Пристанищна инфраструктура: "За инцидента на варненския вълнолом са виновни родителите"
Петък, 17 Август 2018 08:38Източник: bTVnews
Според директора на Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура” Ангел Забуртов, основна вина за трагичния инцидент имат родителите, „които позволяват на деца, които не могат да вземат самостоятелно решения, да се разхождат сами на 5 бала вълнение”.
„Мястото и съоръжението е вълнолом, етимологията е да разбива вълните. Разходките по вълнолома са страничен ефект”, подчерта той в ефира на bTV.
По думите му е невъзможно да се постави обезопасителен парапет на първото стъпало. Трябва ли все пак да се ограничи достъпа? „След като за 110 г. докарахме обществото до ниво да го обучаваме за опасността при 5 бала вълнение, може би това трябва да се направи”.
Търсенето на 14 годишния Диан продължава и тази сутрин, става ясно от изявлението на Валентин Енчев от Морска администрация за Бтв „В 06:00 часа подновихме търсенето, като направихме визуален оглед от вълнолома и с катер огледахме повърхността на водата. В 07:30 подновихме операцията с водолази ”
„Има вече първоначална версия, върху която работим. Първоначалните данни са за подценяване на обстановката”, заяви наблюдаващият прокурор Красимир Конов.
„Търсим детето, надеждата си отива последна”, заяви още прокурорът.
Вчера около 9 и 10 ч. бе намерено тялото на едно от двете деца, паднали в морето от вълнолома на Морска гара във Варна.
|
Коментари |
09:30ч. 19 Август 2018 #49 ROCKNROLL Това ми е ясно, но възпитанието за съжаление не идва само от родителите, а и от средата. С какъвто се събереш, такъв ставаш и т.н. Не знаем кой от цялата група е бил инициаторът на селфи акцията, а на тази възраст връстниците се слушат повече от родителите. Мир на праха им.
07:23ч. 19 Август 2018 #48 Sea_dog Роки,не е нужно да вървиш след тинейджърите! ЗАДЪЛЖИТЕЛНО е обаче,да ги научиш ,какво и къде се прави и да ги възпиташ. Да имат уважение към морето,а ако искаш го наречи "страх". Така ще бъдат избегнати подобни случаи.
00:43ч. 19 Август 2018 #47 ROCKNROLL А що не прочетете и 35-ия, като ще се цитираме сами? Смешници.
11:45ч. 18 Август 2018 #46 Sea_dog Нинова престани да обвиняваш другите ! Просто-прочети 32-я коментар!!
11:04ч. 18 Август 2018 #45 Име(nick) Района е обезопасен както е ясно от статистиката от стотици години.Ти как не си умряла там?Щото не си била там защото работа нямаш там.Паднал мост и закрита дупка не се очевидни неща като вълнолом.Не ми сравнявай ябълки и портокали.Няма бездействие статистиката го потвърждава.За родителското безхаберие има закон обаче
11:02ч. 18 Август 2018 #44 Име(nick) Ако умре от нещо малоумно същата песен ще пея.Некадърност тяхна и моя.Не променя нищо.
11:02ч. 18 Август 2018 #43 Nina И понеже Името пита,КОЙ поема отговорност,ако ВЛАСТИТЕ не са си свършили работата по обезопасяване на даден район,дали са дупки по път,дали паднал мост,дали необезопасено опасно място,ДЛЪЖНОСТНИТЕ ЛИЦА,на позиция ОТГОВОРНА за всичко това в момента на инцидент,СА ОТГОВОРНИ! Има по закон вменена вина,има съд ,има и наказания в зависимост,до каква степен е проявено ПРЕСТЪПНО бездействие!
10:57ч. 18 Август 2018 #42 Nina Няма повече да споря с индивиди,които са като коне с капаци и не виждат на милиметър от света,който са си въобразили,че е правилен...На двамата ДЕЖУРНИ контри само ще кажа,молете се,нищо да не се случи с децата ви,ако имате такива изобщо,тогава ще запеете друга песен...
10:53ч. 18 Август 2018 #41 Име(nick) Винаги е мокро и хлъзгаво.Има стълби значително под пешеходната зона.Не е осввежавано.Няма пейки осветление и тнт.За да се види трябва да заобиколиш 3-4 метрова тухлена/бетонна стена.Това да ти звучи на място за хора?
И н става ясно от коментарите ти кой поема отговорност за дете освен родителя?Твое дете е пази го.Или по-точно бъди добър родител и го научи да се пази само.
10:47ч. 18 Август 2018 #40 Sea_dog "...а явно на държава не можем да разчитаме,за нея сме просто данъчни субекти,нищо друго!"... Дежурното оправдание на НЕмислещите хора!
Съзнанието,културата ,спазването на правилата и законите се насаждат още от малки на децата и то от родителите! Държавата в това отношение нищо не може да направи! Да сложат по едно ченге до всеки недорасляк ли? Нима тя е виновна и за онова 18г. л..но ,дето удари децата в Петрич!?
10:45ч. 18 Август 2018 #39 Име(nick) Добре бе Нинке ако нашите деца са прости защо не ходят да умират наляво надясно от глупави постъпки?За тийнейджъри дори не говоря те ако не могат да се пазят от основни опасности като тези никой не може да ги опази.Не е бездушие да цитирам случилото се и да не се вживяване като най-големият им фен или да им се правя на познат като теб.Не съм ги познавал децата както и ти не си.И не се държа по подобен начин в случай.Личните емоции на родителите не си ги преписван защото нямам както и ти нямаш право да го правиш.Башата задачи е да се разгледа случая и да се види данните показват ли опасност или са статистическа аномалия.Има ли ясни ограничения на пешеходната зона различава ли се ясно от непреходна зона и ТНТ.Мястото там винаги е било отворено и винаги е имало хора на всякакви възрасти на пристанището.И такъв случай не е имало И няма предпоставки същите фактори да се повторят.Основно защото е решението на децата и родителите да бъдат оставени на произвола и да отидат на място което от километър ясно показва че не е за обикновените хора.(Не е за никой друг, вълнолом е)
10:32ч. 18 Август 2018 #38 Nina Да,Морско куче...и до вълноломите разрешаваха да има стотици заведения,и събираха хиляди хора да пият и скачат по концерти....Ама тогава хората са били толкова съзнателни,че и без ограждения инциденти нямало...Надявам се усещате иронията ми!
10:30ч. 18 Август 2018 #37 Nina ROCKNROLL,една от трагедиите на България е,че постоянно ни дават акъл хора,които НИКОГА НЕ СА ГЛЕДАЛИ ДЕЦА!Разберете ме правилно,да си създал просто дете,но да си оставл друг да поеме отговорност за него,не означава,че знаеш,как се гледат деца!Лошото е,че такива "разбирачи" на отглеждането на деца са все повече на ръководни позиции на всички властови места! Господ да пази децата ни,защото не е възможно денонощно да сме до тях,а явно на държава не можем да разчитаме,за нея сме просто данъчни субекти,нищо друго!
10:25ч. 18 Август 2018 #36 Sea_dog Да бе-" на калпавия морски,водораслите му виновни"!! Вълноломите никога не са се охранявал и от армията!! Фаровете по Черноморието обаче,са под юрисдикцията на военните. Делят се на Северна и Южна зона!
10:16ч. 18 Август 2018 #35 ROCKNROLL Никой не говори за заграждение на стената, а перпендикулярно на нея - за да не може да се стига до опасния участък, където няма тетраподи и вълните могат да те съборят и отгоре. Преди време имаше и не можеше да се стигне до фара, сега не знам защо достъпът е бил свободен и то по време на масово мероприятие с хиляди хора и голямо вълнение! А нека да ми отговори само някой, който е гледал тийнейджър вкъщи - дали му върви по петите, все е дно е бебе, знае ли по всяко време къде ходи и какво прави? Лесно е да се говори наизуст!
10:15ч. 18 Август 2018 #34 Nina На времето вълноломи,фарове се охраняваха от армията и там се водеше военна зона и не допускаха НИКОГО,ако не е от обслужващия персонал!
10:13ч. 18 Август 2018 #33 Nina Като не могат да се сложат на такова опасно място заграждения,се прави необходимото да не се допускат хора там! И не се правят сто заведения,както и да се организират масови събития като концерти и др. подобни,защото концентрацията на големи маси хора на опасни места,създава и много предпоставки за инциденти!
09:56ч. 18 Август 2018 #32 Sea_dog Нинова,на вълноломната СТЕНА не може и няма как да има заграждения! Просто първата вълна ще ги "вземе"! По улиците също загиват хора и деца/ за съжаление/,и там ли трябва да сложат заграждения по тротоарите? За безотговорното бездействие на настойниците,не е виновна държавата!!
09:39ч. 18 Август 2018 #31 Nina Когато чуя някой идиот да казва:”Абе,няма да се притеснявам за идиотчетата на разни хора,да си ги гледат родителите”,просто се потрисам от отвращение към такива "хора"!Трагедията е,че такова става все по-често отношението и на властите,и на учителите...Чудите се,защо децата стават все по-агресивни?!Те не се раждат такива,виждат го като пораснат като модел на поведение при ВЪЗРАСТНИТЕ и не винаги тези възрастни са родителите им!По-долу Патриций даде английската поговорка:”Необходимо е цяло село /общност/,за да се отгледа дете!” Това се унищожи в България покрай създадената управленческа кочина,проядена като швейцарско сирене от корупция,унищожи се ОБЩЕСТВОТО,а заедно с него и съчувствието и всички човешки качества,които са помогнали на нациите да оцелеят...Да не се чудите,защо изчезваме....от бездушие и бездействие срещу липсата на отговорност и съчувствие на всички нива в държавата!
09:26ч. 18 Август 2018 #30 Nina Име,разсъжденията ти са като на човек,който НИКОГА не е гледал деца!!!Естакадата,за която писах,беше от изоставен ДЪРЖАВЕН сервиз за коли от времето на соца!По социалистическо време нямаше частни сервизи!Значи собственик беше общината,парцелът също беше неин!Вълноломът във Варна също е под грижите на общината и оправданието,че там сто години не е имало заграждения е просто скандално,защото там и заведения нямаше, и масови концерти не се организираха преди няколко години!Но не на това исках да акцентирам,а на друго ,на БЕЗДУШИЕТО в обществото и то ще ни унищожи,защото такива като тебе,които могат така бездушно да обвиняват загинали деца,че не можели сами да се пазят,са и тези,които ако видят дете в опасност,ще отминат без да направят нищо! Бог да прости и загиналите деца,и родителите им,това е страшна трагедия! И на най-големия си враг не пожелавам да преживее такъв ужас! А такива безродници и безчувствени индивиди,като тебе,Име, просто се чудя,как земята ви търпи да стъпвате по нея....Все пак не забравяй,всичко се връща и за бездушието също се плаща някой ден!
06:58ч. 18 Август 2018 #29 Варна Ако децата бяха сираци????И имаха настойник някой чичо от Горно Нанадолнище? Никой ли не се сети да го пита този?Отделно за своеволията на малки и големи от Каменар!
01:22ч. 18 Август 2018 #28 Име(nick) Nina ние сме виновни че детето ти е невъзпитано тръгнало нанякъде и пострадало при очевидно малоумна каскада.Не посочи години.Но щом се е разхождало с колело само из кварталите предполагам че е бил над 10.
Човек не може да си глътне езика от страх.Само може да пречи на дишането ако човек е в безсъзнание.За твоя информация.
Този гараж е бил без надзор.Само за някое дете без акъл ще мислят хората.Той е човек и трябва да поема лична отговорност за здравето си.По същия начин по който се учат децата да не си врат ръцете навсякъде и после да си ги вкарват в устата за да нямат инфкеция заразяване или нарязване от нещо.И им се карат когато не го правят трябва и в тези случаи.
Същото и за вълнолома.Хората попринцип нямат работа там.То не е за разходка.Деца включително.Искаш море ходи на плажа даже по-безопасно е да се туриш в морето от страната на пристанището,
В твойта случка.Нито ти си виновна че детето ти не е имало акъла да те послуша или да отиде и да не се втурне.Нито собственика е отговорен за деца които нямат работа там на негова собственост че са пострадали.Да е рекламирал че е безопасно за деца с колела?Не.Същото и за вълнолома.Има си улица има си и охраняем и населен с народ пристанище.Хукнали на вълнолома да ходят.Зад голямата ограничителна стена...Пешеходната зона сършва до нея какво са правили от другата страна да се чуди.какво съоръжение са видели че са си помисли че е за публична експлоатация не се знае.
Все едно да влезеш в строеж без надзор да ти падне нещо на празната ти глава и да се оплакваш.Ти нямаш работа там.
00:23ч. 18 Август 2018 #26 Nina Ще ви разкажа за инцидент с малкия ми син,вече е голям и изключително отговорен млад мъж!Когато децата бяха малки живеехме в малък град,такова място е по-добро за гледане на малки деца.Беше с колелото,казах му да ме чака пред входа,щяхме да прибираме колелото и да излизаме по магазините.Точно след 10 минути слязох и го нямаше.Тръгнах да обикалям района,няма го,а никога не беше изчезвал без да ме предупреди.След половин час лутане се върнах пред входа направо в ужас и от края на улицата се появи с колелото едно от съседчетата с неговото колело,ревеше неистово:”Лельо,Светльо се преби!”Раздрусах го,да спра истерията и му казах да се успокои и да ми каже,къде е това място и докато се опитвах да разбера,се зададе една комшийка,водеше сина ми,целият в кръв.Оказа се,че само за десетте минути,докато съм била в апартамента,това момче казало на сина ми,че има страхотен наклон за спускане с колело наблизо и да отидели бързичко да се спуснат.След като синът ми беше прегледан,слава Богу се оказа,че изглежда по-страшно отколкото беше в действителност,отидох на мястото. Оказа се естакада на изоставен гараж за ремонт на коли,доста висока,а под нея имаше стъкла,ръждясали железа и какво ли още не!Колелото беше там и металната му рамка беше сгъната под 90 градуса. При падането колелото беще поело тежестта на удара и това беше спасило сина ми.Добре че и комшийката е минавала по случайност,защото си е бил глътнал езика от страх...Това са ДЕЦА и всички трябва да ги пазим и престанете с това..РОДИТЕЛИТЕ СА ВИНОВНИ,за да оправдаете,че властите не са си свършили работата и не са обезопасили вълнолома,както не бяха се погрижили и за опасната естакада в един друг град,а това щеше да отнеме живота на детето ми!Престанете да се опитвате да оправдавате БЕЗДУШИЕТО,защото ако там е имало възрастни и са видели,но НИЩО не са направили,за да отстранят децата от там,голям грях ще носят!Бездушието и бездействието са убили повече хора,отколкото ВОЙНИТЕ!!!
23:19ч. 17 Август 2018 #25 Mari Anne Добре е, че много хора се възмутиха по някакъв начин от случилото се, добре е да се търси решение тази трагедия да не се повтаря. Кой никога не е правил щурутии като дете? Децата не могат да бъдат под постоянно наблюдение на родителите си. Е да, на запад рече им слагат и GPS, да ги контролират всяка минута. Други казват, че имат доверие на децата си, че няма да вършат щуротии. Кой е застрахован от нещастен случай? Но когато може да се направи нещо за безопасността на хората е добре да се помисли и да се направи.
23:13ч. 17 Август 2018 #24 Vic Rattlehead По моето детство имаше тетраподи и играехме като тичахме по тях, още преди да сме гледали филми с паркур каскади - толкова ни беше акъла. Играли сме по строежи пълни със стърчащи необезопасени железа. След филма "Банда BMX" изпробвахме всички каскади. Защото децата са такива.
Обаче горко ни, ако някой възрастен ни хванеше...
Не им било мястото там казвате. Ами другия път като видите деца там - кажете им. Обяснете им, ако трябва навикайте ги, изгонете ги. Може да чуете обидни думи, ама много важно - ще сте предотвратили едно възможно нещастие.
21:33ч. 17 Август 2018 #23 marryan Колкото и жестоко да звучат думите на директора на ... е прав. Това е вълнолом, а че е място за разходки е вторичен ефект. Никога , даже и като дете, не съм си позволява да слизам на най-ниското ниво. Там е зеленясало, хлъзгаво. В моето детство нямаше тетраподи. Трябва да се говори с децата кое е опасно. Да имат респект към морето.
21:28ч. 17 Август 2018 #22 Ani_04 Зашо обвинявате родителите? Децата може да не са им казали, че отиват там! А и в днешно време повечето 13 и 14 годишни се правят на голямата работа. Всички казвате: деца, деца..; Сега "децата" са доста пораснали. Стига сте казвали: ма той е виновен, ама оня е виновен..; Винаги всеки има поне малко вина: Родителите- че не са предупредили децата си; Децата- че не са помисли с главата си; И че никой не се е сетил да обезопаси мястото. Ходила съм на вълнолома, много хора са ходили на вълнолома също! Там е хлъзгаво, отвсякъде стърчат железа и т.н. Трябваше ли да се случи нещо толкова трагично, че чак сега да се вземат мерки?
20:59ч. 17 Август 2018 #21 Име(nick) ROCKNROLL Никой не хвърля камъни по тях просто ясно и точно казваме истината.Тези деца нямат място на вълнолом честно казано повечето хора нямат затова и е празно мястото.
Nina не ми ги пробутвай тези лъжи че на 14 години децата са малоумници.И ако смяташ така то пак защо родителите им са ги пуснали там?Ако тези деца са били толкова глупави както ти си въобразяваш?
Mari Anne Какви мерки искаш на място който никой не ходи и населението няма място там?Като фонтана да слагат табели да не влизат в него ли?И каква охрана?Там където имаше нещо като концерта от другата стана на стената парапетите и ограда.Там имаше контрол.Защото там е мястото за хората.
movsar тебелит и огради няма да те спрат да се издъниш.
20:29ч. 17 Август 2018 #20 Vic Rattlehead Подкрепям Нина, за това, че децата не могат да преценят правилно. Родителите не са били там. Нямало е и общински служители. Но се обзалагам, че е имало все някой възрастен, който обаче не е предупредил децата, че там където са е опасно. Е, виновен ли е или не?
В момента след ремонтите около вълнолома се събират много повече хора от преди. За мен е редно общината да сложи поне табели, а при лошо време и някой дежурен, който да хвърля по един поглед и да предупреждава хората, че е опасно. Не е много, но ще е достатъчно.
Ама както винаги при нас първо трябва някой да загине, а после се хвърля вината върху най-близките.
Като дете колкото глупости съм правил, късмет е, че не съм се осакатил. Бяхме малки и буйни. Но който възрастен ни е виждал да правим нещо опасно винаги ни се е карал!
19:38ч. 17 Август 2018 #19 movsar Ей, ти с лампаЗете, що така речИ. Те родителите като са от Каменар ко? Може и да не са успели да се грижат за децата както трябва. Но ТИ кат учи толкоз и натрупа тез лампазе нещо май не схващаш що си на тоз пост. С усвояването на средства , „комисионни” и медийни изяви не се изчерпват твоите отговорности. И как ги дигна тези 5 бала и кой ги събори на 16 -ти ? А да нашумялото „мъртво вълнение” . Ти кат учи толкова, знаещ и осъждащ родителите (по кое неизвестно право) и така накичен с толкоз знания на кого и кога разяснява ,че там е опасно. На кого ,кога и колко пъти откакто си началник. Беши медийна звезда от мястото на събитието . Що не посочи ти как си оценил риска и какви мерки взе.Децата явно не са могли да направят оценка на риска правилно, но затова са деца. А ти Кат го оцени Ко? Там риска е висок, ама Кат го констатираме туй ко сЪ праЙ. Ти специално ко напрАй .Не та ли учиха тез там в тоз ТУ на магистърската степен и специализациите как се намалява риска и кат неможИ ко сЪ прай. Думичката превенция също не ти е ясна май. Трябваше да си отидат две невинни деца за да се разбере от всички ,че там е опасно
19:02ч. 17 Август 2018 #18 Mari Anne Да се затвори вълнолома за достъп на хора от външната страна.
17:20ч. 17 Август 2018 #17 Султанка И Посейдон май е виновен също, нищо че вълноломът е държавна собственост!
17:18ч. 17 Август 2018 #16 Патриций It takes a village to raise a child. В превод: необходима е общност за да се отгледа дете.
Явно ние сме неспособни, следователно не сме общност. Просто сбирщина.
В напредналите общества предупреждават за мокър под и опасност от контузии. А ние философстваме... Пфу!
17:01ч. 17 Август 2018 #15 the_fast_r1 Опасни места е имало и винаги ще има! Не знам кой трябва да понесе отговорността в случая с двете деца, но каквото и да се направи си е лична отговорност /в случая и на родителите/, да пазят и да се грижат за живота и здравето на децата си! По логиката дайте да сложим огради навсякъде където е опасно, значи и на Аспарухов мост трябва да се сложи парапет висок минимум 5 метра, и мрежа от долу?!?!
14:34ч. 17 Август 2018 #14 UncleAdi Гербери усвоиха няколко стотин декара още от пристанището за кръчми и барове.. осветени и украсени. Но за вълнолома няма как да сложат осветление.
Но какво правят 13годишни на първа стълба!! на вълнолома при бурно вълнение ????.
Някой наистина май ги е подтикнал към самоубийство..
14:33ч. 17 Август 2018 #13 So so Колко мъка има по този свят. Пълно е с разбирачи какво трябва и какво не трябва да се прави.
14:11ч. 17 Август 2018 #12 Веско Мари Ане,с цялото ми уважение към теб,желая да кажа следното.Никаква брегова охрана и никой не може да ти помогне,ако се озовеш в такова вълнение на подобно място-заминаваш си за секунди.Щях да развия и теза за раждаемоста на 13 14 годишните в Каменар,но предвид трагедията ще се откажа...
13:37ч. 17 Август 2018 #11 Mari Anne Освен това беше деня на Варна, като се организират масови мероприятия в града се засилва охраната за безопасността на хората, отговорност носи и кмета на Варна.
12:47ч. 17 Август 2018 #10 Mari Anne Трябва да се сложат и предупредителни табели!
12:42ч. 17 Август 2018 #9 Mari Anne С това "родителите са виновни", директорът на "Пристанищна инфраструктура" Ангел Забуртов се опитва да прехвърли собствената си вина за непредприети мерки за безопастност на съоръжението. Или се забранява достъпа за хора там, или се слагат парапети и окачени спасителни пояси на стената, които при инцидент се хвърлят на падналите във водата. Освен това трябва да имаме и брегова охрана. Тоз е поредния назначен, който не знае как да си изпълнява задълженията. И това не е първият случай, няма да е и последен. И много са ми интересни медиите, когато министърът на транспорта уби детето си с моторната шейна, медиите бяха тихи, беше нещастен случай, а сега гръмко тръбят, че родителите били виновни. Представяте ли си каква мъка им е на родителите в момента.
12:19ч. 17 Август 2018 #8 vinenska Някой от пишещите правил ли е забележка на 13-14 годишно дете, пък и с цел безопасността му?!
11:27ч. 17 Август 2018 #7 Nina В законите е написано,ако видите деца в опасност, ВЕДНАГА да сигнализирате властите!
11:26ч. 17 Август 2018 #6 ROCKNROLL Родителите е най-лесно да се обвинят. Децата им са вече мъртви, но може да се хвърлят и още камъни по тях. Някой да е очаквал който и да е да поеме отговорност за (не)обезопасяването на район с хиляди хора на празника на града? Аз не.
11:25ч. 17 Август 2018 #5 Nina ОБЩА грижа е да пазим децата и ако са ги видели възрастни хора там да играят и не са предприели нищо,това говори за страшно бездушие в обществото! НЯКОЙ ги е видял да ги отнася водата и се е обадил на 112,НАЛИ?! А преди това,никой нищо ли не е видял?!
11:23ч. 17 Август 2018 #4 Nina 86,в РАЗВИТИ западни държави за пълнолетие се приема 21 години!!! И това не е случайно,до тази възраст например не сервират алкохол в заведенията,до 18 године не пускат даже в заведения с алкохол!Може и децата да ни изглеждат пораснали,но психическото им и умствено развитие достига зрялост на 21 години! Затова обществото трябва да приеме някакви правила и ограничения!Моя позната го казва много правилно,като стане нещо,винаги казват:"Майка ти не те е научила!"Да,обаче майките често НЕ УЧАТ децата на това,което те вършват,около децата ни има училище,други хора,улицата,лошо влияние и могат да научат неща,които не са видели в семейството!
11:13ч. 17 Август 2018 #3 osemshest Nina, вълнолома не е място за игра. Ако на 14 години не може да го прецени, то определено вина за това имат родителите. Не може на тази възраст да се момеят момичетата, а момчетата да ги задяват, а да не мислят кое е опасно и кое не. И аз съм израстнала с опасни места, но не съм ходила да се катеря по изоставени сгради, вагони на БДЖ, да се катеря по-опасни места. Дано лошият пример бъде поука за останалите. Сега е ясно, че ще се вземат мерки за вълнолома, но ще можем ли да ги спрем в следващата им простития?
11:06ч. 17 Август 2018 #2 Nina Това е колкото вярно,толкова и не! Напоследък институциите са изключително ревностни да обвиняват за всичко родителите,особено в ситуации,когато тях ги е нямало...Едно дете НЯМА как да "подцени обстановката",просто защото не може да прецени! Според мен там изобщо не трябва да се допускат хора за разходки,ако няма стабилни ограждения! Мястото изглежда изключително опасно за възрастни,а за деца,да не говорим!
10:27ч. 17 Август 2018 #1 minius Много нахакана беше водещата на битивито, но Забуртов каза истината. Родителите и телевизиите трябва да намалят чалгата и да почнат с нещо полезно.
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
|
Новини от Варна, региона и света |
|
Обединеното кралство наема преговарящ за "рестартирането" на отношенията с Европейския съюз
Днес, 24 Ноември 2024 08:14
Правителството на Обединеното кралство обяви наемането на нов преговарящ, който ще подпомогне "рестартирането" на отношенията с Европейския съюз. Според обявата за позицията, избраното лице ще ръководи...
| |
|
Посланието на буквата К
Петък, 22 Ноември 2024 08:11
Вече 35 години Комфорт ООД утвърждава авторитета си на строителна компания, работеща по най-високи световни стандарти и реализираща обекти без компромис по отношение на качеството на строителния продукт....
| |
|
Почитаме света Екатерина
Днес, 24 Ноември 2024 07:51
На 24 ноември празнуваме света Екатерина. Имен ден имат всички носещи името на светицата - Екатерина, Катерина, Катя, Катрин, Катина, Тина.
В народната традиция на Катерининден жените не работят, а...
| |
|
Най-важното от Варна във вчерашния 23 ноември
Днес, 24 Ноември 2024 07:23
Двоен ръст на случаите на варицела във Варна
Над 100% седмичен ръст на случаите на варицела отчитат от Регионалната здравна инспекция във Варна. През изминалия 7-дневен период отчетените случаи във Варна...
| |
|
24 ноември в историята
Днес, 24 Ноември 2024 06:59
642 г. – Теодор I е избран за папа.
1642 г. – Абел Тасман става първият европеец, открил остров Земя на Ван Димен, днес известен като Тасмания.
1859 г. – Британският естествоизпитател Чарлз Дарвин публикува...
| |
|
Прогноза за времето - 24 ноември
Днес, 24 Ноември 2024 06:33
Сутринта ще бъде студено с минимални температури между минус 7° и минус 2°, в котловините до минус 10°; в София - около минус 9°.
През деня над Черноморието ще бъде предимно слънчево. Ще духа слаб...
| |
|
Двоен ръст на случаите на варицела във Варна
Събота, 23 Ноември 2024 17:35
Над 100% седмичен ръст на случаите на варицела отчитат от Регионалната здравна инспекция във Варна.
През изминалия 7-дневен период отчетените случаи във Варна и областта са 68, два от които в областта,...
| |
|
Влезе в сила забрана за износа на лекарство за недоносени деца
Събота, 23 Ноември 2024 17:03
От днес до 20 януари се забранява износът на лекарствен продукт за недоносени деца, който се използва за профилактика на сериозни заболявания на долните дихателни пътища, предизвиквани от респираторен...
| |
|
Наградиха лауреатите от Националния конкурс "Морето, морето, морето..."
Събота, 23 Ноември 2024 16:10
На тържествена церемония в Младежки дом – Варна, днес бяха връчени отличията на призьорите в XIX Национален конкурс за компютърна рисунка „Морето, морето, морето…“.
Специалната награда на г-н Благомир...
| |
|
ГЕРБ към ПП-ДБ: Не приемаме за правилно да преговаряме през социалните мрежи
Събота, 23 Ноември 2024 15:39
От партия ГЕРБ излязоха с позиция по повод отговора на ПП-ДБ, с който беше приета тяхната покана за среща. ОТ ГЕРБ не приемат за правилно диалогът да се води през социалните мрежи и медиите. От партита...
| |
|
Скок на цената на хлебната пшеница на световните пазари
Събота, 23 Ноември 2024 14:41
Софийската стокова борса (ССБ) отчита значителни колебания на цените на основните зърнени култури на световните пазари, предаде БТА.
Цената ФОБ (на границата на страната износител) на хлебната пшеница...
| |
|
„Таралежите” по братя Мормареви с премиера тази вечер във Варна през ноември
Събота, 23 Ноември 2024 14:15
От 19:30 часа днес, 23-ти ноември, в The Center - Варна ще се проведе премиерата на театрално-танцовия спектакъл „Таралежите” по мотиви от романа на братя Мормареви - "Войната на таралежите".
Aктьорът...
| |
|
Изпрати новина
|
|
|
|
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|