспута и изпаднах в потрес. Все едно бях на Женския пазар в Сф, където спорят 2 жени и 20 патки. Срамувах се, че един от тези кандидати ще управлява Варна. И докато донякъде приемах Марешки, защото той е бизнесмен, а не човек с ораторски качества, К.Й. в безсилието си, че губи, размахваше някакви жалби и само заплашваше, без да даде възможност на опонента си да отговори. Колкото до твърдението на К.Й., че ако не бъде избран, ГЕРБ ще обърне гръб на Варна, това не е вярно. Ако имаме кмет, който като бизнесмен ще си направи добре сметката какво му трябва за града, да изготви мотивирани и компетентни документи, с които да иска субсидии от държавата и еврофондовете, няма как правителството да му откаже. В друг коментар дадох примера с кметицата в Смолян, член на БСП. В едно предаване, свързано с изборите, тя направи отчет за свършената работа и специално благодари на ГЕРБ, че правителството не е изхождало от нейната партийна принадлежност, а е помогнало страшно много на града. Същото беше и с гр.Шумен. Затова мисля, че не трябва да разглеждаме ситуацията от тази й плоскост, защото К.Й. си мисли, че варненци отново ще тръгнат като овце и ще дадат гласа си за петия му мандат. Всеки трябва да мисли преди да гласува, но стоенето в къщи няма да оправи града ни. Да вземем пример от софиянци - над 70 % от тях излязоха да гласуват. Докога ще доказваме, че се вписваме в понятието "дълбока провинция".
10:53ч. 25 Октомври 2011 #49 Mishel Интересно дали след 4 години този град няма да издигне нови личности и на балотажа отново ще видим Йрданов и Марешки?
10:46ч. 25 Октомври 2011 #48 zokova Хората казват, че надеждата умира последна. Та и аз казвам - варненци, да гласуваме за малкото надежда, която ни е останала. За тези 4-ри мандата видяхме, че К.Й. не оправда доверието ни. Щом един кмет дава 5 млн.лв /или евра-не помня/, които сам обяви в ефир, за закупуване на 5 бр. огромни палми и ги сложи в центъра да красят града, а в същия момент колите ни се чупеха по разнебитените улици, децата ни, а и ние, бяхме тероризирани от безбройните кучета-помияри, за този ли безотговорен кмет трябва да гласуваме? Затова съм съгласна с mato, че трябва да гласуваме за малкото надежда, която все още е жива. Останалото са само приказки. На 23-ти сгрешихме и резултатът се вижда. Да не допускаме втори път същата грешка, да излезем и да гласуваме за по-малко лошия. Иначе, за кой ли път, ще станем герои в поговорката: Кучето си лае, керванът си върви.
10:45ч. 25 Октомври 2011 #47 zvezda5 езнам дали някой е гледал дебата на Кирил и Марешки по бтв, аз лично гласувах за Костадинов, сега съм решена да гласувам за Марешки, защото не искам Кирил да е кмет, защото съм обидена от избора на управляващите да предложат този човек за кмет, за мен това означава, че Варна не е важна за тях, че те искат послушна марионетка, която е наясно че е последния й мандат.Марешки има какво да доказва, не си мислете че той ще може да прави далавери, защото всичко се гласува в Общински съвет, а там Марешки няма много гласове.Мисля че , ако той стане кмет решенията на Общинския съвет ще са безпристрастни защото кмета ще бъде подкрепен само ако предлага нещо стойностно, в същото време ако Киро стане кмет, в Общинския съвен Герб има 16 души, които ще бъдат малцинство и всички са срещу тях.Мислете с главите си варненци, не се надявайте на пари от Герб за Варна, държавата няма, еврофондовете имат , но ни трябва човек който тепърва ще се доказва , а не амортизирана фурнаджийска лопата, която ще гледа да си избута мандата за да отиде после посланник после в Швейцария, както стана ясно от дебата
10:34ч. 25 Октомври 2011 #46 Martin Гласувайки за Марешки - получаваш ТИМ, гласувайки за Кирчо- получаваш ТИМ, ако ще и за арменския поп д агласувате - получаваш ТИМ. Разберете го хора, тук вашите гласове нямат ниаво значение, изборите са опорочени и в полза на ТИМ.
10:09ч. 25 Октомври 2011 #45 mato В отговор на Мира:Вие страдате ли от това че Марешки е" мошеник"напротив, само печелите ,пазарейки в аптеките му ,докато от това, че Киро е мошеник страдат всички варненци и няма надежда това да се оправи Видяхме го последните 16 години /1 мандат-областен управител и 3-кмет/В единия случай поне има НАДЕЖДА!
09:55ч. 25 Октомври 2011 #44 Mira Зокова, и аз не искам да влизаме в спор, поздравявам Ви за първоначалния избор който сте направили, но аз лично съм объркана и не знам кое ще по-малкото зло за Варненци... За мен и двамата кандидати са си чисти мошеници.
09:41ч. 25 Октомври 2011 #43 zokova Дядо Йоцо:
Аз също гласувах около 09.00 ч и констатирах същото. Затова мисля, че за момента циганите са решаващия фактор К.Й. да е с 30 %. Ако искаме точно те да решаават съдбата на града ни, да ходим на митинги или да си стоим в къщи. Това не е верния начин да кажем НЕ на сегашния кмет.
09:37ч. 25 Октомври 2011 #42 zokova МИРА, това, че Марешки е мутра, е вярно без съмнение. Всички знаем кой е той. Но ако не отидем да гласуваме, пак казвам, все едно даваме гласа си за К.Й. А и тези, които изобщо не гласуват, после нямат право да коментират и критикуват какво е свършил или не следващия кмет. Не, че някой ще ни чуе, но аз съм отговорен човек и не мисля, че моето мълчание и бездействие е начина да покажа своята гражданска позиция. В момента целта на варненци е - да не допуснем за пореден път по-грешния човек в нашата община.
09:37ч. 25 Октомври 2011 #41 Дядо Йоцо Гласувах 09:50 ч. сутринта в у-ще "Елин Пелин". По 2-3 човека в секциите и 30-40 пред секциите с братята роми.
09:31ч. 25 Октомври 2011 #40 zokova МИРА, нямах намерение да влизам в спор с Вас, но понеже в коментара си цитирате някакви цифри, интересно ми е как разбрахте за 60-те процента пенсионери, които са гласували за любимата си партия. Логично е да се помисли, че тяхната партия е БСП, а в резултатите от гласуването видяхме, че Гуцанов е много назад. Дори и да приемем, че 60-те процента са верни, 70 % от общо гласувалите са дали отрицателен вот на К.Й. Това значи, че 30-те процента на Максуда и Каменар са отишли точно за сегашния кмет. И накрая, само като информация, която разбира се не съм длъжна да давам, гласувах за Плевнелиев и Костадин Костадинов. На 63 години съм.
09:24ч. 25 Октомври 2011 #39 Mira Зокова, всички ние дълбоко се съмняваме, че Марешки е по-малкото зло. На него му нужна властта, за да си узаконява черните сделки и да му върви бизнеса гладко. Мислите ли, че този човек милее за Варна?
09:20ч. 25 Октомври 2011 #38 Mira Зокова, хората не искат нито Кирил Йорданов, нито Веселин Марешки, и мисля, че изобщо не сте в час с положението. Факт е, че сред няколко пенсионери на които им зададох въпроса познавате ли Добромир Джиков и Костадин Костадинов, те ме погледнаха с недоумяващ поглед и ме питаха кои са те. Знам, че сред тях има и здравомислещи хора, но повечето гласуват за любимата си партия:) А сред тези 48 % гласували варненци, 60 % са пенсионери, 30 % от максуда и Каменар, и 10 % хора между 18 и 50 години...
09:20ч. 25 Октомври 2011 #37 zokova Приятели, докарахме се до там, че с дълбоко провинциалното си мислене се подредихме така, че от двете злини трябва да изберем по-малката. Прави са някои от коментаторите, че 4 мандата стигат. Видяхме какво може и какво не може сегашния кмет. Независимо, че всички знаем кой е Марешки, все пак мисля, че той е по-малкото зло. И заявявам, че с крайно НЕудоволствие ще дам гласа си за Марешки. Но трябва задължително да гласуваме, защото ако не дадем отрицателния си вот за Йорданов, който превърна Варна в собствена фирма, следващите 4 г. отново ще гледаме него и подгласниците му. И да заблуждава варненци, че ако не бъде избран, Варна ще бъде лишена от полагащите й се субсидии.
09:08ч. 25 Октомври 2011 #36 zokova МИРА, некоректния коментар Ви слага в групата на тези бабички, които уж са гласували за сегашния кмет. Имайте предвид, че възрастните хора не са стадо овце, които под строй отиват и гласуват за този, който цяла Варна не иска. Сред тази група от хора има мислещи и здраво стъпили на земята избиратели, които наистина разсъждават преди да отидат пред урната. Комично и нереално е да се смята, че тези 30 % сегашният кмет е събрал от именно тези пенсионери, които ежедневно се сблъскват с проблемите, с които се сблъскват и младите хора. А защо не приемете, че тези гласове са събрани от Максуда, от Каменар и т.н. А колкото до митинга, към който призовавате варненци, това ще бъде най-голямата грешка, защото не отидем ли да гласуваме, помагаме на К.Й. А нали уж не искате той да е следващия кмет?
09:02ч. 25 Октомври 2011 #35 Sheldon Малко в кръга на шегата, но Марешки ако не друго с тези си автомобили ще бъде силно заинтересован да оправи улиците в града :)
08:54ч. 25 Октомври 2011 #34 Дядо Йоцо Алтернативата на Кирил Йорданов
(виж линк...)
И съм в дилема - Да ме прости Апостола за неговите думи:
"Варненцииииииии !!!!!!!!!!!!!" До там ли я докарахме. Май ще излязат верни думите на оня там другия от същото качество - за "матрияла" ми е думата.
08:34ч. 25 Октомври 2011 #33 Mira Според мен е време всички ние да изразим недоволството си срещу ширещата се корупция в града ни и както казахте "патовата ситуация" в която ни поставиха ГЕРБ. Нека в неделя вместо пред избирателните урни да се съберем пред Общината в знак на протест. Така или иначе пенсионерите ще идат и ще си изберат кмета (то е ясно кой ще бъде). Но нека Бойко види и разбере, че шега с варненци не бива....
02:59ч. 25 Октомври 2011 #32 dido освен алкохолик киро е и зависим от млади момчета ...
това ли ще бъде нашия избор, варна ?!
01:47ч. 25 Октомври 2011 #31 demetrio1.vn Искрено се надявам истинските варненци да накажат продажника Киро и шопските боклуци, които ограбват и унищожават града ни от години. Просто не мога да повярвам, че има хора които да гласуват за К.Й.!! Стига с тези ТИМ, имат пари, власт, общински съветници, те си знаят отдавна келепира и няма смисъл да ги обсъждате. Не са от вчера и не до утре. Говорим за кмет тук. Какво, ако вземе да асфалтира , да прави паркове и паркинги, да озеленява и привлича инвеститори, ТИМ ще му се скарат ли?! Глупости на глупостите.. И на боса на ТИМ не му се кара в кратерите на Варна.
01:45ч. 25 Октомври 2011 #30 mato (Продължавам предния коментар)С една дума все му едно на Киро дали ще харесате това което прави !Затова че щели да пращат пари за варненци ако спечели Киро какво значение има след като ще изчезнат в нечий джоб т.е.ще бъдат откраднати както досега! В този смисъл смятам че по–малкото зло е изборът на Марешки Поне ни остава НАДЕЖДАТА че нещо ще бъде направено за Варна(В другия случай е ясно че няма надежда-просто К Йорданов нямя желание да работи в полза на варненци!)Все пак да не забравяме кои аптеки търсим за евтини лекарства !Някои хора нямат добро мнение за Марешки но поне той е направил нещо за варненци Длъжни сме да се отблагодаримда си дадем шанс за промяна!
01:02ч. 25 Октомври 2011 #29 mato МИЛИ ВАРНЕНЦИ !Боли ме, плаче ми се за нас!Чета и виждам, че мнението ми се покрива с това на повечето от вас!Харесвам ГЕРБ и очаквах да предложат за кмет човек, който ще промени царящото безочие, корупция и бездействие в Общината, човек, който с твърда ръка да промени управлението на Варна! Уви и аз се почувствах безкрайно предадена, от това че в резултат на уговорка с ТИМ, отново бе издигнат К Йорданов!КАКВО НЕ УСПЯ ДА НАПРАВИ ТОЙ ЗА 16 години (1мандат като областен управител и 3 като кмет)че да очакваме да стори това от тук нататък?Той си каза на дебата в TV 7 Цитирам :Нямях намерение да се кандидатирам но Б Борисов ми каза :Трябваш ми !(Не уточни за какво му трябва!) С...
21:03ч. 24 Октомври 2011 #28 Vazmuten А за Мартин:
Ако щеш и да се изрисуваш на бюлетината - все тая!
На втори тур и 1 действителна бюлетина да има и тя да е за някой от кандидатите - той печели !!!
Правила -печели този ,който има 50 + 1 гласа от действителните гласове!
А надежди за касиране на изборите просто няма!
Стар изборджия съм - вярвай ми!
20:56ч. 24 Октомври 2011 #27 Vazmuten Действително ни поставиха в много патова ситуация - единия не става ,защото вече му се изчерпа ресурса и му сърбахме попарата.
Другия не става ,че той пък е далавераджия от всякъде!
И сега какво: Ще трябва да избираме "от трън та на глог , че бил по висок"!
Лошо!Много лошо!
Дилемата е кое е по малкото зло!
Всеки трябва да прецени за себе си!
Отказа от гласуване е бягство от отговорност!
Не го допускайте!
20:48ч. 24 Октомври 2011 #26 Tosh Както казах в друга 'новина' ..за мен тези избори са пълна корупция! Как може ВСЕКИ Варненец да плюе Йорданов и дори Марешки (понеже всички ги знаем какви са и 2-мата и що за стока са) и въпреки това ,точно те да имат най-много гласове?! Как могат да докажат ,че няма някаква "схема" в броенето на гласовете? ..като сигурно самите хора които броят са подкупени, ГЕРБ-аджий или изобщо от някаква партия.
20:20ч. 24 Октомври 2011 #25 mish68 NINA вие да не сте болна???ти ходила ли си на почивка с над 100.000 лв и няколко хиляди евро ДЖОБНИ на почивка???отговори ми и тогава ще гласувам за МЕДУЗАТА!!!
19:50ч. 24 Октомври 2011 #24 hestiq Стига с тези приказки,че герберите не подкрепяли К откъде тогава тези гласове.За кого са гласували?Те са по зле от комунистите адски пристрастни.Познавам много ,които не го харесват,но просто е кандидата на ГЕРБ и те понеже са женени за тази партия гласуват за него.А ако питате мен тези избори бяха за личност,но за съжаление пак се превърнаха в избор на партия.Страх мили хора страх е името на ГЕРБ
19:21ч. 24 Октомври 2011 #23 nina Е после да не ревете.Да ви е честит избора ,БАБИНОТО:))))
19:07ч. 24 Октомври 2011 #22 Bon Jovi Нина,бабо Нина стига комунистически кадри.Този строй умира,не разбирате ли?
18:42ч. 24 Октомври 2011 #21 nina Защо не подкрепихте Борислав Гуцанов.Защо не се абстрахирахте от това, че е от БСП.Много по-достоен от Марешки И от Йорданов. Млад,амбициозен , познаващ много добре проблемите на града.АрестЪТ му беше чиста доза НАТОПЯВАНЕ С ЦЕЛ компрометирането му.И ЯВНО това наистина даде резултат. ЗАСЛУЖАВАТЕ СИ НОВОТО УПРАВЛЕНИЕ.....ЗАЩОТО НЕ МИСЛИХТЕ С ГЛАВИТЕ СИ. Поведението на Марешки е същото като на Б.Б. преди 2 години - много обещаващо в стил РАМБО и много спукани балони.А от К.Й. НАПРАВО МИ СЕ ПОВРЪЩА.....
18:19ч. 24 Октомври 2011 #20 zvezda5 Мистерия на варненските гласове- 30% за Кирчо а никой не е гласувал за него- КАСИРАНЕ
17:51ч. 24 Октомври 2011 #19 Haus Истината е че и двамата за Х...Й,не стават...
17:44ч. 24 Октомври 2011 #18 Гларус Лелее човек ако чете коментарите Ви и може да си помисли, че не хората а Бойко сам е гласувал 40 000 пъти във Варна. Аз вярно негласувах за никой, ама 40 000 са 40 000 жители на град Варна,а за тук коментиращите в това не мога да бъда сигурен!
17:37ч. 24 Октомври 2011 #17 Teodor Gotchev С този изхабена от политико-мафиотски курвалък кандидатура на Кирил Йорданов и с пренебрежителното си отношение към града и варненци, ГЕРБ не заслужават кметското място във Варна!
17:11ч. 24 Октомври 2011 #16 lefer5 Искаме или не фактите са такива. Или трябва да изберем по-малкото зло в момента или трябва да се касират изборите защото е неморално и ненормално да има 18000 застъпници на 400 и няколко избирателни секции в града. С тези избори ще влезим в историята. Ставаме за смях на света.
16:59ч. 24 Октомври 2011 #15 Стефанов lefer5, ако си прав, значи освен ББ са виновни и варненските ГЕРБ-ери, че не са направили тотален бойкот при гласуването за кмет. Тогава избора щеше да е вероятно между Марешки и Гуцанов. За мен поне е доста по-приемлив от това сега.
16:52ч. 24 Октомври 2011 #14 Martin Да накажем балотажа на тия два идиота с изцяло зачеркната бюлетина. Балотажа ще е още по-голяма измама. Негласувалите ще бъдат още повече отколкото сега, ще измислят същия процент, а реално ще са отишили до урните не повече от 30% от варненци, познайте останалите 20% къде ще отидат. Те всъщност вече са там.
16:51ч. 24 Октомври 2011 #13 mistgi ГЕРБ-аджиите не харесват К.Й., но на предните избори представителят на ГЕРБ не събра мнозинство, затова по принуда Б.Б. го припозна.
16:50ч. 24 Октомври 2011 #12 Murmorana След цялата тази гавра аз тази неделя няма да гласувам.....
16:49ч. 24 Октомври 2011 #11 Neva Не знам кой с кого и за какво се е пазарил, но факта е, че наистина съм пред голяма дилема за кого да гласувам на балотажа. Първият ми избраник не беше нито един от двамата. Определено голяма загуба за ГЕРБ заради този кандидат и още по-голяма загуба за варненци. Жалко, че Борисов не се е вслушал в местните гербери и не издигна друга кандидатура. Щеше да спечели от първия път и да ни спести чувството, че сме предадени! А на мен ми остават 5-6 дена да реша кое е по-малкото зло!!!
16:42ч. 24 Октомври 2011 #10 lefer5 Стефанов - не си прав. Павел Дим. предлагаше Иван Портних - НА КОЙТО СИНА НА ДИМИТРОВ Е КУМ и испълнителния директор на пристанише Варна. Избора на Киро Е наложен на варненските гербери с тяхното несъгласие към тази кандидатура изцяло и само по нареждане на Борисов след спазаряване с ТИМ.
16:41ч. 24 Октомври 2011 #9 Vic Rattlehead Изборът ни е между ТИМ + ГЕРБ в лицето на Киро или между ТИМ + Марешки. Пълна гавра с Варна...
16:33ч. 24 Октомври 2011 #8 Стефанов Едва ли вината изцяло е в Бойко, че Киро е избора на ГЕРБ. Доколкото се говори Павел Димитров е предложил тази кандидатура, при това напук на всички останали в ГЕРБ-Варна. Така, че вината трябва да я поеме и този бурсук П.Д.
16:30ч. 24 Октомври 2011 #7 lefer5 За мен по- малкото зло за Варна е Киро и щем не щем трябва да го изберем. Можем само да "благодарим" на Борисов за унизителното положение в което постави жителите на Варна заради интресите на софиянци. И при него приказките и обещанията не се покриха с действията му и не можа да надрасне манталитета на софийски кмет . Т ой не може да разбере че е министър председател на България и че освен София има и други градове не по-малко значими в тази държава.
15:32ч. 24 Октомври 2011 #6 иван Която партия застане зад Киро Лъжеца, на следващите парламентарни избори вече не е управляваща. Аddio ГЕРБ!
15:31ч. 24 Октомври 2011 #5 NAVAR ГЕРБ не биваше да залага на Киро, но те да си правят политическите изводи. За нас, варненците, най-лошото е, че наистина сме на колене да избираме между две огромни злини - Киро, който е толкова амортизиран, че не става за кмет и на Долно нанагорнище или Марешки, който е абсолютният антипод на всякаква представа за почтеност в политиката. И сега какво - от една страна, трябва да гласуваме, а от друга, за когото и дададем гласа си, сами подписваме съгласието си да ни правят на маймуни още 4 години, е...? Абе, аз гласувах вчера за съвсем друг, ама сега ще съм за Киро, той-ми се струва по-малкото зло...
15:07ч. 24 Октомври 2011 #4 dzvero Много сякаш го интересува тиквата, какво става тук. Тимаджиите този са му посочили. Каква работа има бойко тук?!
15:05ч. 24 Октомври 2011 #3 vesi Не само Киро е несъвместим с ГЕРБ,ами и ГЕРБ заради КИРЕТО изгуби много гласове.Сега всички са пред дилемата :изчерпаният Киро,или далавераджията бизнесмен.Б.Борисов ни постави на колене-евала Бойко.
14:53ч. 24 Октомври 2011 #2 vokiliviktor То си е самата истина. ГЕРБ не се спряха на необходимия кандидат. Кирчо е "мъртав" за всички варненци.Той е толкова изчерпан ,че ще се наложи да ни управлява още 4 години . Господ да ни пази.
14:48ч. 24 Октомври 2011 #1 Стефанов Ясно е, че не го одобриха. То и самите местни ГЕРБ-аджии не го одобриха, да не говорим за останалите.
Големият въпрос в момента е дали Варна да подкрепи ГЕРБ (току виж развържат кесията и за Варна) или да подкрепи Марешки - човекът който стигна до тук с пари, купуване на гласове и неизпълними обещания.
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
|
Новини от Варна, региона и света |
|
Посланието на буквата К
Днес, 22 Ноември 2024 08:11
Вече 35 години Комфорт ООД утвърждава авторитета си на строителна компания, работеща по най-високи световни стандарти и реализираща обекти без компромис по отношение на качеството на строителния продукт....
| |
|
Общинска финансова помощ за 35 социално слаби варненци
Днес, 22 Ноември 2024 18:07
Комисията по социални дейности и жилищна политика към Общинския съвет във Варна одобри отпускането на еднократни социални помощи за 35 варненци. Те ще получат между 500 и 1500 лева за покриване на жизнени...
| |
|
Орбан заяви, че няма да изпълни заповедта на МНС за арест на Нетаняху и го покани в Унгария
Днес, 22 Ноември 2024 17:52
Премиерът на Унгария Виктор Орбан заяви, че няма да изпълни заповедта на Международния наказателен съд (МНС) за арест на Бенямин Нетаняху и го покани на посещение в Унгария.
Орбан, чиято страна е ротационен...
| |
|
Военни моряци и ветерани почетоха паметта на флотски герой
Днес, 22 Ноември 2024 17:37
Във Варна днес беше отбелязана 80-та годишнина от гибелта на командира на миночистачен катер мичман II ранг Христо Пишманов.
През есента на 1944 г. младият, току-що произведен предсрочно, флотски офицер...
| |
|
ReBonkers затвори врати за реновация
Днес, 22 Ноември 2024 17:19
Най-голямото независимо културно пространство във Варна, ReBonkers затвори врати за реновация. В следващата година 200 годишният барутен погреб ще бъде реставриран и запазен за бъдещите поколения. Пространство...
| |
|
Премиерът Главчев: Финалното решение за България в Шенген и по суша ще бъде взето на 12 декември
Днес, 22 Ноември 2024 17:05
Финалното решение за приемането на България в Шенген по суша ще бъде взето на 12 декември, на Съвета на министрите на вътрешните работи, засега вървим по план. Тази среща в Будапеща беше, за да покажем...
| |
|
До края на годината обявяват обществената поръчка за новата сграда на МГ във Варна
Днес, 22 Ноември 2024 16:51
Държавата предостави на Община Варна 7,760 кв. м. земя за изграждане на нова учебна база на Математическата гимназия. Вчера в Областна администрация във Варна е бил подписан договорът, обяви във фейсбук...
| |
|
Забраняват износа на лекарство за недоносени деца
Днес, 22 Ноември 2024 16:37
Министърът на здравеопазването д-р Галя Кондева издаде заповед, с която забранява износа на лекарствен продукт за недоносени деца. То се използва за профилактика на сериозни заболявания на долните дихателни...
| |
|
Командирът на Военноморските сили на Полша на визита във Варна
Днес, 22 Ноември 2024 16:24
На тридневно посещение във Варна бе командирът на Военноморските сили на Полша вицеадмирал Ярослав Земянски.
Гостът беше посрещнат от контраадмирал Кирил Михайлов, командир на ВМС на България. По време...
| |
|
Футболните ни национали ще спорят с Ирландия в Лига на нациите
Днес, 22 Ноември 2024 16:11
Националният отбор на България, който завърши на второ място в група 3 от дивизия “С” на Лигата на нациите”, ще играе срещу Ирландия в баража за влизане в дивизия ”В”. Това отреди тегленият днес жребий...
| |
|
"Нощно кино" се завръща тази вечер във Варна
Днес, 22 Ноември 2024 15:58
"Нощно кино" отново ще оживи варненския културен календар с алтернативен подход към филмовите прожекции. Дългогодишният проект с фокус върху художествени заглавия извън стандартното разпространение, предлага...
| |
|
Ружа Игнатова е жива и се укрива в Кейптаун, твърдят медии
Днес, 22 Ноември 2024 15:45
Българката Ружа Игнатова, известна като „криптокралицата“ и основателка на OneCoin, може да е жива и да се укрива в Кейптаун, съобщава южноафриканското списание Cape Town ETC. От 2022 г. Игнатова е включена...
| |
|
Изпрати новина
|
|
|
|
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|