19:28ч. 16 Октомври 2012 #42
Dry-Ice
Как ще са незаконни, бре отворко и кога К.Й. е обещавал да събаря сгради там?
13:50ч. 16 Октомври 2012 #41
VarnaWithoutRednecks Кирил Йорданов обеща преди изборите, че ще събори постройките от горната страна на околовръстното, които са незаконни. Ако го беше направил, можеше и да има място за още 2 ленти, които са необходими да се нарече околомръсното - оковръстно!
ЗАЩО не го прави?! Защо бул. Цар Освободител е улица?
До кога ще мрем от тъпотията и безхаберието на Община Варна????
11:05ч. 16 Октомври 2012 #40
timdesign
Трябва да изтърпим до първите снегорини ....Ох дано да завали снежец ...и всички легнали и полегнали полицаи ще бъдат изринати ....
10:30ч. 16 Октомври 2012 #39
Siska
Филипинеца, и с колата минавам не бой се, а за докторите преди им беше проблема, че карат бързо по този булевард и не им правят място, сега пък е друг проблема.. угодия няма
10:26ч. 16 Октомври 2012 #38
Siska
didо, oчевидно се возиш само на кола.. хайде накарай децата, които излизат от 1 ЕГ или Ангел Кънчев да идат до другия квартал за да пресекат и да си идат в ЖК Изгрев. Пак повтарям околовръстното не е такова ВЕЧЕ то е булевард между два квартала
09:57ч. 16 Октомври 2012 #37
Гръм
Преди да сложат легналите полицаи на скоростната отсечка м/у з-д Дружба и кръстовището на Чаталджа, имах чувство че някой засилен олигофрен ще изхвърчи от булеварда и ще помете хората на тротоара. Добри-лоши, засега са решение ср/у катилите на пътя. Но защо на път, който води към 2 болници са пръснати през 5 метра, наистина е загадка.
06:06ч. 16 Октомври 2012 #36
aheloi
Превръщате чата в спор на тема Левски или ЦСКА! И шофьорите са селяни, и пешеходците. Всички трябва да се променим. Няма кво да виним другия.
00:33ч. 16 Октомври 2012 #35
fido
Брей тук шофьорите, като пушачите подскочиха до небесата. Едно докторче и то подля малко масалъце и всчики мухички, накацахте като на лай.це. Единия щял да спира, като се научели пешеходците, другия цял да спира ама от някой друг път, все някой друг виновен и някой друг път. За БГ шофьора ако трябва и през 20м легнал полицай, а най-вече във Варна, специално за инфантилните с регистрация В, ТХ, Т, Н и т.н. Докточето и да вземе да се оплаче на министерството за друсащите линейки, щото на него това му е ясно от много време, ако наистина е докторче от терапията и е загрижен за пациентите да не умрат, да се задейства в неговия ресор и умиращите в Терапията да са по малко, да не го почваме с неговите кирливи ризи, защото те не са по-малко от кметските.
"Който от вас е без грях, нека пръв хвърли камък върху нея" хахах но в БГ всички сме безгрешни и хвърляме камъни навсякъде и по всичко. Айде лека нощ.
00:22ч. 16 Октомври 2012 #34
Dry-Ice
Чета, чета и не мога да вдяна какъв му е проблемът на целокупното общество на бълграрските шофьори с легналите полицаи? Та доктор Цветанов е ясен проблемът му, но не му съчувствам.
23:42ч. 15 Октомври 2012 #33
philipin3ca
Аз като разправям от 2 месеца насам, че тези легнали полицаи са пълен абсурд...никой не ми вярва...поредната умна простутия на наще иначе толкова бедни управници...кметът ни пак си прибра една стабилна сума пари от бабуните, сега след зимата пак ще прибере една голяма сума и така колелото си се върти и върти и защо, защото драги съграждани никого не го интересува :)... защото можеха да си направят ремонтите на подлезите, да изградят нови такива, надлези да направят (доста често срещано съоръжение за пресичане в белите страни) измислиха и светофари за пешеходци...
относно до г-ца/жа Сиска айде качи се ти в колата и да минаваш по този път всеки ден и като предпочиташ да не виждаш тъжни майки, дано не ти се налага да пътуваш с линейка до болницата, наистина да трябва да пристигне супер бързо, по никакъв повод. Тогава не те виждам на какво мнение ще си.... Докато в тази скапана държава, а и в цял свят не почнат да освобождават от отговорност шофьорите блъснали пешеходец, там където не му е мястото и докато не почнат да солят здраво пешеходците откъм глоби, за да се научат къде се ходи и къде се пресича, положението няма да се оправи...това е моето мнение...щото много им е лесно на сульо и на пульо да ми се влачат по улицата, ами замисли се бе коли има, движение мръдни се малко няма да умреш, или да ми изкачат изневиделица по платната, защото решили, че ще минат, да се чудя как да спирам, че и другите зад мен и около мен, но така ще е :)
21:49ч. 15 Октомври 2012 #32
dido
Да,vlado,в случая др.Цветков е абсолютно прав.
21:38ч. 15 Октомври 2012 #31
vlado
nik---nik Другаря Цветков може и да го е написал да се оправдае,НО НЕ Е ЛИ ПРАВ.Хайде стига с такива малоумни коментари.Първо си размърдай мозъчните клетки,помисли и тогава изказвай мнение.Да не ти се налага да се качваш в линейка и да минаваш през бабуните.
20:44ч. 15 Октомври 2012 #30
&&&&&&
вероятно са многопосочни нещата
верно че са твърде много бабуните-тук личи далаверата .
верно е и че имат голяма предпазваща роля.
СЪЩО ТАКА обаче Е ВЕРНО, ЧЕ ДРУГАРЯ ЦВЕТКОВ Е НАПИСАЛ ТОВА, ЗА ДА ОПРАВДАЕ ВСЕ ПО -ЗАПЪЛНЕНАТА МОРГА НА ТЯХНОТО....ЗАВЕДЕНИЕ.
САМО ЧЕ , ТОВА БИЛО НЕГОВО ЛИЧНО МНЕНИЕ, А НЕ НА ДРУГАРКАТА ГЕОРГИЕВА.... хахаха...
видите ли.... те ни ги докарват живи-умрели заради бабуните , после ни упреквате в некадърност и бехаберие ....а то нема такова нещо-ние сме най -доброто предприятие в район север-изток..че и юг.
20:28ч. 15 Октомври 2012 #29
Сергей Йосифов
то хубаво подлези ,надлези.Първо взависимост от големината минимум 300 000 лв.Второ ще се реве че затвярят улица за 2 -3 месеца.Единственото решение е В радиус от 100/150 метра по булевардите 160 санта ограда,а не сегашните 120 130.Второ сегашните легнали полицаии да се махнат ,а между подлезите посредата на трасето повдигната пътека.А на Булевард да си видят в ОУП нали сега го приеха и да направят надлези,които да са съобразени с бъдещо евентуално разширение на пътя.
19:48ч. 15 Октомври 2012 #28
dido
Който идиот е издал заповедта,сега да плати от джоба си да ги демонтират,пък после да му бият шута в тъпата глава.
19:43ч. 15 Октомври 2012 #27
squeezer
НА ПРОТЕСТ срещу неправомерно сложените легнали полицаи!и който е издал заповедта оставка..........кретени такива
19:29ч. 15 Октомври 2012 #26
LOSHIQ
Крайно време е общината да се вземе в ръце и да започне да прави подлези, надлези и светофари. Да слага огради покрай училищата и на опасни кръстовища и улици (за да не пресичат-прибягват неправилно ученици или пешеходци), а не да слагат неконтролеруемо гърбици. Съчуствам на хората загубили близки по пътищата. Но това не е повод за всеки починал човек на същото място веднага да сложим гърбица за отмъщение на всички други невинни шофьори.
19:21ч. 15 Октомври 2012 #25
Antim
Топло, топло, ... ето че все повече хора се сещат, че внезапната грижа на общинарите за варненци носи комисионни на същите от паричките на последните;) Иначе си има начин да се предпазят пешеходците - те са измислени отдавна.
19:12ч. 15 Октомври 2012 #24
luvara
dido,Hunter,дано не ви се налага да стоите от страната на близките на загиналите на пътя и разплаканите майки,щот и вий сигурно толкоз спирате на пешеходната пътека.
18:54ч. 15 Октомври 2012 #23
dido
marryan,
опитай да обясниш това на siska,която не иска да гледа разплакани майки.
18:47ч. 15 Октомври 2012 #22
marryan
Преди 2 седмици се наложи да извикаме линейка за майка ми и минахме през всички "легнали
" полицаи на околовръстното. УЖАС Не го пожелавам на никой .
18:44ч. 15 Октомври 2012 #21
dido
Това са със сигурност са малоумници от ГЕРБ-имената,дали Боко,Киро и т.н. нямат значение.
18:39ч. 15 Октомври 2012 #20
Венче
Иска ми се някой да изпише имената на хората, които са взели това решение, както и политическата им принадлежност.
18:30ч. 15 Октомври 2012 #19
dido
Yoda
След като ги махнем,веднага ще се намери "умник"(общината е пълна с такива и с кмета ни начело) дет ще каже-Аве ний май не тряваше да ги махаме?
Я да земем пак да ги сложим.И тъй нататък
18:04ч. 15 Октомври 2012 #18
Yoda
Е ква излезе тя сега? Уж за добро пък то какво излиза. Верно бе ще се плеснат сега по челата умните глави. Ами добре, съгласен съм че всеки е потенциална жертва и клиент на спешната помощ, тогава какво да направим, след като вредата от легналите полицаи е повече от ползата. Да ги махнем, и после какво, все ще правим някакви недомислици, като тримата глупаци.
17:53ч. 15 Октомври 2012 #17
sea_man Няма как да се успокоим, четейки цитата за Мехико... нас това не ни топли! Не е малък и финансовия елемент в ситуацията-оказа се, че всеки "легнал полицай" струва по около 1000 лв/метър. Още по-сладко за изпълнителя ще е след снегорините през зимата.Тогава съвсем ще му се изтърве края-къде,кога и колко метра бабуни са подменени! Контрол няма и не само за това.На околовръстното наистина са безумни и безсмислени....
17:28ч. 15 Октомври 2012 #16
elle
Не мислете, че само тук има легнали полицаи.Връщам се от Мексико, където буквално на 100 м има такива.В градовете, дори и по междуградските пътища.Където има вероятност от пешеходци, на всяко по-опасно кръстовище, да не говорим за училища и детски площадки. Така че , не е само тук, дори и аз останах изненадана.
17:17ч. 15 Октомври 2012 #15
Teodor Gotchev
В омразната ви Турция, на която българския цървул гледа с надменност пешеходците пресичат улиците чрез елеваторни мостове над платното и естакади.
17:00ч. 15 Октомври 2012 #14
morski Сигурно по-рационално ще е да се направят пешеходни естакади на околовръстното и така ще се обезопаси и облекчи движението.
16:48ч. 15 Октомври 2012 #13
dido
Siska,
Само ти виждаш огромния пътникопоток през околовръстното.Ако все пак си много притеснена да не те блъснат докато го пресичаш-точно срещу военна билница има светофар,отиваш там и нямаш проблеми.Но да ми кажеш че е нормално да има 8 бабуни за отсечка от около 1 км. е пълна идиотия.
16:46ч. 15 Октомври 2012 #12
VARNA FOR...
Понякога наистина се налага да се шьофира бързо /Бърза Помощ,Полиция,Пожарна кола и др./
Как да се случи това?
Някой пак дръпна май едни пари.
16:32ч. 15 Октомври 2012 #11
Siska
Ами хайде слезте от колите си и се пробвайте да пресечете околовръстното - е сега ще успеете, ама без легналите полицаи не можеше.
Околовръстното отдавна не е околовръстно, защото е между два квартала Левски и Игрев и бивши вилни зони.
Трябва да се построи ново околовръстно, но май се удря на камък с очуждаването на имотите. Трябва да се мисли като се проектира в града и след като избраниците ни мили мислят само за джобовете си - ето го и резултата, но 100 пъти предпочитам да пълзя по улиците с колата, отколкот да гледам разплакани майки
16:25ч. 15 Октомври 2012 #10
Lukco
Категорично заставам и зад доктора и зад всички, които са против тези уж-полегнали полицаи. Този дето ги е измислил е нямал какво да правил. Необходимо е да се затегнат контрола и санкциите срещу нарушителите а не да се оправдаваме като Киро, че това било единствения начин да спрем убийствата по улиците на ВАРНА.... Къде са полицаите из града, стоят си извън града и дебнат от колите си дребни нарушители - в града е малък ужас и дано новия областен д-р на мвр ИЗВЕДЕ ПОДЧИНЕНИТЕ СИ ПО УЛИЦИТЕ И ИЗ ГРАДА ЗА ДА СЕ СПРЕ БЕЗЗАКОНИЕТО!!!
16:24ч. 15 Октомври 2012 #9
Hunter
Легналите полицаи ги сложиха заради заповед на ГЕРБ-ера Цветан Цветанов. Той пък вместо да мисли се подаде на емоцията на близки на загинали на пътя. Едва ли и самия той е наясно на какви точно безумни места са поставени тези легнали полицаи.
16:08ч. 15 Октомври 2012 #8
one of them
Дам, zipper, изкуствена като изкуствените неравности , не че по пътя няма достатъчно естетсвени, де.
16:05ч. 15 Октомври 2012 #7
Zipper
Абе аз се чудя как сме оцелели досега толкова години без легнали полицаи? Все повече ми се струва че хората вече чакат някой друг да започне да мисли вместо тях, понеже на тях явно им е трудно. Цялата тази глупост с легналите полицаи аз я виждам като чист популизъм, или иначе казано проява на изкуствена загриженост към хората.
15:54ч. 15 Октомври 2012 #6
gerda
Уви, прав е доктора.
15:47ч. 15 Октомври 2012 #5
kiko
Прав е! Може ли на околовръстното, за около 1 км разстояние да има 8 бабуни?! И това е улица, която води към две болници. Минавам по "Хр. Смирненски", поне по 2 пъти на ден, но досега не съм видял пешеходец да използва пешеходните пътеки, заради които ужким били поставени легналите полицаи. Такива трябва да има задължително пред детските градини и пред училищата, но да затапиш околовръстното, е пълно безумие. А, пък хич не искам да съм на мястото на потрошен пациент в линейка, която се тръска по околовръстното с 5 км/ч.
15:45ч. 15 Октомври 2012 #4
Georgi Hadzhitinev
На околовръстния е по добре да се сложат песарелки,защото там малко хора пресичат.
15:45ч. 15 Октомври 2012 #3
dido
Само малоумен идиот може да наслага толкова бабуни из целия град,на места където са абсолютно излишни,както на околовръстното например.Но като знаем какъв кмет ГЕРБ-облизец имаме-нищо чудно.
15:36ч. 15 Октомври 2012 #2
one of them
Друг е въпросът, че дори и двойно повече легнали полицаи да се поставят, инцидентите с пешеходци не биха намалели, тъй като вторите доста често не пресичат на самите пешеходни пътеки, а както и където им е удобно. Понякога доста нагло даже, а иначе бабунките единстевено създават задръствания. Нека да ги има пред детски градини и училища, но на околовръстното???Ами както е тръгнало, да ги сложим и на магистралата, що не. нали имаше един случай на една госпожа с детска количка, дето била блъсната на магистарлата, друг е въпросът, какво е правила там, но ето това е възможност и там да се сложат.
15:25ч. 15 Октомври 2012 #1
Сафрида
Прав си д-р Цветков,ама много прав.
Особенно сега околовръстното е ненужно осеяно с тези "легнали" бабуни.През зимата и без това снегорините ще ги отвеят кът куцо пиле домат.
По тези пешходни пътеки на дали минават и по стотина човека на ден,ама нека има - налиии.
За твоите линейки пък,не виждам как ще се придвижат навреме,направо си е студио Х.