14:11ч. 8 Април 2011 #59
merypoup
Zipper, майтапа настрана, но в Швейцария имат винетки и за колелетата:)
Е цената им е смешно ниска разбира се, но глобата ако те хванат без винетка сигурно е солена;)
14:05ч. 8 Април 2011 #58
sunman
да направим гол протест,само по колелета
12:16ч. 8 Април 2011 #57
Sheldor
баба ми ( лека и пръст) често казваше " толкова е смешно, че чак ми сле плаче" ... А че и наш'та БЪЛГАРЩИНА е същата...
12:15ч. 8 Април 2011 #56
iztoka
Ще ми напишат акт, ако ме хванат хах. Някой по-долу го написа най-точно, на колелетата нямаме рег. табели...
12:13ч. 8 Април 2011 #55
Йордан
Искат да ни вкарат в рамка,каквато няма никъде по света.Ще караш велосипед само там,където те ти кажат ..?Не пречиш на никого,ама няма да караш в градината.В Германия поощряват всякакъв вид спорт а в БГ те ограничават колкото могат.Ония мислят за народа си а нашите хич ги няма.Какви са им съображенията?Поне да ги оповестят ...
12:09ч. 8 Април 2011 #54
Sheldor
Е това вече беше върха на сладоледа! :D :D От общината по-голяма простотия неможаха ли да измислят?!? От години хората си излизат с колелетата в морската .. Ама иначе колите могат да спират по поляните ?!? На ли ве кредци такива????????????????
11:32ч. 8 Април 2011 #53
Bybax
Морската градина била пешеходна зона ли? Че то от коли паркирали кой където свари няма място за много много разходки. Обаче иначе много ме кефи разходката в морската - кеф ти заобикаляш коли по поляните, кеф ти дишаш бензинови пари, кеф ти настъпваш кучешки лайна - щото любителите на кучета не обичат да си чистят след тях. Затова в последно време не стъпвам в морската, нищо че живея на 3 минути от нея...
10:50ч. 8 Април 2011 #52
blade
Съм * Грешка :]
10:49ч. 8 Април 2011 #51
blade
Първо по алейте не може да се кара. И не ми е ясно как докато сам с колелото ще ме хванат и да ми напишат акт ...
10:26ч. 8 Април 2011 #50
Zipper
Боже, на какво ли още ще стана свидетел... Незнам каква нещастна амеба трябва да си за да измислиш нещо такова. Очаквам в скоро време да въведат и винетки и гражданска отговорност за колелетата. Но пък много искам да видя как точно ще ме хване някой да ме глоби.
10:02ч. 8 Април 2011 #49
Варна
Така си създават сигурни клиенти за здравните заведения в гр.Варна и за общинската фирма Обреди.
09:55ч. 8 Април 2011 #48
Варна
ТИМ отново нанесе удар на Варненци.
Проблемът са измислените вело алеи на "Алея Първа" начертани в/у пътното платно. Видно от добрия лобизъм в Община Варна велосипедистите са пречка за бизнеса на ТИМ, защото пречат на свободното движение на МПС, каквото се случва и в самата морска градина по акеята към тенис корта!
08:27ч. 8 Април 2011 #47
ivanov
ИСКАМ незабавно да се въведе стандарт "Стара планина " за г-да управляващите. За Великден да е готов! Останалите да ходят да си боядисват яйцата. Ако не знаят какъв трябва да бъде политикът - ще им кажа. Просто е - да има душата на Левски, а не на бай Ганьо! Ако и това не им харесва да го поръчат от китайски сайт за онлайн търговия! Техните имат гаранция една година - поне една година политикът ще работи ползу роду.
01:10ч. 8 Април 2011 #46
kubetata
Идеята ми беше, че съм принуден да карам навсякъде но НЕ и по велоалеите заради възрастни граждани, паркирали автомобили и тук-там някоя раста с блънт в уста. Правена ми е забележка"Къде караш по тези алеи не виждаш ли че са за пешеходци." от възрастна варненска гражданка. И както написах във Фейсбук" Боли ме дерейльора"! Лека вечер!
00:37ч. 8 Април 2011 #45
merypoup
kubetata, нещо не разбрах коментара ти. Аз говорех за майките с колички и, че понякога велоалеята наистина е единствената им възможност за безпрепятствено придвижване. А ти изведнъж ми скачаш с някаква бабичка...като как се вписва тя в моя коментар?
И понеже тук се заформи едно ала бала между колоездачи, майки, коли и прочие бих искала да добавя няколко прости истини: трябва да има нормални тротоари и тогава хората ще използват тях а велосипедистите ще си използват алеята. За целта обаче трябва тротоарите да се оправят а колите да спрат да паркират върху тях. Тогава изниква проблема с паркоместата и така се получава омагьосан кръг в който единствения резултат е, че велосипедистите се настройват срещу пешеходците, те пък срещу колите и шофьорите и така...всеки срещу всеки.
Докога?
00:02ч. 8 Април 2011 #44
xaxaxaxa
за велосепедисти не може добре . А защо има движение е на коли в морската градина ???
00:00ч. 8 Април 2011 #43
zdre4u
преставям си приятелят ми ,който го блъснаха с кола в морската-как е посрещнал новината-.той с колело.........мисля че полицаите които хванаха 53 кутии без бандерол го писаха виовен поради факта че пресякъл неправилно пътя на колата-мисля че му се оправи строшената ръка,ключица......и т.н
23:48ч. 7 Април 2011 #42
zdre4u
страхотно-хванахме цигарите,пуснахме корба,спряхме колоездачите..............май,май-преизпълнихме петилетката.........аз май отивам да си купя камион и да покарам малко по велосипедната...........
23:35ч. 7 Април 2011 #41
kubetata
@merypoup: След твоето мнение с чиста съвест ще се натреса нарочно в някоя заблеяна бабичка точно до общината !
23:06ч. 7 Април 2011 #40
zornica
...Изненадващо в предварителния текст отпада и ограничението за движение на каруци. За да се разхождат спокойно из града, теглени от коне или магарета, те трябва да са надлежно регистрирани.
Ами да вземем да си купим по един кон .Щом с колело не може ще си се разхождаме с каруци !
Искам да съм циганин в България !
22:34ч. 7 Април 2011 #39
merypoup
Макар, че новината е безумна, признавам си, че искрено се забавлявах да чета мненията. Наистина ако не беше трагично щеше да е смешно. Подкрепям всички велосипедисти между които е и майка ми на 64 години. Обаче искам да отбележа нещо.
Майките с количките не винаги са виновни, че ползват велоалеята. Това се оказва единственото възможно проходимо място за тях. Другия избор е между уличното платно и разбитите непроходими тротоари.
22:26ч. 7 Април 2011 #38
Vic Rattlehead
И аз съм за протест, в него можем да поискаме и забрана на колите в Морската градина. Крайбрежната алея си е направо шосе, особено с малоумието на тимаджиите, които не направиха тротоар, за пешеходци. А отгоре след Хоризонт е масова практика да се паркира в тревата, да се разнася кал по алеите и въобще да се превръща парка в кочина.
А за велосипедистите трябва да има закон, който да им дава предимство на велоалеите както е по света. Сега е масова практика пешеходци да ходят по велоалеята. Особено над общината - там тротоара е широк чак до музея, но масово всички вървят по велоалеята. Това не е редно.
22:23ч. 7 Април 2011 #37
bekiiii
това е супер глупаво решение. да се кара по велоалеите а къде са те..на велоалеите има спрели коли,има майки с колички, има хора които се влачат и из0бщо не ти правят път. хората от общината да вземат да слязат от мерцедесите си и да покарат малко колело да видят какво е!! това е супер нелепо изобщо не милсят тези хора!!
21:53ч. 7 Април 2011 #36
UNKNOW
поправка направят...че неграмотна ще ме изкарат
21:53ч. 7 Април 2011 #35
Някой
Боже Господи!!!(не че съм вярващ) Навсякъде в Европа целите им градове са в колелета, колелета под наем се дават, има паркинги за тях и вело алеи, а тия идиоти тука забраняват!!! Да го хвана тоя дето го е измислил... да види де ще му завра колелото си, щом няма къде да го карам... Да ви имам простотията!!! НА ПРОТЕСТ С ВЕЛОСИПЕДА СИ ВСЕКИ!!!
21:52ч. 7 Април 2011 #34
UNKNOW
Хах поредната простотия...те първо защо не вземат да напраят нормални велоалеи....пък тогава да говорят за забрани и актове...
21:42ч. 7 Април 2011 #33
bogito
Че пролетната умора действа е така ама тва бива бива... как може да забраняват колелетата а каруците да са в центъра. Е тва е простотията на века. Това си е чиста дискраминация.
21:09ч. 7 Април 2011 #32
Dean66
Кви са тез простотии ве това никъде го няма да се вдигаме на простест!
21:06ч. 7 Април 2011 #31
Dan
Добре, а какво да направим като вело алеята свършва на входа на морската градина?
20:29ч. 7 Април 2011 #30
Shifter
По-добре да забранят крайбрежната алея за коли и да пуснат по нея колоездачите. Но баровците пък няма да могат да си закарат задника до дискотеката/ресторанта без джипа.
20:19ч. 7 Април 2011 #29
Човечец
Не ми пука за актове и наредби, лишени от смисъл. И да го одобрят ще продължа да си карам там(макар и да стана малко скучновато вече).
20:14ч. 7 Април 2011 #28
Рамбо Балкански
Да ви кажа Фейсбук чака!Давайте да организираме протест на велосипедистите!!!
За всичко е "виновна" Фокушима - така им се размътиха мозъците на управляващите от тая радиация ,че думи нямам!
Каруци ще пускат в центъра ,а велосипеди в Морската - не !!!
Пълен геноцид!!!Плюя на такава държава!!!
20:07ч. 7 Април 2011 #27
kubetata
22-мата които са дали плюс на тази новина или нямат души, или са напушени до козирката и са объркали, или са много прости животни...
Ако някой от тях чете тази новина да си избере 2 от трите нарицания...
20:00ч. 7 Април 2011 #26
kubetata
@marii4e: аре да ти серем в устенцата. що не го забранят за коли?!?!?
Относно наредбата: Поредната малоумна идея за която безмислено ще се вложат пари, ще потънат в нечии джоб и нищо няма да се свърши.Да се спре преминаването на автомобили през плажната алея!!! Преди като бяха разбити пътищата повече ми харесваше като нямаше "състезатели"... Ние се мъчим да популяризираме велотуризма а пък вие се правите на интересни... X.X
19:46ч. 7 Април 2011 #25
Wither
Аз да задам един процедурен въпрос. То хубаво има/ще има велоалеи, но как ще се стига с колело до тях?
19:40ч. 7 Април 2011 #24
Una Ch.
П.П Аз пък като колоездач ужасно много се дразня на велоалеята да изникне някоя майка с количка! Всеки си прави каквото си иска, защото така е най яко! Да не спазваш правилата, а? Голям кеф! Затова и всичко е с главата надолу...
19:33ч. 7 Април 2011 #23
Una Ch.
Първо да направят светни велоалеи, след това да научатмайките с колички и бабетата да спрат да се разхождат по тях и чаааак тогава да забраняват Морската за велосипеди.
19:33ч. 7 Април 2011 #22
skull
Лелееее,човешката простотия няма граници!Толкова неща мога да кажа......ма ша зема са въздържа
18:48ч. 7 Април 2011 #21
bodo
Много по-здрави на вашата мила майчица, уважаеми господин кмете.....
17:49ч. 7 Април 2011 #20
Pres
Извинявам се, но малко бавно схващам - с какъв акт бих могъл да се сдобия ако карам колело в морската - полов ли и ако е полов с чия майка по-точно?
Малоумието май ни е осенило като нация - ако си регистрирам каруцата дали ще мога да си разигравам коня в морската?
17:09ч. 7 Април 2011 #19
Гръм
Съгласна съм с marii4e. Трябва да има велоалеи. Луда ставам да гледам на всички посоки откъде някой може да връхлети мъника. Морската е мястото за велосипеди и пр. колелати, обаче да си има места. Както и за децата, както и за кучетата.
17:00ч. 7 Април 2011 #18
Wither
Ми то детето няма лична карта, а и не подлежи на парична санкция.
Не вярвам това да мине през общинския съвет. Не са чак такива тъпаци.
16:53ч. 7 Април 2011 #17
majo
От това по - голяма тъпотия не може да се измисли, ами тогава айде на дюнерите и бургерите - а уж мислят за младите, за спорт и т.н. Просто нямам думи, колко болни мозъци има.
16:45ч. 7 Април 2011 #16
Digital Rebel
Колоездачите да го духат, майките с детски колички - също, хората с песове - и те! Да не забравим за скейтърите и ролерите, и те да духат каквото им скимне!
Да оставим Морската градина на пенсионерите и от всяко дърво да направим пейка!
Мир!
16:08ч. 7 Април 2011 #15
kirka
16:03ч. 7 Април 2011 #14
marii4e
Аз съм до някъде против велосипедите в Морската градина, особено по главните алеи. Играят си децата на по 2-4 годинки, току някой колоездач ги връхлети с бясна скорост. Миналото лято бях свидетел на поне 3 такива "катастрофи". Съгласна съм, че крайбрежната алея също не е подходящо място за велосипедистите. Нека има специални алеи в градината и за колоездачите и така всички ще са доволни.
15:50ч. 7 Април 2011 #13
Ina Аз и сина ми се опитахме да караме велосипеди на крайбрежната алея. Сто пъти съжалих, че слязохме там. През цялото време ни подминаваха коли.Повече изчаквахме колите да се разминават в двете посоки,от колкото карахме. Беше ужасно!
15:36ч. 7 Април 2011 #12
Murmorana
И днес съм изненадана от поредната идиотщина у нас, а по едно време бях спряла да се изненадвам.
15:23ч. 7 Април 2011 #11
Alex
В една Наредба -две мнооого глупави предложения. Каруци в града.....и забрана на колоездачи в Морската. Невероятно измислено. А колите и джиповете в градината-моооже.
15:10ч. 7 Април 2011 #10
stas
Тези, които управляват за безумни /меко казано/. Вместо да забранят колите в морската градина, щели да забраняват колелета. В цяла Европа толерират велосипедистите, само в нашия "европейски" град, на първо място с предимство в морската градина са мутрите с джиповете. А къде да карат децата колело? Може би някой МОЛ-че ще им спретнете? Тази държава продължава да се съсипва от нашите управляващи...
15:07ч. 7 Април 2011 #9
lone-wolf
Глупака си остава Глупак във всички агрегатни състояния!!!
15:07ч. 7 Април 2011 #8
cat
А какво правим с кучетата?Те май са по-страшни!
14:49ч. 7 Април 2011 #7
marryan
Следващата стъпка е да забранят скейтърите и ролерите. Щеше да е смешно, ако не беше така трагично. Как се отнема мандат на общинар?
14:49ч. 7 Април 2011 #6
nestinarka
Хайде тогава да нарочим морската градина не за "пешеходна зона", а като "Зона за отдих и спорт".
Тия хора акъл имат ли?
Че къде да караме колелетата - по улиците между колите ли? Къде да спортуваме?
14:48ч. 7 Април 2011 #5
ivanov
Перифразирайки култовата реплика от "Селянинът с колелото" да попитам г-да управляващите: Джипове и лимузини може, а велосипеди не може?Алоооо, "Паркинги и гаражи“ и от бедните велосипедисти ли искате някоя кожица да смъкнете?!
14:43ч. 7 Април 2011 #4
Гинков
Ощинарите показват отново антигражданска позиция! .... До кога, ще ги търпим ?!?
14:41ч. 7 Април 2011 #3
Султанка
Местните и адски притивни управници, утре ще ни забранят и да дишаме мръсния въздух на Варна!Айс...р!
14:35ч. 7 Април 2011 #2
Joro Trifonov
Ало общинарите -съвсем сте изперкали - не може да приемеш нещо за което няма създадени необходимите условия . По добре въведете драконовски мерки срещу движението на автомобили в Морската градина - или нямате смелост да се противопоставите на знайни и незнайни джигити облечени със власт и пари и е по добре да забраните на жителите и гостите на Варна да използват зеленото богатство на града.
14:28ч. 7 Април 2011 #1
Tedko
Ще ми напишат акт ако ме хванат, на колелото нямам номер отзаде.... _|_