Гуцанов: Концесията за пристанището е най-голямата кражба на Варна
Петък, 17 Юни 2011 12:55Източник: Afera.bg
- След акцента на дебата, който се завъртя по време на гостуването на TV7 и Николай Бареков, някак си остана усещането, че пристанището се превръща в залог за кметските избори във Варна. Несериозно звучи политически лидери цял час да въртят темата около пристанището без да говорят за много по-важни теми за Варна. Защо така, г-н Гуцанов?
- Този въпрос вероятно трябва да го поставите на организаторите на предаването. В интерес на истината пристанищата са важна инфраструктура за всеки град, защото голяма част от бизнеса се обслужва от тези мощности. Дошло е времето да кажем обаче, че пристанището очевидно пречи на града и градът пречи на пристанището. Затова преди няколко години усилено започнах да работя по идеята, която е многостранна, но и до днес останала неосъществена, а именно - негово преместване, изнасянето му от центъра на града. И когато говоря, че този проект тръгва от мен, не става въпрос да претендирам за авторство на идеята за преместването, а затова, че положих доста усилия по нея за да започне да се работи най-накрая. Знаете, че докато бях председател на Общински съвет се взеха няколко решения, които отпушиха, така да се каже, изпълнението на проекта. Общината определи терен. Започнахме преговори с държавата да дадем този терен, а тя да ни отстъпи територията около Морска гара, която и сега е държавна собственост. Подписахме меморандум с правителството на Станишев по тази точка. И най-важното - имаше осигурено финансиране. Само за първият етап - изграждането на първата част от новия контейнерен терминал в езерото срещу Максуда, бяха осигурени 160 млн. евро от Японската банка. А стената е дълга по проект 1,4 км. Ако изчисляваме, става въпрос за половин милиард евро, които можеха да влязат във Варна. Казвал съм и друг път, че това беше и остава най-големият инфраструктурен проект за Варна, който е не само национален, но и европейски важен. Според мен, съизмерим само със строежа на АЕЦ-Белене, а ако погледнем от друга гледна точка, дори по- важна от него. С този проект Варна нямаше да усети кризата. Такова мащабно строителство щеше да осигури стотици работни места за години напред. А какво стана? Правителството на Бойко Борисов спря всичко това. Аз пък няма да спра да питам що за арогантно отношение към варненци е това. Как не ги е срам варненските депутати от ГЕРБ да обясняват, че по-добре било пристанището да се отдаде на концесия.
Тази концесия, съвсем съзнателно и отговорно го казвам, ще е най-голямата кражба на Варна, най-голямото предателство спрямо града. Кой концесионер ще дойде, ще плаща такса и ще иска да влага милиони и милиарди, за да премести порта.
А това означава, че Варна губи шанса поне за още 20-30 години да има нова атракционна зона. Губи шанса територията около Морска гара да се превърне в място за разходки – с ново яхтено пристанище, военноморски музей, разположен в подводницата, която излезе от въоръжение и стана общинска собственост, с Аквариум по модел на европейските, защо не и с нова концертна зала, която да съперничи на операта в Сидни и т.н.
Заради тази картина, която непрекъснато виждам в мислите си и която безспорно Варна и варненци заслужават, не мога да разбера защо продължаваме да спорим да се мести, или не пристанището. Неясно е защо, след като всички сме съгласни, че портът трябва се мести, не може да намерим новото му място. Може би пък това да не е случайно. Може би някой не е откровен в публичните си изяви и се опитва да пречи, като отново и отново връщаме темата за мястото на дневен ред.
Може би някакви интереси стоят зад това пристанището да не се премести и дебатът с мястото просто ги прикрива. Защото какво значи да не можем да намерим мястото. В Констанца как го намериха и изместиха Варна от първенството по обработка на контейнери в региона.
Максуда не е най-добрият вариант. Всички знаем, че за момента е компромисен. Навсякъде по света така се гради пристанищна инфраструктура. След 50-100 години и това място може да се окаже центъра на града. Да не би преди сто и повече години, когато се е строило настоящето пристанище това да е било най-подходящия терен?! Разбира се, че и тогава мястото пак е било компромисно. А нима животът не е низ от компромиси? Идеална ситуация има само на теория.
-А защо концесията да е кражба и предателство, нали държавата ще печели такса от това?
-Нека се замислим над въпроса за пристанище Варна- Запад, например. То е строено, за да обслужва Девненските заводи, които и към момента са големи работодатели за района. А какво се готви от държавата сега, с тази концесия, да се направи? Да им сложи вход и изход, и да ги задължи да си плащат на оператора, който ще спечели концесията. Когато се вземат подобни решения се гледа от всички страни и предварително се задават куп въпроси. В случая дали пък няма да се окаже, че на заводите няма да им е изгодно да работят при новите условия и давайки порта на концесия да лишим региона от добри инвестиции и от много работни места.
- Е, може и да не сте прав г-н Гуцанов. Според шефа на пристанището Данаил Папазов и според варненските депутати от ГЕРБ най-добре е пристанището да бъде концесионирано?
- Малко ми е странна позицията на кап. Папазов сега, защото той много помогна с идеи за проекта „Максуда“. Не веднъж сме обсъждали с него как трябва да се случат нещата и как Морска гара ще стане любимо място на варненци. Той е бил с мен при срещите и разговорите ми с ръководствата на емблематични пристанища като Генуа и Барселона преди подписването на меморандума с правителството за терените. Целта на тези разговори беше да проучим какъв е пътят и моделът, за да се развие и Варна като тях. Водили сме разговори с много чуждестранни специалисти.
Защо сега толкова лесно Данаил Папазов си промени позицията не мога да кажа. Смятам обаче, че човек не бива да бъде толкова конюктурен.
Проектът за пристанището беше и една от основните причини да предложа на всички политически партии общ меморандум, в който да определим приоритетите на града и да дадем дума, че независимо кой е на власт те ще се изпълняват. Безпорно за Варна проектът за порта е такъв. Крайно време да разберем, че няма как да се развиваме, ако всеки следващ, който идва на власт, започва да руши направеното от предшественика му. Не можем да продължаваме са се лашкаме от една крайност в друга и да очакваме, че нещата ще се случат по начинът, по който трябва. Крайно време е в управлението на държавата да спре тази практика, защото за 20 години работа по подобен начин всички виждаме докъде стигнахме.
- Може би Данаил Папазов е променил позицията си, защото сега ще е кандидат за кмет от ГЕРБ, лично харесан от депутата Павел Димитров? И защото Вие може да му бъдете опонент, а пък в този случай не е добре той да бъде на едно мнение с вас?
-Питайте кап. Папазов за отговор на този въпрос.
-Напоследък вашето име се спряга като кандидат за кмет? Не мислите ли, че сте компроментиран след акция „Медузите“ и нямате шанс?
-Знаете ли, за мен Варна е кауза. Това е моят град. Тук съм роден. Тук съм израснал. Играл съм на криеница, на фунийки, на стражари и апаши в района на „Чаталджа“. Познавам този град като родния си дом. Знам къде какво има. Знам какво може и трябва да се направи. И знам, че в момента управлението на този град има нужда от тотално обновление.
- И вие бяхте част от управлението на този град?
- Да бях и никога няма да го отрека. Работих така, че варненци да са доволни, че решаваме ежедневните им проблеми. Исках много неща да се променят и вярвах, че може да стане. И не приемам да ми говорят, че съм отклонявал средства от „Градски транспорт“. Не приемам, защото докато аз бях част от управлението на тази фирма, купуваха ли се автобуси, купуваха се. Хората получаваха ли си заплатите, получаваха ги. А сега какво? Хора от фирмата се жалват, че не знаят дали в края на месеца ще получат това, което са изработили. Страхуват се, че ще останат без работа, защото фирмата може да фалира.
Какво излиза - крадецът вика дръжте крадеца. Вярно, че след една такава акция срещу мен нищо в живота ми не е може да е същото, дори семейството ми не може да е същото. Но аз съм от онези „луди“, които дори да се блъскат в стена не се отказват от каузата си. Казах ви в публичния ми живот коя е моята – Варна. Знам, че този град има потенциал да бъде град-държава и да е различен от всички останали в България. И нито „Медузите“, нито контрабандните цигари, които министърът на вътрешните работи гръмко обяви, че са открити в склад моя собственост, нито пък последващи подобни удари ще ме убедят, че държава и град могат да се управляват със страх.
Писна ми в последните година и половина да ставам свидетел на постоянни, с извинение, дивотии в Общинския съвет като раздаване на декари общински земи, дори и опити да се даде част от Морската градина, и в същото време да виждам, че хората ги е страх да говорят, за да не се появи отнякъде министърът на МВР с разпечатки от подслушани разговори в едната ръка, белезници в другата и колона медийни микрофони зад гърба. Аз вече го преживях и не ме е страх. Не ме е страх и не ме срам да застана лице в лице с варненци и честно да им кажа, че съм готов заедно да работим, за да може Варна да бъде различна от това, в което в момента се е превърнала държавата ни. Градът ни има потенциал да бъде държава в държавата. И ако хората са готови за тази промяна, влизам в биткатата.
Разговаря: Веселина Томова
|
Коментари |
11:39ч. 19 Юни 2011 #37 Mel Gipson да ама Русия,Румъния и Украйна имат някой лев заделен и могат да си позволят лукса да вземат и такъв заем какъвто ни предлагат и на нас,защото имат от къде да го върнат..я малко петрол я малко газ..все ще се оправят..ни как ще връщаме ?това е въпроса..нямаме пукнат лев резерв и ясна представа от къде ще дойде..
07:41ч. 19 Юни 2011 #36 wise Ахиле - най-силният, най-храбрият и най-красивият от ГЪРЦИТЕ/хахаха/ - да съм споменавал имена - гузен негонен бяга!!!
Ходи и близни някой гъ.....,па се върни с пресни сили да понапишеш някой коментар , припкай!
18:22ч. 18 Юни 2011 #35 Ахил Ако терминала го няма като проект и дебит като този които щеше да бъде по японският заем,печелят Румъния Русия и Украйна от това бездействие.. Май Павел Димитров хубаво са го вербували братушките когато е ходил в Русия на учение само и само да срива икономическото ни развитие в полза на днешнаъта ни конкуренция
Павел Димитров досие: Със заповед № 1178/ 07.03.1983 г. е изпратен на двумесечен курс в МВД-Волгоград-СССР; със заповед № 2624/ 15.08.1989 г. е изпратен на 50-дневен курс в Ленинград; със заповед № 01.06.1990 г. е преназначен от НМ за н-к отдел следствен – Варна при Главно следствено управление-МВР и му е присвоено звание полковник от ДС; със заповед 667/ 27.07.1992 г. е уволнен по собствено желание.
09:48ч. 18 Юни 2011 #34 Mel Gipson Wise..нещо не си ме разбрал..аз не съм за Кирчо светулката ,а както писах и бат ти Борко си е потенциален клиент на следственното.истина е обаче че нас варненци са на отрязали отвякъде от проекти и инвестиций.това са фактите..ти искаш ли да си плащаш данъците и те да отиват за околвръстното в София или ремонт на софийските улици С ТВОЙТЕ ПАРИ,и в същото да си ремонтираш колата непрекъснато защото варненските са разбити..тъпо нали..софиянци ни смичат яко парите от тук.,за да си оправят насрания град.иначе не съм много съгласен с твърденията в тази статия,и то е защото колкото и да е нисколихвен кредита ,колкото и да е изгоден за бъдеще,просто ако получиш държава с 500 милиона дефицит и обещани увелечение на пенсий който автоматично те вкарва още 1 милиард,даже и стотинките са ценни.Нещата не са и така розови колкото са пишат .защото румънците вече ни изпревариха и си постройха терминала който вече пое този поток за който се пише,но за магистртала ХЕмус немога му го простя на бат ти Бойко..това са си фактите..
08:57ч. 18 Юни 2011 #33 Ахил
08:49ч. 18 Юни 2011 #32 wise Кмета бил велик,Гуцанов милеел за Варна-егати нещастниците,близачи долни!!!
08:12ч. 18 Юни 2011 #31 Ахил Ами ако не са те,няма да има стадион,защото инак само ако Кирил Йорданов стене премиер както сега Бойко,за да можем да ги режем и ние сега шопи една две годинки по 300 - 400млн инвестиций .. Направо министерството на региналното развитие ще се казва миниистерство на варненското развитие..... а не министерство на развитието на софия
00:10ч. 18 Юни 2011 #30 Mel Gipson такива са ,ама за някой друг лев не им пука за Варна..разбераемо..послушните деца на големите бандити от София...това са..
23:31ч. 17 Юни 2011 #29 enchevia само да попитам ТИМ не са ли варненци?
майка ми е била с единия в едно училище на времето - та те не играят ли за Варна
23:12ч. 17 Юни 2011 #28 Mel Gipson и още нещо..много трудно можем да се борим с тая шопска паплач...фен съм на идеята ВАРНА ВЪН ОТ БЪЛГАРИЯ...Навремето убиха Данчо Марков точно затова..не им играеше по свирката,и неискаше да ги допусне на Варненска територия...така си разчистиха пътя за послушковците и аверчетата на Премянов..ТИМ-четата..ето ги колко години ,и така ще е ..какво да направим..
23:07ч. 17 Юни 2011 #27 Mel Gipson да бе ,прав си.Аз също съм кореняк варненец и да ти кажа и мен ме боли отношението към Варна ,защото даже и магистрала Хемус зарязаха ,и доста гадости спрямо Варна направиха ,ама ми се струва е защото много от другарите стоят начело на този град.,а Бойко не им е фен нещо...разбераемо е да ни отрежат,и дано някой от тях дойде за кмет че да тръгнат някой пари и насам.Иначе не бъди сигурен ,че бат ти Борко не е замесен в някой афери за който заслужава някой друг лазарник във Варненския централен..Ще те разочеровам ,защото парадирам да съм малко навътре в нещата..не че е 1-вият ,или и други не са ги правили,ама по тази логика трябва да вкараме в пандиза всички ако не ,то 90% от стоялите начело на този град след 80-те години.ФАКТИ..
21:01ч. 17 Юни 2011 #26 Ахил примиряваме се с койнцесионер,ясно уй.. гоялм.. ама ,,.. Някой казва ли с какво ще се задължи концесионера? Търсели концесионер още това лято за зделка!!!!!!!!!!! Е добре де,ама колко ще инвеститра ??? Колко пари ще се искат грубо.. как може по думите на П.Димитров зделката да става близките 2месеца най-много,без ние да не сме чули в какъв договор ще се вместваме като граждани и ние трябва да знаем.. Не тва не ни трябва да знаем,ТАЙНА било казват хората от ГЕРБ - МОЛЯ???????? И най-накрая ще кажат, намерихме концесионер дава 30млн леваа за 30г :)))))) И хората УАУ 30млн лева ... и те отиват в София :)) И никой не ти гарантира инвестици за пове4е от 50млн или най-малкото краткосрочна такава.. :) Дефакто и Вие да си го вемете порта и вие йато нов монополист веднага с кредит ще си го модернизирате малко ;) за пред глупаците с подходяща оферта от банка
20:49ч. 17 Юни 2011 #25 Ахил кой ти каза 4е е супер скъпо,е ако имаш в предид че няма да стане за ден два или с 1-2млн сигурно си много прав :) Ама в проекта по който кандидатсва Варна към банката за развитие и японският заем включваха и копаене в поне 20% от заема,не заради друго заема е 300 млн евро. Да и Борко бил БСП,ама то няма как да го направи безпартиен,е има един безпартиен само известен във Варна Кмета :)) Той е велик велик ама.. колко велик дет са вика сам война е война вси4ки са срещу него.. Борко го измислиха,бил крал еди кво си..глуспоти,те новите крадът така сякаш очакват на всеки 3години по една такава криза като последната.. Папазов какво го хвалят,видяхме какъв пумиар е.. един път с Гуцанов (сега мълчи ли мълчи),сетне против Гуцанов.. На нас ни трябват мъже политици,нееее разни му там моми4енца въъртиопашки,хирата трябва да си държат на думата, а тоз Папазов,дет той усра положението,защото без него малко трудно,другите не се чуват в София толкова. Предател е не Павел,Павел го знайм,ама онез в София като питат аджеба кое колко е рентабилно и така може ли и как е най-добре искта становище от Папазов и неговата подкрепа,за да могат когато осерат яко д акажат ама вие така във варна искахте а и баш човека ПАПАЗА .. Спор няма,вси4ки развяват байряка.. ама той човека не е дал дума, той и се е подписвал в подкрепа на проекта на Гуцанов гледали са как са копали и правели портове затворен тип както езерото .. всеки ден нови и нови предатели никнат тука,да бяха гладни колкото простолюдието което лишиха от половин милиард инвестиции и нови работни места щях да ги разбера
20:02ч. 17 Юни 2011 #24 Mel Gipson Ахиле..по много от въпросите твойте коментари са ми или точно на обратното мое мнение,ама за 1-ви път сме на едно..само че има нещо което така и не разбра...Бат то Борко е рожба на БСП и защитава инересите на комунягите..ей туй не разбра.Иначе за пристанището съм съгласен ама не ми се струва ,че тези проекти са практически изпилними.Аз работя за пасажерска компания в която корабите са 16 и са за над 3000 пасажери и поне 1000 екипаж.Винаги съм питал защо не идват тук ами ходят в Констанца...това са маса пари който губим.Проблема е че тези кораби даже и на сън немогат да влязат във Варнапорт..туй ни е големия проблем..акваторията ни е много плитка ,а разчистването и е супер скъпо,така че този проект е почти безмислен..трябва да копаем като къртици и това ще е 24 часа,365 дена в годината.Иначе идеята е супер и плановете на Груцанов също,ама са химера.
19:58ч. 17 Юни 2011 #23 apozuzo Гуцанов е отдаден на Варна. Това е проблем за ГЕРБ, от страх града да не надскочи "столицата" определено. Пристанището е една от красивите му проекти и идеи за развитието на града.
Виждаме сегашното управление на морската столица е в прегръдките на управляващите на национално ниво, а това е безспорно доказателство за вредата. Спряха се множество социални, инфраструктурни, културни проекти. Основно доказателство за това е , че нямаме подкрепа по проекта Варна Европейска столица на културата ( разбираемо и Фандъкова и София за същото претендират) спряното финансиране за пристанището, липсата на проекти за нови детски градини, пощи нулевите инвестиции в града.
19:12ч. 17 Юни 2011 #22 Ахил Добре де,той папазов че клекнал клекнал,ама високотонажните гледа той и казва има преспектива,обаче НИКОЙ ама НИКОЙ още не му е дал гаранций че има възможност моста да се вдига или повдига а още пове4е никой не му е гарантирал субсидиите за таз цел.. Впро4ем,те ГЕРБ хубаво го използват за да застане Папазов зад идеята да гушнат .....млн. лева от концесия и ...млн лева под масата Ама никой не му гарантира,че и високите кораби ще минават скоро,просто му хвърлиха ей така кокал да са хваща,че нещо ще стане вместо да се говори и оп даваме го на новият монополист ..ама дали за монополиста ще влезнат корабите под моста (или поне по-големи4ките с които ще се прави пара) Нио за мен каквото и да се говори ГУЦАНОВ е прав,визията му която не става за един ден, нека стъпем на земята! беше в пъти в по-голям интерес... жално ми е.. и къде сев взе тоз звяр да пише глупости без да си има на представа за кво ире4е,без да 4ете и да си мисли 4е вси4ко е само фантазия.. Парите бяха осигорени,гербери ги отказаха,порт Бургас супер Бургас ще се прави и магистрала за Бургас..за Варна йок порт (виж линк...) СУУПЕР БУРГАС .. не можеше ли така и варненският център да се слива с краибрежието ни,а ще гледаме пак кранове и про4ие от моста? и защо има спор между хора в този град за това кое е по-хубаво не можеше ли да е супер Варна.. Май май ,шопи се уплашиха от това което би станало с японският кредит,това е истината,искат силните във властта в парламента да са само от София!
18:39ч. 17 Юни 2011 #21 Сергей Йосифов споко бе след изборите ще има пари
в момента не само софия дърпа ,също и бургас тъй че се замислете.
1 догодина ще има пускане на метро и на магистрала тракия а и сегашния ремонт на околовръстното ще е готово догодина
залата този август.
от всички тези неща само залата е 100 от държавата всичко друго 20 от бойко другите 80 от ес на меркел
18:37ч. 17 Юни 2011 #20 Petar Не е ясно кой си пие хапчетата редовно ,но е ясно че схемата за разпределение на парите 8:5:1 не се нрави на герберите и те търсят нова пропорция. Едните ходят до Валенсия да "събират опит". други ни обясняват велика идея с пристанището. Нима пристанищата на Валенсия и Барселона не са в Най атрактивната част. Едните искат да вдигат моста щото 50м им са малко ама "извънредно големи кораби" ще минават под него и кой ще осигурява необходимото газене- драгажния флот дето го няма.Нека си опрявят логистиката а после да ламтят за многото пари, щото на този остров свързан с един мост от над 60 години ще им изгният контейнерите докато ги разпратят.
17:58ч. 17 Юни 2011 #19 Ахил аз ходя и се преглеждам ежегодно минавайки през вси4ките кабинети като бял човек за всеки случай.
На теб като ти чета коентарите тук, по която и да е новина,само обиждаш хора които и непознаваш,та дори и ги нари4аш 4ервении :))) ,време е сам да отидеш в психиатрията,явно последното ти лечение там не е оказало необходимият ефект..успех
16:57ч. 17 Юни 2011 #18 zvqrat Ахиле- защо си губиш времето да пишеш мемоари, вапреки, че никой не ги чете, а не отидеш да се прегледаш,?! Мога да те уредя за психиатрията:))))
16:35ч. 17 Юни 2011 #17 Ахил Папзов,клекна на Димитров,един път станало ли е това,по-добре да не е кмет,на нас ни трябва Кмет който да не е послушник на Павел..искам чиста от комунистическа зган Варна,не може новият кмет да е поставено лице на Димитров,или да върти опашка покрай новият вяттър както пред Гуцанов е бил с на една старана дупе,сега при Павел - ега ти кмета дупедавец.. АМАН ОТ КОМУНИСТИ,по-добре Кирил да е кмет,или Марешки,карбов дори :)) АМА НЕ И ХОРА КУКЛИ НА на който и да е ,ето сега Гуцанов изтъква как същият тоз смешко Папазов и в момента му седят подписите как е одобрявал по-добрият проект с по-голяма инвестиция,като същият щеше да остане държавно,но искат да крадът хората искат концесия и монопол да правят местните гербери .. Това е жалкото
15:50ч. 17 Юни 2011 #16 zvqrat Коментарът е премахнат Причина: Лични нападки и обиди
15:29ч. 17 Юни 2011 #15 Ахил Коментарът е премахнат Причина: Лични нападки и обиди
15:11ч. 17 Юни 2011 #14 zvqrat Коментарът е премахнат Причина: Лични нападки и обиди
14:59ч. 17 Юни 2011 #13 Ахил Звяр тъп,да ти кажа,Папазов е от нези сега новите които са подлоги на ДС за власт или кметско кресло и си дават гъза на предатели и престъпницикато П.Димитров, ти явно си същият тъп или интерест4ия като тях,да крадете и усирате собственият си град за 40г напред.... мръсна долна измет сте вие варненските Гербери.. не говоря за ГЕРБ като цяло ама за Вас варненските нямаме думи
14:37ч. 17 Юни 2011 #12 galia Гуцанов изтърва кокала и сега се пени,- сетила се Мара да се ......А Томова все защитава бити карти -Данов, Гуцанов и т.н.
14:19ч. 17 Юни 2011 #11 zvqrat Ахиле, педал долен, 1). Папазов не е от ДС 2).Моли се да не те срешна някаде.... 3). Прочети 1,2 книги, че сас тапите ти коментари и за стадиона не ставаш :)))))))
13:56ч. 17 Юни 2011 #10 Ахил Така е,когато имаме кмет на София за министър-председател.. За 2г София се здоби с 300млн инвестиций и пътища,спортни зали,музей и околовръстно от национално зна4ение което се субсидира из цяло вси4кото от министерство на регионалното не от общината,а тук Варна как да оставят да има инвестиция от половин милиард,предателите от ГЕРБ ДС-тата като Павел Димитров и Папазиов,трябва да ги раз4екнем на морска гара и на входа на магистралата да се виждат предателите мръсни...
13:51ч. 17 Юни 2011 #9 Jeb Трагедията на варненското пристанище е че не е Софииско. Иначе покрай метрото, спортната зала (100 млн!!! лв), лувъри, национални стадиони и естакади и за него да са се намерили пари.
13:48ч. 17 Юни 2011 #8 zvqrat За кое браво, за това, че ще оставят общината само с КРЕДИТИ. Пални безхаберници!!!!
13:37ч. 17 Юни 2011 #7 Lukco Браво Бориславе!!! Малко хора могат така да ги кажат нещата. Колкото до Варна, съвсем по друг начин бе града, когато беше председател на ОбС.Може и да си бъркал в меда, но нали оставяше и за другите. Прав си и за страха, който постепенно завладява страната.
13:23ч. 17 Юни 2011 #6 Ахил Тук съм сигурен обаче,че доста коментират без да четат :))
13:19ч. 17 Юни 2011 #5 zvqrat Боли а....?:)))))
13:16ч. 17 Юни 2011 #4 georgiev Пристанището е по-сладко и от ЕОН
13:16ч. 17 Юни 2011 #3 Ахил Защо сега толкова лесно Данаил Папазов си промени позицията :)) ахх защо ли :)) България страна на предатели и родоотстъпници
13:16ч. 17 Юни 2011 #2 zvqrat Гуцанов, не дей си прави вятаьр на устата! На кой Варненец му трябва крадец кмет?! Говориш пални глупости. Най добре си събери парцалките и бегай далече от морската ни столица.
13:08ч. 17 Юни 2011 #1 Ахил така е....
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
|
Новини от Варна, региона и света |
|
20% отстъпка в строителен хипермаркет "Алати" на "Черен петък и събота"
Вторник, 26 Ноември 2024 10:52
На 29 и 30 ноември (петък и събота) в строителен хипермаркет „Алати“ ще се проведе ежегодното събитие „Черен петък и събота“. В тези два дни всички клиенти могат да се възползват от 20% отстъпка. Събитието...
| |
|
Д-р Велев, дентален лекар: Какво да очаквате при избелване на зъби
Вторник, 26 Ноември 2024 08:05
Бляскавата усмивка, здравите и бели зъби са част от естетичния изглед на съвременния човек. Болезнена ли е процедурата за избелване, какво да очаквате и може ли да бъде заменена с избелване при домашни...
| |
|
Авария оставя хиляди във Варна без вода до полунощ
Вторник, 26 Ноември 2024 20:12
Хиляди варненци ще са без вода до полунощ, а причината е авария, съобщиха от ВиК-дружеството.
Потърпевши са в части от кв. "Кайсиева градина", кв. "Владислав Варненчик", местност "Ментеше", гр. Аксаково,...
| |
|
КС допусна и петте дела за касиране на изборите и ги обедини
Вторник, 26 Ноември 2024 18:55
Конституционният съд обедини в едно общо дело петте дела, които бяха образувани по жалби, с които се атакуват резултатите от изборите за 51-во Народно събрание.
Съдът е назначил експертиза, която трябва...
| |
|
Благотворителна кампания събира храна, дрехи и обувки за нуждаещи се във Варненско
Вторник, 26 Ноември 2024 18:43
Областна администрация – Варна стартира благотворителната кампания за набиране на храна и вещи за нуждаещи се в навечерието на коледно-новогодишните празници. Кампанията ще продължи до 15 декември и се...
| |
|
Пускат два блока от затворената ТЕЦ "КонтурГлобал Марица Изток 3"
Вторник, 26 Ноември 2024 18:31
"От 1 януари 2025 година 3-и и 4-ти блокове на ТЕЦ "КонтурГлобал Марица Изток 3" ще заработят и до края на март ще дават своя принос за поддържане баланса и сигурността на електроенергийната ни система....
| |
|
Варненски съдия с наряд за мач от Лига Европа
Вторник, 26 Ноември 2024 18:19
Българският международен съдия Драгомир Драганов ще отговаря за системата за видеоповторения (ВАР) на мача от турнира Лига Европа между испанския Реал Сосиедад и нидерландския гранд Аякс (Амстердам).
Варненският...
| |
|
Осъдиха 59-годишен, заканил се да застреля съпругата си
Вторник, 26 Ноември 2024 18:06
Районният съд във Варна наложи наказание на 59-годишен мъж за закана с убийство в условията на домашно насилие.
Деянието е осъществено на 28 септември миналата година във варненско село. Тогава подсъдимият...
| |
|
Приоритетно ще почистват участъци от дерета и охранителни канали във Варна
Вторник, 26 Ноември 2024 17:53
Община Варна ще поръча почистването на 18 участъка от дерета и охранителни канали. Възлагането ще бъде направено веднага, след като приключат процедурите по обявената обществена поръчка. Това обясни за...
| |
|
Oграничaват движението в тунел на магистрала „Хемус“ за няколко часа тази нощ
Вторник, 26 Ноември 2024 17:39
Тази нощ - от 00:00 часа до 04:00 часа на 27 ноември /сряда/, ще се ограничи движението на всички превозни средства в тунел „Топли дол“ на автомагистрала „Хемус“. Промяната във временната организация на...
| |
|
Съдия Цвета Павлова бе избрана за председател на Окръжен съд – Варна
Вторник, 26 Ноември 2024 17:26
Съдия Цвета Павлова беше избрана за председател на Окръжен съд - Варна. Тя получи подкрепата на осем от членовете на Съдийската колегия на Висшия съдебен съвет.
Другият кандидат – зам.-шефката на Варненския...
| |
|
Генералният секретар на НАТО призова съюзниците да увеличат помощта за Украйна
Вторник, 26 Ноември 2024 17:12
Рекордните 188 дрона за една нощ е изстреляла Русия срещу Украйна. Нанесени са щети върху критична инфраструктура и жилищни сгради.
След безпрецедентната дронна атака тази нощ генералният секретар...
| |
|
Изпрати новина
|
|
|
|
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|