21:11ч. 28 Февруари 2011 #64
FiFo
Няма оправия злобни кучета били те домашни или улични малумните им стопани или глудница мангали решението е едно вадя ножа и са чао влизам лежа ги излизам и при следващия случай пак иначе оправия няма.....
18:52ч. 28 Февруари 2011 #63
Puma_7
Аз откак се помня тия кучета са в квартала и никому нищто не са сторили Crusader ти ко съдист ли си къв си. Познавам гия кучета и гарантирам че не са нападали нито хора нито животни и целия квартал си ги оичаме а сега остана само едно представи си как се чувства бедното същество ;( ;( ;(
18:25ч. 28 Февруари 2011 #62
yikipi
Crusader ти си гаден ве представиси някой да влезе в домъти с мачете ида накулца цялото ти семество а как ши са чустваш а постава са на бенджи на мястот сега като е само и те имат чуства бесардечен глупак сейно да зема най-добрия ти приятел и да го обезлглавя пред теб
12:51ч. 28 Февруари 2011 #61
ssssssssssss
Ако скоро някой не направи нещо с глутниците помияри, които са завладели града, и аз ще си взема мачетето и ще изляза да поразчистя малко...Нека защитниците на помиярите да се замислят кое би било по-хуманното отношение в този случай...
22:50ч. 26 Февруари 2011 #60
mare_nero
Живко Томов на 43 ,какво си е мислел?Не е хлапе на 20 да кажем,че е келеш,не проумявам как може и защо се е стигнало до там....
Имал тежък характер??? Болен мозък ,явно не е успял да направи прехода в годините ,с такова мислене и действия се чудя има ли деца и жена???
ПАЗИ БОЖЕ ...
22:07ч. 26 Февруари 2011 #59
Guendi
Аз пък не искам да се разхождат свободно психично болни, неудовлетворени от живота комплексари, заедно с кучетата си убийци
22:03ч. 26 Февруари 2011 #58
trz
ние сме на първо място в европа по заболели от кучешка тения. познайте защо. обичам животните, израстнал съм с кучета и котки, но не искам навсякъде да е пълно с лайна и помияри.
19:38ч. 26 Февруари 2011 #57
bazbaz
Кучетата са животни -по нисши от човека и действащи по инстинкт. За разлика от тях хората са по-висши същества с по-развит мозък и интелект. Някакси ми се струва ненормално Живко и Ахил да се принизяват с постъпките си до по-нисшите създания от нас. Щом като толкова лесно взимат решение да убият, и то не при самозащита, това говори, че и друг път ще вземат лесно същото решение. Аз се страхувам от домашни кучета- мен ме е хапало домашно куче. Държавата трябва да се погрижи за бездомните, ама май трябва да се погрижи и за домашните(по точно за стопаните им). Насилието води до насилие. И ЗА БОГА:ХОРААА БЪДЕТЕ ХОРА,А НЕ ЖИВОТНИ.
19:03ч. 26 Февруари 2011 #56
Guendi
Утре, същия питбул, като отхапе главата на детето ти, дали пак ще ти е хубава новината!?!
19:02ч. 26 Февруари 2011 #55
Guendi
На мен пък ми е омръзнало да ви гледам навсякъде нахвърляните фасове, дамски превръзки, памперси, пластмасови опаковки, бутилки и найлонови торбички, висящи по дърветата. Кучешките лайна поне се разграждат в почвата.
Копиехвъргач, ти като се изсереш до някой храст, дали си прибираш после лайното с лопатка в торбичка!?!
16:09ч. 26 Февруари 2011 #54
more.c
Направо не е истина колко е прост народа... Съд: няма, закон: няма, държава: няма... Всеки прави каквото си иска... Пък да не говорим, че хората са най-големите помяри... Копиехвъргач, ей такива като тебе колкото и да ги биеш по тъпата кратуна, пак ще им е малко... Хората озлобели, след това кучетата виновни... Ами нормално е като всички бият, убиват и нараняват животни, след това кучетата да са озлобени срещу тях... Как пък нито 1 път не ме е ухапало пък мене куче, не знам...
15:52ч. 26 Февруари 2011 #53
Tina
Интересно домашните любимци като "серат", стопаните събират ли екскрементите в торбичка. Стопаните не разхождат ли кучетата си в градинките и дворовете на градини и училища, където има табели, забраняващи именно това?!
15:49ч. 26 Февруари 2011 #52
Tina
Росица, питаш за Мъже?! Случвало ми е да съм свидетел на бой с непознати за мен, на мястото на инцидента имаше и охранители..познай кой се опита да ги зразтървава....охранителите, мъжете наоколо или аз....
Просто никой не вижда и не иска да вижда по-далеч от носа си, Всеки иска да си живее мизерния животец с по-малко усилие. Българина се изкриви до тан не само ако на него не му е добре и на другия да мъ е зле, а гледа да стъпче другите, за да не мисли за собствените си провали като личност!
То комплексираните хора край нямат!
15:46ч. 26 Февруари 2011 #51
Копиехвъргач
Такава хубава новина, а с толкова отрицателни оценки. Омръзнало ми е "кротки" кучета с имена да бягат след колелото ми, да серат и пикаят там където се разхожда детето ми и от пенсионерите дето ги хранят(с "малките" си пенсии). Бих отровил всеки уличен помияр и поне половината питомни.
15:12ч. 26 Февруари 2011 #50
Una Ch.
Интересно ми е толкова ли няма мъже във входа, че да го притиснат в някой ъгъл и да му хвърлят един як тупаник! Или да хванат кучето! Какво? Ще ошамари и нахапе 10 човека едновременно?!? Не мъже, а П**ки има във въпросния вход!
14:52ч. 26 Февруари 2011 #49
Tina
Помиярите по улиците не са кучетата, а именно хората!!!!! Човекът е най-опасен от всички. Повече ме е страх когато покрай мен минат "глутница" пияни "мъжкари" отколкото глутница кучета. Повече ме е страх да пресичам на пешеходна пътека, отколко до мен на светофара да стои бездомно куче!
13:55ч. 26 Февруари 2011 #48
mare_nero
Животните нямат вина и това че са по улиците е в следствие на ншите собствени действия...За това че някой не можел да се грижи или да храни своето куче и го пуска на улицата само и гладно ...Това правилно ли е?
Защо не си дадем сметка за че за да се случи тази гледка сме виновни ние...!
Такива ГАДОВЕ като този собственик ми се ще да му натрошат колата и глават в най-добрия слуей,за да го заболи....Малоумници много а този е болен мозък !!!
Знам случей в който собственик на породист пес в размножителния му период го изкарва на разходка и хваща улично женско куче на което неговото се облекчава и ето как се размножават благодарение пак на нас....Уличните по-голямата част са кастрирани...Но да благодарим на съвестните граждани които си извърлят новородените кученца пред блоковете ни...
13:44ч. 26 Февруари 2011 #47
Ахил
във всеки случай,за подобни деяния,дори неумишлени,трябва да има административна глоба,просто е доста грозна гледка за хората наоколо и настина нехуманно... Но тук пак опираме до това какво правят държавните институций за това,уж ги кастрират.... май само пари прибират,тез ли4но големите мастий на центъра са егати грозната гледка,с удоволствие бих ги натровил до една,но като знам ,че на тяхно място веднага ще се появи друга
13:39ч. 26 Февруари 2011 #46
Ахил
Съдът, е този който трябва да доказва, дали стопанина умишлено е пуснал и разкъсал кучето или не ,инак за доубиването си е наистина хуманно ако вече е била пред свършен факт мастията!
напълно подкрепям:
MIMETO и marsiana7
Трябва да има ефтаназия за бездомни/непотърсини/ животни и съд/солидни глоби/ за 'стопани' чийто песове са нахапали хора!
Кучетата все пак трябва да се разхождат по 2-3часа на ден,ако се държат само зад ограда или само в къщи пораснат ли,стават асоциални (опасни), не могат да контактуват ни с хора,ни с кучета!
12:29ч. 26 Февруари 2011 #45
yana_m
Който иска куче да си го гледа у дома,а е на улицата.Те помиярите станаха повече от децата по площадките.
12:15ч. 26 Февруари 2011 #44
Wither
Мимето, моли се също докато ги гърмиш псетата да не ти скочи някой като мене. Да ви *** в селските патки.
11:59ч. 26 Февруари 2011 #43
VikzZza
Този Живко заслужава някаква глоба, не само 24 часово задържане+ взимане на питбула
11:47ч. 26 Февруари 2011 #42
MIMETO
като ги хранят и се грижат за тях да си ги вържат при тях.има прекалено много улични псета станаха в квартала .моля се само някое да не скочи върху децата ми ще ги гърмя всички на ред заедно с тяхните защитници.
11:47ч. 26 Февруари 2011 #41
marsiana7
Трябва да има ефтаназия за бездомни/непотърсини/ животни и съд/солидни хлоби/ за 'стопани' на кучета които са нахапали хора!
11:31ч. 26 Февруари 2011 #40
Guendi
Ахиле, те кучетатас случайни хора не нападат. А пък такъв дебил като теб и аз ще те оглозгам с кеф.
01:32ч. 26 Февруари 2011 #39
Pelikanat
Ако имам такъв съсед ще застрелям кучето му пред него.
00:37ч. 26 Февруари 2011 #38
Ахил
:)) И аз така,аяма на закони,гледам ги тук обикалят по двама 3ма мангала с едно улично като семейство с домашен любимец минават всекви подобни...ама на,на нас това ни е чатра,цигани и мастий... kill em all.. Гайдаро гък мангал прост, да та изядът гладни мастий на улицата дано говедо просто.. те кучетата нападат или малки деца както мен като малак или самотни и слаби старци.. при това като са размножат и станат глутница,ей тогава вече стават като мангалите смели, които трябва да та хванат и смелят тебе от бой келеш с келеш
23:53ч. 25 Февруари 2011 #37
FiFo
Аве я се гръмнете ве хапали са ма сумати пъти и домашни и улични кучета но вече несъм малко момче скочи ли коля го стопанина му каже ли нещо и него....
22:16ч. 25 Февруари 2011 #36
ангелина
На тези дето все повтарят някой от нас да прибере тези безстопанствени животни в къщи,нека отговоря така.И защо трябва ние да ги прибираме?За да може на следващата година вие да си пуснете свободно "елитните"кучета и те да се чифтосат с някое улично куче,а после да се възмущавате,че няма достатъчно олово.Сигурно не е истина,че тези животни са толкова много точно заради безотговорни стопани,който не искат да харчат пари за кастрация на домашните си любимци.Сигурно не е истина и това,че в много от вилите и къщите се отглеждат и кучета,който не са породисти и също се пускат свободно на разходка.Какво става след като се родят малките?Някой ги убиват още като новородени,а други(явно си мислят,че е по малък грях)ги оставят до към 40 ден и ги изхвърлят на някое място,обикновено по оживено.Сигурно си мислят,че като не са отнели живот са много добрички.И хайде някой от коментиращите да престанат да се мислят за богоизбрани,защото и без това всички лошотии идват от хората,а не от животните.
21:51ч. 25 Февруари 2011 #35
BloodRose
"Макар, че" се пише без запетая, защото е двоен съюз, запятаята се поставя пред него.
"Странно ми е, защо" - пред еднократно употребена въпростелна дума също не се поставя запетая.
Следващия път, когато редиш някого на неграмотен, погледни първо себе си. Ако смяташ, че стоиш над всички, върви в София, там има много като теб, ще си намериш майстора.
21:35ч. 25 Февруари 2011 #34
bodo
Не ме кефи постъпката на собственика на породистия помияр. Макар, че нормално е да доубиеш умиращо в мъки животно. Което не означава, че свободно разхождащите се улични помияри ме кефят повече. Явно държавата няма достатъчно олово за всички....Странно ми е, защо хората умират от страх да не бъдат нападнати от глутница озверели помияри и в същото време ги защитават. На европейци ми се правят селяците. Май в тая държава е модерно да не казваш каквото мислиш и да не наричаш нещата с истинските им имена....
20:41ч. 25 Февруари 2011 #33
BloodRose
Ехо, псевдохуманистите? Под новина за починал човек или малко дете няма толкова коментари. Или ви е грижа повече за кучетата?
20:14ч. 25 Февруари 2011 #32
diva555 Eй,ПРИМАТИ - Живко и Ахил,гнус ме е от вас!!!Еволюцията май ви е подминала!
20:08ч. 25 Февруари 2011 #31
ZAQDLIVKA
Не толерирам поведението на собственика на питбула,но след като нападнатото куче е било в агония по-добре да му спести мъките.Това,че е изхвърлил трупа в контейнера е също за предпочитане пред това да стои на улицата.Не искам безстопанствени кучета или котки на улицата.Който иска да си ги гледа в къщи и да спазва правилата за извеждане.
18:25ч. 25 Февруари 2011 #30
didityy
АХИЛ ли си какъв си дано ти начупи скапаната глава някои,много скоро... от такива като теб няма ме нужда!!!
18:04ч. 25 Февруари 2011 #29
alex
Ахил-чо ти си по-големия боклук в тази ситуация.
17:55ч. 25 Февруари 2011 #28
marsiana7
На тоя психопат ще му се разминели?! Утре и срещу човек може да насъска кучето си...
17:55ч. 25 Февруари 2011 #27
Sheldor
Ахиле това дете което е било нахапано според статията която остави е било ЦИГАНИН!!! Защо аджеба въоще ги спасяват след като са най-голямата напаст в тая държава?!?!
17:41ч. 25 Февруари 2011 #26
Petel
Ахил - тук не става въпрос за бездомните кучета, а за постъпката на този изверг. Отношението към животните е същото и към хората. А утре същия може да насъска ДОМАШНОТО си куче към теб или твой близък, просто защото се разхождаш в квартала. Към кого ще бъде насочена тухлата тогава?
17:25ч. 25 Февруари 2011 #25
Ахил
Ако нашите цветнокожи ромски съграждани, бяха поне малко на ти с виетнамската кухня,сега нямаше да имаме този проблем,сега освен мангасарите по улицата и колкото искаш пумиари..
Господина,поне е изхвърлил боклука!
Айде всички природозащитници тука, приибирайте си ги като си ги обичате,кастрирайте си ги, обаждайте се общината подавайте сигнали и прочие,докато проблема се реши по друг цивилизован метод. И моля незабравяйте за..
(виж линк...)
17:01ч. 25 Февруари 2011 #24
alex
Мишки такива добре , че не съм бил там иначе тежко му.
17:00ч. 25 Февруари 2011 #23
alex
С удоволствие бих ги заклал тези двама изроди.
16:56ч. 25 Февруари 2011 #22
zai4ityy
До Ахил въпрос:Правописа се учи в началните класове.Имаш ли поне завършен 3 клас?Излагаш се с неграмотността си.
16:44ч. 25 Февруари 2011 #21
liebling
Каквото и да коментираме хора,едно е ясно-"чешем си езиците",резултат нулев.Аз съм потърпевша от улични кучета,но съм против да се убиват по тоя жесток начин.Те са агресивни"благодарение" на нас хората.Нямаме нужната етика и хуманност към човешките индивиди,какво остава за животните.Никакви евопейци не сме,оставаме си паплач.
16:35ч. 25 Февруари 2011 #20
harmless
И моята майка беше нахапана (58г.) от куче, но това не е причина да стана агресивен малоумник. Докато има такива като Ахил и като Живко, ще има и стресирани и озлобени кучета, които имат също толкова право да живеят тук, колкото и всички нас...
16:29ч. 25 Февруари 2011 #19
Ахил
до като има хора който им постилата и хранят тез пумиари,ще има и такива на който майките им да са нахапани или да не могат да спат от тях нощес.. на един мой познат майка му беше нахапана жената (67годишна) естетсвено,че примамихме мастията време оно и я оставихме на място,а за тези който ги хранят ще има кажа ..вземайте си ги в къщи
16:26ч. 25 Февруари 2011 #18
zai4ityy
На такъв изверг трябва жив да му се дере кожата.Докато има такива боклуци,няма да се оправим.Как може изверг,който има животно и уж ги обича да направи такова нещо.Крайно време е да се приеме закон големи и малки агресивни кучета да ходят с намордник.Дано го осъдят,трябва да се наказват такива БОКЛУЦИ.Дано му изсъхнат ръцете и краката.Толкова съм възмутена,че чак мога да го разкъсам с голи ръце.Дано бял ден да не види повече.
15:59ч. 25 Февруари 2011 #17
azsum
Отдавна трябваше да се криминализират тези деяния. Мястото му е в затвора.
15:56ч. 25 Февруари 2011 #16
Васил Василев
Живеем в България - край на коментарите
15:26ч. 25 Февруари 2011 #15
Георги Василев
Животните не са виновни заради злобата на хората. Нито уличното куче, нито питбула са виновни. Системата направи хората такива. Но ако ми падне тоя Живко, няма да ме простя. Кой когото надвие.
15:19ч. 25 Февруари 2011 #14
Tina
Да трагедия е начинът , по който се е случило! Защото следващата новина може да е Живко този път закла човек! И животното не просто е умряло, то е брутално убите! Ти как смяташ, това нормално ли е?!
15:14ч. 25 Февруари 2011 #13
meganet
Трагедията??Вече като умре животно трагедия ли е? Като умре човек по малко се чува от колкото за кучета
15:04ч. 25 Февруари 2011 #12
smurtzaahmeddogan дано умре тоя боклук цялата му рода психясала да умре !
14:53ч. 25 Февруари 2011 #11
harmless
Дано да осъдят убиеца, собственик на питбула, въпреки, че не е много вероятно с нашето законодателство...
И Ахил ще го застигне тухлата, те се връщат тези неща след време
а brasko ("разни кучета да обикалят край блоковете и всеки да ги храни-не мисля че е редно") - защо смяташ, че ти имаш повече право от кучетата да обикаляш където и да било?
14:50ч. 25 Февруари 2011 #10
Tina
Zori,просто глоба не би спряла психопати като тях, те трябва да са някъде, където няма да са опасни за когото и да било!
14:48ч. 25 Февруари 2011 #9
Tina
Ахил.....просто отиди на психиатър-имаш проблем!!!! Надявам се ако създаваш поколени да не ги възпитаваш ти, че горко ни! И смятам ,че ти и този Живко сте много по-опасни от бездомните кучета и дори от злобния питбул!
Никое куче не е на улицата пожелание! Ако държавата беше изпълнила основната задача за намаляване популацията на бездомните кучета(да кастрират женските) и да изпълнява въведените наредби, норми и т.н, бездомните кучета щяха да са намалели значително!
Brasko, никой не смята, че е редно да се разхождат бездмони животни били котки или кучетата. И мога да ти кажа, че все пак има хора, които прибират кучета от улиците.
И да в държавата има много нередности, но това не е оправдание всеки да прави каквото си иска, без да носи отговорност!!!
14:37ч. 25 Февруари 2011 #8
zori
изкренно се надявам този ИЗРОД и други като него(АХИЛ) да си получи заслуженото от някои по ербап от квартала.или поне една солена глоба,че всеки втори ако грабне ножа..........
14:31ч. 25 Февруари 2011 #7
citizen
БРАВО, бе brasko!
Много си прав!
От позванете защо интервюираха само самотните баби пред супера, дето хранят уличните псета. Да бяха попитали и някой собственник на куче от по едра порода какво мисли, или човек с фобия например.
14:28ч. 25 Февруари 2011 #6
dumdum
а бе , не е правилно , но в тази държава кое е .......
14:27ч. 25 Февруари 2011 #5
Sheldon Лошото е, че следващият път този пес ще захапе някое дете или възрастен, а не помияр. Иначе съм твърдо против тея храненета на улични псета. Който иска куче да си го прибере вкъщи, а когато е на улицата с намордник и каишка!
14:23ч. 25 Февруари 2011 #4
brasko
"Тук в махалата си гледаме две улични кучета-Като си ги харесвате толкова,защо не си ги приберете в домовете?Не подкрепям станалото,ама разни кучета да обикалят край блоковете и всеки да ги храни-не мисля че е редно!!!
14:17ч. 25 Февруари 2011 #3
kamata
Какъв е този темерут собственика? Как може такова нещо бе, тия гнусни породи питбули и разни други мелези са забранени в белите държави.
14:09ч. 25 Февруари 2011 #2
Ахил
Кучетата имат чувство за самосъхранение,когато видят умряло себеподобно,спират да се събират на близко и минават надалеч. Преди време отрепах едно подобно с тухлата и сетне останалите 7бр постоянно пребиваващи и будещи нощес моя милост,спряха да са виждат и чуват в околностите :)
Но за това,че гражданите трябва сами да са оправят с тези проблеми,имат общинарите и хората които не ги сезират и търсят за помощ с оглед да ги прибират и разкарват ..
13:57ч. 25 Февруари 2011 #1
zoichetoo
От какво толкова имате страх.Трябва да ухапе човек или да го разкъса за да се оплачите и чак тогава да се вземат мерки!!!!