11:41ч. 21 Юни 2013 #65
Boikot
Крадеца вика дръжте крадеца. Лозанова, недей така миличка.
10:02ч. 21 Юни 2013 #64
Elena Lozanova
Александър, по всичко си личи че Чавдар отговаря на отправена провокация. Май на шефа си Порнихчо трябва да кажеш да си гледа в собствената котурка.
09:12ч. 21 Юни 2013 #63
Boikot
Аз пък не харесвам фризьора му. :) Много се клеветят нещо, ама кой ги е карал да се кандидатират за кметове? Ако си бяха седели кротко в тях нямаше никой да ги закача.
08:34ч. 21 Юни 2013 #62
Beci
Аз харесвам Чавдар Трифонов и категорично ще гласувам за него! Единственият кандидат който вдъхва респект и доверие в него! Според мен е единственият кандидат който е близо до хората и приема проблемите им!
00:26ч. 21 Юни 2013 #61
Георги
Черен ПР прави ТВ 7. Черен ПР е тази статия горе. Вместо да гледа в собствената си котурка, Трифоновчо решил да се вряга като некукушинен петел! Ха ах ахаха
00:24ч. 21 Юни 2013 #60
Георги
Аз не съм си представял, че ще кажеш друго! аххахахаха Много ясно, че работодателят ти не е политически ангажиран и дрън и дрън... хахаха
00:09ч. 21 Юни 2013 #59
Nikola Gorchev
Този път мааалко ти е грешно предположението. Плаща ми работодателят ми, който за щастие не е кандидат за кмет. Просто такъв прозрачен черен пиар, като този на Портних никой вече не може да търпи.
00:03ч. 21 Юни 2013 #58
Георги
:):):):) много се кефя на платените момченца и момиченца на Бозов. Давайте, писурчета, че остана една седмица и послеее... крааййй! :)))
23:49ч. 20 Юни 2013 #57
Nikola Gorchev
А относно тая мишка Портних той доста май се крие от дебати. Страх го е доста, защото не може да се защити и навсякъде това се говори. Ходи само там, където може да си говори сам май
23:47ч. 20 Юни 2013 #56
Nikola Gorchev
Оооо да 200,300,500 хил. направо милиони е дал на БТВ, ама искам да попитам от къде си ги измисляте тия цифри и как така се появяват такива "удобни" приятелчета.. Не знам как очаквате да ви повярва някой? Ние доматите ги ядем с колчетата.
23:38ч. 20 Юни 2013 #55
Doi4in
И хич не ми говорете за възпитанието на Трифонов. Нали видах в репортажите как се изсмя, когато водещата обяви, че Портних отсъства от някакъв дебат поради семеен проблем. Ама то за чавдарчо семейството е като долното бельо - той лесно ги сменя.
23:36ч. 20 Юни 2013 #54
Doi4in
Едно приятелче са го хванали да раздава флаейри за Чавдарчето. Докато си чакал хонорра онзи ден, засякал лист, на който били изброени медии и суми срещу тях. Имало 67 280 лева за БиТиВи, 15 000 за Нова, по 5,10, 15 хиляди за сайтове, национални всекиденвници и радио. Над 200 бона била общата сметка. Те по закон имат право на 200 000 независимите кандидати. Ами печатните материали и билбордовете? Сигурно и те са поне още толкова.
23:35ч. 20 Юни 2013 #53
Шерифа
От всичко тоя ми е най..... безинтересен... не мисля, че личност, която влага милиони левове (лични) за кампания и то за 2 години мандат... да му е чиста после работата... ако случайно стане кмет.. ще има голяма лапаница ! По-добре да не се рискува !
23:32ч. 20 Юни 2013 #52
Георги
Не знам, в какви политически ситуации е било поставяно изобщо някога това момченце? Може ли малко жокер?
23:30ч. 20 Юни 2013 #51
Георги
Чавдар Трифонов е странникут с пълен джоб, за който парите не нищо особено и лесно се претворяавт в билборди, флаери и платена реклама,.. Но..., какво да напрви момчето като по друг мачин не може да набере инерция, а господарите му искат, та искат, за да могат после да крънкат..
Интересни моменти може да има при Чавдар Трифонов, който е разположил 17 билборда и над 20 лайтборда. За един месец цената на билборд във Варна е около 500 евро, а на лайтбордовете 280-300 евро. Което означава, че протежето на Костов е дало около 17 000 лв. за билбордове и 13 000 лв. за лайтбордове или общо, около 25 000 – 30 000 лв. за външна реклама.
23:28ч. 20 Юни 2013 #50
Георги
Хросто Бозов е кандидатура на БСП - партията, която в момента дирибейства из управленческите нива и опропастява България
(виж линк...)
22:38ч. 20 Юни 2013 #49
Mari
От всички 9 кандидата това е единият от най-поситивните кандидат-кметове в нашия град.Аз ще гласувам за него,защото той има усещане към нещата и излиза с достойнство от всяка една ситуация.Успех на изборите !
22:13ч. 20 Юни 2013 #48
dzennn
Абе, Петрова, чорбаджиите ти явно ще останат доволни и ще ти дадат двоен надник за фантазиите, които си натворила по-долу.
Само, че г-н Трифонов е обществено отговорен човек и не се притеснява да дава отговори, за разлика от други кандидат-кметове.
Варненци са интелигентни и усещат, че черния пиар, който правиш е поръчков и няма съмнение, че заслужаваме нещо по-добро от Портних и Бозов!
21:34ч. 20 Юни 2013 #47
Георги
От друга страна решил сте - кандидатирал сте се, или наредили са Ви - кандидатирал сте се. Добре. Недейте обаче, да се изкавате НЕПОДГОТВЕН! Ясно е, че нямате и бегла представа за това, каква политика се води в Община Варна, но поне мълчете, Трифонов, когато не знате, какво да кажете.
21:33ч. 20 Юни 2013 #46
Георги
Непозната Ви физиономия влезев съзнанието на хората, като момчето, което се смее странно на какво от още по-странните му залено сини плакати, искащо възход за Варна. Моля Ви, не подхождайте толкова елементарно към варненци - Варна дълго още може да няма възход, особено с хора, вярващи в приказки и възходи като Вас.
21:31ч. 20 Юни 2013 #45
Георги
З мен появата Ви на политическата сцена на Варна и то като кандидат кмет на град ни е повече от комична и неодоумявам, дали наистина се вземате насериозно. Трифонов, може да сте всякакъв, истината е, че Варна не знае нищо за Вас... Появихте се от небитието, с пълни джобове за реклама, вече доказано дадени от ТИМ.
17:43ч. 20 Юни 2013 #44
Ема
Искам само да отговоря на компетентния RIM,че имано с решение на изпълнителната комисия на ГЕРБ махнаха Янко Станев от поста на председател на финансовата комисия и това място бе заето от Иван Портних ..така че Янко Станев не е фактор - Ето ви една истина.
16:35ч. 20 Юни 2013 #43
dzennn
Поздравления!
В България има твърде много омраза.
Вашата позиция е честна и открита и това ще накара хората да повярват във вас!Успех!
16:15ч. 20 Юни 2013 #42
Перверзник
хахахахах.... Колко оригинално. "Малко чавдарче" хахахахахах
16:05ч. 20 Юни 2013 #41
Boikot
Katya, няма нужда да се хабиш! Както и колежката ти Лозанова.. :) малки чавдарчета.
15:59ч. 20 Юни 2013 #40
Katya
Аз не се опитвам никого да лъжа, това че глупавите ви провокации карат някой да пише повече от 2 коментара, не мисля че е нещо ненормално. Но явно някой е успял да излъже вас, не е много добре.
15:57ч. 20 Юни 2013 #39
RIM
Сима, незная колко сте информирана, но реалният председател на така наречената от вас тежка комисия е д-р ЯНКО СТАНЕВ. Иван Портних е само проформа. Нищо в тази комисия не се решава без благословията на ЯНКО СТАНЕВ (човекът който активного подкрепя и в момента).Това го знае цяла Варна и всички журналисти. Това не е лъжа а истина. Нека говорим нещата с истинските им думи.
15:55ч. 20 Юни 2013 #38
Elena Lozanova
Хаха, достраша ви май от Чавдар, че се наложи Порних да вкара платените си активисти да плюят всяка една статия за човека. Портних, не разбра ли че Варна не те иска???
15:51ч. 20 Юни 2013 #37
lubba
Katya е новия бот на Трифонов. Напоследък навсякъде са се завъдили ботове на този човек, много е досадно. Не стига, че са нахални и глупави, ами пишат и неграмотно. Катя, пише се неОпорочен, миличка. И с този нов профил с 6 коментара за Чавдарчо, няма кой да излъжеш.
15:50ч. 20 Юни 2013 #36
Сима
А за Трифонов...това че е работил повече от 2 за ТИМ малко ли го злепоставя, аз не мисля, че е малко.
15:49ч. 20 Юни 2013 #35
Сима
Божееееее РИМ и Катя...как е възможно да пишете такива глупости. Какво общо имал Портних с политиката...може ли да си толкова пък незаинтересован с това какво става с Варна..Портних беше председател на най-тежката комисия в Общинския съвет "Финанси и бюджет", която за тази година гласува 210 млн въпреки спънките, които се опита да направи Гуцанов и останалите червени гниди. Моля като пишете поне да се запознаете с обстановката в града.
15:09ч. 20 Юни 2013 #34
Katya
Ами със сигурност е единствения политически неупорочен. Явно за да разбереш нещо толкова елементарно трябва да ти се обясни няколко пъти.
15:00ч. 20 Юни 2013 #33
RIM
Много ми е интересно за г-н Портних какво общо има с политиката, май общо му е само от гледна точка на личните му финансови резултати.
14:59ч. 20 Юни 2013 #32
Sea хахахахахаах Катя и Каркадина, едно време работих за най-големият престъпник в тая държава, та той караше служителите си да пишат коментари за него и понеже всичките бяха некадърници пишеха точно във вашия стил "Г-н Трифонов", "г-н идеален"... е да ама - не, така само ставате прозрачни, че сте платени на Чавдарчо
14:57ч. 20 Юни 2013 #31
Boikot
Katya, а случайно дали е девствен??? Как ще ми кажеш, че е единствения неупорочен? Ти май спиш и пишеш..
14:41ч. 20 Юни 2013 #30
karkadina
@banana Естествено, че г-н Трифонов има много повече възпитание от който и да е от тия демагози, които нагло лъжат кои са и какви са. Единия управлявал гранда толкова години и след управлението му можем да видим какво е състоянието на хотела - хлебарки, мизерия, дупки от цигари по пода. Другия - дясна кировска ръка, бил с дълъг стаж в общината и много разбирал от нея - и по какво личи?
14:36ч. 20 Юни 2013 #29
Katya
banana, какво разбираш под политическо възпитание??? Тия дето управляваха Варна и крадаха години наред нямат елементарно възпитаниеи чувство за мярка, а ти нападаш единствения неупорочен кандидат, който има способностите да спре това разграбване.. Просто може да се скриеш някъде и да млъкнеш, ама ВЕДНАГА!!!
14:22ч. 20 Юни 2013 #28
Boikot
"Политическо възпитание"? Г-н Трифонов, а вие имате ли нещо общо с политиката, че да говорите за такова "възпитание"?
13:14ч. 20 Юни 2013 #27
Сима
Да, за сметка на това е доста обвързан с ТИМ
13:11ч. 20 Юни 2013 #26
stanka
Това е най-позитивният кандидат-кмет!Харесва ми,че не е обвързан с пошли политици,както всички останали и разчита на себеусещането си за излизане с достойнство от неблагоприятни ситуации .
Успех на изборите!За по-добра и позитивна Варна,"лишена"от отвратителни политически пионки!
13:00ч. 20 Юни 2013 #25
Варна
Чавдарчето Трифоново или ТИМово да даде отговор - има ли бивши ГЕЙове след като твърди, че е бивш кадър на ТИМ !
12:06ч. 20 Юни 2013 #24
Мерилин Монро
Сима, не си съвсем права. Аз от няколко места вече разбирам, че всъщност Чавдар Трифонов е приближен на Иван Костов и Делян Пеевски. Оказва се, че голяма част от кампанията му се финансира от Корпоративна търговска банка, която е банката на Делян Пеевски.
Освен това, в щаба на Чавдар са братята Красимир и Янко Иванови, първият - ректор на МУ, вторият - акционер и висш служител на тази банка.
Няма да коментирам друго.
12:04ч. 20 Юни 2013 #23
Petrova
ама аз така и не видях къде са декларидани доходите му а ги чакам с нетърпение .. вчера направил инпотентен опит да декларира за последните 2 години ... ?ама неуспя да замаже очите на хората?
12:03ч. 20 Юни 2013 #22
Сима
Ние гледаме да избягаме от ТИМ, а искате да си сложим за кмет тимаджия вие ЛУДИ ЛИ СТЕ
12:02ч. 20 Юни 2013 #21
Сима
Безпочвено ли...от къде си финансира кампанията Трифонов?
ТИМ стои зад него. Какво му е хубавото на тоя.
12:02ч. 20 Юни 2013 #20
Petrova
елена ... ставаш смешна с глупустите който пишеш ,обществена тайна са и парите на Трифонов,техния произход и начина им на "употреба"
12:01ч. 20 Юни 2013 #19
Petrova
Първо Портних никога не е бил на заплата в общината. През последните 12 г. е шеф на туристически комплекс, който реализира печалба по-голяма от тази на варненското пристанище, например - това е справка, която за разлика от уж цитираните документи, можете законно да получите от НАП.
11:57ч. 20 Юни 2013 #18
Elena Lozanova
А щом настоявахте толкова г-н Трифонов да декларира доходи, аз настоявам всички вие да декларирате също доходите които ГЕРБ ви плаща за да пишете тези долни лъжи. Хайде покажете се де...
11:49ч. 20 Юни 2013 #17
Elena Lozanova
Като си говорим за интереси защо никой не споменава другите кандидати за кмет, които излизат точно от общината. Луксозни имоти се издигат в курортите край Варна. Те са на местни политици, депутати и общински служители, които със заплата от 700 лв. строят хотели и живеят в палати за половин милион лева. Проверка в НАП е установила, че семейство Портних живее от щедри дарения на роднини и бизнес партньори. Как така стана възможно един пенсионер в България да дарява около 1 400 000 лв. Милия той, сигурно през това време взима помощи и за социално слаби.. Стига сте плюли безпочвено Чавдар Трифонов ами вижте вече доказаните факти за кражби и измами.
11:34ч. 20 Юни 2013 #16
Перверзник
Чавдар Трифонов да вземе да оповести имотното си състояние и да не се прикрива зад някакви информация за дивиденти за период от две години в размер на 2млн лв.
Явно за него е проблем, че Портних имал 2млн лв., при все че е изпълнителен директор от 12 години, а сам Трифонов има 2млн. лв. само от дивиденти за две години.
Този на тъпи ли ни прави? Съблезъб тигър.
11:32ч. 20 Юни 2013 #15
Petrova
десен ли си ляв ли си незнам ... но явно си в информаионно затъмнение! Ще си позволя да те просветля и предварително благодаря за вниманието:" олитическите сили са кристално ясни - ДСБ, ДП и т. н. В мъгла са обаче интересите на партийните им лидери - Иван Костов е пряко заинтересован от реализирането на проекта за въздушната железница на Варна и дори води при Кирил Йорданов американски инвеститори. Сега му трябва друг отзивчив за далаверата кмет. Елена Костова пък има преки интереси в зърнопроизводството, чийто износ е в ръцете на Чавдар Трифонов. Проф. Красимир Иванов,който е в инициативния комитет, е брат на Янко Иванов, на когото Иван Костов подари 10% от акциите на Корпоративна търговска банка. Освен това той направи много успешни за него заменки на частни с държавни имоти по време на управлението на НДСВ и Тройната коалиция. Дали не е негова идеята за преместването на общината в района на затвора и налагащото се изграждане на нов затвор, която лансира в програмата си Чавдар Трифонов. Освен това подкрепата на НДСВ може да има нещо общо с факта, че царското юпи Милен Велчев стана директор за България на Руската външнотърговска банка, която купи преди изборите 9,9% от Корпоративна търговска банка. А подкрепата на лидера на Демократическата партия във Варна и шеф на "Паркинги и гаражи" Мирослав Михов навярно няма нищо общо с идеята за уреждане на частни интереси за сметка на общината при новия старт на Синята зона. Там разчетите бяха за месечна печалба от 4-5 млн. лв. От скандала със Синята зона преди година изскочи и името на Павел Димитров и това му изяде главата като областен лидер на ГЕРБ. За ТИМ пък няма да говорим - Чавдар Трифонов бе във висшия му мениджмънт като шеф на "Зърнени храни". Затова той се онгажира в програмата си и с развитието на пристанищния комплекс. Със сигурност от него се чака "Леспорт", пристанището на ТИМ, да стане главен зърнен терминал. Ей такива неща прозират от тайнствения ореол, обвил Чавдар Трифонов, който се очертава като КАНДИДАТ-
11:31ч. 20 Юни 2013 #14
Сима
Трифонов си е очернен вече, какво да му се очерня повече.
11:25ч. 20 Юни 2013 #13
Десен
Типично по български се опитват някои хора да очернят името на Трифонов и да го поставят в лоша светлина. Точно от хората около Кирил Йорданов (Бозов и Портних) не искам да чувам и дума против Трифонов. Безочието е пълно
11:21ч. 20 Юни 2013 #12
Gavaz
Чавдар отдавна не пее в градския хор!
10:52ч. 20 Юни 2013 #11
Перверзник
Съблезъбия тигър се обади, но и този път е неподготвен.
Трифонов да не се цани така като низависимо финансиран тип.
Моля го да оповести връзката си с Корпоративна банка и Делян Пеевски. Повярвайте ми, има какво да чуем.
10:21ч. 20 Юни 2013 #10
САШКО
Заля целия град с плакати с лудия ти поглед и билбордове..тези пари от къде са? Признай и на хората как работиш в щаба си заедно с братята Красимир и Янко Иванови. Признай си..не се срамувай.
10:21ч. 20 Юни 2013 #9
САШКО
Трифонов, кой си ти и за какв се бориш бе моето момче? В погледа ти виждам същата лудост като в погледа на Волен. Признай на хората как повече от 2 год си работил за ТИМ и как фирмата на Дилян Пеевски финансира цялата ти кампания.
10:15ч. 20 Юни 2013 #8
Султанка
Чавдаре!Не ми стана ясно чии интереси защитаваш, от кое котило се измъкна и кой те подкрепя!Разбрах само,че се казваш Чавдар,което ми напомня за Чавдар Войвода!
10:15ч. 20 Юни 2013 #7
Гневен
Именно ГЕРБ застанаха зад Кирил Йорданов последните избори. Българският Ердоган - Бойко Борисов, многократно е заявявал, че Киро му е личен приятел, а подкрепата на партията я обяви именно Порних в нарочна пресконференция. Портних, Кирил Йорданов и Бозов са едно и също!
10:10ч. 20 Юни 2013 #6
Станимир
Проблемът Трифонов е, че се опитваш да се правиш на независим. Такова понятие няма. Независим си единствено, когато нищо не зависи от теб
10:10ч. 20 Юни 2013 #5
ClioR3
Този сопол продължава да се прави на много интересен, но честно казано ми писна от истеричните му прояви. За всички е ясно, кой стои зад този "голям" бизнесмен и какви са му целите. Колкото повече декларации пращаш Трифонов, толкова по-смешен ставаш. Да не говорим къде ти се разхожда смешния автобус в забранени за движение на автомобили територии.
10:04ч. 20 Юни 2013 #4
Шерифа
Тоя пък... какво е това шизофринично поведение... кой ли се занимава с него... чак с новина излязал хахах... по скоро да отговаря как така независим кандидат изважда милиони левове за кметски избори ?! Как смята после да се избиват тези пари ? А г-н Трифонов ?
10:03ч. 20 Юни 2013 #3
vili
Станахте банални вече с това сравнение с Кирил Йорданов. Човека на Кирил Йорданов се казва г-н Бозов и си е номиниран и подкрепен от БСП!!!. Спрете с тези простотии веднъж завинаги.
09:57ч. 20 Юни 2013 #2
дядо Тиква
"Политическите сили, които ми оказаха честта, да ме подкрепят са ....около 10 партии ... Някои от тях имат 100 годишна история и са дали много свидни жертви за свободата и развитието на България, както и в битката с фашизма и комунизма.".
Фашизъм у нас не е имало, освен като идея на отделни организации. България е обвинена във фашизъм от представителите на СССР с цел оправдаване на окупацията ни, която продължи в явна форма до 1989 година. А битката на нашенските псевдо-комунисти е просто борба за власт, прикрита зад борба с фащизма. Що се отнася за жертвите в борбата с комунизма , такива са дали единствено "горяните", но именно те пък никога не биха подкрепили Трифонов. Останалото е надута риторика в стил Местан.
09:47ч. 20 Юни 2013 #1
krasibos
Да, политическите сили са кристално ясни - ДСБ, ДП и т. н. В мъгла са обаче интересите на партийните им лидери - Иван Костов е пряко заинтересован от реализирането на проекта за въздушната железница на Варна и дори води при Кирил Йорданов американски инвеститори. Сега му трябва друг отзивчив за далаверата кмет. Елена Костова пък има преки интереси в зърнопроизводството, чийто износ е в ръцете на Чавдар Трифонов. Проф. Красимир Иванов,който е в инициативния комитет, е брат на Янко Иванов, на когото Иван Костов подари 10% от акциите на Корпоративна търговска банка. Освен това той направи много успешни за него заменки на частни с държавни имоти по време на управлението на НДСВ и Тройната коалиция. Дали не е негова идеята за преместването на общината в района на затвора и налагащото се изграждане на нов затвор, която лансира в програмата си Чавдар Трифонов. Освен това подкрепата на НДСВ може да има нещо общо с факта, че царското юпи Милен Велчев стана директор за България на Руската външнотърговска банка, която купи преди изборите 9,9% от Корпоративна търговска банка. А подкрепата на лидера на Демократическата партия във Варна и шеф на "Паркинги и гаражи" Мирослав Михов навярно няма нищо общо с идеята за уреждане на частни интереси за сметка на общината при новия старт на Синята зона. Там разчетите бяха за месечна печалба от 4-5 млн. лв. От скандала със Синята зона преди година изскочи и името на Павел Димитров и това му изяде главата като областен лидер на ГЕРБ. За ТИМ пък няма да говорим - Чавдар Трифонов бе във висшия му мениджмънт като шеф на "Зърнени храни". Затова той се онгажира в програмата си и с развитието на пристанищния комплекс. Със сигурност от него се чака "Леспорт", пристанището на ТИМ, да стане главен зърнен терминал. Ей такива неща прозират от тайнствения ореол, обвил Чавдар Трифонов, който се очертава като КАНДИДАТ-КМЕТ НА ОЛИГАРСИТЕ.