Бойко Борисов: Варна е много приятна в кавички
Когато фактите говорят и СРС-тата мълчат, каза екс премирът
„Модерно е да говорим за олигарси. Варна е много приятна в кавички - да видиш как са се въртели правителствата. Като гледаш курортните комплекси... червено правителство – червени комплекси, синьо правителство – сини комплекси“. Това заяви лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов от трибуната на предизборния концерт на партията в Двореца на културата и спорта във Варна, състоял се снощи.
Пред хилядите симпатизанти, които препълниха залата, бившият премиер подчерта, че кабинета му е договорил 25 милиарда лева за следващия програмен период.
„Ако не направим магистрала „Хемус", Варна никога няма да стане тази прекрасна морска столица, която желаем. Без „Хемус" няма бъдеще за Варна", категоричен бе председателят на ГЕРБ. „Ние доказахме, че можем да я построим, защото и в момента строим 6 магистрали. Толкова години не са построени, а ние ги строим. И то само с 20% наши пари, другото го дават европейците и всичко това остава за българите", подчерта Борисов.
„Последният ангажимент беше централния булевард, асфалтира се до 1 май и ще е готов“, заяви още Борисов.
Водачът на варненската листа на ГЕРБ Лиляна Павлова пък увери, че ако получи втори мандат, партията ще възвърне достойнството на Варна като морска столица на България. Павлова каза още, че много добре познава специфичните проблеми на Варненския регион и че в следващия парламент Варна е длъжна да има силно лоби. Според нея, през следващия програмен период на Варна й предстои да усвои стотици милиони левове. Това обаче може да стане само със силно варненско лоби в парламента.
Павлова обеща, че като народен представител ще наблегне на развитието на инфраструктурата във Варна. Тя подчерта, че за морската столица е много важно развитието на пристанищния комплекс - преместването на товарното пристанище Варна-изток и обособяването на негово място на зона за отдих и развлечение.
Когато фактите говорят и СРС-тата мълчат. Това заяви председателят на ГЕРБ Бойко Борисов по време на снощната предизборна среща на партията в Двореца на културата и спорта във Варна.
Пред препълнената зала „Конгресна" Борисов разкри, че е изпратил писма на политическите лидери, които говорят, че трябва да има още една фирма за преброяване - австрийска. „Интересно защо австрийска, вие ще се сетите, че искаме и ние да се включим. Да ни посочат банкова сметка, партията да си преведе пари и да се включим. Нека да броят. Защото моята социология и моето преброяване показва следното - вчера в Първомай бившият президент Първанов е бил пред 150 човека в читалището. На площада - 1500. Станишев във Варна, доколкото знам, е бил в зала с 1000 места. В тази зала сега има 5000 души", посочи Борисов. По думите му се търси сценарий да не се признаят изборите.
„Като не признаят изборите, ще има нови три месеца, ще дойде зимата. Всеки ден ще има скандали, ще ни подслушват, ще приказват какво ли не, но процентите пак ще са тези и след следващи избори. Затова съм угрижен", призна лидерът на ГЕРБ.
„Силата на ГЕРБ е, че всички номинации на общинските събрания бяха взети предвид. Виждате каква пъстрота от доказани професионалисти има тук. Това е силната страна на ГЕРБ, защото преценихме, че като демократична партия предложенията трябва да идват отдолу нагоре", заяви заместник-председателят на ГЕРБ и председател на Националния предизборен щаб Цветан Цветанов.
„Ние като политическа партия няма да отговаряме на нападките и компроматите, които имаме от нашите опоненти. Защото ние имаме програмата, с която ще управляваме, и това е нашата сила", категоричен бе Цветанов. Той изрази увереност, че в следващото Народно събрание ще има поне 8 депутати от листата на ГЕРБ във Варна.
Приоритет пред депутатите на ГЕРБ ще бъде използването на потенциала на региона за развитието на целогодишен туризъм, заяви водачът на листата на партията във Варна Лиляна Павлова. Тя се ангажира да работи за превръщането на пристанището в центъра на града за място за отдих и развлечение, а пристанищната инфраструктура да бъде разширена така, че да привлече повече възможности за развитие. Ще продължи да се инвестира в добива на нефт и газ в Черно море, за да може в следващите 4 години да бъдат осигурени независими, собствени доставки на газ, които да задоволяват нуждите на цялата стана, обеща Павлова. По думите й така ще се осигури възможност да ползваме с 35 % по-евтин газ за домакинствата.
„Ще възвърнем достойнството на Варна като морска столица на България", заяви Лиляна Павлова. Тя разкри, че е бил oдобрен проектът за подобряване на централната градска част във Варна. Проектът е на стойност 5 милиона лева, осигурени по Оперативна програма "Регионално развитие".
|
Коментари |
08:06ч. 4 Май 2013 #80 Geo Българи Атака победа № 14 или България загива!!!
10:44ч. 3 Май 2013 #79 Hope На всички избори едни и същи обещания слушаме, но да си призная, тези на Герберасите ми звучат реалистично. Четох преди малко на Гуцето обещанията за работни места и ми се дорева...
19:42ч. 2 Май 2013 #78 Гларус Сложете Костов и да видите, как ще подготви закони дори нови, за да не могат пак н него да му тежът последствията от приватизацията, когато вече не е на власт И НЯКОЙ ТРЪГНЕ ДА ИГРАЕ ПО ТЪЧА.. катов сички ДС-та, дето играят яко в ГЕРБ
19:40ч. 2 Май 2013 #77 Гларус И като гледам приватзиацията на БДЖ, колко време я бавите..... Протестите на комунистте,ама грам не са Ви оправдание. По-скоро, ставате все по леви, соглед слабоста Ви, да се правят бързи и гъвкави ако ще и болни решения.
19:37ч. 2 Май 2013 #76 Гларус Още повече, истинските сини, имат доста силни и кадърни хора със стаж в политиката. Но дори Атака да хванеш под ръка няма лошо :)
Аз лично съм протов това, човек койо не може да чете, да ходи и да гласува.
Против това съм, и да се раздават детски надбавки и социални помощи на семейства, които не си пращат децата в училище.
Впроче, за това последното има закон, който обаче твойте любимци ГЕРБ, грам, ама грам несъблюдават, дали децата имат неизвестни и раздават нашите пари ей така..после същите тези деца малограмотни и ни най-малко интегрирани, стават майки на по 14-15 г и баби на 30
19:33ч. 2 Май 2013 #75 Гларус недев, разбери едно, когато си малък и даваш някакъв баланс на големите, това става, срещу дадено кресло в министерски съвет. В смисъл, ще се радвам и ГЕРБ /по-малкото зло, да е на власт, но само в коалиция и с министри от други партии/
Още повече, ако си в коалиционно правителство с който и да е, той трявба да се съобразява с теб, инак минава в опозиция и духаш супата. Това да застанеш зад ГЕРБ или БСП, не те прави теб лично какъвто и да е, твойте депутати и принципи, могат да бъдат защитавани, дори да си се коалирал. Нкой не може да накара твоя министър или депутат , да гласуват нещо против свойте истински убеждения.
14:28ч. 2 Май 2013 #74 ivinichi Ти си ми мно неприятен без кавички
13:55ч. 2 Май 2013 #73 babata абе вие само си чешите езиците тука.Какво значение има кои е на влас ние винаги ще бъдем от женската страна не го ли разбрахте.Всички политици са деца на соца а сега са и работодатели капиталисти.И както казва старата поговорка:пари няма бачкаите:
11:58ч. 2 Май 2013 #72 Шерифа Проблема е там, че тия твои 2-3 партии почти е сигурно, че няма да влязат в парламента....тези гласове дават предимствао на тия дето са готови да се коалират с всичко живо само и само да вземат властта... визимрам бсп и дпс.....в момента ситуацията е такава - ако ГЕРБ не спечели... ще ни управляват БСП и ДПС !!! Аз не искам този сценарии за България !!!
11:38ч. 2 Май 2013 #71 Гларус И повярвайте, за мен лично има поне 2-3партии , за които бих гласувал,ама с тов амислене, ако не са герб са комунистите, или ако си срещу герб и статуквото им си хейтър, трявба да си много голям лешник :))
11:36ч. 2 Май 2013 #70 Гларус всеки ан който не му харесва ГЕРРБ е или Хейтър или комунист, значи тук коментиращите или поне част от тях, като : дядо Joro, Виктор Недев, са си откровенни гербери. И каква литература да четем ?? Нещо като вашите сайтчета - разузнаване?? или webcafe , аз извинява за литературата,ама ти поне малко имаш ли нещо в главата. за вас има само две партии или така им е по угодно на ГЕРБ да изглеждат нещата. /а иемнно, двуполюсен комунизъм/ На избори се явяват над 50партии, демокрация е,ама с вашето роболепно мислене, България я чаакт още дълги години мъки
11:03ч. 2 Май 2013 #69 Дидo fasul, очаквам с нетърпение да видя какво ще предложиш.
10:58ч. 2 Май 2013 #68 Marmalad Аз лично съм крайно отвратен от всички ПАРТИИ. Казвал съм го и преди - сега България трябва да гласува за ЛИЦА. ББ и ЦВЪ да вземат да млъкнат малко. В лицето на Павлова имат силен коз, според мен, но трябва да я оставят да изпъкне сега, да представи себе си като способният политик, който е, а не да я засенчват със своята подкрепа. Ако Лиляна успее да излезе от сянката на своята партия, аз ще гласувам за нея, защото тя като човек е способна, НЕЗАВИСИМО, че имаше нещастието да е в един отбор с БЪ и ЦВЪ. Казвам единствено, че бих се доверил на НЕЯ като човек, независимо, че е подкрепена от тази партия. Както казах - всички партии се осраха. Всички до една. Сега е времето да изпъкнат качествените ХОРА, а за Варна друг кадърен кандидат аз не виждам, от който и да е цвят...
10:57ч. 2 Май 2013 #67 Шерифа Божко, с тая литература и преса, която четеш освен да влезеш в лудницата никъде другаде няма да стигнеш....като ти чета коментарите здраво си се усстремил на там ! :)
10:56ч. 2 Май 2013 #66 Шерифа Фасул-боб-леща и божко-мисълта......едни и същи хейтъри....вие сън не спите само да лалате против герб......никой обаче не дава идея за промяна само глупости се ръсят !
10:46ч. 2 Май 2013 #65 fasul Искам да ви споделя нещо. От няколко дни нямам желание да пиша срещу ГРОБ. Както се казва - то е все едно на умряло куче нож да вадиш. Под достойнството ми е.
Сега трябва да решим, кого да подкрепим, което ще е много трудно.
10:42ч. 2 Май 2013 #64 Гларус Големи глупости значи, дефакто и де юре, явно и във Русия имат смешни и жълти вестници като родния - М'икенд.
"Напрежението между Русия и България и по-специално между БОРИСОВ и ПУТИН нарастваше. Растеше, защото голямата цел на ПУТИН – АЕЦ” Белене” започна да се отлага и отдалечава във времето."
Това показва, колко тъп е човека писал статията, защото Южен Поток, е геополитически поне 15 пъти по-важен за Русия, да стане факт !
/ и доходоносен !!!!/
И тук да вметна нещо, много важно и съществено! Поради факта, че тази тема мина през ушите на хората така, че покрай медиите на Борисов /&White House/, доста неща oстанаха слабоизговорени и нерабрани, от неговият грамотен дори електорат. А проекта Южен Поток тръгна да става факт , именно по времето на Борисов! Aма за съжалени така стана факт, че България няма да печели от същия този газопровод /освен от това, че Борисов го изпозлва, за да намали цената на газа, като условие/ И реално, ние поне 30години, няма да печелим от транзитни такси /поне/. Защото Боко I-st Безумни и неговият екип, са се разписали върху това, че ще поемем част от разходите и по изграждането на тръбата върху чужди територии. Като тези пари, България разбира се, няма да ги плати в кеш, а просто няма да взема транзитни такси в рязмер на минимум 150млн$ годишно, за около 20г в повече, от предвидените 15г, за финансовото ни участие, по изграждането на тръбата, на наша територия.
Нека това е ясно на всички, които са фенове на Борисов, защото е важно, да имате пълен набор информация, преди да му гласувате на този пак доверие.
А статията на "разузнаване", могат си я разпространяват и постват младите и надъхани промити герберчета, ама номерата им няма да минат !
FUCK OFF
В допълнение, поствам и втори линк, към статията на WebCafe!
(виж линк...)
(виж линк...)
10:27ч. 2 Май 2013 #63 D.Nedeva Вместо само да плюете по ГЕРБ (както правят ВСИЧКИ политически партии до една), предложете конкретни политики..дайте идеи... коя е по-добрата алтернатава на този етап ? Кой да ни управлява искате...БСП и ДПС ?! Нима не ви ясно, че ако не са ГЕРБ ще са пак ония от 3-та коалиция ?! Какво направиха те за България...за Варна... КАКВО ?!
10:01ч. 2 Май 2013 #62 nikitin43 вместо да лаете срещу герб,кажете какво направиха предишните ви любимци
09:30ч. 2 Май 2013 #61 Гларус незнам,ама честните избори, с тези кебапчета. не вървят, в4ера като видях това и тотално изгубих вяра и в малкото хора от тази партия .....егати герберите, егати граденето на България
(виж линк...)
09:23ч. 2 Май 2013 #60 Joro
08:49ч. 2 Май 2013 #59 моторист666 Ако беше жив Ян Хус при вида наличието на такива заблудени гербероподръжници(изключвая платените)отново би възкликнал-"О,свещена простота!"
Искренно се учудвам как може да ви мачкат,лъжат,мамят и вие отново да искате да гласувате за тях?!?
Хора свалете си розовите очила,сложени ни ви от Бат Бойко и се огледайте-Варна никога не е била в това състояние-Разруха,нищета,мизерия и нагли гербери ви убеждават,че всъщност са постигнали много.То бива,бива наглост,ама това вече си е подигравка с народа.
И айде стига моля ви си,че само Бойко може да направи магистрала "Хемус".Всеки управляващ може да я направи без да ни изнудва като Бойко,че видите ли изберете мен за да имате магистрала.За 4 години добре ни оправихте вие и вашият кмет-Кирил Йорданов,така че ви казвам-НЕ БЛАГОДАРЯ!
08:22ч. 2 Май 2013 #58 Bella_vista Стига с тези бсп мсп, герб мерб, всички са една партия!
08:06ч. 2 Май 2013 #57 Фидел Кастро Всеки, който живее във Варна няма как да не се съгласи с казаното. Това е единствения човек, който може да направи Хемус. Всички други досега нищо не направиха, а бяха хубави времена и нямаше криза.
07:59ч. 2 Май 2013 #56 svetka092 Не ме е срам от Бойко Борисов, за разлика от Вашия Тодор Живков има висше образовоание и научна степен доцент , ако сте забравили!
07:56ч. 2 Май 2013 #55 svetka092 Към Gevara:Господине, явно е че сте от другарите комунисти , но не е реално човек без образование,само за това ,че е партиен секретар да дава мнение за кадровите решения, по идеологически причини! Тази партизанщина продължава да е водеща и днес още хората се избират не по техните експертни качества , а по партийна принадлежност - това имам в предвид за управлението на бившите и настоящи комунисти!
04:24ч. 2 Май 2013 #54 Varan По брой на населениет и територия, България е колкото китайско село, а тези говорят за нуждата на Варна от лоби в парламента, за да се развива...Държаници са ни нужни, а не лоби или малоумните политици, които крадяха и продължават и сега, независимо от цвета на партийката си. Те така или иначе са си бивша или настояща комунистическо-болшевишка сган, малоумна, егоистична, но крадлива и продажна...
Пълна промяна, а не размяна на ролите ни е необходима
00:11ч. 2 Май 2013 #53 Блякс Еми какво пък, може хората да са искали да гледат концерта. Какво значение има как са дошли? Не виждам нищо нередно.
00:06ч. 2 Май 2013 #52 TheGame Ето ви ги другарите от Герб как си подготвят гласовете на народа
(виж линк...)
23:58ч. 1 Май 2013 #51 DeNi Този който предложи реформи в пренсионната, здравната и социалната системи е моят избор.
А..като няма тъкъв ... ще е най-малкото зло :(
23:56ч. 1 Май 2013 #50 Блякс Абе който каквото иска да говори, за мен има още хляб в тази партия
22:21ч. 1 Май 2013 #49 Дидo gevara е много прав! Още малко да се бяхме понапънали и щяхме да построим комунизъма. И тогава като му легнем под сенките и ще лежим по цял ден и ще чакаме банана сам да ни падне в устата. Навремето спорили какво е това научен комунизъм и един беловлас академик мислил, мислил и накрая казал: "То ако беше наука, трябваше първо да го пробват на животни..."
22:16ч. 1 Май 2013 #48 Piper Здравейте !! Някой да знае днес в морската градина какво събитие имаше?
Излязохме да се поразходим и да се порадваме на хубавото време. Останах учуден да открия надуваемите конструкции до спирка АКАЦИИТЕ. Всичките на ТИМ като гледам. Там дето имаше паркинг и фургони със стрелбища сега са се пльоснали надутите зали на ТИМ. Завладяват морската градина лека по лека. Явно валяка на ТИМ прави пътища за тях си.
Та какво беше мероприятието ми беше въпроса ??????
Беше пълно с цигани сякаш са раздавали кебабчеата без пари
21:09ч. 1 Май 2013 #47 моторист666 svetka092-къде завърши виШето си образование?И на завършен 8 клас във вашето село може и виШе образование да му викате,но всъщност е основно.
20:48ч. 1 Май 2013 #46 gevara Към коментара на Светка: За кои комунисти говорите госпожо? За тези от ГЕРБ или от БСП. Нали те бяха партийните секретари до 89 г..В новото комунистическо движение те няма как да участват,защото никой не иска пребоядисали се веднъж "комунисти". Освен това комунизъм ли беше до 89 г. Ако кажете "да",което е много вероятно ще проличи,,че може би правилно"партийния секретар",все пак избран от някакви хора ,най-малко заради годините си е бил на по-високо ниво от Вашето висше образование. Колко висшисти са идвали при мен в първите години след завършването си само с дипломата си ,без нищо да разбират от работата и как впоследствие на база висшето си образование заемаха постове,за които нямаха съответна степен на практическа подготовка.Като човек с висше образование не се ли срамувате ,че сега подкрепяте човек по прост от Вас.Или това ще кажете когато други дойдат на Власт?
20:47ч. 1 Май 2013 #45 моторист666 "Поговорката "Прост народ - слаба държава" намира оправдание и сега, тук, в този сайт". Абсолютно съгласен съм за първи път с теб дядо.
Само,че прости са тези,които 4 години ги грабят,лъжат,подслушват и те пак с радост отиват да гласуват за "Герб"!?!
Прости за мен са и тези,които пък ще гласуват за БСП,само да не са Герб.Хвани едните,удари другите.
Айде да не ги подкарвам наред и другите,атакисти,седесари,десебари и цялата наредила се да лапа паплач.
20:28ч. 1 Май 2013 #44 Гларус бай Иване, много добре знам, кой за какво е по отношение на енергетика..
Ама тя работата стана, си е.ало майката с тез мангали, редно е малко повече работа в друга насока. Дано който и да е на власт, АТАКА да са много, белкимк атакисти си прокарат някоя друга тяхна си поправка и т.н. Че инак, ще ги въдим тези, а те и сега вече не са малко.. Онзи се превърна в ДИВ комунист, ама мен друго ме вълнува, освен дясното - демографското.. И ако скоро няма радикални поправки, всички, леви десни , пембяни го духаме.. онез вече искли всяка партия да им дава квота в листоте, на мамалюгиуте.. И с този ЕС, е въпрос на време, да ни натиснат за което, да го направим !!!! Е ТОВА Е ПРОБЛЕМ, който става по-голям . И докато се търкате тук с глупсоти и им се смеете на националисти, така ще го издухаме взаимно, че не е истина. Достатъчно изчезна всичко това, което повечето помним, без да прокламирам комунизма, ама работата е тръгнала на доста по зле, така че бъдете отговорни на 12ти и помилсете наистина
20:28ч. 1 Май 2013 #43 Lightning @svetka092
"който въпреки виШето ми образование даваше мнение мога ли да заема някоя длъжност"
Без коментар!
20:06ч. 1 Май 2013 #42 svetka092 На всички разумни хора е ясно, че тези скандали са инсцинировки и предизборни удари под кръстта!Всичко което се случва през последните два месеца в държавата е по сценарийна БСП/БКП! Призовавам трезвомислещите да не се поддават на провокациите на Станишев и компания и да не допуснем България да се превърне в държава на комунистическата идеология!
19:57ч. 1 Май 2013 #41 svetka092 Нищо хубаво не е ставало там където е стъпвал крак на комунист! Тези "червени другари",отгледани от гувернантки и със народни пенсии искат отново да яхнат народа и държавата! Не искам да си спомням за времето когато не можех да изразя мнението си зада не разсърдя някой невеж партиен секретар, който въпреки вишето ми образование даваше мнение мога ли да заема някоя длъжност, когато ми определяха каква музика и култура да харесвам, какви дрехи да нося, когато не можех да живея и работя в населено място за което нямам жителство и още и още дивотии! Тези, които поставяха до всеки човек доностник или полицай, във всяко предприятие специлизирано ченге , говорят за нарушаване на демокрацията и подслушване!? Н
19:36ч. 1 Май 2013 #40 Дидo Pres, това не са местни избори, а национални и ако чакаме някой да дойде да ни направи хубавото, то едва ли Сергей е най-подходящ.
19:22ч. 1 Май 2013 #39 Pres Дядо, имам само една молба, може ли по-конкретно да кажеш какво хубаво се случи на Варна за времето на управлението на ГЕРБ и какво им попречи да стартират поне част от предизборните си обещания! Виждам, че си много запален по ГЕРБ, но ако успееш и мен да запалиш ще съм ти благодарен.
19:16ч. 1 Май 2013 #38 Дидo kurt, ти направи изтрепа рибата с хейтъраски простотии.
18:50ч. 1 Май 2013 #37 kurt Тоя "интилигентен банкянски Пидал" да ходи да се завира в тоалетната си и да пуска една вода,че за нищо друго не става.Иначе другия път не от власт ще го свалят ами ще му светят маслото!
17:31ч. 1 Май 2013 #36 дядо Тиква Гевара плаче за българския народ. И на мен ми се плаче от гадориите покрай изборите, но пък половин милион българи са яхнали колите си и са запрашили към топлите страни...Само за празниците, нали? Гевара, като получиш партийната субсидия и ти ще се плицкаш в Бяло море
17:08ч. 1 Май 2013 #35 alpin99 60% от пътищата в България са в плачевно състояние, признаха от Агенция "Пътна инфраструктура"
17:06ч. 1 Май 2013 #34 gevara Тия малоумници-ГЕРБЕРИТЕ,БЕСЕПАРИТЕ и всички партии на капитала,слепи ли са да видят какви поражения нанесе буржоазната демокрация на икономиката в града ни,глухи ли са да чуят воплите и страданията на хиляди бедни,безработни,загубили всякаква перспектива граждани на Варна.Тиквата Боко,лъже че само 20% от парите за магистралите дава България,80 % давал ЕС,а не казва колко България внася в ЕС и колко губи всеки ден от спрените заводи,фабрики и цехове,от ежедневно изнасяните капитали от чужди фирми от България.Долу всички партии управлявали БГ през тези 23 години.След като Българската работническо-селска партия не участва на изборите,които са право само на партиите които владеят капитала, гласувайте за наивниците от Съюза на комунистите в България ,с № 45, които само с 10,000 лв. депозит, без пари за реклама,са решили да се състезават с милионите на гореспоменатите партии.
16:03ч. 1 Май 2013 #33 Дидo Bozko: "Или Костов или Атака !"
Досега бях чувал като се кара кола, да се натиска долния ляв педал, ама да натискаш двата десни ЕДНОВРЕМЕННО...
Костов е против АЕЦ Белене, Сидеров - за.
Сидеров е за национализация, Костов - против.
и т.н.
Атака е по-скоро алтернатива на БСП, отколкото дясна партия - много бих се радвал повече пенсионери да гласуват за тях. За Костов хората все повече казват или добро или нищо...
15:25ч. 1 Май 2013 #32 Гларус ДСБ им прави чест, нямат едно ДС , а ГЕРБ имат колкото так наричаните от тях "комунисти" Да не говорим , за какъв социалъзъм лъха от самият ГЕРБ. Една приватоизационна сделка неосъществиха, още дотирваме всичко
15:23ч. 1 Май 2013 #31 Гларус Спасението на страната, е само в ренесанса на десницата !
И ЗАКОН ЗА ЛУСТРАЦИЯТА!
Сега просто живеем в деуполюсен комунизъм !
Още повече господата с ДС-кадрите от ГЕРБ, дето 4г упражняват абсолютно тоталитарен над страната контрол, над всички нейни аспекти, подслушвайки цяла България. В един момент, от безхаберие и никакъв авторитет между свойте подчинени, започнаха и тях самите да ги подслушват и записват ...
Такива идиоти, не ни трябват - СЪБУДЕТЕ СЕ, МОЛЯ ВИ !!!
/с циганският вот на ГЕРБ, хубаво няма да видите/
Трябват ни десни сили, които да довършат приватизацията на БДЖ и др.
А не идиоти, които народа да ги сваля от власт и после пак да ги избира.
/ТРЯБВАТ НИ ЛИДЕРИ, А НЕ ИДИИОТИ/
Трябва власт, която да буди респект и да носи кръста на болезнените мерки!
Без да се двуми, да взема или не важните за страната решения!
АЕЦ Белене е вече излишен, спада на потреблението и 1500мгв/ч зелени енергийни мощности, са факт. Този проект е погубен, от същите тези ГЕРБ , 3г не свалиха цените на зелената енергия и падайки от власт, пак другите им бяха виновни ..
и тук един жокер.
Този осъществил приватизацията , не е този упражнил следприватизационен контрол сетне. Тъй като червеният метеж, от същите тези ДС-та в ГЕРБ и НДСВ, сетне дойдоха на власт. В жълто а после и в сиво.
а колко по-сив, трявба да стане вашият живот?
Или Костов или Атака ! (виж линк...)
14:59ч. 1 Май 2013 #30 tania Прочетох всички коментари и не открих поне един истински варненец,който да милее за родния ми град !!!Герб са продажници ,при тях са всички "лапачи",сменящи партиите само за да са на власт!!!
Мислете като гласувате!!!!!
14:54ч. 1 Май 2013 #29 дядо Тиква Иван Михалев, да се твърди, че ГЕРБ може да има зъб на варненци заради протестите ,говори за гузна съвест. Вече и на децата стана ясно, че протестите бяха организирани от БСП като увертюра към изборите, а честните граждани бяха манипулирани и използвани. Нормално беше тези протести да са най-масови във Варна, тъй като именно тук руско-бесепарската мафия обединена с явни криминали има най-добри позиции, благодарение на политическия чадър от БСП и финансовата подкрепа на ТИМ. Варненци не са ТИМ, не са и Гуцанов, не са и Я.Станев, не са К.Йорданов, не са Б.Караденчев и пр. Вярвам, че те пак ще се ориентират правилно, въпреки заливащата ни дезинформация , въпреки компроматната война на Станишев, въпреки ежедневно изливаната кал срещу ЕДИНСТВЕНАТА независима от БСП политическа партия в страната. АЗ СЪМ ЗА ГЕРБ!
14:53ч. 1 Май 2013 #28 MIND Дядо, да ми ядеш дедовияТ!!!! Тъпаци като теб докараха Варна до тук! ГЕРБЕРАСТИТЕ ВЪН ОТ ВЛАСТТА! В нормалните държави , при такъв скандал , се подават оставки и се свалят имунитети, но тоя ГНУСУР Цветанов , е уникум!
14:51ч. 1 Май 2013 #27 иван Колко ли пъти трябва да те излъжат, за да разбереш - че те лъжат ? А колко ли пъти трябва да си блъскаш главата в скалата, за да разбереш, че е по-здрава от главата ти?
14:42ч. 1 Май 2013 #26 Стария боцман ..- Можеш да лъжеш целия народ за известно време. Можеш да лъжеш част от народа през цялото време. Но не можеш да лъжеш целия народ през цялото време.,, - Ейбрахам Линкълн
14:36ч. 1 Май 2013 #25 дядо Тиква Поговорката "Прост народ - слаба държава" намира оправдание и сега, тук, в този сайт. Нито ivanov, нито Observer искат да видят истината. Защо не им харесва- те си знаят. Но тя е тук, в нея се препъваме всеки ден и ако тези двамата са нищо в сравнение със стотиците хиляди варненци жалко ще е ако трезвомислещите се окажем малцинство. Затова нека гласуват всички и особено хората, които разчитат на себе си. Мен истината не ме плаши, плаши ме лицемерието. Затова АЗ СЪМ ЗА ГЕРБ!
13:14ч. 1 Май 2013 #24 Дидo Подкрепата за Киро наистина беше голяма грешка и те си я признаха. Затова варненци не трябва да слушат софийските централи, ами да действат самостоятелно. Провалът в организацията на транспорта в града за мен е пълен и той няма нищо общо с политиците, ами с некадърността на хората. Абе защо не можем да случим на един специалист, който знае как се оптимизира градски трафик, както е по целия свят, ами само остарели решения? Не е толкова трудно и скъпо, просто трябва да си го виждал и малко въображение.
13:06ч. 1 Май 2013 #23 ivanov А ГЕРБ какво направи за Варна?Нещастници и лапачи като всички останали!
13:05ч. 1 Май 2013 #22 Observer И ти си много приятен в огромни кавички.
12:18ч. 1 Май 2013 #21 дядо Тиква Вярно е, че Варна е приятна в кавички, кавичките поставяни от Гуцанов и компания от 20 години. Какво хубаво се случи на града ни? Може би е благоустроен? Не, безмозъчно презастрояване на централната част, ликвидиране на зелени площи в интерес на строителната мафия, почти пълна липса на тротоари, на места за паркиране. Може би екологията се подобри? Не, Варна е най-запрашения град, а Варненското езеро все още е блато. Може би развитието е в производство? Не, управляваните от БСП-милионерите предприятия затъват, но пък имаме по един мол за всеки квартал и ред магазини от ефтините вериги, от които печелят пак външни производители, чиито стоки купуваме.
Не харесвам сегашното състояние на ограбена Варна до което ни докараха самодоволните псевдо-социалисти от БСП. Затова АЗ СЪМ ЗА ГЕРБ!
12:16ч. 1 Май 2013 #20 Bella_vista А какъв хубав пич беше на снимката с Тодор Живков,бат Бойко! Ама то така става-каквито сме отвътре, такива ставамеме отвън! Все повече ще заприличваш на ряпа, зле настъргана с ръждясало ренде, пич в кавички!Хаха!
12:09ч. 1 Май 2013 #19 dari Грешката на ГЕРБ беше ,че подкрепиха Кирил Йорданов , който целево не работеше в полза на града ни .Варна има сериозен потенциал да се развива , както туристически , така и индустриално . Нека не забравяме ,че разполагаме със всички видове транспорт в градът ни . Работещо правителство и местна власт са ни нужни.ГЕРБ поне представят реалистична програма за разлика от БСП и техните неизпълними обещания.
12:02ч. 1 Май 2013 #18 D.Nedeva Поне не дават празни обещания като колегите си....дето бълват само популизъм.....дано хората са разбра ли, че с тези ГОЛЕМИ обещания за пореден път ни правят на глупаци....верно е и ГЕРБ имаха кусури, но са най-малкото зло на фона на тези хиени, които чакат да се докопат до властта !
11:37ч. 1 Май 2013 #17 damyanov Как ще харесва Варна, когато наркодилърската му кариера започна в Бургас!?!Идете до там, за да разберете за какво става въпрос!
11:33ч. 1 Май 2013 #16 damyanov Дано никой, който живее в тези "кавички", не гласува за тези самохвалковци, които докараха обикновения българин до пълна мизерия!!
11:32ч. 1 Май 2013 #15 Гларус след 12ти май ще стане ясно, дали 110млн не са безвъвратно загубени за Варна. Нещо с което се хвалеха 3г без да спитрат и Портних и Паел в морето нет, само напишете в търсачкта на новини в сайта интегриран градски транспорт и вижте какво става.. и най-накрая като не стане, и това като стане целево ясно чак след 12ти май, тези дето сте ги пратили в София, надали ще бъдат отзовани за малоумно управление на варна в совй единствен интерес преди това и излъгани гласоподаватели..така че, аз не чакам резултатите от изборите, а резуктат от това което уж са свършили вече
11:28ч. 1 Май 2013 #14 Гларус И когато Борисов вика "когато СРС-та говоря..."
да знае че поговорката е, когато цифрите говорят, а 4г те са на власт и ние видяхме само 30млн от държавата, но за сметка на това пък ни намалиха и бюджета с 20мл :)) и дадоха 5млн предизборно???
да, така че, да го поправя аз премиера когато цифрите говорят г-н Борисов.
И след 12ти май, ако интегриран градски транспорт - проекта , не стане факт, кой пак ще е виновен, знам, те тъпите гербери, каквото им каже вожда това повтарят, червените ще с виновни пак, макар друг да управлява 4г централна власт и 2г месрна.. пак вс опозицията ще е виновна, а във Варна дори по 20-30милки да се хвърлят на мандат, щще са на Пашов и бригада , гербери по интерес. И ТИМ, на Емил Радев хората
11:24ч. 1 Май 2013 #13 Иван Михалев "...на Варна й предстои да усвои стотици милиони левове. Това обаче може да стане само със силно варненско лоби в парламента. ..."
Значи ЛП официално си признава, че без корупционни практики не става работата. Механизмите за усвояване на пари от ЕС са такива, че би трябвало без подкрепа от странични за процеса фактори, читавите проекти да си печелят финансирането. Депутатите тук нямат по-принцип никакво касателство. Процесите текат между общините, правителството и ЕС. Само, че при нас този процес, както много други неща, е опорочен, за да се държат в подчинение "непослушните" общини и в нечие джобче да текат пари.
И колко по-силно лоби от 7 депутата от ГЕРБ в 41 НС. Не смятам, че ако са 8 (колкото се надяват), нещата ще се променят драстично в полза за Варна. Достатъчен е и 1, ама с подходящи качества, вместо 101, ама по-кухи от пробита градинска лейка.
ГЕРБ едва ли ще простят на Варна. Не забравяйте кои протести разбуниха истински България и доведоха до падането на правителството. Какво ли си мислят? "Вие само ни изберете, а пък ние после ще ви таковаме майката, за дето ни прецакахте!"
11:22ч. 1 Май 2013 #12 DiP Ей, няма да миряса. Никога няма да преживее факта, че герберастите не се тачат тук!
11:21ч. 1 Май 2013 #11 Гларус Ама те СРС-тата подопечните на Цветанов са ги правили? Колко голям идиот трябва да си и акквъ министър преди всичко, след като не можеш да упражняваш контрол над собствените си подчинени, МЙишо Бирата 2.. И това как премиера вика, тоз е наш човек оставете го... или кажи сега прокурорче, кои са тайните свидетели, че моето министърче нещо го съдят.
Ами ако нещос е беше случило с тази свидетелка, и после бяха излезли записите, за да стане ясно, кой е вионовен преди всичко.. Ама какво от това, за хорта по високите етажи няма закони, Данчо ментатазащо не еподсъдим, чак по телевизията го даваха.. Недев, рттаквиа като тебе, са виновни за всичко което си е заслужил тзи народ. За жалост, навярно няма да си от хиляите самоубили се и в този мандат на ГЕРб, поради факта,ч е или ти или близите ти, сучат добре покрай тази партия
11:13ч. 1 Май 2013 #10 Венче Бих казала: когато СРС-тата говорят, не е зле компрометираните да замълчат.
11:12ч. 1 Май 2013 #9 mi6o Нагъл, тъп безсрамник! Цветанов поне е умен. Той е основата на таз партия и на Бойко не му стиска да го махне. Срам ме е , че живея в това време. Трябва да ги изгоним с протести и камъни тия. Май не ни разбраха! Ако пак вземат властта ще им припомним. На всички други ще дам поне 3 месеца, да видим дали имам шанс горката ни държавица с такива политици, но на тия няма да дам и 3 дни доверие. Разбиха ни града!
11:09ч. 1 Май 2013 #8 Mboli Gza "защото моята социология и моето преброяване показва следното - вчера в Първомай бившият президент Първанов е бил пред 150 човека в читалището. На площада - 1500. Станишев във Варна, доколкото знам, е бил в зала с 1000 места. В тази зала сега има 5000 души"
хахаха ако това му е най-голямото изтъкване, да му изтъкна и аз, че вчера около Спортна зала имаше поне 20ина автобуса, които изсипваха тълпи цигани от селата :D
10:51ч. 1 Май 2013 #7 бат Генчо Тоя дмвата с Цецко да се хващат под ръка и в затвора. Какво ни агитира тука.
10:47ч. 1 Май 2013 #6 Шерифа Божко, ти може ли да си на всяка маджа меродия бе....баси хейтъра....варви прави снимки на заспали хора по улиците....видиш ли някъде герб и си отдолу на коментарите...аман от такива :))
10:44ч. 1 Май 2013 #5 Гларус "Когато фактите говорят и СРС-тата мълчат. Това заяви председателят на ГЕРБ Бойко Борисов по време на снощната предизборна среща на партията в Двореца на културата и спорта във Варна."
Напълниха Ви главите с още 5млрд лева обещания, а дадоха само 5млн предизборно :))) и 20-30млн за целият им предходен мандат ахаххахаха
Ама знаете ли колко хора ще излъжат във Варна, ще разберете мна 12ти ма с точен процент аххаха
10:37ч. 1 Май 2013 #4 D.Nedeva Абе...то с тая администрация дето си имаме и Господ да беше на власт нямаше да може да направи кой знае какво....Много е важно промените, които поеха да ги доведат до край ! Всички в тази мудна община да си отидат и тогава Варна ще стигне там където всички искаме !
10:29ч. 1 Май 2013 #3 Dry-Ice Задник прост!
Това беше към ББ, да не се припознае някой. :)))
10:25ч. 1 Май 2013 #2 lefer5 Не можахте ли да измислите някаква своя идея а копирате чуждите, много обещавате а нищо не правите. София не е българия, има и други градове освен столицата на шопите.Стойте си там и не мътете водта в морето с некомпетентността си.
10:22ч. 1 Май 2013 #1 lefer5 По дрехите посрещаме , по акъла изпращаме всеки който иска да направи от НАЙ- ХУБАВИЯ град на България село. Има и много други поговорки като на каквото си постелеш на такова ще легнеш. Не сте добре дошли в града ни Боко и компания.
Новини - теми |
Търси в новини |
Популярни теми |
|
|
Новини от Варна, региона и света |
|
ООН одобри 300 млрд. долара за бедните страни
Днес, 24 Ноември 2024 18:57
Конференцията за климата в Баку одобри 300 милиарда долара за бедните страни в рамките на споразумението за климата. Сделката беше постигната след тежки преговори в азербайджанската столица. Споразумението...
| |
|
Уран продължава да е загадка за учените заради заблуда относно магнитното му поле
Днес, 24 Ноември 2024 17:59
През 1781 г. благодарение на британския астроном от немски произход Уилям Хершел Уран става първата планета, открита с помощта на телескоп. Този студен свят - третият по големина в нашата Слънчева система,...
| |
|
Черно море разби ЦСКА 1948
Днес, 24 Ноември 2024 17:27
Черно море разби като гост ЦСКА 1948 с 4:0 в мач от 16 кръг на първа лига.
Головете за „моряците“ отбелязаха Клаудиу Кешеру, Виктор Попов, Брено Тейшейта и Дуду.
Черно море вече е с актив от 31...
| |
|
Без ток утре във Варненска област ще бъдат....
Днес, 24 Ноември 2024 17:14
Без ток утре, 25 ноември, във Варненска област ще бъдат....
8:00 ч. до 17:00 ч.
Поради оперативни превключвания на съоръженията за доставка на електроенергия, са възможни смущения в районите на: гр....
| |
|
Алберт Попов завърши на 18-о място в слалома в Гургъл
Днес, 24 Ноември 2024 16:23
Алберт Попов завърши на 18-о място в слалома, проведен в австрийския курорт Гургъл, част от Световната купа по ски алпийски дисциплини.
Българският скиор стартира силно и след първия манш зае шеста...
| |
|
Трима души са тежко ранени при взрив на газова бутилка във врачанското село Крушовица
Днес, 24 Ноември 2024 15:10
Газова бутилка се е взривила във врачанското село Крушовица, а трима души са били тежко ранени, съобщиха от полицията.
Сигналът за инцидента е получен в събота следобед, към 14:30 часа. На тел. 112...
| |
|
Автомобилният гигант Ford обяви, че ще съкрати 800 работни места
Днес, 24 Ноември 2024 14:39
Автомобилният гигант Ford обяви, че ще съкрати 800 работни места в Обединеното кралство през следващите три години като част от мащабна програма за преструктуриране, която ще доведе до закриване на 4000...
| |
|
Първи в Европа: Днес стартира чат приложението BgGPT с изкуствен интелект от последно поколение
Днес, 24 Ноември 2024 14:05
От днес стартира чат приложението BgGPT с изкуствен интелект от последно поколение, създадено от INSAIT, институт към Софийския университет “Св. Климент Охридски”. То е достъпно на адрес bggpt.ai и може...
| |
|
Какво ще бъде времето в понеделник
Днес, 24 Ноември 2024 13:39
През нощта облачността ще е разкъсана, предимно значителна, но ще е без валежи. Над Югозападна България ще е предимно ясно и почти тихо, сутринта там видимостта ще бъде намалена. Минималните температури...
| |
|
Увеличават се цените на зеленчуците
Днес, 24 Ноември 2024 13:06
През последната седмица се наблюдава увеличение в цените на почти всички зеленчуци, показват данни на Държавната комисия по стоковите борси и тържищата.
Цената на оранжерийните краставици достига 3.23...
| |
|
Путин обнародва закон, който заличава дълговете на войници, воюващи в Украйна
Днес, 24 Ноември 2024 12:36
Руският президент Владимир Путин обнародва в събота закон, с който войниците, подписали договор с Министерството на отбраната да се бият на фронта в Украйна, ще бъдат освободени от натрупани финансови...
| |
|
Ангела Меркел не мисли, че е отговорна за войната на Путин в Украйна
Днес, 24 Ноември 2024 11:21
Ангела Меркел призна, че се възхищава на украинския президент Володимир Зеленски за куража и отдадеността му, но е несъгласна с оценката на украинските лидери, че ролята ѝ в срещата на НАТО през...
| |
|
Изпрати новина
|
|
|
|
Полезно |
Препоръчваме |
Най-четени |
Анкета |
|