16:31ч. 1 Септември 2010 #74
neda
Todorov,първо се научете да пишете и после изказвайте мнения.Аз лично не се нуждая от спонсори,нито от кокал.Но такива злобари като Вас ,рано или късно имат нужда от спонсори за кокал,защото от злоба в един момент остават даже без близки и приятели и тогава има да се молите да станете куче и да се появя с кокал и да Ви нахраня.
14:28ч. 1 Септември 2010 #73
Todorov
Педлагам спонсорите на любовта е лудост да дарят на
Бездомното куче Неда с един голяммм коооокал
Така ще има мир в ефира и любов по улиците.
Кучето сито и хората по улиците спокойни.
12:48ч. 1 Септември 2010 #72
Стефанов
Neda, що се отнася до положението в САЩ дали кучетата се приспиват или не след определен престой в приюта искам да ти кажа, че всеки ЩАТ си има различни закони и вероятно някъде ги приспиват другаде не.
Така е и със смъртното наказание някъде в САЩ го има, някъде го няма.
12:20ч. 1 Септември 2010 #71
Hunter
Чудесно Неда, най-после да прочета нещо конструктивно.
В крайна сметка тази дискусия тук се води, не за да се караме и обиждаме едни други хората, а да стигнем до някакво разумно и приемливо за по-голяма част от нас решение.
Бих добавил към твоите предложения и засилване на контрола, както и санкциите за собствениците на домашни любимци. Не може един да плаща а 20 друг не.
Не може един да си води кучето на каишка а други 5 да са ги пуснал свободно... надявам се ме разбирате за какво говоре.
12:14ч. 1 Септември 2010 #70
neda
И докато всичко това се реши ,по добре да не хвърляме храна в контейнера , а да я оставяме до него.Хем ще се нахрани някое гладно животно,хем няма да ни нападат от глад.Да не говорим,че като дадеш на куче да яде ,никога няма да го забрави и няма да ти скочи.Имаше една жена,която всеки ден минаваше покрай работата ми и понеже я беше изстрах от кучетата все размятваше бастуна си,при което се получаваше още по-лошо.Тогава я посъветвах вместо да ги плаше с бастуна ,като излиза и има храна за хвърляне да я носи със себе си и да им я дава и от тогава нито я лаят ,че и ми каза ,че вече не се страхувала и че не били страшни.
12:07ч. 1 Септември 2010 #69
neda
Предложението е :
1.Да се търси отговорност на всички собственици на животни ,когато си изхвърлят на улицата домашните любимци-наказания като в нормалния свят
2.Изграждане на приюти,но отговарящи на условия-храна,медицинско обслужване/Смятам,че има достатъчно хора ,които обичат животните и ако всичко се организира честно и парите отиват по предназначение,може да се разчита и на дарения./
3.Средствата,които се събират под формата на такса домашен любимец от общините ,да се използват за приютите и животните в тях.Постъпленията на тези средства са много малко,защото хората си казват -защо да плащам ,като парите не са животните .Когато се види ,че се прави нещо за животните,хората сами ще започнат да си плащат данъка за животното,защото повечето ,които имат домашен любимец не му е все едно и за уличните./Изказвам мнение ,защото работата ми е близка до това/
11:42ч. 1 Септември 2010 #68
Hunter
Guendi,
много добре знаеш, че не всяко куче е спасител или души наркотици. Има си специални породи. Също както най-добрите надушвачи на наркотици са прасетата, но пак специална порода и специално обучени. Това не ти пречи да си хапваш свинско нали?
Хайде моля, когато ви е удобно делите животните, а когато не ви е удобно не ги делите.
Само да Ви кажа, че вредно животно няма. Всяко едно е част от хранителна (или друга верига) във всеобщото ни съществуване.
Дайте все пак някакво решение. Какво да ги правим тези животни? На улицата ли да ги върнем?
11:34ч. 1 Септември 2010 #67
Guendi
Hunter, не съм вегетарианец. Има животни, които са създадени с предназначение за прехрана на хората. Затова се отглеждат и размножават.
Що се отнася до насекомите, безгръбначните и вредните гризачи, които ми изброи, няма място за сравнение.
Говорим за по-висши същества от веригата - БОЗАЙНИЦИ, най-близо до човека по интелект и сетивност.
Да си чувал нещо за кучета водачи на слепи хора, или за кучета търсачи на наркотици и оръжие, за кучета спасили хора? А за делфините и слоновете нещо чел ли си?
Надали. Толкова сте извърнали поглед от природата с глупостите си, че чак сте се самозабравили.
11:17ч. 1 Септември 2010 #66
neda
Guendi,аз също те подкрепям.Като чета коментарите ,не знам защо винаги тези които са написани в защита на животните звучат умно и си личи ,че са написани от интилигентни хора,а другите повечето са пълни с грешки,пропити със злоба и написани неграмотно.Нормално,преди години се запознах с една докторка/бях на почивка/и тя ми каза ,че точно интелигентните и умни хора страдат от нерви,депресии и други такива нервни заболявания,защото той е умен и преживява всичко,а елементарния човек не му пука от нищо.
10:35ч. 1 Септември 2010 #65
CusE От всичко изчетено до момента, не разбрах какво решение предлагат защитниците на кучетата. По-скоро оставам с впечатление, че според тях проблем няма и мястото на кучетата е на улицата, защото са безопасни (не нападат, не хапят, не носят зарази, не плашат децата...)
10:22ч. 1 Септември 2010 #64
Hunter
Айде стига! Оставам с впечатление, че кучето е най-висшата форма на живо същество. Интелект и интуиция, които са безпогрешни.
Два въпроса към защитниците на животните:
1. 100% вегетарианци ли са?
2. Дали са убиват мухи, комари, бълхи, мишки и т.н.?
10:19ч. 1 Септември 2010 #63
Guendi
Викторе, кучето е първия опитомен хищник още от древни времена и е най-преданото същество към човека. Куче няма никога да те предаде, за разлика от най-добрия ти приятел например.
Те надушват агресията, злобата, страха, неприязанта, познават много добре лошия човек. Не се чудете, че ви нападат!
10:16ч. 1 Септември 2010 #62
Guendi
Аман от злобари.
tutsi, ти какво точно направи за бездомните хора? Защо не си вземеш един такъв у вас?
Защо не изчезнеш ти tani4ka 33? Ненормалните сте вие с агресивното си и егоистично мислене, забравяте, че света не се върти около вас. Погледнете се само, както се отнасяте към животните, така се отнасяте и помежду си. Да не си мислите, че сте по добри от кучетата? Един Бог знае колко от вас са изхвърлили омръзналите им "любимци"на улицата без да са кастрирани. Слезте от пиедестала, на който сте се възкачили и осмислете жалкото си съществуване! Не вие сте създали Природата и живота, за да се разпореждати кой да изчезне и кой не.
no fear, добре че "шибащите" се "помияри" са ти проблема. Това е резултата от деградиралото ни общество. Порнографията и вулгаризма са навсякъде около нас. Извръщаш ли главата на сина си от телевизора, от списанията и вестниците? Достатъчно е да му пуснеш само телевизия "Планета".
09:37ч. 1 Септември 2010 #61
Стефанов
Така, де съгласни ли сте че мястото на кучетата не е на улицата е а в приют, осиновени в приемени семейства и т.н.... от там насетне какво се случва с тези кучета е друга тема.
Мястото на кучетата НЕ Е е на улицата!
09:13ч. 1 Септември 2010 #60
neda
Dan,много се бъркаш за приспиването на животните след 14 ден ,ако не бъдат осиновени.Това даже може да се види и от Animal planet.Мен тази тема ме интересува ,имам братовчека в Америка,която живее от 10 години,ходила съм там и нещата стоят така 30 дена са в приюта и ако до тогава не се осиновят се дават на приемни семейства,които за разлика от тук са много.Приспиват се /а не се убиват или отравят/само ,ако са болни или много агресивни.Дори агресивните отначало се подлагат на обучение и свикване с човека и чак тогава,ако не се получи ги приспиват.Като гледам само, какво е отношението им към животните,ми се иска да съм животно в Америка.И пак се връщам на основния проблем,не кучетата са виновни ,а хората които ги пускат.Държавата ,която не се грижи за тях,нито приемниците ни са като хората.Само който е ходил в приемници,може да разбере за какво става въпрос.Най-големия си враг не мога да сложа там,пък ако ще и да е заплашвал живота ми по някъкъв начин.
07:47ч. 1 Септември 2010 #59
no fear
Артистите скоро си заминават в провинцията и ги боли оная работа за Варненските мастии всичко е PR.Вчера вървя със сина ми който е на 6 и два помияра се шибат на една детска площадка и се чудя накъде да му обърна главата и да го забаламосам да не ги види.баси отврата.трябва една акция без да се оповевстява и за една нощ проблема ще е решен.ама тогава тез помиярозащитници умряха от глад.те и за това толква лаят.
02:48ч. 1 Септември 2010 #58
TheGame Няма как да не напиша коментар след толкова пъти колкото съм бил гонен от тези помияри.Всеки един от тези артисти да си ги вземат по няколко кучета и да си ги гледат до толкова в момента се страхувам от кучета че дори и пинчерчетата ме плашат да ги приспиват убиват и така нататъка не ме грее само да не ги гледам на улицата
02:00ч. 1 Септември 2010 #57
more.c
Браво, ти направо на всички ни отговори, затапи ни и реши всичките проблеми! Евала!
01:40ч. 1 Септември 2010 #56
Dan
Хора успокойте злобата!
Neda: Не искам да ви обидя. Дори пишете интелигентно. Просто това че в САЩ и Англия умъртвяват кучетата след 14 дни е неоспорим факт. Практиката не съм я измисли аз и не съм бил дори роден когато е измислена. Имам познат Англичанин, живее в Гърция и работи за организация за спасяването на бездомни кутрета. И как ги спасяват – като им намират дом. Т.е. мястото им е в топла къща, приют, дори у вас, но в никакъв случай на улицата.
Ангелина: Гледките с премазани животни са отвратителни. Наистина трябва да се търси хуманно решение защото кучетата не са виновни. Но инцидентите зачестиха напоследъл поради простата причина че уличните кучета станаха прекалено много. Тези на центъра преди години бяха 2-3 и дори забавляваха туристите. Но сега се сабират на глутница по 10 и са с променено поведение.
more.c: Без коментар. Смешен си!
Както някой се изказа: цирка е там че артистите ги искат кучетата не в приют а на улицата!
01:06ч. 1 Септември 2010 #55
more.c
А пък ако те нахапе тебе или детето ти куче ще ми стане много весело, на смях ще ме избие даже...
00:56ч. 1 Септември 2010 #54
pepa
Аман от ненормалници. Приберете си ги у вас тези бездомни кучета и каот толкова сте загрижени и ви е жал. Аз искам просто да изчезнат и изобщо не ми пука къде. Писна ми да се притеснявам за мен и детето ми! И пак казвам лудите сте вие - защитниците на тези псета!!!
00:36ч. 1 Септември 2010 #53
more.c
Толкова много коментари, малко добри. Проблемът няма да свърши днеска или утре, въпреки че решението му е само едно- всички бездомни кучета и котки да бъдат прибрани в приюти, където да им бъде осигурена храна и грижи, след което да бъдат пуснати за осиновяване. Друго решение НЯМА! Друг е въпросът, че повечето бездомни кучета са озлобени, поради факта, че хората минават, подритват ги, бият ги, убиват ги, гаврят се с тях. За такива хора трябва да им затвор, въпреки че с по-горе посоченото решението всички проблеми по тази тема ще бъдат решени. Лично за мене хората, пишещи коментари от сорта на "кучетата трябва тихомълком да бъдат приспани" са си лоши по природа, ако няма кучета, хората ще са тези, които ще им пречат. Та тези животни нямат души ли? Хората ли трябва да им отнемем живота? Нищо лично, но ако така мислиш, по-скоро ти трябва да бъдеш приспан.
00:27ч. 1 Септември 2010 #52
tani4ka33
Абе Вие нормални ли сте , за какво трябва да ги връщат?Мен лично и сина ми адски много ни е страх от уличните кучета , на пръв поглед добри и умилкващи се са скачали да хапят и лаят по хората без причина!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ами като толкова много си ги искат а си ги приберат у тях , заяо трябва да са на вън и да плашат хора и деца?!?!?!?!
23:47ч. 31 Август 2010 #51
Guendi
Няма озлобени животни. Има само озлобени хора егоисти.
(виж линк...)
Браво Неда!!! Подкрепям всяка твоя дума.
22:48ч. 31 Август 2010 #50
Uilma
Не се ли изморихте да повтаряте едно и също ?
Няма никакво развитие на спора. Всичко ще се повтаря, ако не се предложат конструктивни мерки, които да се приемат и изпълняват от съответните органи.
21:43ч. 31 Август 2010 #49
avalonia
Ама че злобен народ!Заслужавате си теглото!
20:43ч. 31 Август 2010 #48
Hunter
Неда, да разбирам ли, че след като е възможнио да те ограбят, убият, изнасилят... на улицата е редно да има глутници кучета които могат да те ухапят?
20:31ч. 31 Август 2010 #47
neda
Виктор,изгледах клипчето.Наистина е страшно,но всичкото това може да се случи и както се прибираш вечер да те нападне някой и да те заколи,изнасили ,ограби и т.н.Така,че кучето не е единственото, заплашващо човешкия живот.Да не се случва нито едното ,нито другото.И все пак по добре ухапана от куче,отколкото убита,ограбена,изнасилена от човек.На кучето все пак може и да му простя,защото е било гладно,уплашено и се защитава,но човек едва ли бих оправдала.
20:20ч. 31 Август 2010 #46
neda
Благодаря ти Ангелина,но тази тема ми е от болните и като чета някои коментари, направо се чудя как може да го напише разумен човек,който знае кое е добро и кое зло,как може човек спокойно да заяви ,че ще убие живо същество и окото да не му мигне.Ние сме хора и трябва да си даваме сметка за всяко казано и сторено нещо ,защото има да ги гледаме ония там оттатък как си живеят в мир и хармония и никога няма да ги стигнем.Само злобата ще ни унищожи.Ако бяхме такива активни и за важните неща касаещи обществото ни и толкова войнствени до сега да сме започнали да се оправяме.
20:11ч. 31 Август 2010 #45
neda
Sea_man,първо не съм г-жо,а съм госпожица и то не стара,второ не съм влак,че да изпускам парата,трето хубаво е че има такива общественички все още като мен, защото и ние един ден като се махнем от тази държава,ще останат само да не казвам кои,колкото до хапането няма страшно не ме съблазнявате и не представлявате никъкъв интерес.Имам какво да хапя.
19:44ч. 31 Август 2010 #44
ангелина
Имах в превид хората,който искат наистина да се намери хуманно решение на проблема,защото на тези животни също не им е добре да са на улуцата вместо на сухо и топло място.Да ги оставят на произвола на съдбата не е решение за мен.Все избираме най-лесното,но не винаги най-правилното.Иска ми се а добавя,че преди няколко дни в съседна къща видях 4 кутрета,който вчера не бяха там,а майката беше сама,Познайте сега какво може а се е случило и кой е виновен?
19:31ч. 31 Август 2010 #43
Виктор
В заглавието го пише: "Артисти искат кметът на Варна да върне по местата прибраните преди дни кучета".
Не искат да са в приют, искат кучетата да са на улицата.
19:28ч. 31 Август 2010 #42
ангелина
Никой не е против това, тези животни да са в приюти-напротив,там им е мястото.Пак опираме до това,какво ще реши обществото и управляващите.друг е въпроса до колко света ще се зарадва на крайни решения като преспиване на тези животни.И без това преди време Румънски гражданки(ако не се лъжа)заявиха,че сме варвари заради отношението ни към животните.
19:17ч. 31 Август 2010 #41
Виктор
Вижте клипчето, за да разберете защо не трябва да има бездомни кучета в градовете:
(виж линк...)
19:13ч. 31 Август 2010 #40
ангелина
Като .глутница кучета,че и по зле.Какво толкова я нападате тази жена?Само защото не мисли като вас ли?Неда,няма защо да се палите толкова,не е възможно да се премени начина на мислене на хората.Споделям вашето мислене,но как искате от хората да мислят за животните"с любов",като едвам понасят себеподобните си?Само един прост пример-кога в БГ ще видите шофьор да спре на пешеходна пътека,на която току що е стъпал човек???????????Е,как искате да няма премазани животни?
19:07ч. 31 Август 2010 #39
Uilma
E, какво, вие ще се наддумвате, ние ще ви гледаме сеира ! Предложете нещо конструктивно- било подписка до кмета, било протест, митинг, за да има полза от досега изписаното от 5 дни насам. И без да се обиждаме, моля !
19:01ч. 31 Август 2010 #38
neda
Виктор най-накрая стигнахме до единомислие.Как ми се иска и ние да живеем като онези там,с хубавите и чисти улици,с усмихнатите хора и да не ми се насълзяват очите от гледки на измършавяли кучета,новородени малки, и размазани от коли животни.Смятайте как това действа на едно дете или чувствителен и добър човек.
18:58ч. 31 Август 2010 #37
sea_man Г-жо общественичка Неда, много насериозно се взехте!! Айде изпуснете парата малко, току виж сте ухапала някой от критикуващите Ви....
18:51ч. 31 Август 2010 #36
Виктор
Никой не е казал, че животните са виновни. Те са си такива, така са създадени от природата. Кучето е хищник, не е тревопасно. Пази си територията.
Хората са виновни, защото не правят правила, при които не трябва да има бездомни кучета.
Нещо повече - у нас по закон винаги ще има бездомни кучета. Прочетете закона и ще видите.
Няма ли най-после и ние да станем европейска държава, с европейски ред и правила?
18:41ч. 31 Август 2010 #35
neda
Виктор, благодаря Ви за описанието,което сте ми дали.Оставете ме сама да преценявам от какво да се трогвам, и от какво не.Никога не съм искала някой да пострада от улично куче.Просто искам да се разбере,че виновни не са кучетата,а стопаните,които ги пускат,и че трябва да скочите срещу тях,а не за всичко да са Ви виновни животните.
18:26ч. 31 Август 2010 #34
Виктор
Не се заблуждавам, че ще се трогнете, или нещо подобно. Разбрал съм, че хора, заблудени като Вас не се трогват. Променят мнението си единствено когато пострадат - лично те, или техен близък. Тогава отиват в другата крайност.
И в двата случая не разсъждават трезво.
18:21ч. 31 Август 2010 #33
neda
Мисля,че точно при такива публични изказвания нямате право да ми го казвате,пък и нито сте ми баща ,нито съпруг ,но да ви кажа,че не съм трогната въобще.Живеем в демократична държава и всеки има право да си мисли и казва каквото си иска,без да засяга друг човек.
18:15ч. 31 Август 2010 #32
Виктор
Напротив. При такива публични изказвания трябва някой да Ви го каже.
18:11ч. 31 Август 2010 #31
neda
Виктор не сте вие човека,който ще ми кажете как съм с главата.Хайде всеки да си гледа в своята чиния и да не дава определения за друг
18:09ч. 31 Август 2010 #30
neda
Goro,помощта ми към хората няма нищо общо с животните..Не съм казвала че,съм против гледането на животните в приют,против съм тяхното избиване и че, за всичко са виновни те.
18:06ч. 31 Август 2010 #29
Виктор
Това, че Вие не сте видели, не означава, че не ги умъртвяват.
Друг въпрос е, че там няма улични кучета, че имат закони срещу хората които оставят кучето си на улицата, че самите хора не ги оставят на улицата, защото е сигурно, че ако до няколко дни не се намери осиновител ще бъдат умъртвени.
Бездомни кучета в градовете не трябва да има!
18:02ч. 31 Август 2010 #28
neda
Shaggi Crow,аз не съм казала,че мястото им е в града,но не смятам,че те са виновни те да са там и че решението е тяхното избиване.Защо не вземете да гледате,кои хора ги пускат и на тях да държите сметка.Колкото до глобите за мръсотията,аз винаги почиствам след моето куче.А кой ще държи сметка за боклуците които са направени от хората.Колкото до прибиране на кучетата от мен ,сто пъти предпочитам да прибера и да помогна на някое куче ,отколкото на някой българин комплексар и изрод,убиващ животни
18:00ч. 31 Август 2010 #27
goro
До NEDA Аз неразбирам как помагате на хората като изкате в центъра на голям град да вървят глутница помияри който също замърсяват улици и градинк и носят безброй зарази. В една нормална държава бездомните животни се гледат в приюти. Така че се замислете по какъв начин тези кучета да се гледат добре именно в кучкарник.
17:51ч. 31 Август 2010 #26
neda
Dan,аз също съм икономист по образование и не се срамувам,че съм християнка.Работя ежедневно с много хора и всички хора остават доволни от мен,да не казвам,че ме познава един цял квартал.Аз също имам познати в чужбина-Германия,Америка,Австрия и съм била там ,няма нищо такова ,че умъртвявят животните след 14 дена
17:09ч. 31 Август 2010 #24
Todorov
Нека сменим ролите :
Авторите на писмото,затитниците ,Биляна Петринска, Аня Пенчева Мутафов Фани Коларова Николета Балабанска и т.н. интелектуалци, в приюта за бездомни кучета. Варненските беззащитни и невинни животни,помияри на сцената на фестивала Любовта е лудост.
Има куче има писмо на Фани Коларова има проблем,няма куче ,няма писмо на Фани Коларова -няма проблем.
17:01ч. 31 Август 2010 #23
Виктор
neda,
Много сте зле с главата. Съжалявам за коментара.
Иначе - в градовете бездомни кучета не трябва да има!
Това е.
16:49ч. 31 Август 2010 #22
kasi
Най-добре артистите да прибират по 2-3 кучета и да си ходят от Варна. Човек не може да се разходи из града от години спокойно от разни помияри, които разнасят болести и се плодят непрестанно. А природозащитниците само викат, без нищо да правят. Като ги е грижа уж за любимците им да пишат европроекти, да организират инициативи за набиране на средства - защото мястото на подобни екземпляри е в приют.
16:39ч. 31 Август 2010 #21
trando
Ами,един референдум и както съдя по коментарите с мастиите е свършено.Ега ти и защитниците на животните,тяхната работа би трябвало да е защитават редки или изчезващи и застрашени видове,а не такива помияри които масово се чифтосват като "французи" и в резултат по улиците ни и то централни, бродят всякакви уроди,плод на тези кръстоски. Вече две години след нощна смяна се чудя как да се прибера у дома. Живея на 200м.от Севастопол и поне 3-4 пъти съм нападан.
16:25ч. 31 Август 2010 #20
nepi
Подкрепям кмета с две ръце , а актьорите нека бъдат оргинални и интересни на сцената. Имам куче и се грижа за него както за детето си .
16:11ч. 31 Август 2010 #19
shaggyCrow до Neda
Радвам се, че има хора като вас! Щом толкова милеете за тези животинки (по 50 кг парчето), ами приберете си ги в къщи! Така и вълка цял, и агнето сито.
Аз не смятам, че мястото им е в града.
Освен това съществуването им създава двоен стандарт. Собствениците на кучета биват глобявани, ако любимецът им се изходи и не го почистят, а уличните кучета си пръцкат където им харесва.
16:09ч. 31 Август 2010 #18
Dan
Към neda,
Виждам че сте активен християнин и посетител на moreto.net. Аз съм по образование икономист, работата ми е във IT сферата, но обичам всички области на науката. Ако имахте поне малко познания по Биология (моля не искам да ви засегна) щяхте да знаете че кучето, за разлика от котето и мишчето, е много ясно изразено териториално животно. Ако го оставиш до кофата, кофата става негов дом. И после когато някои отиде до кофата кучето го лае, по-рядко може и да го захапе.
Естествено че то не може да разсъждава и не е виновно. И сте много права (простете ако збъркам пола) че хората редовно си ги пускат на улицата. Но каквито и слухове да се пускат в тази ограничена от информация държава, всички мой познати от чужбина казват едно и също. 14 дена в приюта и ако никой не го потърси му теглят спринцовката. Там изключително много хора си вземат кучета от приюта и те се стараят да рекламират тази практика. Но такава идея като някой да върне куче на улицата никъде няма.
16:04ч. 31 Август 2010 #17
marii4e
Браво на кмета! Аз също обичам животните, но след като през зимата подгониха мен и дъщеря ми (на 2 години), докато отиваме към яслата, категорично съм на мнение че трябва да бъдат премахнати от улиците. Не виждам друг начин да се махнат, освен принудително. Между другото тази сутрин в близост до ясла "Щастливо детство" имаше малка групичка от млади кучета (4-5 броя), които пък израснаха в руините и боклучарника, до спирката на № 20. Господин кмете, нека не чакаме зимата, когато ще огладнеят и озлобят и да не чакаме да нападнат някоя майка с дете, за да ги махнете и тях от там. А може би госпожи актрисите, ще си вземат по едно от тях за да се грижат за него.....
16:01ч. 31 Август 2010 #16
Mu(n)cho
някой е решил да си прави евтин PR на гърба на варненци. като толкова милеят за тези песове, защо прословутите "звезди" не си дадат хонорарите за приют за бездомни кучета или пък не си вземат по 1-2 за спомен от Варна? да си гледат киното и да не се занимават с работи, които не ги засягат.
15:52ч. 31 Август 2010 #15
neda
Мисля,че и за много хора за съжаление ,липсва понятието морал,съвест и т.н.,затова казвам,че първо трябва ние да се оправим.Вярно е ,че на запад няма по улицата кучета,защото там като си вземат животно са отговорни към него,а не като тук гледа го и изведнъж решава ,че вече не иска и хайди на улицата.И човек като е гладен хапе,затова вместо да хвърляме хляб и други неща за ядене в боклука,по добре да ги оставим до кофата,вси ще се нахрани някое нещастно животно.Още повече е грях да се хвърля хляб и храна.
15:49ч. 31 Август 2010 #14
tutsy
Подкрепям мненията на блекмор и здравкич. Време е градът да се изчисти от бездомни кучета.
15:49ч. 31 Август 2010 #13
Uilma
Кое е по-хуманно ? Да ги гледаме по улиците мрасни, свирепи, гладни, крастави, дръгливи, осакатени и премазани от коли, виещи и лаещи нощем, будещи отвращение и страх, или да бъдат на подходаящи места, с хора, които ще полагат грижи колкото позволяват възможностите .
Кажете, г-да защитници на животните ?
15:43ч. 31 Август 2010 #12
Dan
Всички сме много добре наясно природозащитните организации колко много пари изкарват от бездомните кучета. Съмнявам се че тези които защитават уличните кучета са нискоинтелигенти. Те много добре знаят че за кучето понятия като морал, съвест и последствия не съществуват. То е животно което не живее в социална среда и единствената му цел е да оцелее. То обича тези които го хранят, но за другите, дори и тези които не му обръщат внимание, не се знае. Когато то по инсинкт прецени че е заплашено, то не прави разлика дали ръфа крака ти или главичката на детето ти.
Вие си го знаете но аз да ви напомня че ако в България пострадат смъртоносно няколко маки деца, никога няма да се вдигне такъв шум ако на улично куче му се счупи крачето. В цяла Великобритания няма да намерите едно улично куче. В Франция и Гърция има просяци но кучета почти няма по улиците.
15:32ч. 31 Август 2010 #11
neda
Г-н Goro,никъде не пише,че само Вие може да си давате мнението,а колкото до живота много добре си го гледам.Точно злобните хора и тези които не им върви в живота се занимават само със злини,аз помагам и на хора и на животни.За мен те всички са живи същества и никъде не пише ,че само ние имаме право да живеем на този свят.Първо,дайте да се оправим и възпитаме хората,после ще мислим и за животните.Вчера ,като отивах на плажа,не можах да мина от изхвърлени торбички,опаковки,бирени шишета и други боклуци.Едва ли са изхвърлени от кучетата.
15:27ч. 31 Август 2010 #10
eli
Да ,ама артистите са тук само една седмица ,след това си заминават.Ние оставаме и продължаваме да гледаме грозните и озлобени кучета.Никъде в европейските градове не съм виждала бездомни кучета и котки.
Явно много хора не са виждали как такива помияри нападат деца и възрастни хора.Ами ако това им се случи на тях дали така ще разсъждават. Явно статията е на някоя природозащитна организация за привличане на интерес.
Този път браво на кмета.
15:18ч. 31 Август 2010 #9
megi_l
Ясно защо децата ви се избиват по улиците и училищата. Щом има такива коментари в нета и те ги четат, значи няма прошка за никой, днес куче утре съученик ...
15:16ч. 31 Август 2010 #8
zdravkich
А какво правят за кучетата артистите и защитниците на животни през останалото време, когато примерно няма кино фестивал? Целият град е заселен с бездомни кучета, които хапят, пълни са с бълхи, болни от краста и бяс, мръсни, озлобени от глад. Всички ги виждат, но нищо не се прави, все едно не пречат на никой. А сега , за да не пречат на гостите на фестивала кмета да ги махне и после да ги върне. А с кои средства Г-жо Коларова, Пенчева и т.н.? Може би с Вашите хонорари. много добре знаете , че това е разсипия на общински средства, които пари са събрани от обикновенния данъкоплатец. И като такъв искам града да е чист, а не на всякъде да смърди и да настъпваме екскременти, разхвърляни и оглозгани боклуци, мръсотия и смрад. Да се притесняваме, когато минаваме с децата си покрай бездомни кучета да не скочат срещу нас и да ни ухапят. Само кастрация не е достатъчна. Освен кастрация е нужно и обезпаразитяване, ваксинация. Това са адски много средства, който не виждам от къде могат да дойдат.
15:04ч. 31 Август 2010 #7
goro
това което казва тази г-жа няма нищо общо с действителноста.Бил съм свидетел как тези "дружелюбни"помияри нападат хора който с нищо не са ги подразнели.Така че г-жо гледайте си живота и не ни занимавайте с вашето мнение.
15:03ч. 31 Август 2010 #6
blackmore
както вече коментирах, кучетата трябва тихомълком и без излишни емоции да бъдат умъртвени (приспани). артистите да си гледат киното и театъра и Софията, а да не се занимават с нашите, варненски проблеми, моля!
15:00ч. 31 Август 2010 #5
neda
Г-н Тодоров ,интересно защо тези кучета на вас ви скачатл Аз също минавам от там и никога не съм виждала да нападат някого.Колкото до бездомните хора,те са се докарали до това.Кучето не може да ходи на работа и да си купува храна ,а разчита на нас да му подхвърлим.Онези на запад не са прости ,че ги защитават,спонсорират приюти и имат по няколко домашни любимци.Имам в предвид артисти и други извести хора.Да не говорим,че никога няма да изхвърлят животно на улицата.
14:53ч. 31 Август 2010 #4
Uilma
Брей, голям шум се вдигна за тези 9 кучета !!! Вече 5 дни се пише и спори за тях. Споменатите Артисти да си дадат хонорарите за отглеждането им или да вземат по 2-3 кучета в луксозните си вили , като са им толкова мили !
14:48ч. 31 Август 2010 #3
Todorov
Сутринта на 26 август в 6,20 се спускам с велосипед по бул Сливница посока хотел Ч Море. Пред Макдоналдс /Севастопол/ Подгонват ме с жестоко лаене 4 охранени големи кучета. За кой ли път ми се случва... Спирам няколко минути докато кучетата благоволят да ме пуснат и бавно пристъпям за да не ги озлобя отново. Виждал съм през деня как чужденци с учудване и фотоапарати заснемат тази необичайна зоо градина в центъра на Варна и пред съдебната палата. да не говорим за майките с малки деца и стреса който може да се получи от ненадейните действия на тези хуманни безобидни животни ???
Глупостите написани в отвореното писмо от актрисата Фани Коларова показват животинската и култура и мислене. само с писане г-жо Коларова не става,а трябва а и с КОЛБАСИ БАУ БАУ.
Браво на кмета и заповедта му.
14:38ч. 31 Август 2010 #2
tutsy
А кога ще почнем да се грижим така и за бездомните хора?
13:57ч. 31 Август 2010 #1
lyubo
кмета да вземе и да върне кучетата в двора на фанито да си ги гледа,ако и са много да даде и на аня пенчева