Събарят постройки в "Максуда" заради изграждане на ново кръгово във Варна
архив Сн.: район "Младост"
Община Варна започна действия по събаряне на опасни постройки в ромската махала "Максуда" заради изграждане на ново кръгово кръстовище между бул. "Левски", ул. "Г. Пеячевич" и бул. "Девня", с цел облекчаване на трафика, съобщиха от пресцентъра на Общината за Moreto.net.
Обектите са разположени на 10 парцела, като по данни на район „Одесос" адресно регистрираните лица там са около 100, но реално обитателите са по-малко. Живущите са били предупредени за събарянето, връчени са им заповеди, но към момента няма желаещи за настаняване от Община Варна.
Според обявената обществена поръчка през март тази година, съоръжението ще бъде с елипсовидна форма до 12 месеца от началото на дейностите. За реализацията има избран изпълнител, а стойността на проекта е 3,7 млн. лв.
"Започваме работа веднага след сключване на договор, ако няма няма обжалвания в КЗК, се очаква да се случи в рамките на месец", обясни зам.-кметът Христо Иванов.
Планът предвижда кръгово кръстовище на едно ниво, представляващо елипса с 23.5 и 300.5 метра. Общата дължина на елипсата е 359 метра. В нея са проектирани 3 броя ленти за движение с ширина 3.50 м. Предвидени са и байпасни връзки с ширина на платното от 5.50 м на направлението бул. „В.Левски“ ул. „Пеячевич“ за дясно завиващите и по направлението от ул. „Девня“, посока „Аспарухов мост“, за движещите се направо МПС.
По основното направление по бул. „Васил Левски“ и улица „Девня“ са проектирани входове и изходи с по 2 броя ленти за движение с ширина от по 3.50 м и обща ширина 7.00 м. По направлението на улица „Пеячевич“ са проектирани вход с 1 лента с ширина от 5.50 м и изход с по 2 броя ленти с ширина 3.50 м. Проектиран е триъгълен остров за канализиране на движението и ширина на лентите за вливане и отливане – 5 метра.
В участъка, обект на поръчката, са проектирани и 2 броя удължаване на съществуващи водостоци. Ще се изгради нов облицован открит канал с дължина от 95 м. между двете съоръжения. Съществуващо съоръжение на ул. „Пробуда“ ще се събори поради отпадане на необходимостта от него.
Проектното решение предвижда да се изградят нови тротоари или възстановят съществуващите.
По цялата дължина на бул. „Левски“ между двете платна е разположен облицованият отводнителен канал „Франга дере“. В конкретния участък между канала и булеварда е проектирано да се изгради предпазна ограда тип „Ню джърси“. Върху нея ще се монтира допълнителен парапет до достигане на височина 1.10, отговаряща на нормите за проектиране.
В участъците между обслужващите платна, рампите и булеварда е проектирано да се изпълни предпазна еластична система.
Край кръстовището, поради непосредствената близост на движението с жилищните постройки, е планирано да се изгради шумозащитна ограда със стоманобетонови панели и височина на оградата до 3.0 метра.
|
Коментари |
18:24ч. 11 Юли 2019 #73 Име(nick) tatyana точно за тази процедура става въпрос.И ходи се мъчи да доказваш че е общинска земя и че някой я е стопанисвал от общината.Веднага ще загубиш.
17:55ч. 11 Юли 2019 #72 Sea_Dog1 робе,от 10 поста/два съм ти ги изтрил/ ,нищо нормално не си написал. Прочети № 61 :)
17:23ч. 11 Юли 2019 #71 robyst Кучето изчезна.Явно събира багажа?
09:54ч. 11 Юли 2019 #70 ROCKNROLL С тази абсурдна елипса част от трафика от пристанището към Девня може да се пренасочи към бул. Владислав, защото ще е по-лесно да се отклониш натам, отколкото да се връщаш обратно, за да продължиш. И язък за транзитния ни път...
09:54ч. 11 Юли 2019 #69 tatyana1 Мили деца, по сегашния ЗУТ няма процедура узаконяване на незаконни постройки. Има една процедура "Търпимост" (не е по ЗУТ) за достатъчно стари постройки, които:
1) 0тговарят на условия за отстояние от улици и сгради
2) Отговарят на конструктивните изисквания
3) Най- важно: са на СОБСТВЕН ТЕРЕН
09:37ч. 11 Юли 2019 #68 Друг Име, след като постройките са незаконни, няма как да се придобият права, независимо колко време са ги ползвали.
09:18ч. 11 Юли 2019 #67 Име(nick) Обаче сградите не са общински си земята не е.
08:43ч. 11 Юли 2019 #66 Rino Име (nick), постройките може да са от години там, защото никой не е посмял да ги докладва и събори, но земята ако не е купена/платена, т.е. е Общинска няма проблем разчистването! И Добата е прав, че е нужно да има транзитен път в посока Девня/София, а не да се въртиш е елипса, за да продължиш! Тук трябва да се мисли и за връзка/продължение към Втория Аспарухов мост, ако ще е на това място! Строителните инженери и архитектите дали си спомнят за какво са учили, ако изобщо са го учили...
22:12ч. 10 Юли 2019 #65 KVY Само къде я видяха тая зеленина по новият булевард, като разделителната ивица са едни бетонни блокове. Иначе на картинките сме царе.
21:24ч. 10 Юли 2019 #64 Марио Кроненберг Браво! Да направят още 20 кръгови и да съборят целия цигански коптор! 👏👏👏
21:18ч. 10 Юли 2019 #63 Име(nick) Трябва да докажат че са незаконни сега.Тези постройки са от години там.
20:56ч. 10 Юли 2019 #62 МоРсКи Тоест ако не се налагаше да се прави "кръговото" нямаше да ги пипнат независимо, че са незаконни?
20:38ч. 10 Юли 2019 #61 Mr.A Супер ще стане с това кръгово ,а и малко цигани ще разкарат от махалата.Робито пак е гневен,сигурно един от копторите които сабарят е неговия!Роби ти нямаш пари за билет за автобуса какво остава кола да караш,от тъпотийте които пишеш си личи ,че е "по служба",но поредната грешка на БСП е,че наемат полуграмотни откровенни идиоти като теб да коментират теми от които ЯВНО СИ НЯМАТ ПОНЯТИЕ!Сега като ти събориха коптора в махалата Гоцанов трябва да те пусне да спиш в мазето на централата на БСП във Варна;)
19:47ч. 10 Юли 2019 #60 Sea_Dog1 "...Днес съм взел поне 50-100 кръгови"...Сериозно! Че къде ги намери тези 50-100 кръгови ,да ги завъртиш за един ден/днес/??? Не ти ли се зави свят? Послъгваш ,ама малко ! Намали ги поне на 49-99, че да ти повярва поне роба ? :):)
19:17ч. 10 Юли 2019 #59 dobadoba Име(nick), Благодаря за интереса към личността ми.
Днес съм взел поне 50-100 кръгови, не съм умрял.
Но нито едно от тях не беше с по 100м овал, като коментираното ЧУДО!!!
Дойде ракиено време, лека вечер на всички.
19:13ч. 10 Юли 2019 #58 dobadoba pecata,
За платната с повече ленти по Девня и аз съм ЗА.
Все пак Киро и неговите хора ги направиха поне 2 в посока, и това е нещо.
Впечатлен съм също и от липсата на интерес за допълнителни доходи, защо пък да не си докарваш по нещо отгоре? С едно гадаене само, с такива способности 'ще избиеш рибата'?..
Малко хора са така задоволени като теб...
19:08ч. 10 Юли 2019 #57 Име(nick) Ами това е единственият законен начин.Индиректно да го правят.Тъй като повечето къщи са законни по уседналост.А така им предлагат обещетение за имото който не си го търсят и е чисто.Хем се премахва гетото което създава проблем за интеграцията хем им се дава опция за алтернативно общежитие или пазарна сума.
19:03ч. 10 Юли 2019 #56 pecata варна, имат още мнооого да бутат ако това е целта.
Няма да е лошо и платната на Девня да са с по 4 ленти. Така ще разкарат още малко колиби.
19:00ч. 10 Юли 2019 #55 Варна Наистина ли никой не се сети, че цялата работа е да се ликвидира Максуда по безболезнен начин. Това би оправдало там дори 5-6 елипси, ромбоиди, кръгове и кръгчета. Кучето е другаде.
18:53ч. 10 Юли 2019 #54 Sea_Dog1 Всички оплюващи преди време бул."Левски ,а сега кръговото, ми приличат на онзи темерут-"хидроинДженера" доган! Той поне изкара доста пари. А тези тука се правят на пътни инДженери,но си нямат хал-хабер от това,което критикуват. Но явно и в ежедневната си работа са същите мърморковци и некадърници!! :)
18:51ч. 10 Юли 2019 #53 galin Със сигурност ще по добре от сегашното положение. Само че пак се действа на парче. Трябваше да го направят заедно с булеварда.
Детелината хич няма да е проста, ако трябва да се осигури достъп от всякъде до булеварда.
А и съм сигурен, че ако направят естакади ще има коменари от рода на какъв ужас ще е зимата като заледи и т.н. Ще видим какво ще излезе накрая.
Nina с теб сме имали няколко “сблъсъка” Принципно винаги съм имал едни съмнения, но глупостта с това какво означавало roundabout вече ги потвърдиха.
Ти твърдиш, че имаш мега уникалната диплома за преводач на медицинска литература или нещо такова. Аз за себе си не претендирам подобно нещо, но покрай споровете за ваксините и многото сайтове на англиски, които се пускаха тогава, ми направи впечатление, че не разбираш правилно информацията. Тогава го отдадох на това, че нарочно интерпретираш грешно.Вече знам, че не е така.
Ти просто лъжеш. Измисляш си разни неща, за да си придадеш тежест.
18:48ч. 10 Юли 2019 #52 pecata Благодаря за съвета, но и от сегашната си работа вадя достатъчно за да не притеснявам за нищо.
А пък аз честно казано не съм особенно впечатлен от теб. За да не караш едни 200 метра в това дълго кръгово ще обикаляш през владислав. Твоя воля. Явно искаш да стигнеш 2000000 километра. Да не дават часовник или нещо такова.
Ааа сетих се защо. На Владислав кръговото е с две ленти, а това ще е с три. Работата е ясна
18:43ч. 10 Юли 2019 #51 Име(nick) doba като не можеш да вземеш едно кръгово за къде си тръгнал?Или просто търсиш да се оплакваш за нещо?
18:32ч. 10 Юли 2019 #50 dobadoba pecata, впечатлен съм от ясновидските ти способности.
Направи си сайт за хороскопи, губиш си времето тук, хех.
Лично за мен решението още от сега е взето - на влизане във Варна ще минавам през него(т.н. кръгово), на излизане - по Варненчик, къде кръговото е по-кратко.
Айде със здраве, и изкарвай пари от способностите си(на врачка), не ги хаби безплатно.
18:27ч. 10 Юли 2019 #49 pecata доба, повярвай ми няма никакъв интерес към твоята личност. Ясен си ми.
Kvy, и аз мисля че тук имат място за детелина. Даже няма да е нещо голямо.
Да се надяваме, че докато това чудо го построят повече хора ще се научат как се кара в кръгово( доба...), че това и ще е с три ленти и си представам какво ще стане :)
18:23ч. 10 Юли 2019 #48 dobadoba Това не те прави точно професионален шофьор, нали?
Благодаря за интереса, ще запазя това в тайна.
И пиша тук не за друго, а защото ЧУДОТО още не е построено. Просто си казвам мнението. АКО някой чете - може да го коритира. Ако не - здраве да е, ще го преживеем, хех. Няма да е първото. Няма да е и последното.
18:18ч. 10 Юли 2019 #47 pecata Доба, браво на теб, че си навъртял 1 000 000 за 30 години. Сегас тия 200 метра ще напредваш още повече в класацията.
Само дето тези 1 000 000 километра са около 35000 на година. Това не те прави точно професионален шофьор, нали?
18:16ч. 10 Юли 2019 #46 robyst Коментарът е премахнат Причина: Лични нападки и обиди
18:14ч. 10 Юли 2019 #45 robyst Коментарът е премахнат Причина: Нецензурно съдържание
18:09ч. 10 Юли 2019 #44 Име(nick) Готово робчо и си дадох мнението.Като не ти харесва ходи се оплаквай на арменския поп.Нормалните хора магат да карат в града без да получават нервни кризи.
И не са били в настроение за безделници които чакат на готово, без грам умения.Затова не съм като теб.
18:06ч. 10 Юли 2019 #43 robyst Николинке ти като си вземеш книжка купиш кола и минеш 30-40 хиляди километра тогава давай така напоително тъпите си мнения за устройство на движението по пътищата!А иначе не знам кой те е правил и родил но явно тия хора не са били в кундиция и настроение за деца.
18:06ч. 10 Юли 2019 #42 dobadoba е Бойколината край Шумен, където щото щяло някога да минава бъдеща магистрала направиха макс скорост в нея 60км/час(някой инженер измислен го беше казал), ха-ха-ха-ха-ха. Магистрала с ограничение 60км/ч, майтап, ха-ха-ха-ха-ха.
18:03ч. 10 Юли 2019 #41 dobadoba Коментарът е премахнат Причина: Лични нападки и обиди
17:53ч. 10 Юли 2019 #40 Име(nick) Робчо много си жалък,Нина като говори глупости ще бъде коригирана.Няма значение жена ли е, мъж ли е, еднорог ли е.Не тя ме е раждала и определено не ми пука когато говори грешни неща.
И като си толкова зле в главата че не можеш да караш без да се нервиш.Слез и ползвай друг транспорт.Никой за нищо не ти е длъжен.
Нина не знам какъв преводач си.В каквасфера работиш, но речника ти относно пътната инфраструктура иска още работа.
17:49ч. 10 Юли 2019 #39 pecata Роби, аз на ден не правя много километри. Средно по 50 градско. Някой път повече, друг път по малко. На година 20-25 хиляди. Аз нямам проблеми с кръговите. Булеварда саи го ползвам ежедневно по няколкопъти.
Доба или там както се зовеш, не мисля че тези 200 метра са ти проблема. Просто не можеш да караш, но искаш да си го признаеш. Нали ги виждам всеки ден такива като теб на кръговите. Ще продължават направо ама от страх се редят само в дясна лента. А лявата свободна или пък колите са наполовина. После като ви дойде реда се почва едно чудене, да тръгна ли, да не тръгна ли.....
Заради такива стават тапите.
17:42ч. 10 Юли 2019 #38 KVY Никой не спори, че кръговото не е удобно, като начин на регулиране на пътния поток. Но не може навсякъде където ти хрумне да го слагаш. До скоро беше мания на всяка пресечкада слагат светофар. Сега на всяко кръстовище кръгово. Има случаи, като този където наистина естакада идетелини ще е много по добре. А още повече тук в случая има и място за това. Но.....щом едно смотано кръгово, дето половината е готово, ще струва 4 млн.лв.колко ли.ше струва една естакада с детелини?
17:39ч. 10 Юли 2019 #37 Tromto Коментарът е премахнат Причина: Коментарът не е свързан пряко с темата
17:39ч. 10 Юли 2019 #36 dobadoba robyst, то за герб-арите може и да е така.
За мен е, когато идвам откъм ЖП-гарата в посока София - 100м на север, завой, 100м на юг и тогава излизам от т.н. кръгово.
Разход на гориво, амортизации, време!
Не е малко!!!
17:28ч. 10 Юли 2019 #35 robyst То на снимка е много красиво но през деня трябва да имаш много дебели нерви че да минеш през автогарата!Ама на троловете гробарски тава им написали на листчето и те това пишат в сайта.
17:26ч. 10 Юли 2019 #34 robyst Явно пешката изобщо не е карал кола или ако кара е веднъж месечно че така положително се впечатлява от тия кръгови гробарски глупости?
17:22ч. 10 Юли 2019 #33 dobadoba pecata,
Какво кръгово е това като ще ме кара да обикалям 200+ метра? На Т-образно кръстовище? ПФУ!
Да изкарат потока в посока Център-София в естакада/подлез и ще съм съгласен. НО да обикалят всички по 200 метра кръгово кормуване? ЧУДО варненско, ха-ха-ха.
17:04ч. 10 Юли 2019 #32 pecata Нарочно ти пратих линк за uk да не кажеш, че само американците му викат roundabout.
Хората са си го казали три или повече пътя. И какъв е проблема на Т-образен път да имаш кръгово ? Повишава безопасността. Отново е обяснено в сайта. Ама ти или не четеш или не разбираш :) Хубавото е че се сетих къде беше триъгълното “кръгово”
Пускам ти линк към гледката от улицата, за да видиш знака. (виж линк...)
Ето ти линк как изглежда реално от горе (виж линк...)
Аз предлагам да пуснеш една петиция, където да бъдат измизлени нови значи не с кръгчета ами с елипси, триъгъкници и т.н.
16:52ч. 10 Юли 2019 #31 pecata И за да не те карам четеш всичко от сайта, явно ти е доста трудно, ще ти цитирам една от препоръките как се кара в кръгово “ • Avoid driving next to oversized vehicles”
Надявам се, че това ще ти запълни пропуските в знанията и няма толкова да се чудиш как се кара по Девна. Още си спомням разказа ти за приключението, което си имала там :)
16:52ч. 10 Юли 2019 #30 Nina Чудесна картинка и естествено на нея пише...UK!!!! И показва, защо имат много кръгови, там има ШЕСТ пътя, влизащи в кръга, значи не може да се направи нормално кръстовище!!!!Я ми обясни например логиката да направиш кръгово кръстовище на Т-образно място???? Колкото до това, че кръговото можело да има най-различна геометрична форма....ЗАЩО тогава му казват изобщо кръгово, като може да е елипса, трапец, триъгълник, въобще някаква форма,която изобщо не е кръг??????
16:42ч. 10 Юли 2019 #29 pecata Хахаха изкърти с коментар и с превод честно :)
А картинка на кръговото не я ли видя ?
Сериозно ли се правиш на толкова глупава?
По-добре се покрий за няколко дни, както правиш обикновенно и готово.
И какво общо имат кръговите на девня ?
Ако беше прочела информацията изцяло щеше да видиш, че хората са си го написали, че големите превозни средства или тези с ремаркета могат да заемат повече от една лента. Точно като на Девня :)
Сега дай да обобщим.
Първо спореше, че нямаше такова нещо като елипсовидно кръгово. Да де ама има и даже има и с други форми.
После трудна да обясняваш какво значела думата roundabout. И тук нещо не ти се получи.
И като сме на въпроса ето ти още един линк (виж линк...)
Даже специално за теб има и картинка :)
Сега последно има ли кръгови в щатите или няма ?
Само се чудя защо наистина спориш за глупости. Толкова ли голям инат си, че да не можеш да си признаеш грешката. Представямси околните колко те обичат.
Ети ти още една причина да не можеш да си намериш работа. Другите не те харесват.
16:28ч. 10 Юли 2019 #28 Nina Pecata,за линка,който даваш, обърни внимание на „modern roundabout is a circular intersection….“, т.е. това е ОБИКОЛЕН път тип кръг, а не кръстовище тип „кръгово“ за градски условия!!!!Интересно е следното:“Modern roundabouts (right) are designed to accommodate vehicles of all sizes, including emergency vehicles, buses, and truck and trailer combinations. In a modern roundabout, drivers enter the intersection by navigating a gentle curve“, значи това се прави на достатъчно голямо място, за да могат да преминат БЕЗ проблем, и големи, и малки коли…Ха сега влезте на някое от кръговите на крайезерния път заедно с камион! Ако американците са започнали да правят кръстовища тип „кръгово“ за ОБИКОЛНИ пътища, не знам, но в статията пише, че тези кръстовища са характерни за Европа! Работила съм с американци във Великобритания и бяха голям цирк като трябваше да шофират там на кръговото, всичките псуваха британската тъпотия, коментарът им беше:“Не могат ли да правят нормални кръстовища, как разбират, къде е наляво и надясно, къде направо.“ Тази статия е най-вероятно обяснение за американци, които пътуват в Европа! Обидите и нескопосаните опити за слагане на диагнози няма да коментирам! Благодаря за подкрепата,robyst!!!!
16:24ч. 10 Юли 2019 #27 dobadoba И по тази схема като излизам от Центъра в посока София ще трябва да завия надясно, да мина 100м, да завия към езерото и да мина още 100м?
АБЕ вие добре ли сте?
И то не само аз, а всички в същата посока, хиляди всеки ден, милиони за година!
А това загуба на време, гориво, амортизация някой в Общината изобщо смята ли го?..
Отделно на това екологията - изчислете само колко вреди ще се нанесат на околкната среда!!!
Къде са еко защитниците???...
16:22ч. 10 Юли 2019 #26 pecata Татяна и аз се чудя как става този номер.
Нали трябва да се отиде с нотариален акт, за да си направиш адресната регистрация. Мога да проверя в кадастъра дали там въобще се водят някакяви улици, но не вярвам.
Ама 100 мангала са си 100 гласа и явно тогава всичко е възможно.
16:11ч. 10 Юли 2019 #25 robyst Още е незаконен но бай тошо -2 нареди да го отворят!
16:05ч. 10 Юли 2019 #24 tatyana1 A може ли да питам ква е тая адресна регистрация в незаконни постройки, по- точно- защо?
И другото питане- за бул. Левски: още не е приет, и ще го затворят ли? Щото ако няма изход на ул.Девня, всъщност новата отсечка е отникъде заникъде
15:57ч. 10 Юли 2019 #23 robyst """Име(nick)
Nina докога ще се излагаш?Ти не помниш ли че ти е казвано и преди за елипсовидните кръгови?Смешна и жалка жена си"""
..................................
Научи се да говориш уважително с жени бе пе*ераст!НА ТОЯ СВЯТ СИ ДОШЪЛ ОТ ЖЕНА А НЕ ОТ ДЖЕН*ЕРСКИТЕ СИ ГЛУПОСТИ!!!Е*а си простака дете на демокрацията!!!
15:55ч. 10 Юли 2019 #22 pecata Нина, понякога си мисля, че не си пиеш хапчетата :) :)
Или поне се надявам да е това.
Преди няколко седмици бях пуснал линк на WSDT , където обясняваха ползите от кръговите.
Странно защо го правят, след като в америка няма кръгови.
Това как да е.
Ти имаш претенции да си ПРЕВОДАЧ, а не знаеш елементарни неща.
Не се чуди защо никой не те иска на работа и се е наложило да береш къпини в Англия.
Просто не ставаш и това е.
И на сайта на WSDT хората много точно са си обясни с картинки и видео какво е кръгово (roundabout)
Ето ти линк да се ограмотиш (виж линк...)
Ако все още държиш на тази глупост, че в щатите нямали кръгово мога да ти покажа няколко. Не че ще има полза де.
15:29ч. 10 Юли 2019 #21 Марин Милев Чета "мненията" на потребител с никнейм Nina ... Верно мат'ряла ни е кофти!
15:16ч. 10 Юли 2019 #20 Rino Разширения/"джобове" за казани за смет и спирки з автобуси предвидени ли са, или както до сега - право и тук там зиг-заг с тумби?!
15:08ч. 10 Юли 2019 #19 Rino "...съоръжението ще бъде с елипсовидна форма до 12 месеца от началото на дейностите..." След дванадесетия месец ще се охрани и ще стане кръгово... може би...
14:56ч. 10 Юли 2019 #18 bbg Кога на-сетне ще съборят целият Максуд" и ще изгонят мангалите от там? В сърцето на града - циганска махала с питекантропи в нея. Ако все пак не ги изгонят от там, да сложат една ограда и да водят посетители да ги гледат.
14:54ч. 10 Юли 2019 #17 Nina Кръгово кръстовище се обозначава като circular cross или circular junction!
14:50ч. 10 Юли 2019 #16 Nina ХА....ХА...ROUNDABOUT не се превежда кръгово кръстовище, а ОБИКОЛЕН ПЪТ!!!!!! А в САЩ няма НИТО ЕДНО кръгово, НИКЪДЕ в тази държава!!!!
14:09ч. 10 Юли 2019 #15 Tromto Има едно такова на Village Road в Gosport, UK
13:56ч. 10 Юли 2019 #14 pecata Не мога да се сетя къде бях минавал през тригълен roundabout. На входа си имаше знак за кръгово ама реално си беше нещо като триъгълник :)
13:54ч. 10 Юли 2019 #13 Име(nick) Nina докога ще се излагаш?Ти не помниш ли че ти е казвано и преди за елипсовидните кръгови?Смешна и жалка жена си.
13:51ч. 10 Юли 2019 #12 pecata Тромто, това в Тоусън навремето нямаше ленти. Много псувах първия път като го минавах :)
13:48ч. 10 Юли 2019 #11 Tromto Ето как изглежда "супер-елипсата" в Стокхолм днес
(виж линк...)!3m1!1e3
Ето и изглед от Тусон, Калифорния - това кръгово максимално прилича на нашето
(виж линк...)!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x89c808d6eec80b31:0xee2d4bba8433adf9!8m2!3d39.3981333!4d-76.58303
Кръговото "Либърти" в центъра на Лахор:
(виж линк...)
13:43ч. 10 Юли 2019 #10 pecata Аз лично съм минавал по това "кръгово" (виж линк...)
Най-вероятно има много ама много повече.
13:34ч. 10 Юли 2019 #9 Tromto @Nina - О-о-о! Я стига глупости!!! Отворете google, напишете "elliptical roundabout" и после щракнете на "снимки". Не само, че има, ами са ХИЛЯДИ!!! Може би най-известното е в центъра на Санта Барбара, в Калифорния, САЩ. Друго знаково елиптично кръстовище е това, на централния площад (!) в Стокхолм, проектирано от математика-архитект Пит Хайн. Поради липса на място за реализиране на кръгово "в окръжност", направо му се е наложило да дефинира цял нов клас математически фигури, наречени "супер-елипси".
(виж линк...)
13:17ч. 10 Юли 2019 #8 Nina Няма ли кой да обясни на тези ентусиасти с кръговите кръстовища, че кръгово тип "елипса" НЯМА НИКЪДЕ В СВЕТА!!!!! Иначе в Максуда има доста къщи построени направо в дерето! Как, за Бога, е възможно изобщо да има законни от тях?! Вижда се, че и се живее в тях! Ако стане едно наводнение, ефектът ще е като на скъсана язовирна стена, както се случи в Аспарухово....И пак ли няма да има никой виновен?! Къде са властите и как може да разрешават такова масово строителство в дерета????
12:57ч. 10 Юли 2019 #7 Друг Брей, виж една новина като я поднесеш по определен начин - само харесвания. Ако е по друг (статията с препратката от KVY) - предимно негативни реакции и коментари.
12:42ч. 10 Юли 2019 #6 KVY
12:42ч. 10 Юли 2019 #5 Друг Чакайте, за кръговото в Максуда може шумозащитна ограда, но за останалата част от магистралата през града - не?
12:25ч. 10 Юли 2019 #4 ROCKNROLL Коментарът е премахнат Причина: Дублиране на коментар
12:25ч. 10 Юли 2019 #3 ROCKNROLL Защо не го покажат този проект, някаква тайна ли е? Да го видим поне на картинка, защото е ясно, че накрая няма да е същото... Поне да му се нагледаме, както стана с проекта на целия бул. Левски, дето така и не го видяхме наяве.
12:20ч. 10 Юли 2019 #2 robyst Кучето остава без къща.Сега има да квичи на умряло в сайта.
12:20ч. 10 Юли 2019 #1 robyst Сега пак година мъки и задръствания!Тия ще ни уморят!
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
|
Новини от Варна, региона и света |
|
Безплатен паркинг за Black Weekend в Grand Mall
Днес, 28 Ноември 2024 08:03
Три дни на ударни оферти дават летящия старт на предколедното пазаруване в Grand Mall. От 29 ноември до 1 декември в кампанията Black Weekend се включват повечето от магазините, които правят Grand Mall...
| |
|
Близки на бременна, загубила бебето си в деветия месец, обвиняват лекари в небрежност
Днес, 28 Ноември 2024 14:31
Близки на 29-годишната бременна жена от Сандански, загубила бебето си в деветия месец, се събраха в знак на протест пред болницата в Петрич. Обвиняват лекарите в небрежност, предаде БНТ.
Младата жена...
| |
|
Отпуснаха 120 хил. лева за еднократни здравни помощи и за двойки с репродуктивни проблеми
Днес, 28 Ноември 2024 14:13
Общинският съвет във Варна одобри отпускането на общо 120 хил. лева за еднократни здравни помощи и за подпомагане на двойки с репродуктивни проблеми, предаде репортер на Moreto.net.
50 хил. лева от...
| |
|
Какво ще бъде времето утре по Черноморието?
Днес, 28 Ноември 2024 14:00
Тази нощ от запад бързо ще се заоблачи, най-късно над Източна България.
Утре по Черноморието ще преобладава облачно време, без съществени валежи. Преди обяд ще духа до умерен юг-югозападен вятър, който...
| |
|
МРРБ получава 100 млн. лв., за да не спира разплащането по Инвестиционната програма за общински проекти
Днес, 28 Ноември 2024 13:48
Министерството на регионалното развитие и благоустройството(МРРБ) получава 100 млн. лв. по бюджета си за 2024 г. Допълнителният трансфер бе одобрен от Министерския съвет на редовното правителствено заседание....
| |
|
Задържаха извършител на серия телефонни измами, мамил и във Варна
Днес, 28 Ноември 2024 13:35
В Добрич е задържан извършител на телефонни измами. Мъжът стои зад серия подобни престъпления.
Според информацията той е свързан с общо седем случая – една измама в Добрич, две в Бургас и четири във...
| |
|
Кметът за „Пчелина“: Не може да се очаква асфалтиране на всички улици след ВиК, след като на някои никога не е имало асфалт
Днес, 28 Ноември 2024 13:23
Проектът за ремонта на ул. „Прилеп“ в участъка от разклона за „Пчелина" (Табелата „Пчелина") до разклона след ул. „Лале" е готов и най-късно от следващата седмица предстои да стартират ускорени дейности...
| |
|
Кафе с дъх на ром и кубински пури: Излъчиха най-добрия национален бариста
Днес, 28 Ноември 2024 13:09
Най-талантливите майстори на приготвянето на кафе у нас премериха умения на третото издание на шампионата „Най-добър национален бариста”. В оспорваната надпревара, провела се в София, се включиха 24 души.
Всяка...
| |
|
Без вода във Варна днес...
Днес, 28 Ноември 2024 12:56
Поради аварии днес във Варна с прекъснато водоподаване ще бъдат следните абонати:
- до около 17 часа в местност "Ален мак" и к.к. "Чайка";
- до около 14 часа част от кв."Аспарухово" - около улиците...
| |
|
Двама румънци оставени без храна и вода на платформа край Варна
Днес, 28 Ноември 2024 12:44
Двама румънци преживяват тежко изпитание, след като са блокирани на морската платформа Сатурн в българските води на Черно море. Те обвиняват липсата на храна, питейна вода и електричество, несигурното...
| |
|
Десетки хиляди контрабандни очила задържани на Капитан Андреево
Днес, 28 Ноември 2024 12:31
Митническите служители на пункт Капитан Андреево иззеха голямо количество от недекларирани диоптрични и слънчеви очила, рамки и калъфи за очила, укрити по метода „тапа“ в товарен автомобил с българска...
| |
|
"Да споделим Никулден" - 12-и благотворителен кулинарен фестивал на 1 декември във Варна
Днес, 28 Ноември 2024 12:18
Средствата от разпродажбата на изложената кулинарна продукция ще бъдат дарени на Сдружението за подкрепа на лица с умствени затруднения, които също ще се присъединят към фестивала. Нека заедно сгреем сърцата...
| |
|
Изпрати новина
|
|
|
|
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|