13:10ч. 9 Август 2010 #166
veni
Въпрос: Човек който има книжка - някой от вас обвиняващите щеше ли да може да реагира за секинда прио идващ с 200 и ... лек автомобил??? Кажете мииииииииии
13:08ч. 9 Август 2010 #165
TOTI
ITD е много прав има хора които нямат и идея за какво става въпрос.А само си чешят езиците и както много пъти вече писах тези които не са били там и говорят само с догатки нека да спрат.Аз също съм му приятел и неведнъж съм се возил с него и съм му имал винаги доверие в уменията му.ПОЧИВАЙ В МИР ИВАК
13:08ч. 9 Август 2010 #164
sea_man Всички виждаме колко ви боли за Иво,а и не само вас,разбира се!!И за да имате пълното право да искате правосъдие за убиеца му,спазвайте и вие правилата,изкарвайте си книжки и се радвайте на живота ,който сте си избрали!!Лека пръст на момчето и много кураж на близките му....не е лесно!!! RIP!!!
13:08ч. 9 Август 2010 #163
veni
Така е а знаете ли че по това време от бензиностанцията си тръгнаха 4-5 момченца с колелета и бяха точно на мястото когато стана катастрофата ами ако тези деца не караха отстрани ами караха по аварийната лента както правят повечето колоездачи, те ли щяха да са виновни??? Я ми кажете дали ако Иво не беше там щеше да стане нещо различно??? Не нямаше той нямаше да може да спре !И всичките дупки и коловози които са по пътя щяха да му изиграят лоша шега по нататъка! Лошото е че Иво беше там и БМВ-то спря в него!
13:05ч. 9 Август 2010 #162
CusE За какво ли му е книжка на човек. Нали може да кара. Прави го перфекто години наред.
А защо всъщност няма книжка?
А дали е познавал закона?
А дали приятелите биха му позволили да шофира в нетрезво състояние, зощото "той знае как прави" и "той е сигурен в себе си"?
Очевидно има ситуации при които човек не може да реагира - като тази трагичната.
Събудете се хора!
Да, виновен е този с BMW-то. Но сте виновни и всички около него, че приемате за нормално НЕПРАВОСПОСОБЕН да управлява.
Бихте ли отишли на доктор, който няма диплома защото е добър и си лекува от години? Аз не бих!
Лека му пръст на момчето.
13:01ч. 9 Август 2010 #161
TOTI
Стефанов, хънтър, аз не съм със затворени очи все пак.Това което стана и става по пъттищата на БГ е всекидневно ежечасно.Нека да си зададем въпрос. Или не точно ние а тези които правят тази злокобна статистика, и най вече общините.Така както има музиканти, готвачи, аптекари и т.н и т.н, има и такива които ги влекат скоростите те всички са хора.За всички професии така да го наречем си има места а за тези 2 или 3 свързани със скороста и адреналина ....... няма.толкова ли е трудно да се отдели едно парче асвалт примерно да се сложи някаккъв вход и ако тогава някой нещо пострада това си е от неговата си му глава.Да не се спазват ограничения и се кара бързо, но ако имаше отделено място за целта сега нямаше да има какво да пишем тук и да разискваме.Това че има правоспособни които са абсолютни дървета на пътя и това го има.Но както вече написах неведнъж това щеше да се случи с всеки един бил в това време на мястото на Иво.Няма значение дали е с кола, мотор или някой велосипедист.????
12:58ч. 9 Август 2010 #160
Itd
и за пове4ето които свързват гонките на петрола с каране с 300 се лажат много! Просто някои излиза и изправа за 300 метра на задна гума ще вдигне 300. Некомпетентни сте по темата моля млакнете. Благодаря ли4но на вси4ки които се застапиха за Иво ! По4иваи в мир Иво!
12:55ч. 9 Август 2010 #159
Itd
Аве вие няма ли да спрете нито сте го познавали нито знаете кой е и как е карал! Иво можеше да няма книжка но той кара мотори от малак и в последните 5 години няма 1 падане с мотор. Стига сте коментирали напразно. Да нямаше книжка е и ?! Такава ли цена трябваше да плати?! Аз го познавах ли4но и сам се возил много пати при него беше перфектен шофьор! Спрете моляви какво целите като пишете небивалици!!! СПРЕТЕ!
12:54ч. 9 Август 2010 #158
veni
Ние ли го блъснахме че сме виновни я стига с простотии да обвиним и майка му и баща му вие не сте в час бе хора ... първо Иво виновен после ние утре кой ще обивините, я се събудете моля ви
12:47ч. 9 Август 2010 #157
jujo
Крайно време е да спрете да се криете зад убитото момче.И вие носите не по-малка вина за смърта му.И е крайно време да го разберете за да не се повтаря повече това.Защото следващия път може да е някой от вас.Може и да съм аз защото много често минавам от там.
12:40ч. 9 Август 2010 #156
veni
Така е Иво знае че го обичаме и че ни липсва страшно много ... нека да оставим злите езици да си говорят, а ние да продължим някак си напред и да живеем живота който ни е писано да живеем ... и от всичко което стана разбрах, че май е най-добре да живеем като Иво да си гледаме кефа и да сме щастливи, защото никой незнае кога червеното БМВ ще ни отнесе с 200 и нещо! Сигурна съм че Иво иска да продължим напред колкото е да е трудно и както майка му ни помоли НИКОГА ДА НЕ ГО ЗАБРАВЯМЕ И ДА ПОМНИМ КОЛКО ДОБЪР И УСМИХНАТЕ БЕШЕ! Отиде си с усмивката, с която ни даряваше всеки ден нека и ние ... всички негови приятели и роднини да го дарим с една, за да се усмихне отново кадето и да е сега! Обичаме те Ивчо, ще ни липсваш и НИКОГА няма да те забравим :)
12:26ч. 9 Август 2010 #155
TOTI
май си права да ти кажа той ще получи възмездие...и знаеш ли наистина е с нас...винаги ще бъде до нас.... ИВАЧЕ ТОЛКОВА МНОГО ЛИПСВАШ НА ВСИЧКИ ;(
12:22ч. 9 Август 2010 #154
veni
Така е и знаеш ли сигурна съм че той ще е с нас винаги и ще ни пази ... и може би сега ни гледа и ни нарежда как може да се занимаваме с тези глупости и си мисля че трябва да спрем ... Шуми ;(
12:19ч. 9 Август 2010 #153
TOTI
ОТ ПРИЯТЕЛКА; така е вени но само ние които го познавахме знаем какъв е бил....нека да си го помним с хубаво и да не го забравяме това е по важното... нека да си пишат небивалиците ние знаем че ИВО е невинен и макар че нама да го върнем вече ще продължил да го теърдим... ШУМИ-ШУМИ дано пазиш всички онези луди глави които те обичаха и няма да те збравят...
12:13ч. 9 Август 2010 #152
veni
като прочетах последния коментар, а по точно "той беше сигурен в себе си" се сетих ... предния ден ( преди катастрофата) ходихме на плаж и на връщане Иво избегна такава катастрофа ( заради един глупак) щехме да се блъснем в камион) толкова бърза реакция не бях виждала, а коментара му след това беше "Няма страшно" Той наистина беше сигурен в себе си и знаеше всяка една секунда какво прави без значение с кола или мотор!!!
12:09ч. 9 Август 2010 #151
TOTI
ОТ ПРИЯТЕЛКА: за всички онези които все се хващате за това че иво е нял книжка....първо ние не сме хората които да спрат хората без книжки да си карат колите или моторите....и второ книжката не прави шофioра .... не напразно му викаха шумахера както беше написано в по долните коментари... колко хора имат книжка а не карат като хората...кой знае как са ги взели повечето...ти или можеш или не можеш да караш...с книжка или без като си некадърен...нищо не те оправдава...стига сте го обвинявали че е нямал книжка...защото той ще си остане ИВО-ШУМАХЕРА тои беше сигурен в себе си и в това което прави...почивай в мир Иво..
12:04ч. 9 Август 2010 #150
veni
Както каза Мими убиеца-убиец! В нашите очи, особенно на тези които бяхме там и видяхме какво стана Иво е невинен!!!
12:01ч. 9 Август 2010 #149
veni
Ей хора Иво беше на 25 години как си мислите че някой негов приятел или приятелка ще отиде да му каже Иво или Шуми няма да караш щот нямаш книжка ... Иво знаеше какво прави!!! И др искам да кажа иво до последно беше в дясна лента нз какво е видял и чул той но се е опитал да реагира някак си!Но БМВ-то незнаеше каде кара не караше в ляво той караше по средата кадето и стана катастрофата ;(
11:55ч. 9 Август 2010 #148
Mimi
а убиеца- убиец! В моите очи Иво е невинен!
11:55ч. 9 Август 2010 #147
Hunter
Veni, къде е отговора? Защо е бил в най-лява лента при положение, че по ЗАКОН е трябвало да бъде в най-дясна? (и ако е бил в най-дясна е щял да се размине с летящото BMW, което логично е било в най-бързата лента). Хайде, ти си била там обясни? Обясни, защо вие допуснахте Иво без книжка да се качи на мотора?
11:54ч. 9 Август 2010 #146
Mimi
Изписаха се много неща по въпроса. За съжаление някои от коментарите бяха глупави и неуместни. Както вече казах, съгласна съм,че не трябва да се кара без документи. Но наистина тук говорим за контретния случай. Аз съм на мнението на Toti, Veni, Ralichka, Keili, че първо-Иво е невинен и второ, който и да е бил на там- кола, пешеходец и т. н., щеше да се случи! Аз лично съм шофьор на автомобил и да ви кажа чесно ме е страх повете от тези с лъскавите коли ,които си мислят, че всичко им е позволено. Не мога да разбера обаче, защо като се чуят думите „моторист” и ли „гонка” веднага се казва, аха моториста е виновен. Малко или много в момента съм страничен наблюдател точно като повечето от вас. Но разбирам как се чувстват неговите приятели. Аз не съм била там, но сестра ми беше. И от нея знам, че е сред тях е имало хора с коли. А ако вместо моторист, някой от тях беше участник в инцидента,тогава по същияте ли начин щяхте да реагирате. Аз лично се съмнявам. Тогава жертвата щеше да е жертва, а
11:51ч. 9 Август 2010 #145
veni
О не вие наистина сте безсърдечни!!! На всеки един въпрос на Стефанов и др. има отговор в долните коментари четете и осмисляйте ( нищо че май ви е невъзможно) !!!
11:48ч. 9 Август 2010 #144
Hunter
Veni, ти май така и не разбра, че никой не обвинява Иво. Ясно които са били там са видели какво е станало - блъснали са го. И този който го е блъснал е виновен.
Обвинениеята са към Иво, дотолкова доколкото е бил НЕПРАВОСПОСОБЕН!!!
НО основните обвинения са към всички вас допуснали Иво там без книжка. Към всички които си организират гонки и системно нарушават закона (в това число и човекът с BMW-то)
А въпросът на Стефанов, на който така и не получи отговор, какво е правил Иво в крайна лява лента (коментар #37) при положение, че точно тогава е спирал (коментар #45)?
11:29ч. 9 Август 2010 #143
veni
Докси, Стефанов спрете се бе хора всички разбрахме гледните ви точки, нищо ще вие от 142 коментара нищо не разбрахте а и 100000 да са коментарите пак няма да разберете ... не ни е срам от себе си ... това че ваща поколение е научено когато сте невинни и прави да мълчите, незначи че и ние трябва да сме така ... вие сте конете с капаци вие не виждате истината млъкнете и оставете Иво да почива в мир .... Имам въпрос ако беше детето на твоя приятелка дали щахте още да пишете глупости тук???
11:25ч. 9 Август 2010 #142
veni
Приятели ( тези които познаваха Иво и тези които бяха там и знаят какво стана) нека да спрем! Боли ме като чета толкова простотии и никой не се отказа да обвинява Ивчо и да го съди! Ей хора осъзнайте се той беше на 25 години ... спрете и го оставете да почива в мир! ТОТI знам че ние знаем, но и ти осещаш как боли когато така осърдно се опитват да осъдят Иво! Аз също бях една от първите които бобягнаха към катастрофата и една от първите които го видяха ... още ми е пред очите, още се опитвам да разбера, стана за секунда а вече 5 ден плача...абсурно е ...
10:32ч. 9 Август 2010 #141
Стефанов
Toti, и аз не съм бил там, но позволи ми да коментирам, не толкова конкретния случай, от който вие присъстващите така и не можахте да излезете и да погледнете поне мъничко глобално на нещата.
Да, съгласявам се в този случай виновен е водача на автомобила. Но по-важният въпрос е как да се намалят подобни инциденти. И изказвания от рода на malcho (#138) - цитирам: "Докога ще страдат семейства заради ПРОСТОТИЯТА на безодговорни шофиори като този с БМВ-то ....." със същата сила важат и за цялата групичка която прави гоники а не само за човека с BMW-то.
Има две много тъжни неща в цялата тази история:
1. Отиде си един млад човек.
2. Вие, сляпо обвиняващи единствено човека с BMW-то (който и според мен има вина), така и не успяхте да погледнете отстрани и да видите, че вие не сте правили нищо по-различно от човека с BMW-то, а именно тествайки възможностите на превозните си средства сте нарушавали закона и сте постъпвали не по-малко рисково и безотговорно в редица други ситуации.
09:12ч. 9 Август 2010 #140
TOTI
Никой досега предполагам , че нее казал че мотористите спазват закона.Но Защо никой не иска да разбере , че точно в този случай моториста няма никаква вина и че който и да беше на негово място това щеше да се случи няма значение дали е с мотор,кола,велосипед или някой решил да пресече или по някакво стечение на обстоятеслтвата е бил по него време на пътя.Този нелеп инцидент щеше да се случи.Защо това не искате да разберете и се драчите постоянно.От тук натаък има експерти които ще докажат каква е била скороста и кой каква вина има и СТИГА СМЕ връщали душата му заради хора които не са били там и само предполагат какво се случи и са подочули по нещо.НЕКА ДА ГО ОСТАВИМ ДА ПОЧИВА В МИР И ДА СЕ НАДЯВАМЕ ДА Е НА ПО ДОБРО МЯСТО И ДА НИ ГЛЕДА И ДА НИ ПОМАГА.ПОЧИВАЙ В МИР ИВАК...
08:57ч. 9 Август 2010 #139
Hunter
Да шофьорът на BMW-то е безотговорен, че се е движил с 200 (предполагаема скорост, имаше коментари за 130 и за 220). Да той ще си понесе последствията.
Но мили деца, силно се надявам, когато следващия път правите гонки на магистралата (където ограничението за мотоциклети е 100) и се движите и вие с 200, а може би и отгоре отново да помислите и за вашата отговорност.
01:16ч. 9 Август 2010 #138
malcho
Това е една ужасна трагедия която не е за коментиране ........ Докога ще страдат семейства заради ПРОСТОТИЯТА на безодговорни шофиори като този с БМВ-то ..... Нека почива в мир
00:32ч. 9 Август 2010 #137
Стефанов
Опитвам да си изясня случая (не съм присъствал на мястото по време на инцидента).
Според коментар №37 на Ralichka, Иво се е отбил най-в ляво за да се предпази. Тук в главата ми възниква въпроса какво прави спиращ моторист, вместо в най-дясната в най-лявата лента?
Вторият въпрос който се върти в главата ми, е че твърдите ако BMW-то е спазило ограничение от 60км/ч......а вие самите да не би да спазвате ограничението на магистрала когато правите гонки?
В заключение смятам, че ако BMW-то наистина се е движило с такава скорост ще си понесе вината, но за съжаление няма да е това което ви се иска (справедливо според вас наказание), защото другият участник в ПТП-то също е бил в нарушение.
19:20ч. 8 Август 2010 #136
TOTI
от приятелка; Doxy не знам защо питаш всеки един който защитава иво какво точно се е случило.... не мислиш ли че след като толкова хора написаха какво точно се еслучило би трябвало малко от малко да ти е станало ясно... не съдя никого защото той и убиеца на ивачето достатъчно си е провалил вече живота и те първа ще разбере какво става....но не се изказвай по този начин защото само тези които го познаваха и приятелите му знаем какъв човек беше и какъв приятел загубихме в онази вечер...стига вече са се писали абсурди и догатки..какво ли е станало...аз също бях там и видях....и ще продължавам да защитавам Иво защото наистина не беше виновен...ако Иво имаше вина нямаше да пиша това сега и може би нямаше да оправдавам защото така или иначе не можем да го върнем....но той я няма тази вина... искам просто всиччки да помним иво с добро и да не го забравяме защото наистина беше добър приятел. ПОЧИВАЙ В МИР ИВАЧЕ....
18:42ч. 8 Август 2010 #135
TOTI
Първо искам да благодаря на Ralichka и на Keili за това , че защитават Иво.И бях писал че повече няма да пиша тук заради абсурдите които се изписаха .А за тази Doxy незнам каква е може да е репортер или някой който търси сензация или някой защитник на убиеца на Иво.Както вече казах в случая моториста така ще го нарека защото който и баше той това щеше да се случи.А имам и един въпрос Ако беше автомобил в който има семейство какво щяха да пишат, защото това пак щеше да стане,поради скоростта на БМВ-то.Ами ако беше просто един пешеходец решил да мине от другата страна на магистралата какъв щеше да е завършека.За това си помисли DOXY. Ще ти кажа само едно който и да беше на пътя в него момент това щеше да стане така че не вземай страна когато не си била там.Това е последното от мен.
14:46ч. 8 Август 2010 #134
RaLichka
ти определено си човек,който не знае какво означават думите любов,съчувствие и поклон пред паметта на някого,независимо дали го познаваш или не .... Още веднъж почивай в мир ,Иво!!! ;(((
Жалко ,че повечето ти близки и приятели трчбва да видят това,което се изписа тук от хора ,който и идея си нямат как стоят нещата..... ;(((
14:44ч. 8 Август 2010 #133
RaLichka
Не doxy,ти не разбра,че вината не беше негова...И ме е срам,че има такива хора като тебе,който не могат да го разберат !!! Не ме интересува на колко години си и каква си,но определено ти си за срам в този случай...И напротив ,търпим развитие! Но ти в случая си коня с капаците,защото след толкова много коментари не разбра,че момчето няма вина за смъртта си и се опитваш да кажеш на бялото черно! Още малко ще кажеш,че този с БМВ-то е невинен!!! Срам и позор ! Потресена съм,че има такива хора като тебе ! Толкова безсърдечни и безмилостни дори към един починал човек и към близките му не можеш да покажеш малко съчувствие !!!И другото ,което ти да си чувала някога за смислена смърт ??? Защото аз и предполагам повечето тук едва ли са чували такова нещо...Няма нищо смислено в това... Искаш да кажеш ,че един здрав човек ,на който му няма нищо един ден от нищото падне и почине на място...какво? в това има ли смисъл....Не мога да повярвам все още какво виждат очите ми тук...
14:22ч. 8 Август 2010 #132
Деси Христова
Виж какво, RaLichka..... това е последното, което ще напиша и на теб и на всичко останали тук!
Вие не търпите никакво развитие!!!!
От всичките ви коментари става ясно само едно: смъртта на приятеля ви ще се окаже безмислена! Вие сте абсолютни коне с капаци, не четете вие, не някой друг. Срам ме е, че младото поколение е представено от такива като вас, които дори пред смъртта не признават ничия друга вина и грешки, освен чуждата.
Вие сте срам за обществото, независимо колко голяма е тъгата ви в момента - това няма нищо общо все пак.
За последно........ мир на праха на момчето. Дано има наказание и възмездие. И дано не се озовем някой ден с вас един срещу друг на пътя, че тежко и горко ми!
14:16ч. 8 Август 2010 #131
RaLichka
doxy....ти определено прекаляваш...как така не разбра това,което аз и veni написахме...и двете написахме,че сме били там и видяхме какво е станало и описахме кратко и ясно как се е случило,но ти продължаваш да питаш всеки втори и да казваш ,че никой нищо не е казал! Не те е срам ! Поне прочети всички коментари от началото до края и ще видиш,че прекаляваш....Ако един ден ти се случи нещо такова,може би ще разбереш,че не си била права...Определено не ти го пожелавам,прекалено грубо е... Мир на праха ти,Иво!!! ;(((
11:33ч. 8 Август 2010 #130
A_R_P
Познавах Ивайло и много го обичах и уважавах. Определено беше луда глава и имаше пиперлив език, но за приятелите си правеше и невъзможното. Нямал бил книжка...е и какво от това, те и един депутат хванаха без книжка и мъртво пиян и какво му направиха-нищо. Това, че е нямал документи не означава, че не е можел да го кара тоя мотор, а той караше перфектно, реакцията му беше мигновенна не случайно му викаха Шумахера. Иво никога нямаше да се пребие с мотора, него просто си го убиха!!! Ако ония изрод беше карал със 60 колкото е било ограничението нямаше да се стигне до този абсурд, даже и да го беше ударил щеше да е жив. Както каза свещеника на погребението му някой ден когато и ние отидем там ще разберем отговора на въпроса Защо той, защо сега...дано и добре там където е ще липсва болезнено на много хора! Най-много ми е жал за горката му майчица, защото всеки лека-полека ще забрави болката ,но тя ще носи бремето на тази мъка цял живот...
Иво, Иво още не мога да повярвам в този абсурд...
11:03ч. 8 Август 2010 #129
Деси Христова
Хайде, цитирай ме, Mimi!
Изкажи се докрай!
Явно за всички вас проява на уважение е мълчанието и неспоменаване на очевидни факти!
veni, как ще ми докажеш че той е невинен?
Помолих ТОТИ, който е присъствал на инцидента да разкаже как са станали нещата, той не пожела. Не виждате ли, че е ясно, че не всичко е било наред.
За пореден път пиша - мир на праха му!
Но не сте прави!!
10:55ч. 8 Август 2010 #128
TOTI
и последно нека спрем да се драчим в памет на Иво.
10:52ч. 8 Август 2010 #127
TOTI
И как толкова години нищо нестана, да имало е инциденти за които сме си виновни, някое леко охлузване и това е , но това което се случи неможе да се опише.Това е от мен
В ПАМЕТ НА ИВЧО.
10:49ч. 8 Август 2010 #126
TOTI
Вени тези които не бяха там незнаят нищо аз бях един от първите които побягнаха към мястото.Нали знаеш че като стане нещо с някой от нас веднага се започва , амаааа те са камикадзета карат много бързо и какво ли не.За автомобилистите направиха Божурище и кой каквото иска да покаже отива там.Във Варна на картинг пистата, но пак за автомобилистите а за нас няма ... Аз съм бивш състезател и коли съм карал и мотори.
10:41ч. 8 Август 2010 #125
TOTI
МНого нещо се изписа.Хората които бяха там знаят какво стана всичко друго е догатки и фантазии.Имало гонка нямало гонка и още какво ли не.Единия ще гледа да се измъкне естествено а версията на другия никой не ще я чуе.Както вече написах веднъж да му е лека пръстта и за починалите или само хубаво или нищо.
ПП.Скоростта на БМВ-то е над 200 само за пояснение.и спирачния път е около 200 метра.
И както са написали някои хора дано Ивака да е на по добро място сега.Почивай в мир Ивко.
06:28ч. 8 Август 2010 #124
jujo
baby_snake какво значи знаел е,че да се събират мотористи?А ми вие като знаете,че там минават коли що се събирате?И никой не се заяжда.Това,че нечие мнение не съвпада с вашето не значи,че се заяждаме!
От нещата ,които чета тук,стигам до извода,че отново ще се събирате там и ще правите гонки.Колко още семейства трябва да се очернят за да спрете?
02:03ч. 8 Август 2010 #123
veni
doxy и всички останали които обвинявате нас (моторджиите) и Иво (който днес погребахме) искам да ви кажа няколко пъти вече казах не оправдаваме Иво за грешките му, не се оправдаваме че правим гонки, но в този случай за който говорим ние сме невинните, ние сме жертвите и най-вече Иво и семейството му!Нямате предтсава какво е всяка една секуна лентата с кадрите от убийството на твой приятел да ти се върти пред очите, нямате представа...много от нас видяха всичко с подробности и хора разберете болиииииииииииииииии ... видяхме приятеля си на асвалта... аз лично бобегнах назад когато го видях и не помня следващите 20 минути ... днес го погребахме ... отидахме на мястото на катастрофата и кръвта му беше още там...незнаете какво е...оставете ни да плачем и спрете да се заяждате!!! Убиха 25 годишно момче!!!
22:34ч. 7 Август 2010 #122
Mimi
Госпожице или госпожо doxy. Не ви ли е ясно, че наливате масло в огъня. И така като гледам глупавите коментари все от вас идват. Не ме карайте да ви цитирам...Голяма част от хората,които писаха тук, са били там. Проевете уважение към близките, приятелите и роднините на Иво, към всички онези,които са станали свидетели на тази катастрофа и за които шока от трагедията е огромен и ако обичате престанете да се заяждате с тях! Не ви казвам да не пишете нищо, но не е нужно да се „гаврите” с тях, защото вие правите точно това в момента!!!Ако не сте минавали през този ад, не знаете какво е. И ви пожелавам никога да не разберете! Аз съм убедена,че свеки един от тях се е запитал поне веднъж защо тази вечер не са отишли някъде другаде. Но точно в този момент, това вече без значение.
21:51ч. 7 Август 2010 #121
baby_snake
Виновно е БМВ-то!Защото знаеше че има мотори и мина няколко пъти от там на какъв се прави този който има книжка?и като има книжка какво направи?
20:34ч. 7 Август 2010 #120
nestinarka
Много нещо се изписа тук.
И е страшно.
Страшна е трагедията, страшно е, че един млад човек си отиде по нелеп начин.
Шофьорът на BMV-то ще си понесе вероятно наказанието за превишената скорост...
Но страшното е друго. Че всички тези млади хора, които са били там, които пишат тук и търсят вината единствено в шофьора, всъщност едва ли са осъзнали и ще осъзнаят, че всички те - участниците в гонката, зрителите, присъстващите и вероятно залагащите, отишли да вдигат адреналина си по този безумен начин - всички те носят основната вина.
По написаното съдя, че едва ли са го осъзнали.
И утре, в чест на загиналия си приятел сигурно ще направят нова безумна, безотговорна и незаконна гонка, и още и още... докато не загине още някой, и още някой...
А Полицията - къде е тя? Защо не прекрати тези безумия?
Въпроси много могат да се задават.
Обвинения много могат да се изпишат.
Но осъзнаване ще има ли?
20:11ч. 7 Август 2010 #119
Деси Христова
Нещо започна да фъфлиш, TOTI.
Разкажи какво стана, не разбрах защо няма да разкажеш.
А относно мотористите, никой не е казал че са втора ръка хора или другите глупости, които изписа. Да, имат право да са на пътя, но по закон те са със статут като на автомобилите. Повечето мотори се просмукват между колоните като змии, създават рискови ситуации всяка минута, и за себе си и за останалите.
Относно гонките дори не ми се започва темата, защото там всичко е толкова незаконно, че няма накъде повече. Ще ми кара в насрещното! Защо? Обясни ни на нас, непросветените.
Много започвам да се чудя наистина кой е виновен за случилото се.
19:42ч. 7 Август 2010 #118
TOTI
Могат да се изпишат много неща.Но искам да кажа да му е лека пръстта и че,и съболезнования на всичките му познати, приятели и роднини.
19:36ч. 7 Август 2010 #117
TOTI
И никой не е казал че съм видял всичко.Само написах че съм бил там нали така.Не се опитвайте да хвърляте празно за пълно.
19:32ч. 7 Август 2010 #116
TOTI
Да стиска ми да кажа истината , но да си прочела нещо повече от това което съм написал.И нямам намерение да се заяздам с когото и да е.Иво ми беше приятел, и бях там както написах вече.Просто изказвам мнение което е за тези които не са били там и най вече за тези за които думата моторист означава човек едва ли не втора ръка и едва ли не че няма място на пътя.А пътят е за всички има място за всеки.
19:31ч. 7 Август 2010 #115
jujo
Че тоз с бвм-то има вина,има.Ама всички вие дето говорите за спазването на закона осъзнавате ли,че ако и моториста е спазвал закона сега щеше да е жив!Казвам това при условие,че наистина не е имал книжка за мотора.Така,че и неговата вина не е по-малка и за съжаление е платил прекалено скъпо за нея.
И аз съм бил свидетел на гонките и съм виждал вечер кат съм се прибирал от работа как карат в насрещното срещу мен и винаги внимавам като минавам покрай Петрол.И как очакванте ние да ви пазим при положение,че сте толкова безотговорни?Затова покрай тоз случай дано си вземете бележка и вие да стането по-отговорни.Не знам защо винаги търсим вината само в другите,а не и в самите нас.
18:55ч. 7 Август 2010 #114
Деси Христова
Това е отворен сайт, TOTI, новините са за всички и всеки има право на коментар. Неслучайно има и бутон "Коментирай".
Аз искам да те помоля, т.к. всички уж близки на Иво само се "нервят" на глупостите ни, и понеже си бил там и си видял всичко, би ли ни разказал от началото до края какво и как стана. Аз с радост бих прочела информацията от "първоизточника".
Стиска ли ти да кажеш всичко без лъжи? Може и някой друг да е бил там, а да не казва, не мислиш ли?
18:41ч. 7 Август 2010 #113
TOTI
Вижте какво за починалите или само хубаво или нищо.Аз го познавах и бяхме приятели.И бях когато стана всичко.По темата имат право да пишат само тези които са били там.И нека да престанем със българщината и да обвиняваме мотористите.И с това ама аз така чух.Или ама така ми казаха.като не си бил там нямаш право да говориш или може но трябва да се пише в началото ТОВА Е МОЕ МНЕНИЕ.А този с БМВ-то беше на магистралата 20 минути преди катастрофата и много добре знае за какво става въпрос.И нищо ама НИЩО не го оправдава за скоростта с която е карал.И това кое имал и кой нямал книжка и с това което си написал :hunter" ми се струва , че защитаваш един убиец, при положение , че точно там има и ограничение 60 а неговата скорос колко е била знаеш ли или той моториста е виновен....Е това е от мен че се изнервих от глупостите които прочетох
18:33ч. 7 Август 2010 #112
Деси Христова
Mimi, защо смяташ, че ти можеш да коментираш, а другите трябва да замълчат.
Никой не е казал, че момчето е виновно в случая, макар че за лично започвам да се съмнявам и в това.
Не един човек каза, че е обръщал и карал срещу движението.
И аз съм потресена от много неща. Ако започна да ги изреждам, ще ми дойде да се самоубия, че да не попадна на ситуация като тази, причинила смъртта му! Предпочитам да кажа точно каквото мисля, отколкото лицемерно да пиша мили думи за загиналото момче, защото това се очаква да се каже в момента.
Да, за пореден път казвам - съжалявам за случилото се. Но и казвам, че не е бил изряден. Той ще си почива в мир, за това не се безпокойте. Важното е нещата да се говорят, че поне да е последния така нелепо загинал млад човек.
За въпросния шофьор на БМВ-то нямам много какво да кажа. Ако е карал с толкова, дано получи най-суровото наказание.
13:17ч. 7 Август 2010 #111
Mimi
Не познавах лично Иво, но позвавам част от приятелите му. Не съм била там когато е станало, но знам какво е пред очите ти да случи такава трагедия, да се надяваш в последните секунди да се промени нещо и да бъде предотвратена, да се чувстваш безсилен от факта,че нищо не можеш да направиш. Нищо няма да върне момчето. А напдки от рода, кои колко грамотно пише са изклютително грозни и неуместни в този момент! Замълчете!!! Почивай в мир, Иво!
13:17ч. 7 Август 2010 #110
Mimi
Потресена съм от коментарите на част от вас. Почина един млад човек по нелеп начин. Как не ви е страм да осквернявате така паметта му. Огорчена съм от факта, че за пореден път жертвата се изкарва виновен. Мотористите не са втора ръка хора!!! Престанете с тези нелепи определения. Убиеца му трябва да бъде наказан! И не ми казвайте, че той сам си е виновен! Защото не е!!! В дадения момент не става въпрос дали е имал книжка или не! Съгласна съм, че не трябва да се кара без документи! Но в случая господина с БМВ-то е можел да предитврати сблъсъка, а не се е и опитал. Що за човек, е този, които си хапва и пийва, а минути преди това е затрил друг човешки живот. Нямам думи!
...
10:33ч. 7 Август 2010 #109
nqkoisi
Доколкото чух удара е станал точно когато Иво решава да ОБЪРНЕ на магистралата, и да се върне назаде в НАСРЕЩНОТО движение, както правили всички да спестят бензин.Лош късмет е че точно като е напреки мотор минава БМШ-то и няма как да види мигача или стопа на мотора,за което според мен пак е по виновен моториста в случея.И искам да кажа че не всеки е от варна и знае юе там има гонки и трябва да внимава,в момента идват хора от цяла българия на почивка и няма как да знаят че на магистралата се правят гонки!
09:29ч. 7 Август 2010 #108
Деси Христова
Коментарът е премахнат
Причина: Коментарът не е свързан пряко с темата
09:29ч. 7 Август 2010 #107
Деси Христова
Коментарът е премахнат
Причина: Коментарът не е свързан пряко с темата
09:27ч. 7 Август 2010 #106
RaLichka
Не мога да повярвам какви неща се изписаха тук...а Rumelina,ако ти си токлкова грамотна и умна едва ли щеше да се дърлиш така... doxy ,че е имал вина,че няма книжка имал е....НО МОМЧЕТО ГО НЯМА !!! Ти не си видяла какво е станало,нали ??? А около 50 души и повече бяха там и видяха какво стана....Видяха как Иво спря и се отби,за да се предпази...но го пометоха...Ако мислите,че не е можел да се пази,ето го доказателството!И да това определено е българския манталитет! Говорим за починал човек,който вие се опитвате да изкарате ,че е виновен,защото е нямал книжка...Много хора видяха какво стана,ние поне знаем къде е истината! Нямам намерение да пиша повече отговори на вашите коментари,защото прекалихте!!!Поне в паметта на момчето си дръжте малко езиците зад зъбите !!! Почивай в мир,Ивчо!!! Няма да те забравим!!! ;(((
09:18ч. 7 Август 2010 #105
Деси Христова
Виж какво, veni, срамота е при всичко изписано и казано да продължаваш да си толкова нагла. Очевидно е и че никой от близките на момчето не се занимава да пише тук, стига вече драматизира. Хорската простотия, а? Тъпия български начин?
Ти си представител на изроденото днешно общество, без грам ценности, без мисъл в голямата си глава, без съзнание, без отговорности - искаш само да лапаш и да грабиш. Недей категоризира хората като простаци, защото без да го пишем стана ясно кой какъв е.
Знаеш ли какво, до следващата катастрофа можем да се дърлим тук, и всеки ще си знае неговото. Бил добър шофьор. Хайде докажи го!!!
Хайде докажи, че е знаел как да се пази. Няма две думи по въпроса, без книжка няма място на магистралата!!!!!!! Айде, бягай!
Жалко, че се налага да говорим такива неща като погребват момчето.
08:44ч. 7 Август 2010 #104
Smqtai na4i
Айде мишоците които не знаят какво е станало да се скрият из мишите си дупки и да не се показват повече да дрънкат глупости!!!!!!!
08:17ч. 7 Август 2010 #103
veni
Аз ще кажа само едно с книжка или не Иво беше страхотен човек и много добър шофьор! Вие отново започнахте да мислите по тъпия български начин, нямал книжка виновен ... не хора аз видях как убиха Иво и никога няма да кажа че той е виновен Раличка също! Имаше вина - че няма книжка, че е на гонките, но не той предизвика катастрофата! А на всички негови близки и приятели искам да кажа не обръщайте внимание на хорската простотия...нека се гордеем с това че Иво беше част от живота ни, защото беше невероятен човек! Почивай в мир Шуми ;(;(;(
07:03ч. 7 Август 2010 #102
Стефанов
Чета и не вярвам на очите си? Нямал е книжка? Е, съжалявам, veni i ralichka, но с многото си приказки тук направихте мечешка услуга (знете ли какво е?).
Как не ви беше срам през цялото време да твърдите... видите ли онзи с колата го блъсна нарочно, а ще изкарат друг виновен.... нямам думи... искаше ми се да замълча, но честно съм възмутен от вашето поведение и арогантност. Просто трябаше да мълчите, при тези факти думите са излишни.
Жалко за инцидента, жалко за момчето, жалко че си отиде толкова рано. Дано наистина е на по-добро място.
23:58ч. 6 Август 2010 #101
Hunter
Каква беше тя, а каква стана. Нещата се обърнаха на 180 градуса.
Оказа се, че Иво е Шумахер... защо ли? Освен това от години кара без книжка! И има акт за това!
Моите уважения към всички негови близки, но след като са допуснали той да кара без книжка са меко казано АБСОЛЮТНО безотговорни.
А двете девойки дето много разпалено коментираха и го защитаваха и дето не криеха нищо, взеха да изплюват камачетата едно по едно.
Тъпа история с предизвестен трагичен край!
22:18ч. 6 Август 2010 #100
rens1
Rumelina..искам да те попитам ако ти загубиш толкова близък човек и още го оплакваш..как мислиш дали ще ти пука за грамотност?!? И още нещо първо не сте познавали момчето и второ не сте били там, за да говорите така. Вярно е,че всеки има право на мнение, но като сте толкова безсърдечни изказвайте си мнението на друго място. Имах щастието да познавам Иво и никога не бих могла да кажа нещо лошо за него. В очите ми и в очите на семейството ми той беше приятел,на който винаги можем да разчитаме. Погледнете само за миг със сърцето си и ни оставете да почетем светлата памет на Приятел.Почивай в мир Иво!! Завинаги в сърцето на малчото от горната къща !! Ще ни липсваш !! :(
21:37ч. 6 Август 2010 #99
Rumelina
Ralichka i veni първо се научете да пишете грамотно, а след това категоризирайте останалите. Всеки има право да изкаже мнение. Нека оставим момчето да почива в мир, но не ви прави чест да обиждате.
21:32ч. 6 Август 2010 #98
Деси Христова
veni и RaLichka, понеже сте много навити на случая и фактите около притежание на шофьорска книжка, искам да ви напомня за случая с Денислав, когото затри един малоумник без книжка на Червения площад!!!!!!!!!!!!! Сигурно и за него много като вас са казвали, че и без документ е супер шофьор! Е да, ама не! Момчето го няма.
Всяка безотговорност бива наказвана рано или късно.
Очевиден факт.
21:31ч. 6 Август 2010 #97
veni
RaLichka да убием глупака с мълчание!
21:30ч. 6 Август 2010 #96
Деси Христова
RaLichka, ще отдам реакциите ти на стреса от преживяното. Първо, прочела съм всички коментари. Второ, не го обвинявам, но заставам зад твърдението си, че е безотговорен и нагъл, за да кара без книжка! Не ме е срам и не смятам, че опетнявам паметта му, защото на пътя срещу него може да се окаже и някой мой близък, и всеки невинен човек и той да предизвика неговата смърт!
Да, съгласна съм, че документа не прави човека шофьор, НО ТОВА НЕ ПОЗВОЛЯВА НА НИКОГО ДА КАРА БЕЗ ДОКУМЕНТ!!
21:22ч. 6 Август 2010 #95
veni
RaLichka нека да спрем мила няма смисал хората не мислят като говорят и не се осещат как нараняват другите!Ние видяхме какво стана и сегаа плачем за Шумито ... плачат хора които го познаваха и които не го познаваха но знаеха какъв е!Още един невероятен човек си отиде!Утре ще го погребем и край...тези които сега знаят много след два дена са го забравили а ние ще го помни цял живот!
21:18ч. 6 Август 2010 #94
RaLichka
Doxy,ако си мислиш ,че крием нещо жестоко се лъжеш...и аз бях свидетел и много добре видях какво стана и как оня без дори да натисне спирачката смаза момчето....не можеш да виниш само мотористите...защото в повечето случай те са невинните и те са тези ,който са незащитени на пътя...изглеждаше така,сякаш този с БМВ-то нарочно го блъсна...А момчето отби ,за да се предпази...дори беше намалил максимално.... и ако си мислите,че по тези гонки момчетата хвърчат като замаяни...повярвайте им колите въобще не им отстъпват...и искам да ми кажеш каква е безотговорността на момчето...това,че няма книжка нищо не означава,мила...Книжката е един скапан документ,който не те прави шофьор... вината е единствено на този,който го блъсна!!! Почивай в мир ,Ивчо !!! и преди да коментирате и да казвате ,че крием нещо прочетете и останалите коментари,там ясно е описано как се е случило всичко от нас,свидетелите... Още веднъж,почивай в мир Ивчо! Дано да си на по-добро място!!! ;((((
21:17ч. 6 Август 2010 #93
Деси Христова
Дано почива в мир и дано поне някой си извади поука от случилото се!
21:16ч. 6 Август 2010 #92
veni
Почивай в мир Шуми и дано си на по хубаво място! Ще ни липсваш!!! ;(;(;(;( ( и аз спирам)
21:15ч. 6 Август 2010 #91
Пеева
Аз спирам всички коментарий в памет на момчето нека почива в мир ..
21:11ч. 6 Август 2010 #90
veni
Да крия че видях приятел на парчета пльоснат на асвалта ... ай стига ве хора спрете се почина момчето оставете го намира...да безотговорно е постъпил но вашите приказки само ни нараняват а ние плачем и неможем да повярваме че е истина спрете
21:11ч. 6 Август 2010 #89
Пеева
Ами и ти не знаеш кой съм и кого карам
21:09ч. 6 Август 2010 #88
veni
А такива като мен няма как да караш приятелю...щот незнаеш коя съм а ако беше моя човек в БМВ-то щях да кажа да мамка му той е виновен уби момчето
21:09ч. 6 Август 2010 #87
Деси Христова
veni, има много хора, които НИКОГА през живота си няма да си позволят да карат пили!!!!!
Освен това, замисли се какво щеше да стане ако момчето беше причинило смъртта на други хора?!?
Разбирам, че тъжите и че не е виновен за самото развитие на нещата, но няма оправдание за безотговорността!!!!!!!! Няма извинение за това!!
И искам да ти кажа, че поведението ти - толкова агресивно - показва само едно: най-вероятно криете нещо.
Жалко за момчето, какъвто и да е бил, все пак. :(
21:09ч. 6 Август 2010 #86
Пеева
Хайде стига ..приемаш ли премирие в памет на Иво ....
21:08ч. 6 Август 2010 #85
veni
Ще ви предложа нещо ако искате сред приятелите си и близките си обвинявайте Иво но тук млъкнете ... няма го вече хора няма гоооооооооооооооооооооооооооооооооооо! Убиха го и с ваще приказки само наранявате неговите близки!
21:08ч. 6 Август 2010 #84
Пеева
Коментарът е премахнат
Причина: Лични нападки и обиди
21:06ч. 6 Август 2010 #83
veni
Коментарът е премахнат
Причина: Лични нападки и обиди
21:04ч. 6 Август 2010 #82
Пеева
Моето момиче от 30 години съм шофьор и съм се нагледал на какво ли не на такива като вас съм помагал под път и над път и няма да си затворя чофката заради такива побери като вас които зачернят семейства надрусат се нафиркат се и каде да се покажат на магистралата
21:03ч. 6 Август 2010 #81
veni
но той имаше
21:03ч. 6 Август 2010 #80
veni
но той имаше
21:03ч. 6 Август 2010 #79
veni
така е нямаше книжка нямаше право да кара но хораааааааааааааа той не беше виновен видях с очите си какво стана и не само аз видях разберете и той има някаква вина в случая но ако беше оживял сигорно щеше да се опита да оправи нещата а онова лайно дето го блъсна не му пукаше и се заяждаше как да ви го обясня ... ако обиеш човек ще имаш ли сили да ядеш и да пиеш... аз не
21:01ч. 6 Август 2010 #78
veni
Заради такива като мен ли ... заради такива като мен кото за пореден път погребват приятели заради такива като тоз балък... слушай какво ако си мислиш че всички са като този който е блъснал кръстника ти не е така... ай на бас че поне веднъй си карал пил... да те обвинявам ли щот пиян шофьор уби най-добрия ми приятел...ай затваряй си чофката и си гледай живота...такива сте изруди че не се осещате чак
21:00ч. 6 Август 2010 #77
Деси Христова
veni, честно казано опитвам се всячески да ти вляза в положението, но ти прекаляваш в случая!
Ако наистина е бил без книжка и правоспособност, няма място върху мотора, разбери го това. Не мога да повярвам просто!! Бива трагедия, но това минава всякакви граници!!
20:58ч. 6 Август 2010 #76
Пеева
Ти млакни защото заради такива като теб стават белите и недей убижда ако обичаш умнице
20:56ч. 6 Август 2010 #75
veni
Слушай какво прайш ми се на много умен много рзумен ... ами млъкни най-накрая бе мамка му млъкни бе ... момчето лежи в ковчег осети се и си затвори плювалника... как да ти кажа че прекаляваш вече...
20:54ч. 6 Август 2010 #74
Пеева
Да мила и на мен ми се случи един като него без книжка направи птп и уби кръсника ми на място който остави две близначки на 1 годинка и син на 4 годинки ..Като няма книжка няма да кара
20:50ч. 6 Август 2010 #73
veni
да ама загиналият кара 4-5 клас мотор ... това че няма книжка незачи че е виновен момчето винаги знаеше какво прави ... спрете мамка му оставете го да почива в мир ... когато на вас ви се случи нещо подобно (не ви го пожелавам) тогава търсете тъпи причи да изкарате виновен невинния
20:48ч. 6 Август 2010 #72
Пеева
Загиналият не за пръв път управлявал без да има съответната категория. Преди месец му е съставен акт за неправоспособност за управление на мотоциклета в същия участък.
20:08ч. 6 Август 2010 #71
Пеева
Вени да спрем мила и да не ровим повече ..За починалите хора се говори само с добре...Искрено се надявам в другия свят да намери по доброто от тук ...
20:05ч. 6 Август 2010 #70
veni
Пак казвам без значение кой какво е правил преди това ... когато стана катастрофата Иво караше бавно в дясната лента ... разберете че не се опитвам да оправдая моторджиите че там се правят гонки ... ако беше станало по вина на моториста щяхме да си кажем или поне да мълчим ... но той не беше виновен ... БМВ-то прелетя хора ;(
20:03ч. 6 Август 2010 #69
Пеева
Когато някой загуби познат винаги търси вина в другия...А някой замислили се преди да започнат гонките ..Някой замисля ли се преди да започнат да се дърпат..Някой замисля ли се че от там минават и невини хора които могат да пострадат ...За съжаление никой..Но както каза колегата нека я спрем тази тема..Мир на праха му .Младо момче в разцвета на живота..Млади сте замислете се преди да започнете нещо ...
19:59ч. 6 Август 2010 #68
veni
Ами на бензиностанцията
19:56ч. 6 Август 2010 #67
Пеева
на магистралата ли ?
19:55ч. 6 Август 2010 #66
veni
Пуших цигари и пиех вода!!! Защо?
19:52ч. 6 Август 2010 #65
Пеева
Извинявам се за въпроса вени а ти какво правеше там
18:36ч. 6 Август 2010 #64
veni
Съгласна съм че трябва да спрем да оставим Иво да почива в мир и моля хора като Rumelina да не продължават със заядливите коментари ... ;(;(;(
18:29ч. 6 Август 2010 #63
Стефанов
Veni, никой от коментиралите по-долу не защитава шофьора на BMW-то, както и никой не обвинява Иво че е виновен за този случай. Доколкото разбирам коментарите и шофьора на BWM-то и моторджиите са си тествали колите и моторите и са нарушавали Закона за движение по пътищата. За жалост е станал инцидент. В случая, по време на инцидента единият е карал по правилата, а другият не и съответно е виновен.
Мисля, че е редно да се спре коментирането на тази тема. Редно е да помълчим, да размислим. Да направим каквото зависи от нас, подобни неща да не се случват.
18:20ч. 6 Август 2010 #62
veni
Ами незнам дали на полицаите е казал с колко се е движил... но когато братовчеда на Иво и още едно момче отидоха при него и го питаха с колко кара тои първо е мънкал и после е казал 200...хора не се сърдете че реагирам така остро...просто снощи видях приятел в такова състояни в каквото никога дори несъм си помисляла че може да видя някои...картинката беше страшно...още ми е пред очите...а и прекалено много приятели си отидоха заради некадърни шофьори (пияни, надрусани и караши с 200) разберете ме ...не се заяждайте с близките по този начин защото е много болезнено ... колкото и да защитавате шофьора на БМВ-то той е жив няма да без опасност за живота без наранявания а Иво ... ;(;(;( (не говоря за никой конкретно)
18:14ч. 6 Август 2010 #61
Стефанов
Виновен е, щом се е движил над разрешената скорост е виновен. А 200км./ч. са си доста над позволената за този участък. Така че (ако наисина си е признал за скоростта) е твърдо виновен и отърване няма. Още повече има куп свидетели, които биха потвърдили това което са видели.
18:10ч. 6 Август 2010 #60
veni
Че е имало гонки никой не отрича...но я се замисли малко ако беше ти минаваш виждаш че има хора събрани мотори гонки кантари ще минеш ли със 200 оттам...малко съобразителност...цяла варна знае каде се правят гонките всяка вечер има хора там ...и не само мотори от другата страна са колите които също се дърпат ... не казваме че сме прави затова че сме били там...не казваме че там ни е мястото, но дайте да не хвърляме цялата вина на Иво защото въпреки че се правят гонки там има ограничение на скоростта ... съгласете се с мен че шофьора на БМВ0то не е невинен и ако ми позволите по голямата част от вината е негова, защото на празен път с един движещ се мотор със 50-60 как можа да го блъсне защо не нацели мантинелата защо мотора защо Иво??? Ще ви кажа той просто не го е видял ... защото не е гледал ... ако беше кола сиг пак нямаше да я види...стоповете на Иво светеха...
18:01ч. 6 Август 2010 #59
Стефанов
Моите съболезнования за момчето. Ако знаете нещо, което криете обаче е добре да го кажете на полицията за да се продотвратят подобни случаи.
Имаше надолу някакви мнения, че в този участък се правят гонки, нещо което вие не отрекохте. Ще разкажа случай от преди около месец, на същото място, по същото време на денонощието. Карах към Варна и видях в огледалото фаровете на кола която доста бързо ме застигаше. В последния момент разбрах, че не е кола, а са 2 мотора които си правиха гонка - единият ме изпревари от ляво, а другият от дясно (през аварийната лента). Не знам с каква скорост се движеха, но си беше явна гонка и сигурно са се движили с максималната, която моторите им позволяват. Казвам това, защото съм почти убеден, че снощи също е имало гонки на същото място и мотористите също са се движили със скорост доста над позволената.
Нека цялата истина излезе на ясно, за да се предотвратят подобни инциденти в бъдеще.
Извинявам се на всички, ако греша.
Жалко още веднъж за момчето.
17:53ч. 6 Август 2010 #58
veni
съгласна съм с вас но въпреки това виждат че пишем приятели на момчето да се спрат малко с коментарите от сорта летящи ковчези и имал ли тва имал онова ... ами шофьора на БМВ-то очила има ли да види знаците???? 100 80 60 край на магистрала
17:36ч. 6 Август 2010 #57
Деси Христова
:((( veni, не всички са били свидетели на злополуката, нормално е да се коментират всички версии. :((((((((
Дано виновния понесе цялото наказание, което заслужава! А на вас и семейството на Иво пожелавам просто да имате сили.......... и да запазите спомените си с него.. няма какво да се каже просто, трагедия......
17:34ч. 6 Август 2010 #56
RaLichka
Така е veni...Не е честно въобще....и аз мисля ,че онзи можеше да реагира,но.... ;((( И не искам да си предстаям как е приятелката му,нито родителите му... :((( Голяма трагедия е това,миличка...И за жалост ,ако не си оправим законите и държавата,винаги ще е така.... ;(((
17:33ч. 6 Август 2010 #55
Hunter
Veni, никой никого не обвинява. Просто хората задават въпроси. Вие които сте били там най-добре знаете какво точно се е случило. А неотговаряйки на някой от въпросите които питат хората и твърдеейки единствено, че BMW-то е карал с 200 и не е натиснал спирачки и едва ли не умишлено го е блъснал само създавате усещането че укривате някаква информация.
Жалко за момчето.
17:23ч. 6 Август 2010 #54
veni
Как да не се ядосвам Ralichka ... никакво осещане че ние не сме спрели да плачем от снощи че видяхме приятеля си в такова състояние, че видях майка му и баща му как реагираха а неискам да си представям приятелката му в какво състояние е ... никой не се осеща нареждат обвиняват ... бяхме там и видяхме иво не беше виновен онзи можеше да направи нещо ... но какво стана утре на обяд поредното младо момче, поредния приятел ще бъде погребан и защо защото на някой просто не му пука ... не е чесно
17:20ч. 6 Август 2010 #53
Деси Христова
veni и RaLichka, предполагам че ви е много трудно. Просто не се озлобявайте. Знам, че тъгата ви е огромна.. съжалявам много за загубата. :(
17:19ч. 6 Август 2010 #52
Деси Христова
Искам да изразя съболезнованията си към всички близки на момчето. Нелепо е да си отидеш по такъв начин. Снощи прибирайки се към Варна, минах покрай затворения участък от магистралата и тайничко се молих да освежават маркировка или да правят нещо друго необходимо, само да не е инцидент. :(
Днес сутринта отново видях друга катастрофа с мотор, доста смачкан... Разбирам възмущението на всички близки на момчето, заради нещата които четете тук. Просто вие знаете историята, знаете какво се е случило и не е подходящо всеки да коментира без да е бил свидетел на случилото се. Но разбирам и някои от останалите... много от мотористите наистина са много непредпазливи.. държат се страшно безразсъдно на пътя и рискуват и своя и чуждия живот. Още веднъж казвам - вярвам, че случая с Иво не е такъв и не е бил виновен, но все пак не осъждайте така жестоко всички останали. Хората си патят постоянно от безразсъдни шофьори - и много мотористи в частност.
17:17ч. 6 Август 2010 #51
RaLichka
Veni не се ядосвай... ние знаем,че той се опита да се предпази,а онзи го смаза.... ;((( не се ядосвай,докато не го изпитат на собствения си гръб,хората не разбират какво е да загубиш приятел,познат по - такъв начин... Не познавах Иво ,просто знам кой е...Но въпреки всичко ми е ужасно гадно,защото видях какво стана и съм губила приятели по същия начин....
17:12ч. 6 Август 2010 #50
veni
Аве вие не се гаврите ами нз ... момчето в момента е в ковчег във тях и семейството му го оплаква ... 25 годишно момче... как можете да се мъчите да го искарате виновен ква светлоотразителна жилетка я прочети малко закона... момчето си отиде защото някъв балък решил да си пробва счупеното БМВ колко ще вдигне ... ако беше твой приятел Rumelina така ли щеше да говориш...ади скрийте се и си гледайте живота... и се пазете от такива като тоз тапанар с БМВ-то
17:09ч. 6 Август 2010 #49
veni
Аве стоповете малки ли са мамка му?????????????????????????????????????????????????????????????
17:07ч. 6 Август 2010 #48
Rumelina
veni "аквото и да е БМВ-то можеше да реагира и поне да намали а той и спирачки не натисна...изруд ... " Само да попитам моториста имаше ли светлоотразителна жилетка?
17:05ч. 6 Август 2010 #47
Rumelina
Това не е гавра, но нещата трябва да се казват такива каквито са. За съжаление малко са шофьорите, които карат със съобразена скорост.
16:58ч. 6 Август 2010 #46
Hunter
Ако шофьора на автомобила си е признал, че е карал с 200, няма как да го изкарат невинен, но за съжаление това няма да върне живота на момчето.
16:52ч. 6 Август 2010 #45
veni
Ами как моториста спираше, а тоз с БМВ-то сам каза с колко се е движил така че ... на мен ми е ясно че пак ще изкарат моториста виновен както винаги...но не е чесно защото не е така ... каквото и да е БМВ-то можеше да реагира и поне да намали а той и спирачки не натисна...изруд ... а затова колко е бил безотговорен към живота си Иво мисля че не е важно в момента защото го убиха ...
16:46ч. 6 Август 2010 #44
Стефанов
Жалко за момчето. Не знам как определяте на око скоростта с която се е движил единия и другия. По псевдонима "Шумито" (препдолагам идва от Шумахер), мисля, че момчето е било не по-малко безотговорно към собствения си живот (не говоря за случая, а по принцип)
16:27ч. 6 Август 2010 #43
veni
Айде стига обвинявахте мотористите момчето караше със 60 а БМВ-то с 200 ???? кой кара лудо ...като ще обвинявате пишете някъде кадето блиските на Иво няма да четат ... летящи ковчези ... стига вече гаврите се
16:25ч. 6 Август 2010 #42
Rumelina
Лека му пръст на момчето, дано наистина е на по-добро място. Жалко е че толкова млади хора си отиват от този свят. Но винаги сам казвала за моторите, че са летящи ковчези, та ние нямаме пътища, какви мотори са тръгнали да карат?!? А и всички знаем колко лудо и безумно карат мотористите...........
15:55ч. 6 Август 2010 #41
RaLichka
Нека почива в мир!!!! ...Дълго няма да забравя случилото се... ;(((
15:51ч. 6 Август 2010 #40
veni
Ние седяхме до края ... прибрахме мотора ... но това няма никакво значение ... дано Шумито да е на по хубаво място ... мн е гаднооо ;(((
15:45ч. 6 Август 2010 #39
RaLichka
Veni не видях спирачките му след това....видях каде е Иво,видях че БМВ-то профуча с бясна скорост и видях,че въобще не благоволи да натисне спирачките...а след това видях и чух удъра... ;((( не изчаках да дойде полицията,заминаз,защото ми беше прекалено тежко да гледам.Едва се прибрах и цяла нощ не успях да мигна.... ;((( Жалко за Иво... ;((( Дано е на по-добро място сега
15:39ч. 6 Август 2010 #38
veni
RaLichka незнам дали видя но стоповете на БМВ-то светнаха след удара ... а и по следите се вижда че съвсем леко е натиснал спирачки след удара и после е натискал яко спирачките докато се е блъснал, но преди удара никакви спирачки нямаше... ;(;(;(
15:31ч. 6 Август 2010 #37
RaLichka
Не знам какъв идиот беше този с БМВ-то,но видях ,че въобще не спря....дори не му присветнаха спирачките ,дори и за секунда,а моториста се отби възможно най-вляво за да се предпази....въпреки всичко.... ;((( Почивай в мир ,Иво !!! ;(((
15:27ч. 6 Август 2010 #36
ghnhjhj
Батко почивай в мир ;((( много ще ми липсваш (H)
14:56ч. 6 Август 2010 #35
baby_snake
Незнам вече всеки ден стават катастрофи заради малумници като тоз....на хората явно не им пука
14:49ч. 6 Август 2010 #34
veni
на къв на катил ... без сърце който беше там видя как малоумника хапваше и пийваше без да му пука че е убил Шумито ;(
14:47ч. 6 Август 2010 #33
baby_snake
защото момчето караше с 200 и мина 2 пъти от там много добре знае че там се събират на какъв се е направил?
14:46ч. 6 Август 2010 #32
veni
на шофьора до животна му е малккооооооооооооооо
14:45ч. 6 Август 2010 #31
veni
Айде без да е карал ж насрещното в момента на катастрофата ... бях там и видях ... недей да знаеш много...
14:38ч. 6 Август 2010 #30
nqkoisi
А да попитам защо не споменете и че мотористта е карал в насрещното платно??? преди да осъдите шофьора доживот!!!!!
13:28ч. 6 Август 2010 #29
sise3to0
не представа си нямам , но ще разбера по късно ...
13:25ч. 6 Август 2010 #28
veni
sise3to0 знаеш ли от колко часа ще е?
13:24ч. 6 Август 2010 #27
sise3to0
утре .. много искам да отида , но незнам дали ще мога ...
13:21ч. 6 Август 2010 #26
didi
Някои знае ли кога ще е погребението ?
13:18ч. 6 Август 2010 #25
sise3to0
Ох всичко е толкова сложно ... тоя живот направо незнам наистина нензам какво да кажа нямам думи ... немога да си представя как се чувсрва в момента миличката ми братовчедка ... ;(
13:17ч. 6 Август 2010 #24
veni
Иво беше сам, нямаше никакво момиче! БМВ-то дойде с 200-220 км/ч, а Иво беше почти спрял! Искам да попитам, как посмяха ченгетата да дойдат при приятелите и роднините на Иво и да помолят някой да отиде да помогне да го вдигнат? Може ли такава гавра с близките??? А идиота - шофьора на БМВ-то седеше облегнат и хапваше и пийваше! За пореден път полицаите показват, че незнаят защо са полицаи! ... Мн съжалявам за Иво ... Дано да е на по-хубаво място ... Мн ще ни липсва ;(
13:15ч. 6 Август 2010 #23
didi
аз значи и теб те познавам май , бях съученичка с братовчедка ти. Както и да е .. И аз немога да повярвам за Иво ,приятелят ми живее срещу тях .. Дажв вчера го видях кам 9 и се поздравихме ... ;(
13:12ч. 6 Август 2010 #22
sise3to0
Тя ми е братовчедка и аз се притисних ... и немога да повярвам все още какво става просто не съм на себе си ;(
13:10ч. 6 Август 2010 #21
Пеева
Когато се появи моята позната която работи в спешното ще я попитам за името на момичето...Наистина жалко за момчето...
13:08ч. 6 Август 2010 #20
didi
Тъкмо се бях притеснила, защото познавам и приятелката му ,а и тя е на 21 . Съжелявам за Иво ..
12:52ч. 6 Август 2010 #19
sise3to0
С Иво е нямало момиче той е бил с негови приятели ... Момичето за , което говорите е3 претърпяло друга катастрофа ... Още немога да повярвам това , което се е случило ... Много съжалявам много ;( мн ще ни липсва ;(;(
12:36ч. 6 Август 2010 #18
Пеева
Не знам кое е момичето но е прието в спешното на 21год. е Прието е около 22....23 часа.Претърпяло е катастрофа с мотор и е в много тежко състояние...
12:30ч. 6 Август 2010 #17
didi
Не е вярно .. Иво са го блъснали снощи !
12:23ч. 6 Август 2010 #16
Пеева
Явно е станало недоразумение ..момичето снощи е прието в болницата а Иво са го блъснали предната вечер....
12:17ч. 6 Август 2010 #15
didi
Някои знае ли кое е момичето,което е било с Иво ?
12:09ч. 6 Август 2010 #14
baby_snake
Снощи е имало още една катастрофа в кв.трошево и хората се бъркат...А този с БМВ-то е под всякаква критика...
11:41ч. 6 Август 2010 #13
Пеева
Не говоря за Иво а за приятеля който е вдигнал 302 км с леката кола
11:39ч. 6 Август 2010 #12
xpucu
аве ****.. като не знаеш нищо не говори ве ! там ли си бил че да говориш .. Мн жалко за Иво .... ;(
11:29ч. 6 Август 2010 #11
Пеева
Той ако вдигне 300 на тая магистрала (второкласен път) трябва с лопатка да го събират...И каква е тая кола...
11:26ч. 6 Август 2010 #10
Стефанов
aidede, стига глупости 300! А и вземи се уточни за кого говориш за автомобила или мотора.
11:21ч. 6 Август 2010 #9
adi_bre ***** ти е карала с 300!!! ******! като не си бил там не говори, аман от малоумници дето много разбират!
11:06ч. 6 Август 2010 #8
aidede Сигурно е карал с 300 ! Редовно на магистралата около летището има такива! Даже имам познат който го засякоха с 302 км/ч и се върнал до полицаите да си вземе акта .. и после се хвалеше с него?!?!
Самоубиици...
11:00ч. 6 Август 2010 #7
Пеева
И аз не го познавам момичето...Снощи късно го докараха в спешно отделение в кома и множество рани...А за съденето ..докато сме такава скапана държава няма да стане за съжаление.
10:54ч. 6 Август 2010 #6
RaLichka
Не знам,кое е момичето,честно казно,но този който го блъсна искам да го осъдят до живот !!! Да се научат да спазват законите и да карат по внимателно.... И въпреки всичко няма да върнат Иво... ;((( Все още съм шокирана и потресена ! Дълго време няма да забравя тази случка... ;(((
10:50ч. 6 Август 2010 #5
Пеева
Раличка щом си видяла всичко трябва да дадеш показание ако не си го направила...живота на момичето също е в опасност...
10:17ч. 6 Август 2010 #4
valush
Каквато и да е причината в случая няма значение.Имах късмета да познавам Иво и страшно съжелявам за тази трагедия.Всички сме потресени.(((Почивай в мир,Ивчо!:(Голям приятел беше и никога няма да те забравим!
09:39ч. 6 Август 2010 #3
RaLichka
Причината за катастрофата не е дупка,а кола...Блъсна го БМВ ,което дори не спря,а на ограничение 60 караше поне със 130 !!! Видях всичко как стана :((( Почивай в мир ,Ивчо! :( Дано си на по-добро място сега !!!
09:12ч. 6 Август 2010 #2
sea_man Не зная дали дупка е причината,но в тоя участък се "дърпат" всяка вечер късно мотори.Кара се в насрещното и т.н. А иначе,жалко за момчето!Не трябва да си отиват млади хора по какъвто и да е начин!!!
08:51ч. 6 Август 2010 #1
Пеева
До колкото разбрах причината за катастрофата е голяма дупка на нашата любима автомагистрала..А защо нищо не се казва за 21 годишното момиче което е било с него....Както винаги вяла информация...