10:19ч. 26 Ноември 2012 #39
Vovo
Напълно съм съгласен със Спирт, по-долу: Всички партии лишиха варненци от смислени алтернативи, предлагайки за кметове разни смешници - Кирил, Гуцанов и пр. боклуци. Доказателство за това е, че на балотаж стигна "звездата" Марешки - явно беше по-добър от останалите. За съжаление тук избираме само между злини от доста години насам. помните ли Добрин Митев? С него "изгря звездата КЙ" и от тогава опонентите му са все малоумници, излъчени от великите ни партии или самоизлъчили се Мунчовци...
Кой има интерес от това положение и слабото управление?
09:30ч. 26 Ноември 2012 #38
Murmorana
Горкият, много го е яд, че не е на власт и, че няма пак да бъде.....
09:28ч. 26 Ноември 2012 #37
Gevich
две трети от работещите заводи във Варна, бяха ликвидирани от СДС година след вземането на властта
5000 семейства от корабостроителите останаха без работа и без всякакъв друг доход.
За всичкото действие и бездействие е виновна само местната власт. Никой от тях не застана на мястото си и твърдо да отстоява правата на Варна. Сега може всички да се потупват,че са свършили това или онова, ама на практика нищо няма
08:44ч. 26 Ноември 2012 #36
Венче
Ако това, което казва е истина – трябва да го каже. Вие какво очаквате – „великия” пожарникар да „плюе” по 4-5 пъти на ден, а С.Ст. да мълчи? Ами хайде признайте си колко от вас изобщо гласуват на избори и колко гласуваха за К.Й.? Защото, ако сте такъв – също не трябва да се изказвате тук така, както, според вас, не трябва да се изказва С.Ст.! Варна е град на циганите, защото при всички избори някой им плаща и печели докато вие „ходите за гъби”.
23:03ч. 25 Ноември 2012 #35
Yoda
Съгласен съм с вашите коментари, в по-голямата си степен са умни и правилни, което обаче веднага ме връща на въпроса:
Защо, тогава като дойдат избори и всеки отива и кротко си пуска гласчето, без протести, без скандали, без нищо, като истинска безропотна рая? Ами нямало алтернатива, ами вота бил "наказателен" Ами дайте веднъж завинаги да се разберем, че само коментари в сайтовете демокрация не правят. Имаме нужда от някой нов "Левски" или "Ботев" Който няма да го е страх да си развали рахатлъка и да поведе народа пред общината да влезем и ние най-накрая в новините, като нормални хора протестиращи против демагогията и евтиния популизъм на някои политически лидери, а не като добитък?
20:39ч. 25 Ноември 2012 #34
mustermann
Мишкаря защо не посочи какво са направили за 12 години на власт. Кмета премина към ГЕРБ едва миналата година, когато беше преизбран. Какво очаквате да се случи за една година? Още не са приключили с политическите назначения.
Кмета няма какво да го коментираме, удобен е на всеки, защото не върши работа.
20:01ч. 25 Ноември 2012 #33
kalina
Въпреки че ненавиждам този измекяр трябва да презная че това което казва за Варна е така
19:46ч. 25 Ноември 2012 #32
svetka092
На Кирил Йорданов въобще не му пука за Варна.Той рядко се връща от Швейцария.На следващите избори остава да се кандидатира от ДПС, другите партии ги изреди. "Не е луд който изяжда баницата , който я дава"! Този отдавна трябваше да бъде изритан!
Станишко да не плаче с крокодилски сълзи , нали Кирчо му е партиен другар, защо не му издърпа ушите!?
17:56ч. 25 Ноември 2012 #31
&&&&&&
вероятно/ако изключим 1997 година/ последните примерно 50-60 години българина не е бил с толкова ниска покупателна способност на парите си спрямо единица труд.
17:53ч. 25 Ноември 2012 #30
&&&&&&
нека сме колегиални и коректни един към друг в коментарите си.
точно тази ФАТАЛНА ЗАБЛУДА, НАСАЖДАНА У ХОРАТА, нищо чудно да доведе до оставане на асфалтаджийското оод на власт/разбира се в коалиция/.
имат алтернатива !!!
много е просто-ВСИЧКИ НЕДОВОЛНИ ОТ Б.Б. И ЦВ . ЦВ. ДА ИЗЛЯЗАТ , да гласуват без значение за кого.
падне ли под 65 % числото на реалните гласове, рискуваме още 4 години да гледаме тези резни-лентаджии на голям %.
стига с тази примиреност. всяка една управляваща коалиция без герб е тяхна алтернатива.всичко зависи от избирателя.
17:38ч. 25 Ноември 2012 #29
WEB men
dimi я кажи като знаеш много я кажи ,този пухльо като беше на власт,какво направи за Варна? Айде дай алтернатива на ГЕРБ! Кой БСП и този ли? Глупаво е само да критикува човек ,без дава решение на въпросите!!
17:37ч. 25 Ноември 2012 #28
Pau станишев ЗАМЪЛЧИ.Ако искаш да говориш разкажи, ти какво направи или ненаправи за Варна.
17:01ч. 25 Ноември 2012 #27
Stella
Ако имате възможност разходете се до Пловдив, Бургас , Смолян , Велико Търново и вижте колко парички се наливат.Ама как да се разходите като няма и една завършена магистрала нито Хемус нито Черно море.Напълно ни отрязаха .
16:53ч. 25 Ноември 2012 #26
zokova
Станишев отсега е повел кампания за спечелване на варненския електорат, без да се замисли, че ние помним колко Варна "се разви" при тяхното управление, когато Йорданов беше техния кмет. Тази пчеличка Кирчо водката скачаше от цвят на цвят, та дано оправи бизнеса най-вече на жена си. Изобщо не му пука какво става с града. Тротоарите по бул.Вл.Варненчик, особено от Съдебната палата надолу са в отчаяно състояние сигурно вече 10 години. Няма кой да се сети да оправи елементарни неща в града. Най-голямата ни грешка беше поредното преизбиране на Йорданов, за който Борисов в прав текст каза, че има кметове, които ги мързи, а за мързела няма спасение.
16:45ч. 25 Ноември 2012 #25
Stella
User е права през последните няколко години Варна удари дъното.Виновни са и БСП ,и ГЕРБ , и всики които гласуват.Разбирам ,че всички са недоволни от Кирилчо ,а защо гласувахте за него ??????Ееее сега си налягайте парцалите и си мълчете.
16:34ч. 25 Ноември 2012 #24
bulcon
Нагъл и неверен коментар на Станишев, та нали той съсипа търговския отрасъл корабоплаване, а покрй него и голяма част от морските дейности, като ХАРИЗА БМФ-АД на така наречен стратегически инвеститор. Инвеститор, който "стратегически" съкрати над 3000 човека, доведе флота до 20-на кораба в момента, НО стратегически инвестира сега във футбол!!!
Какъв бизнес, каква стратегия само! И това благодарение на Станишевото решение, а Б.Б. не само не изконтролира огромното съкращаване на фирмата/дейносттта, а ми ходи да се снима по новите стадиони в Делиормана...
И сега Станишев се загрижил за Варна с растяща безработица = ДЕМАГОГ И ЛЪЖЕЦ БЕЗПОДОБЕН
16:08ч. 25 Ноември 2012 #23
Варна
Управляващите от БСП съвместно с К.Йорданов & ТИМ лишиха Варна от перспектива, а именно с изнудването на инвеститорите желаещи да инвестират в гр.Варна. Пример за това са рекетите чрез ОУП изработван от 2005г. от фирма на ТИМ и анулирания от К.Йорданов предходен договор за изработване на ОУП от друга фирма.
15:26ч. 25 Ноември 2012 #22
&&&&&&
няма значение-дали бсп или станишев или зелената партия.
антинародната политика на б.б. и цв цв. е логично да доведе догодина до пълно изхвърляне на тази корумпирана паплач-герб , от властта.
зависи от гражданската съвест и неподкупността на всеки един гражданин.
разбира се, напапканите държавни и общински чиновници ще пуснат пак за тях, също и мангалите срещу 20 лв + 5 големи кебапчета .
кого можеш да купиш
ами ясно е - този , който му подписваш труд. договор, и... гладния-дето 5 кебапчета и кило вино са му пей сърце... ше те целува дори.
15:20ч. 25 Ноември 2012 #21
12344
колкото и да не симпатизирам на станишев, той е прав! действията на управляващите го доказват, колко милиони се наливат в софия, бургас и защо проектитеза развитие на Варна се отхвърлят тотално?
дори и слепия вижда!
15:02ч. 25 Ноември 2012 #20
nina
Стига с тоя ТИМ .Всеки 2-ри е многооооооооооо запознат с тях и ги обсъжда.Аз пък съм за тях.Одобрявам проекта им Алея 1 и всичко което са направили за града.
14:25ч. 25 Ноември 2012 #19
Tosh Той пък като беше на власт защото направи много за нас... Всички са един дол дренки.
На думи са големи, на дела никакви.
14:17ч. 25 Ноември 2012 #18
Nick
Врата - да, но кой отваря врата зад която няма нищо?Няма пътища, няма инфраструктура, няма даже и планове и програми за бъдещо развитие. Вината за това е първо на Станишев, след това и на Герб.
На първия за това, че продажно и със сделка изхвърли магистрала "Хемус" от ТНТ мрежата и плановете за бъдещо развитие за сметка на Струма, Дунав мост 2 и други про гръцки и турски проекти, а японския заем решиха да заложат срещу приватизацията на терени от пристанище Варна изток.
На вторите вината е в разделението на течения и приближени групи, които градят приоритетите на България спрямо великорегионалните си пристрастия.
Сега най-приближените до Б са от Бургашката или по-точно от Сарафовската селска обител и затова Бургас е супер а варналии да, ама не или да го...
14:05ч. 25 Ноември 2012 #17
биг
Това, че Варна дръпна назад е вярно ,но какво направи за варна Станишев когато беше на власт-предизборни изказвания
13:28ч. 25 Ноември 2012 #16
dimi
Аз не виня никого и не опрвдвам нито споря за алтернативи, но факта си е факт Варна от 3 год. т.е. от как ГЕРБ са на власт зазля ама много зазля,това е факт,а пред фактите всички мълчат.
И не ми казвайте , че никой от вас не усеща една настройка срещу града ни за с/ка на др. !?
13:24ч. 25 Ноември 2012 #15
Dry-Ice
Дядо, и защо супермен продължава да поддържа ТИМ? Като го питаха за сделката за Морската градина отговори ли: "Не ме занимавайте с глупости"? А Цветанов каза ли, че не му е известно да има такава групировка? Има и клипове в ютюб.
13:18ч. 25 Ноември 2012 #14
Todorov
На този плашипутарник трбва да му се забрани да идва във Варна и да говори за Варна. Мястото му е в Украйма или Русия.
12:19ч. 25 Ноември 2012 #13
Teodor Gotchev
Специално за Варна!
ГЕРБ насилва варненци да гласуват за БСП.
12:14ч. 25 Ноември 2012 #12
дядо Тиква
Хей Дими, Варна изостава от страната не от вчера, а от десетилетия. По-точно откакто тук се наложи ТИМ. Направи справка за да видиш кое във варна не принадлежи на ТИМ - няма такова. На ТИМ принадлежи бреговата ивица, езерото, заводи в Девня и много още, а контрола е повсеместен. Докато има ТИМ няма да видим просперираща Варна. Бих се радвал, ако бяхме само като феодално владение , можеше да сме като Люксембург или Монако. Но ТИМ управлява по руски - дере по три кожи от народа си за да има лукс за шепа олигарси. Можете да ме плюете , но това е истината. Все някой трябва да каже "Царят е гол!".
12:11ч. 25 Ноември 2012 #11
lefer5
Сега е лесно да се критикува и има защо. НО спомня ли си др Станишев какво направил за града ни и каква е била ползата от и при тяхното управление. Колко от варненските заводи работят и колко работни места е осигурило управлението на БСП. Какво са направили за инфраструктурата БМФ, и градския транспорт.
12:08ч. 25 Ноември 2012 #10
mariocrus
Ей Мишок/dimi/Я се скрий в Украйна заедно с другарчето си!!!За кое да е прав бе!Ако не беше тоя и пасмината му знаеш ли къде щяхме да сме.Окрадоха държавата и изгониха децата ни да мият чинии на майната си.Мръсни боклуци!Ей край нямат тия бре.Как не свършихте бе!
12:05ч. 25 Ноември 2012 #9
дядо Тиква
Голям клоун е , в началото се дразнех от глупостите му- все пак претендира да управлява държавата пък и явно ни смята за телета, но сега мога само да се смея на простотиите му.
11:46ч. 25 Ноември 2012 #8
WEB men
dimi я кажи като знаеш много я кажи ,този пухльо като беше на власт,какво направи за Варна? Айде дай алтернатива на ГЕРБ! Кой БСП и този ли? Глупаво е само да критикува човек ,без дава решение на въпросите!!
11:38ч. 25 Ноември 2012 #7
dimi
Всички Мишки по долу я се сопрете !
Може да е БСП може да е всичко,но в случая човека е прав от как са на власт ГЕРБ, Варна дръпна много назад.
Истинска Провинция.
Не вярвам ,че има глупаци които да не го усешат това !
11:31ч. 25 Ноември 2012 #6
NeTaka че Варна изостана от някои други градове, вярно е, ама причината надали е в правителството (по-скоро в месното управление), обаче Станишката е способен от всичко да изкарва дивиденти, само критикува (колко енергия хаби да плюе)
Абе нека поработи малко и за тая държава бе, не само за себе си ........... как може да има такива хора ... че и да ги избират на избори, глупав народ ей
11:27ч. 25 Ноември 2012 #5
mariocrus
Ей мазно лекенце бързо да се скриваш в мишата си дупка и да млъкнеш завинаги и да не стъпваш във Варна щот щи извия вратлето мазно.Комунистически боклук!Всеки път след вашто ''управление'' почваме пак от нулата!Ей голем наглец!
11:20ч. 25 Ноември 2012 #4
binis
Станишко пак се писа зайко - всезнайко. Като си на власт е много трудно всичко и не става, пък като паднеш - тогава е много лесно да плюеш. Пък комунягите са заякнали плювци.
11:19ч. 25 Ноември 2012 #3
WEB men
На този ненормалник трябва да му се забрани да стъпва във Варна. Идиот с идотско-мафиотска партия!!!
11:09ч. 25 Ноември 2012 #2
Rain
Станишкооо, нали Кирчо беше кмет и с вашият мандат. Мноого си късопаметен бе, плювалник с плювалник.
10:50ч. 25 Ноември 2012 #1
Dernev
БКП/БСП е единствен отговорник за състоянието на морския отрасъл и е смешно и нагло да се търси вината в последните няколко години. Истина е, че нещата се развиват мудно в БГ, но това е в резултата на политиката наложена от десетилетия и много трудно нещо ще се промени.