Циганите и Марешки решават балотажа във Варна
Ромите от Максуда, Аспарухово, Владиславово и Каменар ще решат балотажа във Варна. Експерти са повече от категорични, че най-големият потенциал за гласове в неделя ще се търси в ромските махали и в село Каменар. На фона на рекордно ниската избирателна активност циганските гласове ще са напълно достатъчни да решат кой ще е новият варненски кмет. Единственият начин това да не се случи е варненци да се поправят и в неделя масово да отидат до урните.
Факт е, че циганите пасуваха на първия тур. Например до урните в Каменар отидоха 11% от имащите право на глас - гласуваха 140 от 1600 избиратели. Подобна бе избирателната активност и в останалите секции с преобладаващо ромско население. Има две версии защо циганите не гласуваха този път. Според първата, не им било платено на парламентарните избори през май. Втората е, че търговците на гласове са решили да спестят пари, като купуването на вот ще бъде само на балотажа.
В аптекарският бос Веселин Марешки също се вижда сериозен потенциал да реши изхода от балотажа, пише вестник "Стандарт". Самият Марешки заяви на пресконференция, че на втория тур няма да гласува и че хората застанали зад него на първия тур не са стадо, че да им се казва за кого да гласуват. От това обаче как ще гласуват хората, които го подкрепиха в неделя, зависи изходът от челния сблъсък в неделя между независимия доц. Христо Бозов, подкрепен от БСП, ДПС и Меглена Кунева, и човека на ГЕРБ Иван Портних. За Бозов гласуваха 30 на сто от варненци, за Портних - 26,89%.
Това коментираха социолозите след първия тур на кметския вот в морската столица. И гадаеха какъв призив към привържениците си ще отправи Марешки. Той се класира четвърти с 16,15% от гласовете. На крачка пред него бе независимият Чавдар Трифонов, зад когото стоят ДСБ и други десни формации. Той получи 17,14%.
И Марешки, и Трифонов мълчаха вчера кого ще подкрепят на втория тур. "И Бозов, и Портних са продължение на модела "Кирил Йорданов", каза Чавдар Трифонов. И даде да се разбере, че посланието му към десните ще бъде да гласуват по съвест. Това ще е тестът за сини и тъмносини, коментираха социолозите. Те припомниха, че десните се разцепиха за вота във Варна. СДС подкрепи Портних, ДСБ и "Синьо единство" - Трифонов. Сега алтернативата за тъмносините остава Бозов, зад когото са БСП, ДПС и Кунева, обясняваха анализатори. Те коментираха, че Трифонов е обрал протестния вот на ГЕРБерите срещу Портних и партията на Борисов като цяло. И прогнозираха, че тези хора, както и много десни просто няма да отидат до урните на балотажа. Така всичко щяло да зависи от електората на Марешки.
Официално аптекарският бос също обяви, че не харесва нито един от двамата кандидати. За човека на ГЕРБ той каза, че е "най-лошото нещо, което може да се случи на варненци", а за Бозов - че е "от групата, която се клати на върха на държавата". Не се знае обаче дали бизнесменът няма да промени решението си за минути, ако разговаря на четири очи с Бойко Борисов, както стана например със спонсорството на футболния отбор "Локомотив Пловдив", шушукаха варненци.
Изборите във Варна се превърнаха в морски шамар за партиите. До урните отидоха по-малко хора, отколкото участваха във февруарските протести. Рекордно ниската избирателна активност - около 73 000 (25%) от общо 290 000 с право на глас, показа, че хората не припознават нито един от кандидатите за кмет, обясняваха социолозите. И допълваха, че партиите не са успели да активизират дори половината си твърд електорат.
Според последните им данни до урните на балотажа в града, добил популярност като столицата на протестите, се очаква да отидат още по-малко хора - около 20 на сто. Партийните щабове обаче признаваха, че вече са получили нареждане от централите си за 100% мобилизация на актива.
|
Коментари |
15:41ч. 3 Юли 2013 #69 varnenka И нали се бойкотираха изборите на 30.06. , какво се постигна с това ? Всички трябва да излязат и да гласуват , а не после да псуват. Твърдият червен електорат гласува редовно, а не гласува десния избирател. Тогава каква промяна ще има?
13:40ч. 3 Юли 2013 #68 Bella_vista Толкова ли не се сеща варненското човечество да бойкотира изборите?
13:40ч. 3 Юли 2013 #67 Petrova ужас! освен ромите и Марешки който на всички ни е ясно какъв е ... има и друг факт който е потресаващ!
(виж линк...)
08:12ч. 3 Юли 2013 #66 lubba koordinatora, явно е, че си в много дълбока заблуда. Принципно е хубаво на такива като теб да им се обяснява за актуалните промени в местността, но ми се виждаш безнадежден случай.
07:55ч. 3 Юли 2013 #65 Дидo Чета всички коментари и до тук разбрах едно - за Бозов са БСП+ДПС+Атака.
Аз пък ще им играя опозиция.
01:19ч. 3 Юли 2013 #64 Dry-Ice cuper измисли нова математика.
22:47ч. 2 Юли 2013 #63 koordinatora Досега опитът показва,че независимите кандидати са най-зависими.ТИМ няма да изпусне града от ко нтрол,въпроса е кой ще ползва дивидентите - руско-турската коалиция или ГЕРБ.
22:28ч. 2 Юли 2013 #62 kozunak НАЦИОНАЛЕН ФРОНТ ЗА СПАСЕНИЕ НА БЪЛГАРИЯ, там е истината .. мили ми заспали човечета. Друг е въпроса, че няма кой да ги дпусне до Варна.
22:21ч. 2 Юли 2013 #61 tonibomboni71 cuper,направо ме разсмя :) Я прочети какво си написал и се посмей и ти. Все някой ще събере 50 %
от ВАЛИДНИТЕ бюлетини.Друг вариант няма,освен да са точно 50на 50,което е малко вероятно.
22:05ч. 2 Юли 2013 #60 cuper Aко тези, които не харесват нито Бозов нито Портних гласуват с празна бюлетина, може нито един от двамата да не събере 50% от гласувалите и така никой от двамата няма да стане кмет. Така че приказката "избирайте рязани или мутри" не е вярна-има и трети вариант.
21:29ч. 2 Юли 2013 #59 aheloi Избирайте рязани или мутри :) Тва е извода знаем всеки кво прави и кви са му приоритетите :)
19:20ч. 2 Юли 2013 #58 kozunak А на тая долна проститутка 'варнека' ле , каква е , мамицата и нещастна, още ли не се е хвърлила от моста. Миризлива ЖМУДА,долна, да умреш дано , мамицата ти....
19:18ч. 2 Юли 2013 #57 kozunak Яжте ми патката травестити. Ще ми казва някой да ходя да гласувам, така ли. Мамицата ви долна, да го духате всички тука платени драскачи, да умрете дано, ходете се хвърлете от моста. За КОЙ да гласувам бе, мамицата ви долна. Бесило трябва за всички управляващи и за вас, да висите пред Общината , докато се разложите. Аз пък казвам така, ходете и си пуснете невалидна бюлетина, нека този път от 1000 да станат 200 000 невалдни, и да се сложи точка на тея спорове защо никой не иска да гласува. Какво си мислите, че сме лумпени и никой не искал да гласува, никой не иска да си оправим града и държавата ли? Искаме, ама няма да стаене с тая групировка в града начело и всичките й кукли по постовете
18:57ч. 2 Юли 2013 #56 дядо Тиква Граждани мислете, моля! Първо, разликите са под и около 10% и единствено в "Приморски" има съществена разлика, която лесно може да се обясни със струпването на "правоимащи" в предпочитаната част на града, които са от твърдия електорат на БСП. Липсата на "правоимащи" в крайните квартали пък обяснява превеса на Портних там. Второ, при толкова малка активност в Каменар да се обяснява превеса на Портних с преобладаващото ромско население си е чиста спекулация. Да се твърди , че в Каменар няма 81 + 36 = 117 избиратели не роми е абсолютна глупост.
И накрая - именно ГЕРБ подаде сигнала за контролираното извозване на роми във Владиславово под контрола на ДПС, което и видяхме на живо по една от телевизиите. Само че Орешарски уволни шефа на полицията, който на предните избори хвана хората на ДПС , купуващи ромски гласове, а на сегашния не му пука - нали са от техните...
Лъжи, клевети, окалване, оплюване - все атрибути на хора и медии без чест и морал-псевдосоциалисти, псевдопатриоти, псевдолиберали , с една дума БСП/ДПС/Атака.
18:17ч. 2 Юли 2013 #55 Boikot Гошовците стана много и всички с различно мнение по кметския проблем. Добре, че избора намаля, че иначе щяха да са 9 Гошовци.
17:51ч. 2 Юли 2013 #54 vesco Георги, пий си хапчетата редовно бе човек!
16:52ч. 2 Юли 2013 #53 Георги UPS!...Вавилон, грешка...обърках двата щате...
Българи!...Гласувайте за БОЗОВ!!!!
Това е верния избор за Варна... Да живей новия Левски БОЗОВ...ПОБЕДА!!!!!...Атака подкрепя истинския българин ЛЕВСКИ-БОЗОВ!!!!!!
16:43ч. 2 Юли 2013 #52 pupi Гласувайте както намерите за добре. Но не натрисайте тъпите си предложения на околните!
16:43ч. 2 Юли 2013 #51 roland Абе, морски....за мекерето на доган ли да гласуваме?
Ебати надутия пуяк.
16:41ч. 2 Юли 2013 #50 Вавилон Георги и ти ли взе от бялото сладко на Портних, че чак с Левски го сравняваш. ЧАО ГЕРБ от Варна, всички сте маскари, мутри и крадци.
16:34ч. 2 Юли 2013 #49 @@@ Българи, гласувайте за Бозов а не за мекерето на пожарникаря Боко .
16:05ч. 2 Юли 2013 #48 Георги Българи!...Гласувайте за Портних!!!!
Това е верния избор за Варна... Да живей новия Левски Портних...ПОБЕДА!!!!!
15:45ч. 2 Юли 2013 #46 binis И все пак няма да гласувам за кмет, който е подкрепен от БСП,ДПС,Кунева и още 23 формации и да казва, че е НЕЗАВИСИМ.Ами излез смело и кажи кой те подкрепя, народът да знае, да прецени, да осмисли ,да гласува.Отсега е скрит мишокът Бозов, пък после чакай самостоятелно управление (ако не дай боже стане кмет).Някой беше писал тук, че партията на Кунева била дясна - да прочете, да види кои са членове и в ръководството й.Политически номади като нея, гладни за кокала и гонят последния влак на властта.
14:38ч. 2 Юли 2013 #45 Sheldon Всички дават за пример за развитие Бургас. Причината за това обаче, че не е само в парите, които ГЕРБ снасяха на кмета а и във факта, че въпросният кмет успя да направи страхотен екип, да спечели много европейски проекти и да привлече инвеститори. Не знам за вас, но аз в такава роля мога да си представя само нахъсан млад мъж като Портних. С Бозов за кмет може просто да забравим за всички ЕU проекти.
14:00ч. 2 Юли 2013 #44 Изтрит потребител Не, на ДПС и БСП..НЕ на Бозов!
13:08ч. 2 Юли 2013 #43 Geo Gavaz и други твой колеги мандата не е на ДПС В БЪЛГАРИЯ ПОНЕЖЕ Е ЕДНОНАЦИОНАЛНА ДЪРЖАВА ИМА САМО БЪЛГАРИ независимо какво самосъзнание имат!!!
13:04ч. 2 Юли 2013 #42 Бай Нашия Излезте и гласувайте,стига сте протестирали!С мъмрене и стоене зад клавиатурата нищо няма да направите! Точно мога да се хвана на бас,че ГЕРБ ще бъдат първите,които ще се издънят във Варна на балотажа,като се има предвид мутренската им схема за агитиране на махалите.Но нека не си затваряме очите!В Неделя се оглеждайте за корави батковци
12:59ч. 2 Юли 2013 #41 Изтрит потребител Бозов иска да става кмет...подкрепяли го организации, както беше при Кирил Йорданов. Няма да е зле пиарите на Бозов да го представят като Кирил Йорданов 2. Защото той е точно това!! А варненци не искат нови 13 години безвремие и разпад на града!!!
12:54ч. 2 Юли 2013 #40 varna Бозов е издигнат от инициативен комитет и е независим, но е подкрепен от много партии и неправителствени организации.Той не внушава, а казва истината, да не говорим,че никога не е крил от кого е подкрепен.Нима е срамно?Напротив - това означава,че много партии и организации одобряват приоритетите и програмата му.СПРЕТЕ С ПОШЛИТЕ СИ ВНУШЕНИЯ КЪМ ХОРАТА!Не вили писна вече?
12:26ч. 2 Юли 2013 #39 Изтрит потребител През цялата си кампания кандидатът за кмет на Варна Христо Бозов внушаваше, че е независим.Оказва се, че той е доста зависим, договарял се е и с БСП и ДПС, според колегите и в момента кампанията му се обслужва от икономическата и медийна империя срещу която цяла България се вдигна и протестира вече 18-ти ден. (виж линк...)
12:25ч. 2 Юли 2013 #38 Mu(n)cho до Мърдърфейс. Пич, прав си, заработих си тройно върху заплатата-пукни се от яд!!!
12:24ч. 2 Юли 2013 #37 nik Нищо такова обаче не се случи. Не се появи нито Христо Бозов, нито някой от щаба му, който да поднесе извинения на избирателите му.
След като чакаха повече от час разочарованите избиратели се разотидоха, а търговците се върнаха отново по сергиите, за да продължат работния си ден. Последни си отидоха медиите без да получат обяснение и извинение за напразно поканените им екипи. А ще го правим кмет.
12:23ч. 2 Юли 2013 #36 Гневен Факт е, че Портних печели в Аспарухово, Владиславово, Максуда и Каменар...
12:22ч. 2 Юли 2013 #35 Гневен Само Бозов, да излезем и да гласуваме! Само така мутрите от ГЕРБ и купените им цигански гласове няма да имат значение!
12:11ч. 2 Юли 2013 #34 Изтрит потребител Какво стана...в началото Бозов бе независим кандидат, а вчера се оказа, че БСП и ДПС печели във Варна...!!!
12:00ч. 2 Юли 2013 #33 Vic Rattlehead Излиза, че варненци си харесват статуквото, инак щяха да си размърдат задниците и да гласуват. Сега пак останаха БСП и издънката им ГРОБ... Няма промяна, няма оправия...
Язък ни за протестите...
11:50ч. 2 Юли 2013 #32 Георги Василев На балотажа ще излязат почти още толкова хора колкото хората които гласуваха на първия тур. А и повечето не излязоха да гласуват, защото се очакваше да има балотаж и заради лошото време пропуснаха. Решиха да не ходят два пъти до урните. Но и доста от тях не бяха припознали своя избор от кандидатите. Сега е по-лесно да се избира от двама ляво-дясно. Ще излязат на балотажа интелигентните и хората с образование от 20-55 години предимно дясно мислещите демократични варненци.
11:47ч. 2 Юли 2013 #31 Султанка Е,поне Варна ще бъде "римски" град, с много аптеки!Каква чест!
11:45ч. 2 Юли 2013 #30 mariana Ами стойте си в къщи пак в неделя,там не духа вятър,не вали дъжд или пече слънце!Излезте,варненци,и гласувайте!Иначе избрания от цигани и т.наречените комунисти ще ни управляват града!Съгласни ли сте?!
11:42ч. 2 Юли 2013 #29 Bella_vista Кво да пиша на хора, които се смятат за електорат, хора без въображение, малодушни комформисти, прекарващи цял вързани за някакво бюро.
11:32ч. 2 Юли 2013 #28 Вавилон D.Nedeva, те циганетата излязоха вече и подкрепиха ГЕРБ, спри да говориш че били купени от Бозов, фактите говорят друго: (виж линк...)
11:24ч. 2 Юли 2013 #27 Георги Василев На балотажа всичко ще си дойде на мястото.
11:06ч. 2 Юли 2013 #26 D.Nedeva Това говори едно.. БСП с неговия твърд електорат са си гласували (както обикновенно), а ГЕРБ са проспали изборите.....а сега на балотажа ще бъде активиран и вота на ДПС (циганските махали) и Бозов ще бие с много, ако електората на ГЕРБ не излезе !
11:06ч. 2 Юли 2013 #25 Bella_vista Село Каменар ще реши балотажа, мЪ чудесно просто! И колко символично! Нека ви, не ми пука! Докато не закриете този приют, докато не намерите стопани на кученцата там, и докато не почнете да проявявате пълна нетърпимост към жестокостта към животни, ще бъдете управлявани от животни. Животинския дух си отмъщава, супер, готино ми е.
10:58ч. 2 Юли 2013 #24 vivian Тиква,успокой се.Ромските махали са подкрепили
Портних,най-вече в Каменар.Ще протестираме ли срещу
циганския вот?
10:57ч. 2 Юли 2013 #23 alex .. тези хора, както и много десни просто няма да отидат до урните на балотажа.Като няма да идат--после да не се оплакват,че цигане им решили съдбата.Че Максуда се разраства,че дупки се увеличават.
10:49ч. 2 Юли 2013 #22 dido Бозов ще бъде кмет на варна !
10:44ч. 2 Юли 2013 #21 Dry-Ice Дядо, ти си за бой направо, но зад клавиатурата си на сигурно място.
10:39ч. 2 Юли 2013 #20 дядо Тиква Уважаеми съграждани, нека не се водим по пъстрите етикетчета, които партиите си лепят, за да се продадат по-скъпо. В нашата политическа система термините "ляво" и "дясно" са тотално объркани. Партията на богатите, на олигархията - БСП, се слага за лява. Същевременно нито една от пишещите се за десни партии не е отишла толкова надясно, както ГЕРБ, която се води център-дясно. Само ГЕРБ се реши на ред непопулярни, но нужни десни реформи, поради което и загуби част от гласоподавателите си. Каква дясня партия е ДСБ на Костов, който сервира на олигархията националното ни богатство, изкупено с нашите, обезценени компенсаторки. Каква дясна партия е тази на Кунева? Смях... Има ли все още някой, който да припознава в "националистите" на Атака някава патриотична партия?
Нека игнорираме фалшивите, примамливи етикети. Ако вече сме вкусвали някои от тези и там се е оказвал буламач, трябва ли пак да си купуваме от същото? И нека не се превръщаме в хора - бройлери, които кудкудякат и снасят яйца по команда от медиите , водейки се по мнението на платени драскачи.
10:24ч. 2 Юли 2013 #19 Фидел Кастро Атака вече се обрязаха, не им пречат вече турците.
10:22ч. 2 Юли 2013 #18 дядо Тиква От ранна утрин сврачето ято крещи , заглушавайки всички и дриска лъжи, клевети и пр. черен ПиАр. Сега в устата им е Портних. Направих си труда да видя в Нета какъв "руснак" е той. Роден в София, завършил УНСС, първа работа в България, от 10 години във Варна...Сега е на 37 години. Говори 3 чужди езика. До тук добре, и като образование , и като подготовка човека си е на мястото. Ама имал руско име... По тази логика май трябва да отпишем съгражданите си от Казашко, а също арменци, евреи и др.такива... Това е логиката на свраките ( Гошо, Изсушения, Мунчо , Венче, Дидо, Робист и пр.).
Аз бих казал "всеки да се занимава с това, за което е учил". Бозов да ходи да лекува( ако някой има смелостта да се довери на лекар, който разбира повече от политически далавери, отколкото от медицина).
10:21ч. 2 Юли 2013 #17 Gavaz Георги, а да те управляват турци, нямаш нищо против, така ли?
10:21ч. 2 Юли 2013 #16 Станимир Да видим каква ще е активността в неделя. За някои битката е на лявото и дясното. Този мач се играе отдавна. Други ще чакат да видят какво ще кажат останалите партии. Според мен важното е да имаш позиция не само на масата или с питие в ръка. Бозов е кандидата на БСП, ДПС и Кунева, която пък прави дясно обединение. Правителството на БСП и ДПС на национално ниво се провали с гръм и трясък. Няма независими кметове.
10:20ч. 2 Юли 2013 #15 Фидел Кастро Заспал народ лесно се управлява. Как няма да имат права ромите, като са единствените, които ходят активно да гласуват, когато трябва
10:15ч. 2 Юли 2013 #14 chefo Марешки пък как ще решава кой ще е кмет? Той може да реши само къде ще му е новата аптека! Хората да излизат да гласуват, а не да се разхождат по центъра. МЪРЗЕЛИВЦИ
10:13ч. 2 Юли 2013 #13 Фидел Кастро Комунистите имат нова схема, хора! Направиха затишие, за да успят народа. Сега ще треснат циганските махали яко и ще ни сложат бозавия за кмет.
10:09ч. 2 Юли 2013 #12 Пеева Ромите отново си свършиха работата.Ако всички Българи /Варненци/ бяха излязли да гласуват резултата щеше да е друг.Така че тези които не са гласували нямат право да се обаждат, и да пазят тишина когато ги тъпчат.Сега от двете злини ще трябва да избираме по малката, ама коя е тя?И камбаната на катедралата не бие а изрича...ТИМ.ТИМ.ТИМ
10:09ч. 2 Юли 2013 #11 novavarna Този път циганите няма да решат съдбата на Варна. Ще излезем и ще гласуваме за промяната и за бъдещето на града в които живеем. Може Портних да не е капацитет, но Бозов няма място в Община Варна.
10:02ч. 2 Юли 2013 #10 Станимир Марешки нищо не решава, никога не е решавал всъщност. Колкото до циганите, не си мислете, че са толкова много. От една страна и те живеят във Варна, и те имат право да гласуват. Това, че останалите, които уж сме мнозинство я докарахме до има няма 25% активност....да не би да е вина на циганите
09:51ч. 2 Юли 2013 #9 бат Генчо В интерес на истината наскоро четох за повечето кандидати. Първите 4рима. Общо взето всичките са хора от мафиотските среди. Няма ни един свестен. За това хората не гласуват и само ман*асарите който им е платил, те гласуват за него.
Естествено, че Портних ще е втори. Той обеща да премести Максуда. Ако беше отишъл като Бозов там да направи един митинг да купи по някое друго кебапче. Щеше да е на първо място.
09:50ч. 2 Юли 2013 #8 Murderface не ми пука кой е ,стига да не е Марешки или Бозов. марешки е вече аут.
09:48ч. 2 Юли 2013 #7 Geo Murderface Ти искаш Руснак за кмет на Варна признайте си го че искате руснак за кмет на Варна???
09:46ч. 2 Юли 2013 #6 Murderface просто на Георги,robyst,Muncho,Венче и имаше още един им плащат за да пишат такива глупости.те са редовни и целта им е поне 5% от населението на Варна да им се върже на ума.това са родоизменници без капка достойнство
09:45ч. 2 Юли 2013 #5 Geo Sheldon Руснак с дадено Българско гражданство ли да става кмет на Българския град морската столица Варна Българи???
09:45ч. 2 Юли 2013 #4 Sheldon Всеки има глава на раменете си, само не излизайте с доводи от типа "Бозов ще има подкрепата на правителството". Първо Кирчо през цялото време беше с управляващите (смени всички партии) и доказа, че това не е от значение и второ, защото същото това правителство няма да изкара и 3 месеца още.
09:42ч. 2 Юли 2013 #3 Sheldon Не иска да каже, че предпочита подлога на ДПС, отколкото българин с руска фамилия. Градът за жалост се е напълнил с малоумници ...
09:40ч. 2 Юли 2013 #2 Dry-Ice Искаш да кажеш, че Иван Николаевич Портних е руснак? Въх, тюх, аман, да му се не види ...
09:35ч. 2 Юли 2013 #1 Geo Българин за кмет на Варна Българи!!! Кой от двамата е Българин а не Руснак???
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
|
Новини от Варна, региона и света |
|
Без ток утре във Варненска област ще бъдат....
Днес, 24 Ноември 2024 17:14
8:00 ч. до 17:00 ч.
Поради оперативни превключвания на съоръженията за доставка на електроенергия, са възможни смущения в районите на: гр. Варна - кв. Младост.
8:30 ч. до 16:00 ч.
с. Яребична - клиентите,...
| |
|
Алберт Попов завърши на 18-о място в слалома в Гургъл
Днес, 24 Ноември 2024 16:23
Алберт Попов завърши на 18-о място в слалома, проведен в австрийския курорт Гургъл, част от Световната купа по ски алпийски дисциплини.
Българският скиор стартира силно и след първия манш зае шеста...
| |
|
Трима души са тежко ранени при взрив на газова бутилка във врачанското село Крушовица
Днес, 24 Ноември 2024 15:10
Газова бутилка се е взривила във врачанското село Крушовица, а трима души са били тежко ранени, съобщиха от полицията.
Сигналът за инцидента е получен в събота следобед, към 14:30 часа. На тел. 112...
| |
|
Автомобилният гигант Ford обяви, че ще съкрати 800 работни места
Днес, 24 Ноември 2024 14:39
Автомобилният гигант Ford обяви, че ще съкрати 800 работни места в Обединеното кралство през следващите три години като част от мащабна програма за преструктуриране, която ще доведе до закриване на 4000...
| |
|
Първи в Европа: Днес стартира чат приложението BgGPT с изкуствен интелект от последно поколение
Днес, 24 Ноември 2024 14:05
От днес стартира чат приложението BgGPT с изкуствен интелект от последно поколение, създадено от INSAIT, институт към Софийския университет “Св. Климент Охридски”. То е достъпно на адрес bggpt.ai и може...
| |
|
Какво ще бъде времето в понеделник
Днес, 24 Ноември 2024 13:39
През нощта облачността ще е разкъсана, предимно значителна, но ще е без валежи. Над Югозападна България ще е предимно ясно и почти тихо, сутринта там видимостта ще бъде намалена. Минималните температури...
| |
|
Увеличават се цените на зеленчуците
Днес, 24 Ноември 2024 13:06
През последната седмица се наблюдава увеличение в цените на почти всички зеленчуци, показват данни на Държавната комисия по стоковите борси и тържищата.
Цената на оранжерийните краставици достига 3.23...
| |
|
Путин обнародва закон, който заличава дълговете на войници, воюващи в Украйна
Днес, 24 Ноември 2024 12:36
Руският президент Владимир Путин обнародва в събота закон, с който войниците, подписали договор с Министерството на отбраната да се бият на фронта в Украйна, ще бъдат освободени от натрупани финансови...
| |
|
Ангела Меркел не мисли, че е отговорна за войната на Путин в Украйна
Днес, 24 Ноември 2024 11:21
Ангела Меркел призна, че се възхищава на украинския президент Володимир Зеленски за куража и отдадеността му, но е несъгласна с оценката на украинските лидери, че ролята ѝ в срещата на НАТО през...
| |
|
Изложба "Утрото идва навреме "на Надя Енчева във Варна
Днес, 24 Ноември 2024 10:57
На 3 декември 2024 г. (вторник) от 18:00 ч. "Nicotea – склад за култура" ще отвори вратите си за новата самостоятелна изложба на Надя Енчева.
Подготвила изящна колекция от 22 платна - масло и акварел,...
| |
|
Два района без вода днес във Варна
Днес, 24 Ноември 2024 10:27
Два района са без вода във Варна поради аварии, съобщиха от ВиК-дружеството.
В местност Манастирски рид осъмнаха без вода. Очаква се водоподаването там да бъде възстановено до 13 часа.
Без вода са в...
| |
|
Президентът Румен Радев пристигна на официално посещение във Виетнам
Днес, 24 Ноември 2024 10:25
Президентът Румен Радев пристигна на официално посещение във Виетнам, придружаван от съпругата си Десислава Радева, по покана на виетнамския си колега Лъонг Къонг. Държавният глава беше посрещнат с почести...
| |
|
Изпрати новина
|
|
|
|
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|