18:05ч. 24 Февруари 2012 #34
Una Ch.
Sailor, браво! Напълно подкрепям мнението ти! Няма да коментирам наглостта на пресичащите между светофари и "зебри" пешеходци, но нали осъзнавате, че правите участъци в града не означават автоматично, че трябва да се "прелита ниско" над платната за движение? Освен това подлезите не са само за красота и облекчаване на природните нужди.
17:58ч. 24 Февруари 2012 #33
squeezer
Поредната простотия във града ни,на булевард,бабуни,като се има на предвид,че подлеза е близо.........на фона на всички тези дупки,та и още неравности,браво няма що?!
17:54ч. 24 Февруари 2012 #32
many
Прав си! И при шофьорите,и при пешеходците наглостта е уникална. Затова са създадени КАТ. И трябва да си вършат работата. Само от глоби могат да се ремонтират улиците на Варна. Освен това напълно подкрепям Sailor.
16:37ч. 24 Февруари 2012 #31
badminton
Станало е нещастие,властите реагират,няма лошо!Но не са виновни само шофьорите-пешеходците смятат,че светофарите са само за осветление-минават на червено,пресичат където им падне и после-"кой ми с... в гащите?"На Хеи някой да е видял поне 1 човек да минава през подлеза?Всички пресичат отгоре,макар че подлеза е до тях,да не говорим за камикдзетата,пресичащи бул.Левски където им падне,като пресичат 2 платна по 3 ленти.И после само шофьорите са виновни!Ако пътищата са в по -добро състояние,и жертвите ще са по-малко!
15:59ч. 24 Февруари 2012 #30
kolio
А какво ще стане ако пешеходците минават през подлеза пред НАП,или на пешеходната пътека на Чаталджа.Не знам колко от живущите там си спомнят за пешеходната пътека пред бившето бинго мустанг,какво стана затвориха я и сега всички минават през светофара,там можеха да направят същото и проблема щеше да е решен.Ама нали бат Цецо се намеси без да знае за какво става дума.
15:46ч. 24 Февруари 2012 #29
Poli
Браво, Sailor! Най-после едно умно и смислено изказване по темата! Аман от "компетентни" коментари!
15:38ч. 24 Февруари 2012 #28
Sailor
Точно тази част от булеварда предразполага към бързо каране и който живее там е наясно, как разни "състезатели" си измъчват трошките до максимум, без да им минава през мозъчетата, че там пресичат и пешеходци. За това моля, живущите из Владиславово, Кайсиева и т.н. да не коментират повече!!!!
15:38ч. 24 Февруари 2012 #27
Poli
naturall, с правото на майка и Човек!Ти може би не си нито едното, щом си съгласна с това вулгарно и грубо мнение?!А дали изобщо си пресичала на въпросното място?
Колкото и да не е най-доброто решение, има за сега ефект-лично го наблюдавам.А относно случая с момчето на "Чаталджа"-това е съвсем друг случай-няма нищо общо.
Има поставени достатъчно знаци преди "легналите полицаи"-само да има кой да ги види.Писна ми вече от оправдания за щяло и не щяло.............
14:55ч. 24 Февруари 2012 #26
BloodRose
Frozen, "тъпата майка" е погребала детето си. Сега поне "великите" ще намалят скоростта по отсечката, където преди се пресичаше адски трудно, дори половианта автобуси не намаляха скоростта рпеди "пеешходната пътека". Като те бърка, не минавай оттам. Отдавна имаше нужда да сеобърне внимание на движението точно там. Не си налагам мнението.
Явно най-големият проблем на Варна в момента е, че "пичовете" няма да могат да се засилват по 8ми приморски и да избиват хората.
14:27ч. 24 Февруари 2012 #25
naturall
Извинявайте Poli, но Вие пък с какво право кълнете хората...Абсолютно съм съгласна с всички, които смятат,че не това беше най-подходящото обезопасително средство....Едно,че катастрофи може да се получат, друго, че задръстването е адски голямо.....Няма да издържи дълго...., а пък и да не припомням, че може би и на бул."Чаталджа" трябваше да сложат бабуна за загиналото момче, ако сте забравили........
14:27ч. 24 Февруари 2012 #24
Murmorana
И като активен пешеходец, и като шофьор не одобрявам поставянето на легнали полицаи навсякъде.
В случая защо не сложиха поне първите 2-3 дни един полицай-регулировчик, който с униформата си поне да всее малко респект и да насочи вниманието на шофьорите към новото препятствие на пътя?!
14:06ч. 24 Февруари 2012 #23
many
И защо трябва да сме изненадани от знаците? Скоростта на движение в целия град е 50 км/ч. Не мога да си позволя да мачкам хората, дори да пресичат неправилно.
14:04ч. 24 Февруари 2012 #22
many
Frozen, не предизвиквай съдбата! Предполагам, че си от тъпите нахакани недорасли шофьорчета, дето минават с висока скорост навсякъде, особено в района на гимназиите, за да са по-яки. А колкото до подлеза - наистина трябва да има санкции за минаване отгоре. А, замразеният, много е вероятно да нямаш още книжка. Ей такъв гъзар като тебе смачка момичето НА ПЕШЕХОДНА ПЪТЕКА.
13:20ч. 24 Февруари 2012 #21
Poli
Ей, прост народ!Няма угаждане!Все недоволни-като не се правеше нищо-мрън-мрън, като направиха пак!Последно какво искате?И дали всички хулещи тук минават през подлез?!И аз живея там, но поне не чувам вечер зловещите мотори и засилващите се коли.Не мисля, че въздуха беше по-чист преди да направят "легналите полицаи".
Frozen с какво право обиждаш човек, когото дори не познаваш?Някакъв съдник ли си или какво?Пожелавам ти да изпиташ същата болка като на тази жена, щом имаш смелостта и наглостта да мислиш по този гнусен начин!!!!!
13:18ч. 24 Февруари 2012 #20
Sheldon Не искам да съм лош пророк, но точно там пътят слиза леко надолу и хората, които по навин не са свикнали да гледат знаците са адски изнадани от бабуните. Няма да мине много време преди някой да се качи по тротоарите изненадан от тях.
13:02ч. 24 Февруари 2012 #19
yuri
Сутринта пътувах в посока Чайка и ми направи впечатление, че хората не са подготвени за легналите полицай и всеки стигнал до тях набива спирачки, шашка се и става хаос. Ако не дай си боже стане някоя верижна катастрофа и някой човек загине кой ще носи отговорността за това! Дали тогава ще има доволни?
12:57ч. 24 Февруари 2012 #18
avus
Скъпи съграждани, нека не коментираме майката, на нея и е безкрайно тежко. Друг въпрос е дали това беше най-разумното решение на проблема. Аз живея на 30м от тези "легнали полицаи" и мога да Ви кажа, че освен повишен шум, замърсен въздух, преразход на гориво и множество катастрофи (от снощи писъци от спирачки има на 10 мин.) няма да има друг ефект. Светофар с бутон и брояч на секунди щеше да свърши в пъти по-добра работа. А на кръстовището м/у НАП и Завод "Дружба" най-логично е да се направи кръгово движение, но не като тези на Пикадили Парк, ул. Девня и т.н., а нормално, широко, с голяма окръжност.
12:55ч. 24 Февруари 2012 #17
kaka_fire
Според мен правилно поставиха някакви ограничения на скоростта на това място. Аз също съм шофьор, но често минавам от там и като пешеходец. На това място няма как да се пресече, а шофьорите не се ограничават заради голямото разстояние между двата светофара. Виждала съм с очите си убит човек на това място и искрено се надявам повече да не се случва...
12:39ч. 24 Февруари 2012 #16
Sheldon Ключа от палатката е ето тук "ограничителите на пътя са поставени след намесата на министъра на вътрешните работи Цветан Цветанов."
Изключително съжалявам за загубата на майката на Лора, но просто прекали с тези кампании или поне не ги насочи накъдето трябва, а постъпва точно като една обезумяла жена!
Общината съвсем логично отхвърли предложението, а Цецко полицайчето, който дори си няма на идея къде е този булевард във Варна се бил намесил. Пак ще повторя .. ПОРЕДНАТА простотия, този път от явен популистки характер.
12:25ч. 24 Февруари 2012 #15
Ico
Докато не променим културата си на пътя нищо няма да се промени,каквото и да сложат.А за мен удачно е на големите булеварди да има надлези,и да не може пешеходец да минава през платното,защото и шофьори и пешеходци сме като стадо овце на пътя.
12:23ч. 24 Февруари 2012 #14
Petroff
Много правилно решение , жалко , че се плати с поредния нелепо отнет човешки живот от някакъв идиот каращ с превишена скорост.Когато всички се научим , че трябва да се спазват правилата на движение тогава можем да помислим принципно за премахването на тези легнали полицаи.Няма нужда да се дават примери колко са необходими при сегашните "дисциплинирани" водачи.Ето преди 2-3 зими снегорините изкъртиха тези приспособление пред входа на Терапията и всеки сигурно е виждал как пак всички летят там и даже наскоро блъснаха и убиха един от пазачите там отиващ на работа .
12:02ч. 24 Февруари 2012 #13
Frozen
До batveso: Ами като на 100 метра по-нагоре има подлез, видял ли си някой да минава през него? Мини сутрин около 7:10-7:15- целия персонал на завод Дружба Стил минава ОТГОРЕ, а не през подлеза. Вече не симпатизирам и не съжалявам майката. Май наистина този "отгоре" знае защо я е наказал с най-тежката съдба- да си загубиш детето.
11:58ч. 24 Февруари 2012 #12
yuri
Какви са тези легнали полицаи, че и за светофар с бутон говорите, това е голяма простотия която някой я измисли и я сатвори. Трябваше да затворят това място за пресичане.
11:51ч. 24 Февруари 2012 #11
дядо Тиква
А бе KOSIERRA, защо не си напрегнеш аритметиката и сам да установиш, че 300 метра пеш се вземат за доста повече време , отколкото ще ти отиде ако спреш да преминат хората. Ако сгазят теб обаче ще врещиш като клано прасе...
11:50ч. 24 Февруари 2012 #10
Gevich
Сега прочетох коментара на фрозен, да ,"трябва да слагат легнали полицаи на всеки 10 крачки, ами тогава ще се специализираме в слалом с препятствия, или какво напред легнал полицай, наляво дупка, малко по нататък на дясно дупка, след това пак легнал полицай. Супер , голяма работа
11:50ч. 24 Февруари 2012 #9
Djessi
На тази пешеходна пътека дори и след боядисването в червено мнозинството от колите не реагират. Според мен на това място е подходящо да се монтира светофар с бутон. От такива светофари има нужда и на други места. В момента се сещам за едно такова място - пресичането на бул. Левски от ул. Мир.
11:47ч. 24 Февруари 2012 #8
Gevich
Тъй като българина е прост, неук, мързелив и използва всяка възможност за да кръшне, да направи някаква далавера, да изкара другия по луд от себе си и т.н., каквото и да слагат, легнали полицаи, решетки, светофари, той пак ще ги нарушава. Ще прескача огради, ще преминава на червен светофар, ще пресича напряко през кръстовището и прочее. Няма оправия, жалко само за жертвите и то само за тези които не предизвикали умишлено смъртта си.
11:46ч. 24 Февруари 2012 #7
дядо Тиква
PESHKA е безкрайно права! Срам за мъжете - шофьори, че не виждат явното. А още по- срамно е да се пренебрегва поуката от една смърт. Ежедневно срещам по улиците тъпи мъже ,пренебрегващи правилата за движение и поставящи другите в рискова ситуация. Най- нагли са с лъскавите возила, но има и просто тъпи пишлемета. И което е вярно - нищо не печелят реално като време за придвижване. Нека дядо ви каже - тези не са мъжкари, а комплексари!!!
11:35ч. 24 Февруари 2012 #6
Константин Цветков
Точно простотия ! Трафика не се облекчава с пешеходни пътеки , пешеходни светофари и легнали полицаи . Светофара е на 300м. , но някой явно го мързи да ходи малко повече .
11:33ч. 24 Февруари 2012 #5
peshka
ако шофьорите имат поне малко култура и намаляват на места, обозначени като пешеходни пътеки, нямаше да има нужда от легнали полицаи където и да е! И аз съм шофьор, но давам предимство на пешеходците на пътеките. Също и когато преценя, че колкото и да бързам по-далече от 8 метра по пътя няма да стигна, пропускам от пресечките коли да се включат в движението. И честно казано, всички бързаци, задминаващи отляво, отдясно после ги застигам на първия светофар.
11:31ч. 24 Февруари 2012 #4
batveso
Къде-къде по-умно щеше да бъде да я затворят въобще тая пътека, подлезът е 100 м по-нагоре!
11:30ч. 24 Февруари 2012 #3
Frozen
Не са 1/3-та от хората. Не е този начина. Законите трябва да се спазват, иначе на всеки 10 крачки по булевардите ще трябва да се слагат лежащи полицаи. Споделям че това е ОГРОМНА ПРОСТОТИЯ. Как можаха от общината да угодят на ТЪПАТА Й МАЙКА!
11:27ч. 24 Февруари 2012 #2
Hunter
Като гледам гласовете 1/3 от хората не се кефят, че там са сложени легнали полицаи.
11:10ч. 24 Февруари 2012 #1
Sheldon ПОРЕДНАТА простотия ! Един приличен булевард имаше, с по-малко дупки и те сложиха посредата легнали полицаи !