13:25ч. 26 Май 2013 #124
дядо Тиква
По-бабишкерски и по-ограничени, по-некомпетентни коментари от баба Венче са само тези на Лефер и Бозко. Тях ли имаше пред вид бабче?
10:08ч. 26 Май 2013 #123
Георги Цветков
И за какво тогава беше тая цялата история с протестите в началото на годината? - цените на тока са без промяна, правителството отива към кошмар, а хората продължават да спят " задоволени, че са се опълчили с/у управляващите" , а в крайна сметка всичко отива по дяволите.
09:10ч. 26 Май 2013 #122
D.Nedeva
Воленчо, Воленчо кажи сега как се чувсташ в новата 3-на коалиция : национал-социалистически башибозук ? Вие... големият националист... как се чувствата като дадохте властта на ДПС ? Как се чувствате като предадохте хиляди гласували за вас ? Аз лично съм един от тези гласували и съм силно разочарован ! ПРЕДАТЕЛ !
08:17ч. 26 Май 2013 #121
Венче
Моля, ако някой от ръководството на ГЕРБ Варна, чете новините на Морето, да прекрати платените писáния. Покрай тях не можем да прочетем смислените коментари на откровените ви симпатизанти. Отделно, някои от отзивите са много елементарни и човек остава с впечатление, че само ограничени хора ви подкрепят.
21:37ч. 25 Май 2013 #120
Ема
От цялото му пенене и ръкомахане докато говореше се разбра само, че ни чака страдание, ами прав е.... с БСП и ДПС си е чисто страдание..обаче всички сме в кюпа, това май той не го осъзнава.
21:36ч. 25 Май 2013 #119
Ема
Много ми е интересно за колко пари се продаде националеста Волен.
21:33ч. 25 Май 2013 #118
Чай с мед
"Атака се изака!
Тука върли атакисти
сипят глупости цветисти!
Жалко,жалко за Атака
гнусно бъдеще ги чака!"
21:31ч. 25 Май 2013 #117
Лора Спирова
А-така, с двата крака е тръгнала към батака.
21:28ч. 25 Май 2013 #116
дядо Тиква
Атака се изака!
Тука върли атакисти
сипят глупости цветисти!
Жалко,жалко за Атака
гнусно бъдеще ги чака!
21:08ч. 25 Май 2013 #115
BBB
Ей най-после някой да погледне реално на нещата
21:01ч. 25 Май 2013 #114
Danichka
Тези дни в медиите изглежда че Атака е виновна за всички злини.
На всички е ясно че Волен няма полезен ход.
Ако подкрепи ГЕРБ-гнусотия. Как ще продължи тази мутренска пасмина.
Ако подкрепи БСП, Миков- ужас. Все още помним как задушаваще протестите, как биеше атакисти и ги затваряше.
Ако излезе от парламента- пак зле. Бил в задкулисна договорка с ДПС.
Е аман, какво искате от този човек? Да си сложи въжето на врата ли?
Май точно това целят такива "анализи".
20:42ч. 25 Май 2013 #113
dido
Как си е спазил Волен обещанието,да не подкрепи никого-като даже не се регистрираха да гласуват,ето как.После кой как се е възползвал от новата ситуация не е негов ангажимент..
20:37ч. 25 Май 2013 #112
Ема
Не се закачайте с Венче, тя знае най-добре :)
20:34ч. 25 Май 2013 #111
Шерифа
Венче....вашите се надушиха в парламента, а вие се надушихте в морето.нет......няма нищо случайно :)
20:31ч. 25 Май 2013 #110
Чай с мед
Ако някой сега започва да чете коментари, може да не си губи времето, защото 90% са на платени клакьори. За мен смислени са писанията на Джанго Зе.
Венче, няма да ти минат курвенските номера!
20:30ч. 25 Май 2013 #109
Чай с мед
Дидо, как по- точно, Волен си спази обещанието? Като подари на коалицията ДПС и БСП ръководните места в парламента?
Нали се сещаш, че намалявайки кворума, решенията се вземат с по- малко гласове?
Той точно и това направи. Отявлена договорка в новата тройна коалиция.
20:28ч. 25 Май 2013 #108
Венче
Ако някой сега започва да чете коментари, може да не си губи времето, защото 90% са на платени клакьори. За мен смислени са писанията на Лефер. В тях има факти и разсъждения по тях. Някои от останалите пишат едни и същи неща по няколко пъти, напр. nikitin43 с неговите призиви „защо протестиращите не излизат да протестират”.
20:25ч. 25 Май 2013 #107
Шерифа
Тя АТАКА не се нуждае от политика за очерняване...те си имате един ВОЛЕН и той се справя много добре в това.....цяла България видя що за стока е.....
20:25ч. 25 Май 2013 #106
dido
Волен каза,че няма да подкрепи никого и точно това направи.А това,че от създалата се ситуация,един печели,а друг губи е отделен въпрос.
20:23ч. 25 Май 2013 #105
BBB
в моето обкръжение само подръжниците на герб го плюят както беше и преди това. Симпатизантите на Атака в моето обкръжение продължават да са против герб и продължават да виждат политиката им за очерняне на Атака
20:18ч. 25 Май 2013 #104
Шерифа
За съжаление Волен си го набута само и единствено на себе си ! Много хора гласували за него сега го плюят..поне от моето обкръжение... ако беше това за което се представя никога нямаше дададе кворум на ДПС ! ПРЕДАТЕЛ !
20:16ч. 25 Май 2013 #103
BBB
Всички видяхме кой им даде комфорта на ДПС и БСП - беше Бойко като позволи да се регистрира неговата партия. Чудя се каква партия е това, да позволи на турците да си правят каквото искат ;)
20:13ч. 25 Май 2013 #102
dido
BBB,
Тиквоча е казал Волен е виновен и точка по въпроса.Няма значение кой ще гласува и кой ще се регистрира във Втрник.
Колко жалко за самия Тиквоч-надяваше се на Атака,а Волен така мазно му го плъзна.Ей това се казва гадно набутване!
20:10ч. 25 Май 2013 #101
Ема
Волен се изложи много...мъчно ми е за него, човека не е наясно със себе си, а тръгнал да има претенции да става премиер хахахха. Как да не се посмее човек?
20:09ч. 25 Май 2013 #100
Шерифа
Няма как да се случи такова нещо.....всички видяхте кой даде комфорта на БСП и ДПС да съберат кворум.....Волен беше много силен ама накрая го сложи на всичките си избиратели !
20:07ч. 25 Май 2013 #99
Чай с мед
АТАКА и ДПС в коалиция!
Не мога да повярвам, че това се случи.
Лютви Местан прави платен секс с Волен Сидерв в прогресиращ бардак на Сергей Станишев. Българска идилия.
20:07ч. 25 Май 2013 #98
ironski Колко жалко за всички,които гласуваха за Волен:( Гадничко е да ти го набутат така.
19:56ч. 25 Май 2013 #97
BBB
здрасти Виктор, от другата тема :). Не долавям скритата договорка да. Въпрос който ще повторя за 3-ти път. Има го по-надолу, но да не те карам до го търсиш:
Да си представим, че във вторник всички от Атака се регистрират и гласуват против, но герб не се регистрират. Кой ще е виновен за победата на турците? Бат ви Бойко защото не са се регистрирали от ГЕРБ или Волен защото този път са се регистрирали?
Да го напиша ли и в другата тема или тук ще отговориш :)
19:51ч. 25 Май 2013 #96
Шерифа
БББ, май сте заслепен и не долавяте скритата договорка....вие ако бяхте един истински националист щяхте ли дадате комфорта на БСП и ДПС да си съставят правилтество ?!?!?!
19:39ч. 25 Май 2013 #95
BBB
как пък ще иска да ги остави във властта. Кажете нещо същестено, не само като папагали да повтаряте думите на вожда си
19:38ч. 25 Май 2013 #94
Шерифа
Волен е Болен...всички видяхме... единствения националист в историята, които иска да остави Турците да състяват правителство и да вземат властта ! Аз на това казвам предателство !
19:32ч. 25 Май 2013 #93
BBB
Тук 5-6 човека само предатели ги гонят. Днес да не са гласували правителство нещо ?
19:23ч. 25 Май 2013 #92
nik
Тоя съвсем се обърка, горкия.
19:17ч. 25 Май 2013 #91
Станимир
То хубаво пари, то хубаво интереси, ама имай малко срам!!!
19:17ч. 25 Май 2013 #90
Станимир
Аз ви казах - луд човек! Докато беше за национална стратегия и аз го харесвах. Сега обаче с турските му нагласи - не мерси!
19:15ч. 25 Май 2013 #89
Ема
Волене,нали искаше да станеш известен, е стана като НАЦИОНАЛЕН ПРЕДАТЕЛ. Предаде на народа и на себе си и то се продаде на БСП и ДПС, които уж ти бяха най-омразни, а се правеше на националист.
19:14ч. 25 Май 2013 #88
Станимир
Значи достаъчно е объркана работата, за да се занимаваме с болни хора като Волен, Не го обиждайте, той е болен и трябва да бъде съжален....... Колко ли му е тежко да носи тази нестъхваща лудост в главата си?!?!??!?!??!?!?!??!?!??!?!
19:03ч. 25 Май 2013 #87
nik
Атака, сега така ли ще го играете. Волене, ти изобщо знаеш ли си стратегията. Днеска така, утре по друг начин. ами ако бяхте докарали 121 депутата - да му мислим, нали.
18:57ч. 25 Май 2013 #86
BBB
Здрастиии :)
18:57ч. 25 Май 2013 #85
lefer5
По писанията разбирам че в плюенето с/у АТАКА се включиха и някои от платените клакьори на ологарха Валери Симеонов и неговата партия ужпатриоти създадена от ГЕРБ . Точнопоради това вашата партия не влезе в парламента а идоколкото стана ясно вашият патрон бил мнооого близък с турски консул в Бургас а един от ваще баш активисти има дажеза кумове 2 ма турци. Абе големи фурнаджийски лопати се оказахте и вие бе. Валери мси е чист ологарх и затова и той се бори за запазване на статуквото което иска и ББ. Ама май ваще хора взеха да минават на страната на Атака като първи е оня господин който си боядисва мистака и коста и вече несе чвява като коментатор в СКАТ. Плюйте серете то си е за ваша сметка и с това си поведение и на следващите избори няма да сте в парламента. Боли и ви сърби от прердложението на Волен за партийте които не са влезли в парламента да не получават никакви супсидий и е напълно правилно.
18:56ч. 25 Май 2013 #84
Дидo
Волене, не ги слушай и си гледай келепира. Накриви си капата и си стой депутатин 4 годин. Нека да има правителство, да поизтегли едни ми ти заеми, па да захрани обръчите със свежи парички. Ох, мале, сега се е паднало да се удари кьоравото...
17:53ч. 25 Май 2013 #83
D.Nedeva
Божко, казвайки това имах предвид, че ако не са те ще бъдат БСП и ДПС..... реално ситуацията е такава.... никой друг няма шанс да управлява или ГЕРБ в коалиция с някой дясна партия или БСП и ДПС ! Това е !
17:44ч. 25 Май 2013 #82
Гларус
Лефер е много прав, регистрацията за галсуване зад границам беше спряна 2седмици по рано мисля?? Дернев и ти си прав, така подредени, сега силите са изравнение, ще има реална опозиция, както и надявам се националисти в средата. Защото не виждам, как Сидеров би подкрепил примерно, дълго натискащите се ДПС, да могат да преподават и на майчин език по училищата и рзазделят групи???
17:42ч. 25 Май 2013 #81
Георги
В момнета ситуацията е следната- Борисов и всички останали. Няма какво да се лъжем.
17:38ч. 25 Май 2013 #80
Гларус
"Шерифа
БББ, поглеждайки реално на нещата, ако си против ГЕРБ значи си с всички останали........"
Бих желал да кажа, че подобни коментари , прекрасно експонират, какъв е основният процент гласуващи!
Шерифче, да знаеш че има и други партии, хората и за тях са гласували, недей така ни разделя на две стада, не сме всичките като заобикалящите те теб самия навярно.
17:35ч. 25 Май 2013 #79
Георги
Bozko, в казаното от теб има логика...
Трябва да се въведе и наказателна мярка за всички търговци на политика обаче!!!!! Визирам това, което БКП/БСП/ДС и турците направиха със съзнанието на българите преди изборите - промиха го!!!
17:31ч. 25 Май 2013 #78
Гларус
"Ти телевизор ли ще викаш ти ве ей?", "самообеся" и т.н.
Учудва ме само едно, какви българи са тези от Вас, които мислят и го твърдят, че тези имат моралното право, да ни избират управляващите?
(виж линк...)
15. Забрана на всякакви партии основани на етнически и религиозен принцип. Забрана на всички привилеги по етнически и религиозен принцип.
16. Промени в избирателния закон, като право на глас могат да имат граждани, доказали добро владеене на писмен и говорим български език.
НФСБ
17:30ч. 25 Май 2013 #77
ezo
Атака е просто ЕООД облечено с власт. Ползва се изцяло за лична облага на управители и собственици и сменя бизнес интересите си според настроенията на пазара. Въпросът според мен е не дали ще се избере кабинет, а колко пъти ще успее да се пребори с вота на недоверие който ще гони правителството непрестанно. Волен не може да бъде политически партньор на никой освен на себе си. Така както хули ГЕРБ ще пусне да бъде избрано правителнство на ДПСи БСП, но всеки един момент може да застане по-остро срещу ДПС и въпреки борбата с ГЕРБ да им позволи да съборят правителството. С две думи Волен не подлежи на анализиране защото яко го кълват щъркелите :)
17:28ч. 25 Май 2013 #76
Георги
Опасността иде, хора! Местан излъга малкия СерГЕЙ!
Сега ще управляват ДПС! За това ли гласувахме?! Аз лично - нЕ!
17:27ч. 25 Май 2013 #75
Георги
Разиграната постановка "ФАЛШИФИКАТОРИТЕ" преобърна цялата предизборна ситуация. Част от избирателите промениха нагласите си, други се отказаха да гласуват.
(виж линк...)
17:27ч. 25 Май 2013 #74
Yordan
Ти пак не разбрал, кой говори за ГЕРБ, тук говорим за ДПС и за дъщерната партия АТАКА. Гледай малко напред lefer. Когато министъра ти се казва Осман или Емел. Герб ли ще са виновни или Райков или Волен който НЕ СЕ РЕГИСТРИРА.
17:24ч. 25 Май 2013 #73
lefer5
Защо не коментирате поведението на служебното гербрско правителство и дейността му свързана с изборите. Бяха създадени есевъзможни трудности и изисквания към българите избиратели зад граниза като даже не беше даден възможност за това право на БЪЛГАРИТЕ в западните покрайнини защото се знае че са предимно подръжници на АТАКА. Затова пък в Турция бяха направени възможно най много секций ЗА ДА ГЛАСУВАТ ТЕЗИ ДЕТО ДОРИ НЕ ГОВОРЯТ български. За награда премиера се самоназначи за дипломат в рИМ.
17:22ч. 25 Май 2013 #72
Yordan
За тая планина от злато всички чухме - никой не разбра къде е. Единствената държава в СВЕТА с 100% държавни природни находища е Норвегия. Атака са малки гниди, чиито единствен интерес е да защитават своя интерес. Защо не скочиха и не казаха няма да гласуваме за управление, което не подкрепя нашите идеи. Няма да подкрепяме не конституционни партии. Няма да подкрепяме премиер, който е бил част от бившо управление и от 3 партии.
17:21ч. 25 Май 2013 #71
BBB
Айде аз изчезвам, че времето навън се оправи. После пак ще намина, ама не правете повече от 100 коментара, че ми омръзва да чета :)
17:18ч. 25 Май 2013 #70
D.Nedeva
БББ, немога да ти дам отговор на такъв въпрос.....едно е сигурно- ГЕРБ няма да даде властта на БСП и ДПС ще направи всичко възможно.... а Волен каза - няма да допусна предсрочни избори...и с действията си го показва ! Създавайки им кворум.... той връща БСП във властта !
17:17ч. 25 Май 2013 #69
Мерилин Монро
BBB, Yordan, съгласна съм с вас. Образованието в България е безплатно и задължително. Който го няма, няма право на помощи, право на глас.... Стига са им давали думата на тези неграмотници.
17:17ч. 25 Май 2013 #68
Yordan
Трябва да имаме един президент (не и РОСКО), който да поема цялата отговорност. Стига с това твърд електорат да ми избира народно събрание. Не може ДПС да си знаят хората и да си знаят, че ще са коректив.
17:17ч. 25 Май 2013 #67
BBB
Средното наистина е малко крайно - да :)
и пак да попитам че ми замина много надолу въпроса, а никой не отговори:
Да си представим, че във вторник всички от Атака се регистрират и гласуват против, но герб не се регистрират. Кой ще е виновен за победата на турците? Бат ви Бойко защото не са се регистрирали от ГЕРБ или Волен защото този път са се регистрирали?
17:17ч. 25 Май 2013 #66
lefer5
Азащо никой от вас не коментира предложението на Атака за намаляване или премахване на държавните супсидий за партийте , намаляванне на заплатите на народните представители и за спиране ограбването на държавата ни.За промяната на колониалния модел а че от тов ще има недоволни посланници е ясно. Т е ще поддържат естествено политиката на собствените си държави които се облагодетелстват от това. Нима няма български компании яастни или държавни които да могат да експлоатират и добиват злато в полза на държавата ни или ерепетата ни трябва да работат за пенсионерите на Чехия и Австрия.
17:15ч. 25 Май 2013 #65
Yordan
За средното не искам да споря, но хора гласуващи без образование. Стига. Хора които са изселници като тези в Турция. Стига.
17:14ч. 25 Май 2013 #64
BBB
Yordan - този път ще се съглася с теб, относно гласуването. Дори си мисля че трябва да е позволено ако имаш и средно. Все пак средното образование е безплатно и задължително според конституцията.
17:11ч. 25 Май 2013 #63
Мерилин Монро
Колеги, дайте да разтурваме седянката. И без това Орешарски ще ни бъде премиер, трябва да сме в негов стил.
Аз лично се моля да има нови избори, защото не мога да понеса ДПС във властта... Нима е допустимо, партия спечелила 8% на изборите, да управлява страната ни.... Нечестно е!
17:11ч. 25 Май 2013 #62
BBB
Шерифа - поглеждайки още по-реално на нещата, единствената алтернатива бяха Герб + Атака. Аз на такова правителство се надявах, въпреки че за мен герб са ГОЛЕМИ мафиоти.
И пак да попитам - всички разправят че волен бил продажен. Ще ми даде ли някой линк нещо да видя как се е съгласил да прави калиции някакви.
Това което чух със сигурност от устата на Бойко е че той щял да подкрепи БСП и ДПС в някои отношения
17:09ч. 25 Май 2013 #61
Yordan
Аз не предлагам ГЕРБ или БСП, аз предлагам да изметем народното събрание, да станем президентска република и да се забрани гласуването на хора без основно образование.
17:08ч. 25 Май 2013 #60
Георги
"Шерифа
Аз също не харесвам ГЕРБ....направиха много грешки, но когато те са ни единствената надежда за да не ни управляват ТУРЦИ - заставам напълно зад тях !!!" -
това се казва истински здравомислещ човек!
17:08ч. 25 Май 2013 #59
Yordan
Когато част от зам. министрите и министрите са Турци, за мен БЪЛГАРИН не може да има нищо национално издържано.
17:07ч. 25 Май 2013 #58
Георги
Съгласен съм с Yordan!
17:07ч. 25 Май 2013 #57
BBB
Йордан - може би един от законите ще е всички министерства да се оглавяват изцяло от хора с български произход :D
17:07ч. 25 Май 2013 #56
Yordan
Оставете БСП, Герб и която там друга партия. Ама националистчетата и етническата партия, трябва да бъдат забранени от закона. Човек който си играе с хората и ги ЛЪЖЕ за 1000 лв заплата, няма място под покрива на народното събрание.
17:07ч. 25 Май 2013 #55
D.Nedeva
Аз също не харесвам ГЕРБ....направиха много грешки, но когато те са ни единствената надежда за да не ни управляват ТУРЦИ - заставам напълно зад тях !!!
17:05ч. 25 Май 2013 #54
D.Nedeva
БББ, поглеждайки реално на нещата, ако си против ГЕРБ значи си с всички останали.........ако в момента ГЕРБ не управляват ще бъдат БСП и ДПС.... АТАКА вече разбрахме, че е продажна партия, която на следващите избори няма да влезе в парламента, а ВОолен най-вероятно ще свърши в психиатрия !
17:05ч. 25 Май 2013 #53
Yordan
Тук аз разбирам едно, че етническата партия може да произвежда закони в интерес на държавата ни.
17:05ч. 25 Май 2013 #52
BBB
Никак не е зле. Направо е чудесна. От догодина очакваме огромна емигрантска вълна от цяла европа и щатите :) :) :)
17:04ч. 25 Май 2013 #51
Krank
Подръжници? Не мисля. По - скоро тук сме хора, които наистина, за разлика от много други, ги е грижа за това, какво се случва в обществото.
17:04ч. 25 Май 2013 #50
Yordan
BBB цитирам lefer5: Според мен Сидеров ще дадевъзможност на правителство на БСП и ДПС като ще подлреппят приемането на закони само в интерес на държавата ни.
17:03ч. 25 Май 2013 #49
Krank
България изобщо не е зле. Сергей и Местан иначе нямаше да я искат толкова. Какво те двамата ще сътворят за наша сметка е друг въпрос вече!
17:03ч. 25 Май 2013 #48
BBB
Ама ей това не харесвам на подръжниците на герб. Гледат едностранно на нещата и смятат че има само две гледни точки. Лефер щом е против герб, значи бил за турците ?!?!!?
17:02ч. 25 Май 2013 #47
Krank
Lefer, щом държавата е токова зле, защо Сергей и Местан си оплюха устите да клеветят този и онзи, изхарчиха милиони, зада сътворят какви ли не фалшиви компромати и не могат да сварят да вземат мандадата, за да съставят правителство?
17:01ч. 25 Май 2013 #46
BBB
Тя статията че е платена се вижда от километри. Само виж в кой сайт е :)
17:00ч. 25 Май 2013 #45
Yordan
Lefer по този начин ли ще "възраждаш" държавата. С национално отговорни ТУРЦИ.
17:00ч. 25 Май 2013 #44
BBB
Някой да отговори на моя въпрос по-надолу :)
17:00ч. 25 Май 2013 #43
Гларус
BBB , предполагам ти стана ясно, защо е платена статия, особено след онази част с аритметиката й :)
16:58ч. 25 Май 2013 #42
lefer5
Още няма ново правителство а далаверите на ГЕРБ , от което те най много се страхуваха започнаха да излизат наяве. Вече е констатирано тоталното източване на държавния резерв. НЯМА ,зърно ,фуражи ,вода хранителни продукти, военен резерв а наличните горива са на 30% от необходимото. България е поставена в положение не по бели гащи а направо без гащи. Нарушени са държавните и европейските закони касаещи тази сфера. Вие Гребаджий все с Атка се заяждате а не виждате и не реагирате на това което са вътшили ГЕРБ . Тепърва ще почнат да им излизат кирливите ризи и не за това че прокурора е червен а за това че ще сивърши работата а е избран и от Цв Цв ЗА ВАШЕ СВЕДЕНИЕ ако сте забравили.
16:57ч. 25 Май 2013 #41
Гларус
още повече, ако има нови избори, Атака този път, би следвало да се коалирали с НФСБ, но и тях мостове са запалени от двата вожда... каро видиш националисти и патриоти колко повече се мразят едни други , от колкото с другите партии и ти става ясно, защо е на това дередже този народ...хуава работа ама българска. На нас ни трябва обедените между националисти и патриоти, каква е тази нерзост и суета..как могат да са таквиа предатели тези лайнари
16:57ч. 25 Май 2013 #40
Dernev
Прекалено много математика. Не е характерно за политици. Склонен съм да вярвам, че някой математик професор е помагал за създаването на тази ситуация, възможна само за страната на чудесата, каквато е БГ.
Правителството на Орешарски може да мине и с 61 гласа от БСП при минимум необходимите 121 депутати за вторник. Това също е начин да се нанесе гибелен удар на тази партия или поне последващо пълно прочистване на редовете й. Ако целият този сценарий цели това, е гениално. Лошото е це пак е проточено във времето и пак за сметка на държавата и хората в нея.
16:56ч. 25 Май 2013 #39
BBB
Да вляза и аз в ролята на врачка. Да си представим, че във вторник всички от Атака се регистрират и гласуват против, но герб не се регистрират. Кой ще е виновен за победата на турците? Бат ви Бойко защото не са се регистрирали от ГЕРБ или Волен защото този път са се регистрирали?
16:55ч. 25 Май 2013 #38
Yordan
Бозко силно се надявам ограничения материал на Волен да се ориентира на другаде. Не може НАРОДЕН ПРЕДСТАВИТЕЛ да се държи по този начин с полицай. Не може човек казвал, че ще изселва ромите да се ориентира към ДПС.
16:53ч. 25 Май 2013 #37
D.Nedeva
БББ, и точно тая партия дето твърди, че е противоконституционна им връчва властта ?
16:53ч. 25 Май 2013 #36
Гларус
дано тези ходове на Сидеров, накарат бая негов електорат да прелее в НФСБ при едни последвали избори, в което не се и съмнявам, но идеята е да са достатъчни... Другите зависият от нас, ние трябв ада накараме негласуващите да гласуват, за който и да гласуват те /Без ДПС/ намаля влиянието на етническата ислямска партия
16:52ч. 25 Май 2013 #35
Yordan
Lefer как хора претендиращи, че са националисти ще гласуват законопроекти предлагани от хора избрани масово от гетата на България. Как хора които искат да гонят ЧУЖДИ монополи ще гласуват законопроекти на ЕТНИЧЕСКА ПАРТИЯ.
16:52ч. 25 Май 2013 #34
BBB
Тя властта все още не е в турски ръце. По принцип ДПС е противоконституционна партия и това се обявява само от една единствена партия.
16:52ч. 25 Май 2013 #33
D.Nedeva
Йордан е много прав ! Неможе да се говори за закони в интерес на България, когато земеделието, образованието и околна среда се управляват от Турци !!! ЗЕМЕДЕЛИЕТО ! Там където текат МИЛИАРДИ от Европа ! Държавни предприятия се потурчват буквално ! Работят само Турци и е забранено да се говори на български ! НЕ НЕ И НЕ !!!
16:49ч. 25 Май 2013 #32
Yordan
Ти си новия ми идол. Когато министъра на земеделието и горите е турчин, когато министър на екологията е турчин, когато имаме турци и еничари в управлението, според теб ще имаме ли закони в интерес на държавата.
16:49ч. 25 Май 2013 #31
koordinatora
От една страна, Сидеров даваше щедри обещания,защото знаеше,че няма да му се наложи да ги изпълнява/не му стигат % за да състави правителство/ .От друга страна,той се оказа неподготвен за ситуацията, в която изпадна.
Той, обаче,вече е осъзнал,че няма друг избор освен да подкрепи руско-турската коалиция.При едни нови избори НФСБ ще прескочат 4% и тогава никой за нищо няма да го търси.
16:48ч. 25 Май 2013 #30
Гларус
да, автора май е объркал аритметиката, и доста манипулативно я разясни в края с депутатите от БСП
16:48ч. 25 Май 2013 #29
Спас
Сергей Станишев е съветски, след това руски гражданин до 1996 г., когато придобива българско гражданство и се отказва от руското. Сега да чакаме ли да се откаже от българското и да получи турско такова? :))))))
16:48ч. 25 Май 2013 #28
Yordan
ЦИТАТ "Според мен Сидеров ще дадевъзможност на правителство на БСП и ДПС като ще подлреппят приемането на закони само в интерес на държавата ни."
16:47ч. 25 Май 2013 #27
Гларус
п.с. да се поправя !
Дано има нови избори, бая младежиу и негласували, ще гласуват за НФСБ и те е много вероятно този път да влязат, пък и може на ДПС да не им стигнат паричките за техните 400 000 цигани пак ;))) /дано амам надали мамичтата и
16:46ч. 25 Май 2013 #26
D.Nedeva
БББ, съгласен съм, но не мислиш ли, че ако Волен беше истиски националист нямаше да остави властта в ръцете на Турците ? Кажи ми откровенно... като си наясно, че има какво да направи за да не им я даде !!!
16:46ч. 25 Май 2013 #25
lefer5
Ванга си отиде ама май има много заместници и всичките взеха да пишят в нета. По голям продажник на турците от бат ви БОКО няма в досегашмото управление. Кажете ми има ли друг правил съвместно заседание с турското правителство в България и Турция. и коя българскя партиия има офиси в Турция. Много папагали плюят по партията която от 2005 година насам поддържа единствено принципи в интерес на държавата и народа на БГ. Според мен Сидеров ще дадевъзможност на правителство на БСП и ДПС като ще подлреппят приемането на закони само в интерес на държавата ни. Всякакви други измислени от вас договорки и простотий са смешни и жалки.
16:43ч. 25 Май 2013 #24
Спас
Е, Мая Манолова бе лъженосецът, а ТВ 7 - сцената.
16:43ч. 25 Май 2013 #23
BBB
Мерлин, как точно от моя коментар направи това заключение ?!?
Шерифе, аз не отричам че Станишев си има прокурор. Всеки освен бабите е наясно че БСП и ДПС са паразита. В момента върви такава следизборна кампания или по-скоро предсрочно-предизборна, че ... свят да ти се завие. БСП и ДПС се готвят за правителство и скалъпват какво ли не против ГЕРБ и Атака. Герб от своя страна се прави на сърдито дете или на ощипана госпожица .. не мога да определя точно :) . Виждат че нещата не отиват на добре за тях и здраво настройват хората против Атака, като каквото и да направят от Атака го изопачават така, че все едно било в полза на турчулята. Знаят колко лошо звучи "тройна коалиция" и използват останалите три партии с тази думичка, за да настроят хората против трите партии. Атака от своя страна си казват цялата истина за всички продажници във властта до момента и следва да бъдат нападнати и от трите партии - както и става
16:43ч. 25 Май 2013 #22
Спас
Още от средата на април Сергей Станишев започна с теориите, че ако ГЕРБ спечели изборите, то щяло да бъде, защото щели да бъдат фалшифицирани избори. По-късно тези думи започнахме да чуваме и от Местан и компания... спомяте ли си?
16:35ч. 25 Май 2013 #21
D.Nedeva
БББ, до като Станишев направо си има главен прокурор Цацаров, който му върши чудесно работата ! Гледат се дела избирателно, повдигат се обвинения избирателно...всичко срещу ГЕРБ... къде са имунитетите и хората от БСП източили милиони от европа ? Защо няма едно дело срещу тях ! БСП и ДПС са паразита на България ! ВЪН ОТ ВЛАСТТА !
16:34ч. 25 Май 2013 #20
Мерилин Монро
BBB, ти сериозно ли? Нима твърдиш, че ББ си скалъпи скандала с бюлетините, СРС-тата и т.н.?
Моля те, друг върти играта.
16:31ч. 25 Май 2013 #19
BBB
Разбрахме и, че ББ си позволява да влияе на съдии, прокурори и на кого ли не.
16:30ч. 25 Май 2013 #18
D.Nedeva
Атака и Волен принципни ?! Вие сигурно се шегувате.. нима не видяхте какви продажници са ! Волен-Болен се продаде на Турците и ще бъде изметен от парламента заедно с башибозука ! Няма да позволим да ни заробват в собствената ни държава тези, които са ни мачкали 500 години !!!
16:29ч. 25 Май 2013 #17
Спас
Разбрахме само, че Бареков е луд, че Сидеров е потурчен и, че русначето Станишев НЕ МУ ПУКА за България и я продава на Турция
16:29ч. 25 Май 2013 #16
Спас
Честно казано и аз искам нови избори! Заради простотиите на БСП и ДПС не разбрахме, какво се случи на предишните. !
16:28ч. 25 Май 2013 #15
BBB
Поредната манипулативна статия, основана на догатки на някой си. Да видим какво ще стане, после ще критикуваме. От няколко дни гледам по медиите Бойко се обяснява как не бил чак толкова против БСП и ДПС и принципно щял да подкрепи някои от идеите им. Май наистина се очертава тройна коалиция, само че ще е между мутри турци и комуняги.
16:27ч. 25 Май 2013 #14
Мерилин Монро
Бозко, надявам се наистина да си прав и наистина Сидерв не подкрепи ДПС отново. За съжаление, това е малко вероятно, защото той друго поведение демонстрира.
Прав си, че са необходими нови избори.
16:24ч. 25 Май 2013 #13
Спас
Абе този не беше ли ПРОТИВ турците, против всякакви течения, позорящи БЪЛГАРСКОТО? Или е шизофреник или явно и той само от пари се интересува! Как може да предаде всички хора, които гласуваха за него, подкрепяйки ДПС?!
16:18ч. 25 Май 2013 #12
Гларус
Ако Аатака са принципни и не искат нито един член на незаконното ДПС за министър или зам.министър - ще има нови избори. Но и мен това дълбоко ме съмнява, шще рабзерем идната седмица началото
16:17ч. 25 Май 2013 #11
Гларус
ако някой си мисли, че атака са се сродили с ДПС,
може иу да се окаже прав, всичко е в ръцете на Волен и тепърва ще го разберем !
Но дотогава, всичко друго са глупости. Дай боже нови избори !
16:16ч. 25 Май 2013 #10
Гларус
Дано има нови избори, бая младежиу и негласували, ще гласуват за атака, пък и може на ДПС да не им стигнат паричките за техните 400 000 цигани пак ;))) /дано амам надали мамичтата им рязана/
16:16ч. 25 Май 2013 #9
alex
голям буклук се оказа този сидеров.иуда щеше да му завиди.
16:14ч. 25 Май 2013 #8
Гларус
Болене, пардом - Волене, ако някога искаш да гласувам за Атака, а не пак за НФСБ, знаеш какво да направиш. Почини си една седмица, поне ти. На теб и без това всеки психиатър, ти дава болничен на момента.
15:35ч. 25 Май 2013 #7
В. Петров
Лесно е да се бръщолевят глупости... Трудно се прави истинска политика...
15:32ч. 25 Май 2013 #6
japavlov
Воленчо, Воленчо уж много лесна беше твойта, коректив щеше да ставаш, герб да биеш, дпс да биеш, социалисти да биеш. Пък то какво стана - взе да клякаш наляво и надясно.
15:25ч. 25 Май 2013 #5
Мерилин Монро
Да ни е честита новата коалиция между АТАКА и ДПС. Мислите че това е абсурдно? Не, не е. Волен Сидеров се продаде на турската партия и плю на идеологията си, плю върху избирателите си.
Благодарим ти, г-н Сидеров, че ни докара до тук. Националисте....
15:22ч. 25 Май 2013 #4
yoti
Срамота, че всичко зависи от този налудничав човек!
nikitin43 абсолютно си прав. В най-скоро време ще разберат каква глупост са направили, ама ще е късно.
15:19ч. 25 Май 2013 #3
DeNi
@nikitin43
Гарван на гарвану око не вади....
15:18ч. 25 Май 2013 #2
D.Nedeva
Предполагам след тази статия на всички им стана ясно що за "националист" е Волен СИдеров.... готов да даде властта в ръцете на Турците ! Това, ако е националист аз си режа главата ! Продажник !
14:46ч. 25 Май 2013 #1
nikitin43
Защо протестиращите не излизат да протестират срещу истеричната кампания в деня на размисъл и в деня на изборите-Докарахте на власт всички мерзавци-МЕРСИ