21:43ч. 29 Януари 2015 #31
***
ти затова го защитаваш толкова усърдно, ами поразходи се до Германия и питай там какъв е закона и къде се намират джипитата, не са наврени по дупките както нашите.
16:29ч. 29 Януари 2015 #30
dido
Не може всички джипита да имат кабинети в болниците-няма да остане място за болните,а и не е необходимо.Очевидно си доста далече от реалните проблеми в нашата здравна система,в която и аз работя.Много добре започна Москов,дано да успее да направи това,което иска.
16:16ч. 29 Януари 2015 #29
***
големия проблем е, че няма икономика и че има голяма безработица, а тези които работят получават мизерни заплати.... това е проблема, че няма пари, а като в държавата няма пари няма как да искаш да събираш нещо, което го няма !!!!! А другият проблем на Москов е това, че тази здравна система не работи ! Трябва да се въведе електронна система и да се премахне тази бумащина, да има строги правила къде да се помещават джипитата в болници близо да специалисти и да изискват тяхното мнение когато се налага както е в нормалните държави. А не да висиш като сопол при някое джипи, което се е навряло в някоя дупка за кабинет, и да ми определя сега ли ще ми даде направление или след 1 месеци или да ти изписва лекарства, които изобщо не са подходящи за заболяването ти! и още много много неща .... от това се започва, а не от събирането на пари, които Москов много добре знае, че ги няма и няма от къде да дойдат след като народа няма пари и живее в мизерия .
16:03ч. 29 Януари 2015 #28
dido
Москов започна с най-големия проблем-много здравно неосигурени ползват здравни услуги.Откъде да се вземат пари за лечението на такива?
14:13ч. 29 Януари 2015 #27
***
не от твоето мислене!!!! аман от такива наивници като тебе.... ако Москов знаеше, щеше да започне от друго място. ако народа има работа и получава нормални заплати, а не жълти стотинки всеки ще си плаща здравните осигуровки.... а от съдран чувал както се казва няма какво да изтърсиш освен малко трохи !!!! И ако знаеше къде са проблемите щеше да започне от тях, а не от събирането на парите, които и той сам знае, че няма как да вземе щото няма кой да му ги даде по простата причина, че голяма част от хората живеят на ръба на оцеляването. Моли се да не попаднеш в такава ситуация, без работа и без доходи !!!!!!!
14:00ч. 29 Януари 2015 #26
dido
От мислене като твоето ***********,сме на това дередже "що да не работя на черно..." и затова скоро държавата няма да се оправи,ако въобще се оправи някога.Москов със сигурност знае много по-добре от теб какви са проблемите в здравната система и как трябва да се решат.Точно ти да му квалифицираш предложенията като "умни идеи" е доста просташко.
12:44ч. 29 Януари 2015 #25
***
май ти си от село като виждам как говориш !!!!! тук 80% не са от Варна от околностите и имат най-много претенции точно като тебе. Ако искаш да знаеш дори нямам село а съм си варненка и най-вероятно когато аз съм работила ти си ходил прав под масата! Е що да не работят на черно, то като работиш на "бяло" кво получаваш ????? понякога и с месеци нищо ! Като имисли нещо по-умно другаря Москов, тогава ще ми кажеш, че е свестен. Тези "умни идеи" трябва първо да ги консултира с правистите, но мисля, че при тях няма да има успех да си прокара умната идея! Така не се оправя държава от днес да съберем милионите, и да ги нагласим, а утре ще видим!
12:02ч. 29 Януари 2015 #24
dido
***********,
Такива,дето пушат по 4-5 месечни вноски и не плащат здравните,защото работят на черно има колкото си щеш,ти трябва да си кьорава,за да не ги виждаш(може във вашето село да няма,но не ми се вярва).
Резултатите не могат да дойдат от днес за утре.Москов е един от най-свестните в сегашното правителство,затова много боклуци почнаха да го плюят.Колегите му обаче,го подкрепяме.
10:26ч. 29 Януари 2015 #23
LimKing
Плащаш, не плащаш .... все тая ....
Като ни задължават да си плащаме здравните, поне да виждаме резултат, а то такъв няма .... Всички пари се крадат ! Но ние сме роби на системата и трябва да и робуваме ( да плащаме) за тоз дет Д*ха !!!
Аз съм против здравната каса !!!
10:03ч. 29 Януари 2015 #22
***
ами Санта03 точно това исках да обясня преди малко на хората, които злобеят тук! Никой не е застрахован, кога и как и за колко време може да остане без работа и да няма никакви други доходи ! само, че на управляващите целта им е да напълнях сметката на здравната каса, за да могат да си правят каквото поискат. А колкото до подобряване на здравеопазването, това скоро няма да се случи според мен, поне не и с тези методи, с които работят в момента.
09:54ч. 29 Януари 2015 #21
санта03
А такива,които като мен са си плащали 14г.и 8 месеца,а са 4 не са плащали ,защото са без работа и живеят ден за ден ,честно ли е да сме здравно неосигурени в момента??
09:37ч. 29 Януари 2015 #20
tatyana1
То хубаво, обаче накрая топката ще остане пак в болниците, защото ако изгонят някого който не изглежда спешен и той вземе че умре- всички плюят докторите. Ако пък го излекуват и касата реши че не е бил спешен- болницата е вътре с парите.
09:35ч. 29 Януари 2015 #19
***
Абе DIDO ти от къде ги видя тези безработни бе, дето пушат по 4-5 месечни вноски ????????? най-вероятно живееш някъде в махлата !!!! Първо да си оправят здравната система, а след това да си търсят парите, това тук е пълна безумица, а не здравна система!!! ще плащаш и ще се молиш за направление, като просяк.
08:10ч. 29 Януари 2015 #18
viki
РУССИЯ ти май само х** намираш!
01:38ч. 29 Януари 2015 #17
Stanislav
Как да плащам като нямам доверие в тази система?Да не забравямв,че в БГ да се обере банка не е никакъв проблем!!!....камо ли някакъв здравен фонд!!!
23:10ч. 28 Януари 2015 #16
dido
boneva3,
Ако те блъсне кола на пътя и ти счупи крака(не ти го пожелавам) и не си си плащала здравни осигуровки,кой ще ти плати лечението?
Или да чакаме да отидеш да си платиш и тогава да режем-така ли?
22:55ч. 28 Януари 2015 #15
boneva3
И това ако не е изнудване...защо ще плащаш за нещо което не си ползвал..тези които не са се осигурявали не са ползвали и услугите на лекарите...така че... моят личен лекар ми казва ами ти работиш в болница така че......да но си взема паричките от мен....искам да кажа че много добре трябва да се обмисли тази ужжж здравна система
22:12ч. 28 Януари 2015 #14
dido
Има "безработни",които на месец пушат по 4-5 месечни здравни осигуровки***********?
Тях ли да съжалявам?
20:23ч. 28 Януари 2015 #13
***
моли се на Господ да си жив и здрав и да ти дават работа, недей да злобееш, защото не се знае дали някой ден няма да изпаднеш в същото положение!!!!! Сега си намираш работа може би, но никой не знае кога и как може да изпадне в немилост!
20:21ч. 28 Януари 2015 #12
***
абе ти пък си много отворен, я питай колко хора на средна възраст не могат да си намерят работа, не защото не искат, а защото никой не ги наема, или маса хора са работили по няколко месеца не им плащат не ги осигуряват, напускат не взимат нито заплати нито могат да отидат на борса и как според теб да намерят пари за здравни осигуровки, като е по-важно да си осигурят прехраната !
20:01ч. 28 Януари 2015 #11
Изтрит потребител
Коментарът е премахнат
Причина: Нецензурно съдържание
19:59ч. 28 Януари 2015 #10
Изтрит потребител
БРАВО НА МИНИСТЪРА,САМО ТАКА!!!!!! Писна ми с моите осигуровки да плащам за здравеопазване на всички ония които са свикнали да не го правят. Който няма,ще намери...аз как намирам
19:26ч. 28 Януари 2015 #9
dido
Давността на публичните вземания е 5 години,абсолютната давност-10 години.
19:10ч. 28 Януари 2015 #8
Haus
Пък и по тв-то казаха прависти ,че са 3.
19:09ч. 28 Януари 2015 #7
Haus
И 5 да са,не са 15...
18:36ч. 28 Януари 2015 #6
dido
Грешиш Haus,
Давността на държавните вземания е 5 години.
18:33ч. 28 Януари 2015 #5
Haus
Falkon; Тук си прав от една страна(моралната),и абсолютно погрешен от правна.Няма как да се искат пари за период повече от 3 години назад ,защото след 3-тата година всяко държавно вземане се обявява за нищожно.За това ЕС ни размахва пръст,и затова без ВНС и промяна на насраната конституция ,нищо няма да тръгне.
18:02ч. 28 Януари 2015 #4
dido
Не трябва да може и такъв,който е платил за 3 години,да получава същото това,което онзи,който е плащал вече 14 години(откакто влезе в сила здравната реформа).
17:40ч. 28 Януари 2015 #3
Hunter
Крайно време е да получаваш медицинско обслужване според размера на осигуровките. Не може, някой който плаща минимални ЗО да получава същото обслужване и услуги, като този който плаща върху реалната си заплата.
16:34ч. 28 Януари 2015 #2
Falkon
Пак дискриминация,един си плаща 15 години като поп за здраве...друг за 500 лв..опа,осигурен напълно?Егати,държавата,егати здравеопазването,затова най бързо--терминал 2.Ама стар лаф...болния на легло се е**e,та това е.
16:08ч. 28 Януари 2015 #1
viki
Като няма работа как да си плащаме осигуровките? Посоката е грешна отново, затова не останаха млади в България, а само цигани /на тях не им трябват здравни осигуровки/!!!!!