Във Варна тръгнаха проекти, отлагани от години
Петък, 10 Май 2013 16:42Източник: в.Труд
След 6-годишно нищо-неслучване Варна се събуди! И повод за тази констатация не са протестните шествия в края на зимата. Те дори не са и причината за промяната, но изиграха своята роля да ускорят дефинирането й, да я покажат на колкото се може повече обезверени хора, да я превърнат в необратим процес. А тя, промяната, започна малко по-рано – някъде в края на миналото лято, когато лъсна заблудата, че виждате ли в столицата предпочитали Бургас и пренебрегвали Варна. Именно в тези няколко месеца след август 2012 г. стана ясно кой и защо е проспал десетките възможности за финансиране на варненската инфраструктура, транспорт, туризъм, култура. Така нещата едно по едно започнаха да се случват и добрите новини не закъсняха.
Първо беше конкурсът за новата пешеходна зона на Варна. Спешно – за да не изтървем и този проспан от кметската администрация срок, беще избран проект. Само за 2 месеца той мина през всички институции, за да бъде одобрено финансиране от 5 млн. лева за обновяване на пешеходната зона на града. Мнозина възкликнаха: Пак сменят плочките на кмета! Само че този път разликите са очевидни: първо, става дума за европейско финансиране, което трудно някой ще „изпере“ през приятелската си ремонтна фирма. Пък и да сте виждали проект, обсъждане или конкурс за предишните плочки?
Този път дори не става дума само за смяна на плочки, а за цялостна идейна композиция. За нова концепция, наречена „пешеходен ринг на Варна“. И най-вече: Паднаха бараките, които от десетилетия загрозяваха централната част на града. Не закъсня и развитието – освен парите за пешеходната зона на бул. „Княз Борис I, преди седмица бяха одобрени и 3.5 млн. лева за продължаването й по ул. „Преслав“ и „Сан Стефано“ към Римските терми. Чиновническото протакане забави избора на изпълнител и цялостното обновяванеще се случи едва след края на активния туристически сезон. Преди това обаче ще бъдат ремонтирани най-разбитите и дори опасни участъци. „Продължават и преговорите със собствениците на Дупката, за да може тя да се превърне в голям археологически резерват на открито“, заяви Иван Портних, областен координатор на ГЕРБ – човекът, разбил мита, за недолюбваната от „столицата“ Варна.
Според някои предизборно, според други - „най-после“, във Варна започна невиждано преасфалтиране на булеварди. Парите за „Сливница“ идват от общинския бюджет, прекроен в посока повече пари за инфрастуктура от мнозинството на ГЕРБ въпреки плановете на екскмета Кирил Йорданов. Колкото до „Владислав“ - ремонтът там можеше да се случи още преди година, ако не бяха опитите на чиновниците да изкарат двойно и тройно повече пари от държавния бюджет за бул. „Трети март“. Сметките им бяха връщани 3 пъти с намерените в тях фрапантни „грешки“. Така в крайна сметка се стигна до отпускането на 5 млн. лева държавни пари за „Владислав“ тази пролет.
След процедури на обжалване и чиновническо протакане Варна ще има и напълно обновен градски транспорт. 30 нови тролейбуса и 70 нови автобуса – напълно съобразени с екологичните изисквания, климатизирани и пригодени за инвалиди, ще пристигнат до края на лятото. Атобусите са част от проекта за Интегриран градски транспорт, по който в следващите 2 години Варна ще усвои общо 114 млн. Лева европари.
„Общественият градски транспорт ще изглежда по коренно различен начин. Освен това новите автобуси и тролейбуси са от изключителна полза за общинското дружество „Градски транспорт“, защото раходните им норми са далеч по-ниски от тези на сегашните стари Икаруси“, обяснява Иван Портних. Проектът включва още изграждане на високоскоростно автобусно трасе от квартал „Владиславово“ до спирка „Почивка“ и голям брой места за паркиране в двете крайни точки. Ще бъде въведена система за контрол на трафика, в която с предимство ще са автобусите на градския транспорт - снабдени със система за електронно таксуване на пътниците. И най-важното – най-после Варна ще се сдобие със завършена велоалея - 17 км., преминаващи през целия град.
След десетилетия на празно говорене по темата през последните месеци Варна за първи път реално се приближи и до друга своя мечта: изграждане на нови, модерни пристанищни мощности, далеч от центъра на града. За целта правителството отпусна държавен терен на Острова, където ще бъде изграден дълбоководен контейнерен терминал. Навътре към Варна Запад, пък ще бъдат преместени останалите терминали от сегашното пристанище в града. И той най-накрая ще стане част от атракционната зона на Морската градина. Ще осигури така нужните места за паркиране и старата част на града няма да бъде задръстена от автобуси с туристи, дошли да се докоснат до древните съкровища на града.
„Изграждането на дълбоководен терминал на мястото на старшинското училище на Пясъка ще ни позволи на мястото на Варна Изток да бъде изграден пасажерски терминал, като това ще включва и необходимото за посрещане на големи пасажери удълбочаване на кейовите места. За пример само: Констанца приема над 100 пасажерски кораба годишно. Това са над 300 хиляди туристи. Пресметнете сами колко могат да похарчат тези хора за ден във Варна - в местните ресторанти, магазини, за таксита, автобуси, музеи и атракции. Естествено, че това, което Варна предлага като туристическа дестинация, е повече от Констанца.Имаме много неща, с които да заинтригуваме туристите, трябва само да им създадем условия да стигнат до тук.“, обяснява Иван Портних.
„За успешното развитие на Варна огромно значение има състоянието на морския бизнес“, категорична е и ексминистърът на регионалното развитие и водач на листата на ГЕРБ във Варна Лиляна Павлова.
„Миналата седмица ние подписахме споразумение с Морския синдикат и така поехме два много важни ангажимента, с които да подкрепим моряците и техните семейства. Първият е да преминем към нулево данъчно облагане и, второ, да ги подкрепим за по-ранно пенсиониране според категорията на труд – това е много важно за този бранш, защото, доколкото съм запозната, имаме около 10 000 моряци. Своите напълно основателни и решими с воля и добра организация проблеми пред нас поставиха и корабостроителният, и кораборемонтният бранш. На първо място е създаването на специален гаранционен фонд, с който да подкрепим развитието на бранша, включително и с т.н. “обратни гаранции”, за да може да стимулираме производството на нови плавателни съдове. Кораборемонтът и корабостроенето имат потенциал в този регион. Те са и ключът към намаляване на безработицата и към по-високите доходи на варненци.
Имах среща и с рибарите – за тях имаме също конкретни ангажименти и мерки, по които сме постигнали съгласие . Първо трябва да поправим грешката, от времето на преговорния процес при присъединяването ни към ЕС: рибарите с лодки до 7-8 метра сега се водят риболовни кораби. Това автоматично означава, че те трябва да имат много тежко оборудване, което лодката им едва ли ще издържи, ако натоварят, а и няма да има ямсто за улова. Освен това те трябва да се регистрират по ДДС, да имат касов апарат на лодката и т.н. Категорични сме, че лодките то 8 метра трябва да бъдат извадени от този регистър на корабите, така ще отпаднат и всички проблеми които ги притесняват.
Напоследък е модерно противопоставянето на Варна с Бургас.Ние обаче искаме да обединим интересите на Варна и Бургас и да реализираме проекта, който нарекохме ГЕРБ-Море. Нашето предложение е да дадем подкрепа за целия рибарски бранш, да развием рибарските пристанища, да направим необходимите законодателни промени за узаконяване на временните постройки на рибарите. Тук своята роля ще има и министерството на туризма и икономиката, каквото предлагаме да има, за да подкрепим малкия и среден бизнес, както и туристическия бранш“, обяснява Павлова.
Според нея обаче основен приоритет за града сега е довършването на магистрала „Хемус“. След серия от тежки преговори, сметки и анализи Европейската комисия най-после потвърди, че ще финансира така важната за Варна пътна артерия. „В момента усилено се работи по завършването на отсечката до Белокопитово. За да сме готови с проектите в следващия програмен период, който започва догодина, още отсега трябва да стартират проучванията по маршрута и трафика. Строителството трябва да започне едновременно откъм София и откъм Варна, да бъде разделено на лотове между разлъчни изпълнители, за да бъде завършено в максимално кратки срокове“, категорична е Палова.
И тя, и Иван Портних са категорични – в Морската градина на Варна не трябва да има нито една кола. Нещо повече - след като бяха хората, които успяха да преборят противниците на министерско и общинско ниво, и да спрат застрояването на парка и след Салтанат – чак до Евксиноград, двамата сега обединяват усилия чрез включването на Морската в Интегрирания проект за развитие на Варна да осигурят европейско финансиране за обновяване на алеите и зеленината на символа на града. За да остане такъв и за поколоенията след нас.
|
Коментари |
17:08ч. 9 Юни 2013 #125 nik Варна заслужава развитие и е ФАКТ, че вече е започнало! Няма какво да си кривим душата, скоро нещата ще започнат да се случват.
17:07ч. 9 Юни 2013 #124 nik Във Варна тръгнаха проекти отлагани с години, вие тук драскачите и писачите изобщо направихте ли си труда да прочетете статията или само copy paste на спусната информация.
17:05ч. 9 Юни 2013 #123 nik Веско я си кажи колко точно ти плащат да се пънеш толкова
20:42ч. 11 Май 2013 #122 ivanov krokodil,и НИЕ ти прощаваме,защото простотията ходи по хората.И колко години да чакаме,още 23?
15:37ч. 11 Май 2013 #121 tatyana1 Не се притеснявайте, всичко е само за изборите! Пещеходната зона ще си остане с картинките, а на бас!
15:28ч. 11 Май 2013 #120 Веско PETROVA разбира се не е петрова а с няколко ника срещу заплащане прави фелацио на тези,които направиха от Варна село със затихващи функции.Те също като krokodil се мислят най-малко за Господ и ни прощават!!! krokodil ти като гуруто си боко тиквоча ни прощаваш???? ВЪЗХИТЕНИ СМЕ КОЛКО СИ ВЕЛИКОДУШЕН. Обаче както ти казах прави това което ти ходи-сухай милиционерска дупа на бате си бойко а ние има от кого да искаме прошка!!!
15:21ч. 11 Май 2013 #119 В. Петров Вижте, Иванов, търсите под вола теле, но това всички Ви го порщаваме, тъй като няма с какво да похвалите политическата структура, която подкрепяте. В това няма лошо. Просто спрете и оставете хората, които работят да си довършат започната работа по вече известени проекти!
14:54ч. 11 Май 2013 #118 ivanov PETROVA,моля и ти да ми отговориш,че май си близка на Потрних или само ти плащат за да агитираш?
14:45ч. 11 Май 2013 #117 ivanov А какво става с новият ОУП на Варна?Пак застой.На някой пак нещо не му е удобно-МОШЕНИЦИ!
13:00ч. 11 Май 2013 #116 В. Петров ГЕРБ има почитатели!!! :)
12:33ч. 11 Май 2013 #115 wtf дядо ти си типичен почитател на герб-БАВНОЗАГРЯВАЩ ЛУМПЕН това ,че не осмисляш нещо поради липса на потенциал(умствен) не значи , че това нещо е безсмислено, гербераст ....
12:07ч. 11 Май 2013 #114 В. Петров Тази статия е от вчера... Тя няма нищо общо с днешния ден...
11:56ч. 11 Май 2013 #113 Иван Михалев Тази статия трябва де се свали за днес и утре.
Това си е чиста предизборна агитация за ГЕРБ. :)
Обмислям, дали да не уведомя РИК. :)
Излиза, че Кирчо е виновен за всичко (не, че няма вина де), обаче как така от есента на 2012 уж всичко тръгнало, след като той си беше на власт и къде беше общинския съвет през цялото това време, ами не взе да го смени като Базитов?
Не, че харесвам или защитавам някого, ама все някой друг да им е виновен на "политиците", а народа да го д...ха, ей това ме ядосва.
11:32ч. 11 Май 2013 #112 Георги НЕ злобей и не характеризирай, бе да знаеш, Dry-Ice!!!
11:23ч. 11 Май 2013 #111 Dry-Ice Пък сте и умни герберчетата! :))))))))
11:22ч. 11 Май 2013 #110 Dry-Ice Извинявай, Чефо. Не знаех, че софтуеърът не позволява да се премахват статии. :(
11:20ч. 11 Май 2013 #109 Георги chefo, прав си! :)))
10:59ч. 11 Май 2013 #108 chefo хаха Dry-Ice недей обвинява морето! Петък, 10 Май 2013 16:42 е пусната статията. А това, че ти откриваш днес топлата вода, никой не ти е виновен.
10:48ч. 11 Май 2013 #107 Георги Да защитаваш града си-това не е агитация, а позиция!
10:31ч. 11 Май 2013 #106 Petrova тук си изказват мнението ...агитация,да-може би някои го разбират така! по добре коментари отколкото да са на улицата и да агитират в прав текст ...подкрепени с "икономически "стимул!???
10:22ч. 11 Май 2013 #105 Dry-Ice Алоу, морето, днес е ден за размисъл.
От 00.00 ч. на днешния ден до 21.00 ч. на 12 май не се допуска предизборна агитация и се забранява огласяване на резултати от допитвания до общественото мнение по повод изборите под каквато и да е форма.
09:55ч. 11 Май 2013 #104 M.Kostov Не е хубаво само да корим. Аз разбирам, те да стояха и като МЕДУЗАТА само да крадат и после да ги гледаме зад решетките , ама те НАИСТИНА работят! Виждаме РЕЗУЛТАТИ!!!
09:51ч. 11 Май 2013 #103 M.Kostov Двамата, с подкрепата на ГЕРБ осигуриха толкова пари за Варна! Ще бъдат реализирани толкова красиви неща в града! Не мога да разбера, защо немилеете за Варна, ами само глупости говорихте?!
08:27ч. 11 Май 2013 #102 дядо Тиква wtf, и коментарите ти безсмислени, и препратките ти некомпетентни. Дай на пилето- бройлер комп в ръцете и вече се мисли за петел. Докато стопанина му му тегли ножа...
01:31ч. 11 Май 2013 #101 wtf или казано като за герберасти ВСИЧКИТЕ СА МАСКАРИ
01:31ч. 11 Май 2013 #100 wtf ако на някой му се чете (виж линк...) хората от морския бранш го казват най-ясно
00:33ч. 11 Май 2013 #99 *** Павлова иска да се прикрие с имунитета на депутат от съдебната отговорност. Сега в леглото на Портных скача ли? Вече нея топли леглото на Бойко?)))))
23:51ч. 10 Май 2013 #98 Petrova ivanov..."тръгнаха" именно благодарение на Иван Портних и Лилчна Павлова :)
21:30ч. 10 Май 2013 #97 ivanov Тръгнаха, защото изритаха ГЕРБ от властта.
21:21ч. 10 Май 2013 #96 Гларус тоз лумпен Болен, говори и глупости, не тричам, прави грешки, но какви грешки правят и ГЕРБ все пак. В една коалиция, двете партии, биха били идеялен коректив една за друга, инак и аз не съм за национализация. Волен се носи по вълната на популизма и с тази дума, но 250 000 нови работни места, обещани от ГЕРБ, не са като скачащи от мостовете десетки граждани и 400 000 нови безработни..моля,моля
21:14ч. 10 Май 2013 #95 дядо Тиква Сега вече дори дупките по улиците не са важни. Става дума за бъдещето на България, става дума за това, каква ще бъде тя , ако далавераджийската коалиция БСП-ДПС-ДСБ-НДСВ-ДБГ успее да изолира единствената различна от тях партия - ГЕРБ. И тройната (петорна или шесторна ) коалиция пак да си гласува закон, че не могат да бъдат съдени за действията си през тяхно управление. Иначе казано, пак ние сме виновни за всяка тяхна "грешка" , тъй като сме ги избрали, т.е. предпочели и упълномощили да управляват ( а те грабят) България от наше име.
Не, без мен! Никога повече мошениците от БСП! Затова АЗ СЪМ ЗА ГЕРБ!
21:10ч. 10 Май 2013 #94 Petrova този индивид ВОЛЕНЧО ....обикаля Шуменския университет и крещи "АНАТЕМА" на всички който среще! това е "националист" :D според мен си е ШИЗОФРЕНИЯ,ПСИХАРИЯ .... бих му изпратила едни чичковци с бели ризки с дълги ръкавки :)
21:07ч. 10 Май 2013 #93 Petrova :) има да..а интересно напоследък доста често се споменават думата "национализация" и се чудя дали тези,който я употребяват знаят какво означава! ...
може би този е един от най видните "НАЦИОНАЛИСТИ"
(виж линк...)
20:56ч. 10 Май 2013 #92 Гларус има доста други нещя, върху които, тярвба да се мисли сериозно, а не да се говори рядко , тези камоании на ДПС , са ми абсолютно познати и анти от години (виж линк...)
20:48ч. 10 Май 2013 #90 Гларус ей затова настоявайте, пред свойте избранници, те когато се погрижат за подобен род политика да стане факт, аз ще съм първия т на урната за атГЕРБ :))
(виж линк...)
20:36ч. 10 Май 2013 #89 Шерифа Божко, съгласен съм ! Промяна трябва ! И тя ще се случи надявам се ! Просто трябва да обединим усилия и да спрем БСП и ДПС. С риск, че се повтарям, но от това най-много се страхувам ! Вижте това клипче моля ви :
(виж линк...)
20:33ч. 10 Май 2013 #88 Непобедимите Промените са факт! Тепърва ще се случват и още много други в положителна насока. Това ще е голям плюс за Варна!
20:30ч. 10 Май 2013 #87 Гларус :) и аз на това се надявам !!!
20:28ч. 10 Май 2013 #86 BBB Да, Виктор, за съжаление е факт ... и в друг коментар писах - и герб не могат да управляват сами. Дано се коалират с Атака. Друг шанс нямаме
20:25ч. 10 Май 2013 #85 Гларус аз ви говоря, че трябва сериозна промяна в ГЕРБ, Вие пак за ДПС ми говорите :))
това, че ГЕРб са по-малкото зло от ДПС , ама защо и сега има неща пт сорта на ердоган поздарвява, (виж линк...)
И какво правим, до сега Доган лъжеше помаците, смао и само за да е на власт, а ГЕРБ не ги лъже и им дава , че и на циганите. Ами против това съм да ви кажа честно, от една странам по-добре доган да ги лъже, ама да не бърка за тях в държавната хазна.
Не можем да твърдим, за мен и едните и другите са лош вариант, тъпо е да ме нарчате комунист :)) но и невъзможно е, да не съм много против случващото се и сега
20:21ч. 10 Май 2013 #84 Шерифа БББ, да ама е факт, че ако не са ГЕРБ ще са пак ТЕ !!!!
20:19ч. 10 Май 2013 #83 BBB Аз тройната коалиция не я броя за нищо :) То беше такава пародия ... :)
20:16ч. 10 Май 2013 #82 Шерифа БББ, всеки ли ? Видяхме ги тройната коалиция ! Бяха ни спрени всичките евро програми заради корупция ! Нима забравихте ?
20:15ч. 10 Май 2013 #81 Petrova за кратко време Портних показа,че може да направи много,показа че въпреки всичко и във Варна може да се случва нещо! А едно "магаре" като покаже ,че може ...се товари! аз не виждам причина или поне към момента да не се доверим на Портних! А той до сега е бил близо да нас...и с приемни дни и с отговори дори и в фб :) незнам кой друг се ангажира до такава степен е отговарял адекватно!! ТОВА Е ЧОВЕКА ЗА ВАРНА СПОРЕД МЕН!
20:15ч. 10 Май 2013 #80 Шерифа Божко, промяна има и ще има за в бъдеще ! Ние се борим за да не дадем шанс да се върнат БСП и ДПС ! Колкото и да не ти харесва мисля ти е ясно, че освен ГЕРБ никой друг няма реален шанс да попречи на хиените от БСП и ДПС !
20:14ч. 10 Май 2013 #79 BBB Не тръгнали заради протестите, а минлата година още, т.е. предизборно (8-9 месеца по-рано). А защо не тръгнаха преди 2-3 години. Кокала е много голям и сериозно се уплашиха да не го изпуснат. Някои партии си плащат за реклама, други партии си плащат за да пуска сайта положителни новини в тяхна полза ... Всеки е намерил начин да агитира. Герб не е алтернатива за Варна. И всички техни защитници ги хвалят колко много европари били усвоили и как никой преди тях не ги бил усвоил. Ами от къде да ги усвои бе, ние да не сме от 20 години в ЕС. Смешна работа. Който и да беше на власт щеше да усвои тези европари, дори можеше и да са повече. Не бива да се възхваляват, защото си вършат чат пат работата.
20:10ч. 10 Май 2013 #78 Гларус и няма смисъл, да изброявате проектим запознат съм с всичките, както и качеството на изпълнение и пропуснати ползи. Но се надявам,, местанат власт да си е взела поука, ГЕРБ е млада партия, тя освен че е трявбало вреен да се отърси от част старите "кадри", така и да натрупа малк стаж, Уви, стараната не беше в състояние, да изчаква неопитния инеподготвения, визирайки новата политическа сила
20:06ч. 10 Май 2013 #77 Гларус уфф има промяна, откак Павел е уж и дай боже в страни, както и Сиемонов, ще запазя надежда , че Портнихм все пак може да е динамо и ускорител, на това което или бавно става или просто не става... Но все още, има доста приказки само, и то вече години. Просто трявбаше да го сложат още със идването на власт в местаната власт за регионален на ГЕРБ , а не да оставят Павел, да ръководи оркестъра...
А това е грешка на ГЕРБ, сега можех да знам, дали мога да имам доверие на Портних или не. Щеше да носи пълната отговорност за случилото се, ако от 2009та до сега , беше регионален на ГЕРБ. Но така в края, нямам време за оценка , лично моя.
19:57ч. 10 Май 2013 #76 Petrova разбирате ме погрешно....далеко съм от мисълта,че ГЕРБ не са допускали грешки,че са перфектни ....!!!просто на базата с това което разполагаме ....мисля,че именно ГЕРБ са тези,който направиха и се вижда :)
19:55ч. 10 Май 2013 #74 Шерифа Всичко, което се прави се прави с цел да предпазим БГ от БСП и ДПС ! Реално никой няма шанс да управлява, ако не са ГЕРБ ще са те.... това ли искаме питам аз ?
(виж линк...)
19:51ч. 10 Май 2013 #73 Гларус евтиното излиза скъпо :))
19:49ч. 10 Май 2013 #72 Гларус скъпото излиза евтино!
но виждам, че и с евтиното, се въздейства силно на канарчетата
19:47ч. 10 Май 2013 #71 Pres Аз напълно подкрепям мнението на Shana, другарко Petrova уважавайте мнението на другите, това че сте се наели като "балканче на баир" изобщо не помага на тезата Ви, че ГЕРБ са по-добри от останалите - погледнете биографията на другарката Павлова (има я в интернет) и нека пак да си говорим кой за какво се бори!
19:46ч. 10 Май 2013 #70 Гларус Петрова, ти сериозно ли мислиш, че подобни инвестиции подобряват осезаемо социалната среда. Казва социална, без да съм комунист, без да настоявам ама грам за повишаване на доходите. много съм против това. Идеята е да има привличане на инвеститори и демокрация. Къде е БДЖ , защо не е приватизирано по тази ваша логика, половинаа от вас дори бяха против, макар д аподкрепят ГЕРБ, защи не е реализирана концесията. защо чак служебният министър кат дойде и разреши част от запушените икономически интереси на порт варна, и неговото развитие ... Каков стана с дълго изговаряната децантрализация? самои се приказваше, без да се свърши работа. били преасфалтирали, да, така е ! И е много хубаво наистина, но да беше свършено , както на Ген,Колев, с всичките други атрибути, подземна инфраструктира , бордюри, озеленяване , светофари .. каков е това, асалтира се предизборно и бордюра става равен с пътното платно, а основаат не е изрината до нов чакъл и да се зарвнивм а си осатва със старите вълни когато минаваш колата
19:40ч. 10 Май 2013 #69 D.Nedeva Не ! Страшно като се замислиш, че има хора, които по цял ден само стоят и пишат разни глупости под статиите на определена политическа сила...млад човек да прави това по цял ден !??! Или не е наред психически или с това си изкарва прехраната....?! Дразнещо е и затова разбирам жената, която ви нарече селски глупак..просто нервите не са и издържали....извинявам се, че съм малко груб, но самата действителност !
19:34ч. 10 Май 2013 #68 Petrova добре...нека се опитаме да си спомним кога за последно бяха преасфалтирани ??? както някаде прочетох преди около 30 години ... а от тогава до сега минаха много избори и много партии се извървяха ,но нито една нищо не направи ?? защооо??
19:33ч. 10 Май 2013 #67 Гларус Чакайте,аз да съм писла гласувайте за БСП, само племе, може да прави своите умозаключения за някого, слагайки го под общ знаменател с БСП :)
Доста сте ограничени, това и статукво заслужава масата от Вас , или поне тези 2-3ма твърди гербери от централата :)) А обидите, клеветите , виждам, че сте си ги научли наизуст от Оенчева, вашата лидерка. Споко, нея вече я съдя , както и другаря Цветанов, и вашите плиткоумни медии за селска манипулация, като Уикенд. :) После мога и в Страсбург, а Вие племето , което обича атакува всичко, което не е със стадото, ще плащате, на глупаците. За всико си има време, а главните виновници, те няма да са зле, няма да са на власт когато свъра с тях и институциите. А Вие , ще четете за поредния осъдил държавата и взел кинти :) така стават нещата, когато си издигате градски умници !
19:30ч. 10 Май 2013 #66 Shana Защо ли не им вярвам и защо ли си мисля, че всичко отново е предизборно? Особено като гледам как се правят прословутите пътища, които отдалеч си "миришат" на дупки след няколко месеца. Дано да греша! Дано да греша! Но като гледам как правят Сливница и тези смешни сантиметри нов асфалт..
И все пак браво, вършат някаква работа. Дали предизборно или не - всеки има право на собствено мнение.
А относно партиите и кой какво правил и не правил - много е просто! Всички пърдят в едно гърне! Един дол дренки! Мен не ме интересува толкова партията, мен ме интересува дали наистина си вършат работата и дали наистина работят за народа си, а не само за себе си! Едни дойдоха, заминаха си, нищо не свършиха, втори, трети, пети... Дано следващите, които ще са на власт да си свършат работата.
Още нещо - хора, уважавайте мнението и на другия, стига сте се нападали. Всеки си има различно мнение! :)
19:22ч. 10 Май 2013 #65 Petrova но дали го осъзнават... ?
19:21ч. 10 Май 2013 #64 Petrova г-н Георгиев ... явно да!! това искат :)
19:06ч. 10 Май 2013 #62 Petrova маршшшшшшшшшшшшшшш!!!!!!! друга работа отсвед да спамиш ..... друга работа нямаш ли си!
19:05ч. 10 Май 2013 #61 Petrova вманиачен шизофреник!!!!!!!!
19:05ч. 10 Май 2013 #60 nik Bozko ти добре ли си, изобщо знаеш ли за какво иде реч или само спамиш за кеф
19:05ч. 10 Май 2013 #59 Petrova психаррр!!!!!!!!!!!!!!
19:03ч. 10 Май 2013 #58 Петраки Алооо, Бозко, ще те пратим в 3-то РПУ.
19:02ч. 10 Май 2013 #57 Шерифа Селски глупако
19:02ч. 10 Май 2013 #56 Лора Спирова А какво ще кажеш за кадрите на БСП?
19:02ч. 10 Май 2013 #55 Шерифа Божко, ти няма ли да млъкнеш ведднъж за винаги вече ми писна от твоите глупави коментари !
19:01ч. 10 Май 2013 #54 Гларус "вашата политика" хората за които съм гласувал, никога не са били на власт, а и между тях, има сътрудници на ДС,ам не и офицери .. има разлика- ГОЛЯМА
18:55ч. 10 Май 2013 #53 Гларус Хубаво е хората да зная, за какво иде реч, преди да се самоопределят за Десни, под строи в партийните централи, от стари кадри на ДС.. просто абсурдно,
18:54ч. 10 Май 2013 #52 Гларус (виж линк...)
Още малко материали, от активните мероприятия, на геребери, преди 89та
18:52ч. 10 Май 2013 #51 Petrova от вашата политика ли бозко съдиш че при всички е така ??? недей толкова демонстративно да се издаваш!!
18:36ч. 10 Май 2013 #50 Гларус Къде ще отидат, където ПАРТИЯТА ги назначи младежите...
18:32ч. 10 Май 2013 #49 jojo всички които много плуете и ляете.и говорите че тука които коментират са платени коментатои.вие ораветве града"транспорта,патищата,пристанището"
18:21ч. 10 Май 2013 #48 Гръм Маврос си е тук открай време; въпросът, Петрова, е ти и себеподобните ти откъде се излюпихте и къде ще отидете след два дни?
17:54ч. 10 Май 2013 #47 Stigabe Ако сте някакви мазохисти и с къса памет - дайте власта отново на БСП, да ви видя тогава ни магистрали ще видите ни европейски пари, ни нов център. ще я карате на доизживяване.
17:53ч. 10 Май 2013 #46 бат Генчо Да. Надявам се само като минат изборите и да не се потулят проектите и да ни забравят, както беше поселедните 4 години. Нямам им никакво доверие на ГЕРБ-ерите
17:52ч. 10 Май 2013 #45 Изтрит потребител Заради такива хора като Вас, г-жо Павлова и г-н Портних, ще гласувам за ГЕРБ! Продължавайте да работите за благото на града и страната ми!
17:51ч. 10 Май 2013 #44 Stigabe Поне г-н Портних има ясна програма и план за действие, и осигурени средства за реализацията им. Другите не могат д асе похвалят със същото.
17:46ч. 10 Май 2013 #43 nik Всичко,което прочетох звучи повече от добре, отлично ,дори. Варна не само ще стане много- добър град за живеене, но и ще привлечем много, ама много туристи. Варненци, не помним някога да е имало подобно нещо. Личи си как града ни тръгва по правилната посока, радвам се, че има хора като Портних, които да се заемат с решаването на проблемите един по един. Виждат ясно нещата, не се крият и не спестяват нищо - такива хора ни трябват.
17:46ч. 10 Май 2013 #42 Чай с мед Тоя МАВРОС е тръгнал да обикаля сайта и да вика "ГУЗЕН НЕГОНЕН БЯГА".
17:45ч. 10 Май 2013 #41 Petrova Кого критикуваш .... ти костовист ли си или волен подкреш че другите са ти виновни :)
17:45ч. 10 Май 2013 #40 Stigabe За това правилният избор е ГЕРБ - то проста няма друга алтернатива.
17:45ч. 10 Май 2013 #39 Stigabe И за кой да гласуваш? За някоя партийка дето ще вкара 3 ма човека в парламента? И как смяташ че те ще бъдат по някакъв начин опозиция на Станишев-Доган?! МИнавало ил ти е през мозъчето. ГЕРБ е еднистевният правилен избор за бора със Станишев и турцизацията!!!
17:44ч. 10 Май 2013 #38 Petrova МАВРОС. от каде па се излюпи ти бе сине ???
17:41ч. 10 Май 2013 #37 МАВРОС Повечето от тези дето почнаха да сипят хвалебствия за ГЕРБ в последния момент преди изборите са платени клакьори. Хора не им вярвайте защото вече видяхме как и колко си изпълняват обещанията. Стига ибрикчийски правителства. За да я има БЪЛГАРИЯ като самостоятелна независима държава в управлението не трябва да са продажниците от последните години, иначе децата ще трябва да почнат да учат и турски. Гласуваш за БСП получаваш ,Доган гласуваш за ГЕРБ получаваш Ердоган както написа някой. Все отбори ибрикчиски уж български продажни правителства. НЕЕЕЕЕ.
17:41ч. 10 Май 2013 #36 Petrova виждам от много неща се правиш че разбираш ! ама малко си зле с инфото... или имаш бели петна в паметтна
17:41ч. 10 Май 2013 #35 Petrova АПОЛОН ....Ти и политик ли стана :D ПА ОТКОГА
17:37ч. 10 Май 2013 #34 Stigabe Трябва да протестирате онези подписали ПУП-а за морската по времето на КОстов. Къде бяхте тогава. СЕга когато тръгнаха проверки и опити да се спре строителството сте недоволни. Когато се осигурява евро пари за магистрала ХЕмус, и за обновяването на ВАрна, пак плюете. Не ви ли е срам.
17:37ч. 10 Май 2013 #33 Stigabe Трябва да протестирате онези подписали ПУП-а за морската по времето на КОстов. Къде бяхте тогава. СЕга когато тръгнаха проверки и опити да се спре строителството сте недоволни. Когато се осигурява евро пари за магистрала ХЕмус, и за обновяването на ВАрна, пак плюете. Не ви ли е срам.
17:35ч. 10 Май 2013 #32 Mboli Gza винаги преди избори всичко тръгва по мед и масло :) изумявам се колко късопаметни и наивни могат да са хората...
17:32ч. 10 Май 2013 #31 nik Точно така трябва, във Варна започват да се случват нещата
17:30ч. 10 Май 2013 #30 D.Nedeva Сега малко повече воля и нещата да се случат максимално бързо се надявам ! :) Успех !
17:28ч. 10 Май 2013 #29 Stigabe Говорим за проекти. Говори за тях- НЕдей дълбай в тинята като Станишев.
17:27ч. 10 Май 2013 #28 Stigabe Ох горкия сега пък и манипулиран ли стана. Горкия.
Всеки слуша и чете каквото желае.
Като не ти харесва какво правиш тук.
Ако имаш да кажеш нещо тогава говори.
17:24ч. 10 Май 2013 #27 APOLON Защо лъжете, че публикацията е от в. Труд?
Колко ви платиха за да манипулирате хората и да насаждате Герб в съзнанието им?
На вас говоря, от moreto.net.
17:19ч. 10 Май 2013 #26 Stigabe Като успешен мениджър г-н Портних е досатъчно квалифициран да ръководи развитието на ВАрна, и усвояването на средства по европроектите.
17:18ч. 10 Май 2013 #25 Stigabe А за Алея първо първо се информирайте после говорети глупости. ПУП излезе още при КОстов, и къде бяхте да го обжалвате - нямаше ви. Вече е влязал в сила , никой няма право да го спре щом е черно на бяло.
17:18ч. 10 Май 2013 #24 Petrova именно ПОРТНИХ раздввижи всички...
17:15ч. 10 Май 2013 #23 Petrova от колко време Портних се занимава с политика.май от около 1 година..??? Кой извади проектите за Варна който бяха хванали прах именно заради тези заради който гради ни не прилича на това което беше!!!
17:15ч. 10 Май 2013 #22 Stigabe И да мрънкате и да не мрънкате ГЕРБ свършиха повече работа от всички правителства взети заедно.
17:13ч. 10 Май 2013 #21 Изтрит потребител Герб- Работа, работа, работа ! БРАВО !!!!!!!!!!!!
17:12ч. 10 Май 2013 #20 Шерифа Факт е, че от скоро Варна се раздвижи ! Толкова проекти са на прага от реализацията им ! Много ще съм горд, че ще се развиваме ! Най-важното е това да се случи максимално бързо !
17:12ч. 10 Май 2013 #19 Petrova ама толкова си кухххх чак си вдлубнат!!!!!!!!!!!! немога да те понасям!!!!!!!! пиши ама малко се информирай преди да бълваш глупустиииииииииииииии!!!!!!!!!!!
17:11ч. 10 Май 2013 #18 Petrova пастире...бре ...ти от де падаш???2003г . е приет ПУП за алея 1 ...а тогава кой беше .... май КОООСТООВ!!!! КАКВО искате от г-н ПОРТНИХ и Павлова!! какво общо има Портних с пОЛИТИКАТА ТОГАВА!!!ЩО не попитате КОСТОВ кой ,какво и кога???? той може да ви отговори ама не и Павлова!!
17:06ч. 10 Май 2013 #17 Petrova ГЕРБ винаги са работили за разлика от всички !!!! не само предизоборно !!
17:06ч. 10 Май 2013 #16 Krank Ами, ето и г-жа Петрова ти го каза Пастире на непросветеността!!!
17:06ч. 10 Май 2013 #15 Krank Морето не лобира - морето отразява ФАКТИ!!!! А ФАКТИТЕ говорят сами за себе си!!!!!!
17:05ч. 10 Май 2013 #14 Petrova Пастирче ,,никой не те задължава да четеш!!!!
17:05ч. 10 Май 2013 #13 Krank Долното се отнася за Пастир!!! хахахаха
17:05ч. 10 Май 2013 #12 Krank Хора - без никаква амбиция... стоящи тук само, за да критикуват неоснователно. То има такова заболяване в психиатрията - за хора, накоито постянно им е криво за нещо!
17:04ч. 10 Май 2013 #11 APOLON Moreto.net открито и явно лобират за Герб.
17:02ч. 10 Май 2013 #10 Изтрит потребител Всички тези проекти ще доведат до съживяването на икономиката на града, разкриване на работни места и повишаване на доходите . Това е единственият начин варненци да живеят комфортно и със самочувствието на граждани на морската столица на България.Варна Ви подкрепя!
17:02ч. 10 Май 2013 #9 Krank Еми, Пастир, махай се, като ти пречи и като не ти се чете!!!
16:59ч. 10 Май 2013 #8 naCTuP Смях в залата! Пишете си коментарите спокойно, до 1 час да са стигнали 1000 бройки. Популизъм и демагогия в действие. Отказвам се да чета този сайт, не заради коментарите в него, а заради подлогата, в която се превърна ...
16:53ч. 10 Май 2013 #7 Лора Спирова Браво! Трябват млади и амбициозни лидери, които да разбият мита за тази несподелена любов, както и да се раздвижат нещата на северния морски бряг.
16:51ч. 10 Май 2013 #6 Станимир Варна се събуди! Да изметем комунистите! Този град заслужава по-добро бъдеще! Долу БСП!
16:49ч. 10 Май 2013 #5 Изтрит потребител Това е чудесна новина, всички виждаме започнатите проекти и очакваме да продължите тяхното осъществяване!
16:47ч. 10 Май 2013 #4 Ilian Ама , точно така ще стане ... както всеки път !!
16:47ч. 10 Май 2013 #3 Петраки Като им гледам маниера на работа и на двамата, сигурен съм, че работата ще продължи и проектите ще бъдат реализирани.
16:46ч. 10 Май 2013 #2 цвете Ох, пак ли тези!!!
На всеки час ли ще пишете за тях!
16:45ч. 10 Май 2013 #1 Фидел Кастро Нека, нека! Ама не след изборите да спре всичко!
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
|
Новини от Варна, региона и света |
|
Коледни игри, с които развиваме речта на детето и се забавляваме заедно
Сряда, 27 Ноември 2024 11:25
Марина Тодорова е слухово-речеви терапевт и майка на две прекрасни момчета - Васи и Бобо. За нея работата с деца е мисия, отговорност и призвание. Марина вярва, че играта е най-прекият път към всяко дете,...
| |
|
20% отстъпка в строителен хипермаркет "Алати" на "Черен петък и събота"
Вторник, 26 Ноември 2024 10:52
На 29 и 30 ноември (петък и събота) в строителен хипермаркет „Алати“ ще се проведе ежегодното събитие „Черен петък и събота“. В тези два дни всички клиенти могат да се възползват от 20% отстъпка. Събитието...
| |
|
Д-р Велев, дентален лекар: Какво да очаквате при избелване на зъби
Вторник, 26 Ноември 2024 08:05
Бляскавата усмивка, здравите и бели зъби са част от естетичния изглед на съвременния човек. Болезнена ли е процедурата за избелване, какво да очаквате и може ли да бъде заменена с избелване при домашни...
| |
|
Във Варна надраскаха със спрей графит, посветен на НАТО
Сряда, 27 Ноември 2024 19:10
Откриването на стрийт-арт проект в морската столица, посветен на членството на страната ни в НАТО, бе белязан от вандалски действия.
Мащабният графит е изрисуван върху северната стена на закрития басейн...
| |
|
"Малка нощна приказка" от Людмил Станев с премиера в Кукления театър във Варна
Сряда, 27 Ноември 2024 18:58
"Малка нощна приказка" от Людмил Станев ще бъде представен премиерно във Варна.
Представлението е от 19 часа на 29 ноември, а домакин е Държавен куклен театър - Варна.
В спектакъла участват деца на възраст...
| |
|
Посланиците от ЕС одобриха решението за Шенген
Сряда, 27 Ноември 2024 18:44
Посланиците на държавите-членки на ЕС постигнаха предварително съгласие по проекта на решение за отпадане на проверките на вътрешните сухоземни граници за България и Румъния.
Комитетът на постоянните...
| |
|
България продължава да е с най-висока смъртност в ЕС
Сряда, 27 Ноември 2024 18:29
Средната продължителност на живота у нас отново започва да се покачва и след отшумяването на влиянието на пандемията от COVID-19 достига 73.5 години, но все още е по-ниска от тази в Европейския съюз (81.5...
| |
|
Във Варна предстои турнир за ветерани в памет на футболна легенда
Сряда, 27 Ноември 2024 18:15
Поредното издание на футболния турнир за ветерани в памет на легендата Георги Димитров – Червения ще се проведе на 30 ноември, събота, във варненската зала „Владислав“.
Тази година надпреварата ще...
| |
|
Чисто нов локомотив с първи курс между София и Бургас
Сряда, 27 Ноември 2024 18:00
БДЖ пуска в движение за първи път чисто нов локомотив „Смартрон“, доставен от производителя на 26 ноември. Първият курс на локомотива е днес следобед с бързия влак № 3625 от София за Бургас.
Локомотивът...
| |
|
Административни съдии с поредица от лекции пред варненски ученици
Сряда, 27 Ноември 2024 17:48
Съдия Виолета Кожухарова от Административен съд – Варна проведе лекция пред единадесетокласници от СУЕО „А. С. Пушкин“, като им предостави рядката възможност да надникнат зад кулисите на съдебната зала...
| |
|
Катастрофа с военен камион на магистрала „Тракия”
Сряда, 27 Ноември 2024 17:34
Военен камион катастрофира на магистрала „Тракия” край Пазарджик. Инцидентът е станал малко преди 15:00 часа.
Камионът е спукал гума и се е преобърнал, съобщиха от Министерство на отбраната.
Машината...
| |
|
Заради зачестилите случаи на насилие: Сарафов разпореди на прокурорите незабавни действия
Сряда, 27 Ноември 2024 17:22
Изпълняващият функциите главен прокурор Борислав Сарафов разпореди днес на ръководителите на районни и окръжни прокуратури в страната да изискат от органите на МВР по места незабавни действия във връзка...
| |
|
Изпрати новина
|
VIP ЛЕГО Онлайн Магазин - Igra4kiBG.com
Купи LEGO конструктори пълна колекция серия 2024 година, плюс -25% НАМАЛЕНИЕ от
25.11 до 30.11.2024 на всички серии: CITY, Duplo, Friends, Creator, Avatar, STAR WARS, Technic, Ninjago, Harry Potter,...
|
|
|
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|