15:03ч. 2 Септември 2014 #38
bbg
Глоби до дупка чрез поставяне на скоби за всички подобни. Хем ще влязат доста пари в общината ако глобява общинска полиция. Необходима е просто заповед на кмета за да стане това.
14:17ч. 2 Септември 2014 #37
marta
пред "пикадили"- център даже събориха новите колчета, за да не им пречат да паркират.
14:10ч. 2 Септември 2014 #36
ROCKNROLL
Да ми плащат за коментари? Това трябва да питаш тези, които пишат безумия, за да защитят решенията на управляващите, а всички виждаме, че са неефективни! Няма достатъчно паркинги, но има достатъчно ПЛАТЕНИ паркинги. Правиш ли разликата?
14:04ч. 2 Септември 2014 #35
Apostola
Абе, какво очаквате. Събрали сте се всички в тоя град от кол и въже, от селца и паланки, където никой никога не ви е възпитавал да спазвате правила. И сега се чудите защо никой около вас не ги спазва и що сте онеправдани - тоя бил паркирал неправилно, оня си бил заградил място. Нали именно заради умишлено създадената слободия и анархия в тоя град се случват всички тия неща? Тоя на снимката що не спре така срещу Парламента? Да, ама друг път. Отговорете си сами - средата определя правилата, във вашия случай - съставът на средата определя липсата и незачитането на правилата. За контрол да не говорим.
13:57ч. 2 Септември 2014 #34
bialdza
"ROCKNROLL
Проблемът е, че не ни трябва платен паркинг там, където има друг, който не се пълни никога."
Плащат ли ти за такива коментари? Ако не, би трябвало да знаеш че Варна не е предназначена за толкова много коли. И не, няма достатъчно паркинги. Болницата реши да си приватизира 2 паркинга, които в момента стоят полу-празни постоянно. Ао имахме нормална община, щяха да построят 4-6 етажен паркинг, с платена охрана, и да се реши проблема на целия регион наоколо. Да дадът 1 ниво на болницата... но не... И кой позволява да се строят блокове, без замисъл за паркиране...
13:16ч. 2 Септември 2014 #33
ROCKNROLL
Важното е да се усвоят европейските пари за паркинг, няколко пазача да вземат заплата за гледане на няколко коли, а проблемът с паркирането да си остане неразрешен. Много ясно, че синята зона ще е по-евтина, след като е без пазач!
13:07ч. 2 Септември 2014 #32
ROCKNROLL
Проблемът е, че не ни трябва платен паркинг там, където има друг, който не се пълни никога. Малко мисъл трябва в тази работа.
12:42ч. 2 Септември 2014 #31
Перде
Интересното е, че вече много българи пътуват из ЕС. И много рядко ще видиш нашенец да паркира по същия начин като в България. При това в повечето случаи паркирането е над 1 евро на час. Следователно цената на паркирането не е проблем.
Проблем е манталитета ни (и липсата на контрол).
12:38ч. 2 Септември 2014 #30
Перде
Предполагам, че много ще се изненадаш, че и там съм паркирал. Но няма как да си ме видяла там. Ти предпочиташ да не се минеш.
Доста относителен е въпроса дали е скъпо. Ако имахме работещи контролни органи, които да ти сложат една глоба от 100 лева за паркиране като това на селския тарикат от снимката, се опасявам, че дори е доста евтинко.
11:55ч. 2 Септември 2014 #29
Ставри
Бре то голям проблем станало.Няма места за паркиране и всички които имат автомобили,някога паркират неправилно.Всички които нямат и пищят до бога ако някога си купят ще паркират още по-неправилно.Така че това да ни е кусура-неправилното паркиране.
11:08ч. 2 Септември 2014 #28
ROCKNROLL
Перде, аз очаквах да си на паркинга :) Цената му е доста по-висока от стандартната за синя зона, затова няма желаещи.
11:07ч. 2 Септември 2014 #27
Iv4o
На мен ми е чудно как полиция и КАТ все се оплакват от липса на средства, а ако си направят труда да си вършат работата както трябва, тези средства за много кратко време ще започнат да влизат в хазната, а от там и при тях. Уважавам полицията, нека бъда разбран правилно, но съм свидетел, както и много от гражданите, когато коли на полиция и КАТ минават покрай неправилно паркирани или в нарушение коли и безучастно отминават. Трябва да има начин за санкция - дори нарушителя да не е в колата си. В нормалните страни издават фишове, които се слагат под чистачките и глобата се плаща по интернет. Толкова ли е трудно да се направи и у нас? Средства има, желание остава също да се намери... иначе да се оплакваме нямаме равни...
11:00ч. 2 Септември 2014 #26
Gevich
Не само паркирането на тротоара трябва да се глобява. Всички които спират като втора кола до вече паркирала такава също трябва да се санкционират. Освен това, не може да спреш където си искаш, даже и да си с мутренска кола. Просто нашата пътна ли, общинска ли, КАТ ли, каквато и да е, трябва да започне да глобява. Крайно време е за това.
10:46ч. 2 Септември 2014 #25
Перде
Рокендролке, тук съм!
При това вече съм писал. И пак същото съм написал.
Българина най-много мрази да настине и да се мине. Само за да не плати, не на тротоар, ами и на дърво ще качи колата.
Затова една много голяма синя зона ще ни излекува.
10:33ч. 2 Септември 2014 #24
olqhtese
Точно! Селяндурите да не си пренаписват закона както им е удобно, а да си разкарват безценните возила от тротоарите.
За целта обаче трябва общинските власти да им окажат "пълно съдействие", а не да се обясняват като ученички!
10:03ч. 2 Септември 2014 #23
ROCKNROLL
Ако това е вярно, трябва да има ясно обозначение, че е платено място. Иначе законът не важи.
09:59ч. 2 Септември 2014 #22
Цветан Парушев
Общинските служители и полиция те всички са корумпирани.
09:41ч. 2 Септември 2014 #21
ROCKNROLL
И кой по-точно от собствениците на пътя или администрацията е определил това място на тротоара за паркиране, за да важи този член от закона? Или всеки си го тълкува както му е удобно?
За паркинга до пристанището писах отдавна, че ще стои празен, а някои се радваха, че най-накрая ще намерят място за паркиране до гарата (нищо, че отдавна има платен паркинг пред митницата). Не ги виждам нещо?
09:02ч. 2 Септември 2014 #20
morski Явно някои приемат тротуара за обичайно място за движение на МПС.Колкото до КАТ-Варна,Общинска полиция и др. подобни, техните служители освен да киснат по барчета, да пият кафета друго не вършат, освен в случаите когато трябва да пълнят нечии бюджет - държавен,общински,частен.
08:18ч. 2 Септември 2014 #19
nstgr
Да, неправилно е паркирал. Но в повечето случаи просто няма къде да се паркира, дори само да се спре. Общината защо не направи новоизградения паркинг до входа на пристанището безплатен. Той стои изцяло празен, а съседните улици и тротоари са задръстени от автомобили. Явно такси оттам Общината няма да получи, плаща на пазач - къде е ползата? Поне да има полза за гражданите.
00:38ч. 2 Септември 2014 #18
olqhtese
Чл. 94.(3) Допуска се престой и паркиране на моторни превозни средства с допустима максимална маса до 2,5 тона върху тротоарите, само на определените от собствениците на пътя или администрацията места, успоредно на оста на пътя, ако откъм страната на сградите остава разстояние най-малко 2 метра за преминаване на пешеходци.
00:18ч. 2 Септември 2014 #17
arhea
Аре преди да пускаме някакви снимки и да се възмущаваме на нещо си да си седнем и да прочетем закона за движение по пътищата. От къде влиза забраната за паркиране преди или след знака??? и МПС-та до 2,5 тона могат да паркират на тротоара стига да оставят 2,0м от мпс-то до сградите за да преминават пешеходците. На снимката колата е пред знака и достатъчно далеко от витрината.
23:34ч. 1 Септември 2014 #16
olqhtese
Това новина ли е извинете в този град - кандидат за културна столица? Мюнхен, Маями, Манила...никъде го няма!
Ами, ако изчезне това явление може да се обезличим пред света и това очевидно е основното притеснение на общинската ни администрация.
Те са майстори в обясненията как да не си свършат работата! Само, че майките на общинарите се въртят в съня си като пумпали, защото цялата ЕСГРАОН ги споменава редовно и по много!!!
22:15ч. 1 Септември 2014 #15
Mari Anne
Сега ще ви кажа какви са наблюденията ми от Мюнхен. Малко са хората, които отиват с автомоболите си в центъра, точно по причината, че няма къде да паркират, затова оставят автомобила си в един подземен паркинг, който по времето на Втората световна война е бил бомбоубежище и е прустроен на паркинг, хващат метрото и така се предвижват. Другият вариант е велосипед. А си спрял неправилно, глобите са ти гарантирани, хората са активни, когато някой не спазва правилата и това не се счита за доносничество, а напротив - така се създава ред и живота е подреден.
22:06ч. 1 Септември 2014 #14
Mari Anne
Явно институцията, която трябва да вземе мерки по сигнала не си върши работата, а щом това е така стигаме до извода евентуално за корупция и бездействие, което налага смяна на кадрите, които работят там.
21:51ч. 1 Септември 2014 #13
mechobecho
Как да не могат да го заварят на мястото на нарушението шофьора? Скобите не вършат ли работа? Прасни му две скоби и като дойде да се разправя да му се набичи акт,ама да не е 50,ами поне 150 лв,че да се научи. А всички дето мрънкат,че няма къде да паркират- Не бяхте ли наясно ,че няма къде да паркирате автомобила си,когато го купувахте? Тротоарите на малките улици са задръстени с автомобили,защото собствениците им ги мързи да си отворят гаражите или просто да ги превърнали в местенца за цуцкане на наеми,в които са настанили квартиранти!!!
20:31ч. 1 Септември 2014 #12
Teodor Gotchev
Общинска полиция са институция, която вреди на Община Варна! Никаква полезна работа не върши. Колите по тротоарите се множат. На главен булевард живея и пред гаража ми редовно спират автомобили - обаждал съм се 100 пъти - никаква реакция. За сметка на това в момент в който си искарвам колата от гаража и докато затворя гаражната врата дойдоха две пишлемета и ми написаха акт насраните гъзове защото съм спрял на тротоара - невероятна мафия!
20:28ч. 1 Септември 2014 #11
Teodor Gotchev
Общинска полиция са институция
17:04ч. 1 Септември 2014 #10
ico
От кога общинските служители пазят незаконните кабелни мрежи?
16:52ч. 1 Септември 2014 #9
ironski На ул. "Ген. Скобелев" 85 един боклук също е решил,че тротоарът е негов и си паркира редовно колата върху тротоара.Поставил си е и колче,за да не му заеме някой друг мястото.Пешеходците да ходят по улицата....!!!
16:43ч. 1 Септември 2014 #8
Florian
по 100 неправилно паркирали автомобили ВЪРХУ ТРОТОАРИ месечно.
Ели не чети статиите както Дяволът - Евангелието.
Инак вдигат по-много повече. Просто вдигат и по 100-на паркирали по тротоарите.
16:33ч. 1 Септември 2014 #7
Перде
Dumdum, опасявам се, че си патологичен случай! А не искаш ли общината да те уреди и със свирка?! Безплатно?!
В двора на окръжна имаше платен паркинг. Освен това (да се чуди човек защо) можеш да влезеш с кола по алеите на окръжна болница. Срещу 2 лева май беше. Но тарикати като теб и тоя на снимката най-много мразят да се минат. Да се минат с 2 лева за паркирне. И съответно някой трябва да се погрижи за вас. Я държава, я община, я кмошиите.
Само синя зона е лекарството!!!
16:18ч. 1 Септември 2014 #6
dumdum
никой не е виновен - общината да изгради паркинги . плащаме данък автомобили винетки прегледи застраховки и глоби КЪДЕ СА ПАРИТЕ . НЯМА КЪДЕ ДА ПАРКИРАМЕ .
16:02ч. 1 Септември 2014 #5
ROCKNROLL
Редовно е запушен тротоарът и пред х-л "Графити", но явно и там има протекции. Чух, че модерен начин да се откаже наглия шофьор от следващи подобни паркирания, е плюнки по стъклото :) Дотам ли опряхме?
15:47ч. 1 Септември 2014 #4
Eli
"репатрират поне по 100 неправилно паркирали автомобили върху тротоари месечно." Да посмятаме:100 автомобила : 21 работни дни = 4,76. Или два паяка за 8 работни часа вдигат по 2 или 3 автомобила на ден., т.е по 2часа и 66 мин. за кола. Не е ли малко множко това време и не е ли по добре да се увеличи ефективността на работещите там. И крайно време е Община Варна да закупи още 2 паяка. Сигурна съм, че при добра организация ще се изплатят за кратко време, а глобите ще влизат в общината и могат да служат най-малко да строеж на паркинги..
15:39ч. 1 Септември 2014 #3
NAVAR
А вие защо сте заличили номера на колата? Да не би това да попада под защита по ЗЗЛД? Ами като публикувате нещо, направете го като хората. Жената се е възмутила, подала сигнал, бори се за някаква истина, а вие го прикривате!...
15:36ч. 1 Септември 2014 #2
WEB men
"Който иска-намира начин,който НЕ иска /да си свърши работата/ търси причини!" А колите на КАТ минават покрай такива идиоти и...ченгетата се обръщат на другата страна!!!
15:31ч. 1 Септември 2014 #1
Flibanserin
Естествено, че така ще отговорят от общината - много добре знаят чия е колата и предпочитат да си запазят работата.
Бързо щяха да отразят сигнала ако колата беше на обикновен гражданин.