10:39ч. 17 Април 2019 #62
dido
Твърдо ДА!
И да стане по-скъпо паркирането в по-голяма синя зона-поне 2-3 лева на час!
10:30ч. 17 Април 2019 #61
Legendata
Нито градския транспорт оправиха, нито паркинги построиха от обещаното преди синята зона, но въпреки това искат още пари. Първо да си свършат обещаната работа, а тогава да ламтят за още.
10:19ч. 17 Април 2019 #60
Metodi Zahariev
Защо забравихте за синя зона широк център? Никога повече ГЕРБ!!!
08:01ч. 17 Април 2019 #59
dobadoba
Твърдо НЕ!
Да се построят паркинги толкова, че да има места за всички. Може и платени.
07:39ч. 17 Април 2019 #58
nstgr
Абсолютно подкрепям удължаването на работното време и въвеждане на зоната в събота и неделя. Въведе се ред, но само в дните, в които има контрол. През останалото време е пълна анархия и невъзможност да се намери място за паркиране. А сме все още април.
И задължително да се разшири върху широк център. Сега там е АД! Не го заслужават хората, живеещи там!
05:58ч. 17 Април 2019 #57
Бат Ники
Твърдо ЗА!
00:35ч. 17 Април 2019 #56
zaguban4o
Кмете, Кмете .... Идеята за зоните е добра, но какво става с паркингите за лични автомобили?! Варненци няма къде да си паркират личните автомобили!!!! Инфраструктура - никаква. Гражданите са готови да си плащат паркоместата около блоковете, но такива няма! Има само глоби! Строят се блокове с по 100 апартамента, а 100 паркоместа не се предвиждат... Другият вариант е ползване на градски транспорт, дето и него го няма. Отчаяна е работата!
00:05ч. 17 Април 2019 #55
Bojony
Марин Милев, дори и в Европа сините зони не работят в събота и неделя (в някои градове само в неделя). Това е безумно предложение.
22:59ч. 16 Април 2019 #54
Име(nick)
Живущите без собствени паркинги могат да си запазят място за 55лв на година.Също така и бизнесите могат да си вземат места щом им са нужни.
21:35ч. 16 Април 2019 #53
ROCKNROLL
Generic, пробвал ли си да ползваш градски транспорт в почивните дни? Не ти препоръчвам, защото:
1. ще изгубиш не само време за пътуване, но и за висене по спирките, тъй като разписанието е празнично;
2. ако времето е лошо, спирките няма да те предпазят от студ, вятър или дъжд, защото са открити от почти всички страни;
3. да губиш часове в пътуване с малки деца не е вариант;
4. рампите на автобусите не се ползват за колички;
5. цената на билета за семейство с деца прави ползването му финансово неизгодно
Мисля, че това е достатъчно да убеди и най-големия ентусиаст, че градския транспорт е последното, за което ще се сетиш в почивните дни, ако имаш кола на разположение.
20:20ч. 16 Април 2019 #52
Марин Милев
Изцяло подкрепям решението на Портних. Вижда се, че синята зона има много добър ефект. Сетете се какво беше в центъра до преди една година - коли в градинки, по тротоари, на пешеходни пътеки. Сега всичко е вкарано в ред, движението е спокойно, няма задръствания, няма клаксони, няма нерви. Който има работа в центъра отива, намира си място да спре за минутка, праща СМС или плаща чрез приложение. Всичко става лесно като на шега. Пести се време, пестят се нерви. Така се прави в Европа.
19:50ч. 16 Април 2019 #51
grmh
"Синята зона във Варна да работи до 20.00 часа и в почивните дни" - ДА. Това е много правилно!!!
19:20ч. 16 Април 2019 #50
robyst На мен ми пука собственик съм на имот имам право за 60 лева годишно да паркирам пък имам и гараж!Да му мислят тия които работят там и тия които са под наем!
19:18ч. 16 Април 2019 #49
robyst Нищо не се решава с тая синя зона дами и господа заблудени!Просто тия коли се дръпнаха по назад и сега тормозят тия които са близа до зоната!Да не говорим че притежатели на паркоместа си пълнят гушата повечето незаконно!
19:15ч. 16 Април 2019 #48
robyst Никой не мисли за бизнеса или вас заблудени хора!Важното е общината да си пълни търбуха за сметка на и без това изтънелите ни джобове!Парите са профукани и сега се чудят от къде да дерат!И после пак гласувайте за тия гробари кожодери!
пп.те така и ни обещаха да не вдигат данъците но тая 3 километрова магистрала ги побърка!
19:10ч. 16 Април 2019 #47
Теодор Гoчев
Аз пък предлагам увеличение на таксата за жителите в района с 4-500%! 10 лв. е прекалено малко - 40-50 лв. е по честно. За втори автомобил пък да е поне 100 лв. на месец
Прекалено ви е евтино и почнахте да си мислете, че това там е личен паркинг.
18:05ч. 16 Април 2019 #46
Марин Милев
Ако имаш работа в синята зона, която ще продължи 2 часа и половина и не си сигурен, дали няма да просрочиш времето просто няма да идваш с кола. Елементарно е. Идеята на синята зона не е Портних да граби бедните варненци от кварталите, а да се внесе РЕД в паркирането в зоните, където е въведена. И с това зоната се справи почти ПЕРФЕКТНО! Като се разшири до широкия бул. Левски ще се избегне сегашния проблем с външните периферни зони които са претоварени с автомобили пестящи по лев-два, защото булеварда е широк и пресичането му не винаги е оправдано.
17:56ч. 16 Април 2019 #45
Ricko
Одобрявам синята зона и за уикенда,защото е видно,че тя ограничи паркирането по тротоарите в центъра.Другия момент е,че навсякъде из Европа паркирането в центровете на големите градове се минимизира.И да ви кажа има достатъчно платени паркинги на центъра,които са тотално празни през делничните дни.Което показва,че места за паркиране има достатъчно,но ние искаме всичко да е на аванта ако може.
17:45ч. 16 Април 2019 #44
Виктор
Веско, не съм се обидил, но ти благодаря за извинението.
Относно парите от синята зона - прав си.
Прав си и за това, че Варна ще е първия град със синя зона в почивните дни.
Но синята зона, т.е. платеното паркиране въведе някакъв ред в центъра. И понеже Варна е курортен град, то очевидно се налага да има ред в паркирането и през почивните дни. Аз поне така смятам.
И с моя мозък стигам до извода, че ако има платено паркиране и през почивните дни ще е по-добре.
В моя случай - излизам със семейството за кафе или на обяд, три часа платен престой са ми напълно достатъчни. Ако има такъв. Сега няма и трябва или да обикалям и да чакам някой да излезе, или да паркирам извън зоната, с което пък предполагам преча на живеещите там.
Това са ми мотивите за зоната в почивните дни.
17:33ч. 16 Април 2019 #43
GenericTwet
Нима за тези въпросните срещи не можеш да дойдеш с градския? Нито се тревожиш дали ще намериш място/дали ще ти вдигнат колата, нито нищо.
17:06ч. 16 Април 2019 #42
Рупи
Аз съм да се направи като в големите европейски градове. В центъра на града да няма автомобили. Да се направят няколко паркинга в околностите на центъра и да няма сърдити. Нали искате да сме като европейците.
16:58ч. 16 Април 2019 #41
ROCKNROLL
Съжалявам, ако разочаровам някой, но центърът не е запазен за паркиране на живущите в него, а е място за срещи на всички варненци и гости на града. Така, както хората по кварталите все повече си плащат за паркинги и купуват гаражи (ако не искат като гламави да обикалят квартала), така и тези на центъра трябва да се примирят, че улиците в махалата не са им бащиния, която им се полага по рождение. Който иска да живее в пъпа на Варна не само ще търпи туристите, но и ще има проблем с паркирането и никой за нищо не му е длъжен!
16:43ч. 16 Април 2019 #40
Веско
Викторе, разбира се че ми е добре и искам да има синя зона. Но където и да отидеш, събота и неделя няма синя зона. Тук вече става друго. Да не мислиш, че на някого му дреме за нас? На кмета или на бат Бойко? Тук става дума нашите другари още да лапат....това ми омръзна Викторе. Стига сме ги хрантутили....а има хора, които всяка простотия на общината веднага я прегръщат като своя....Аз съм на 60г, наживял съм се в такива условия-всички да ръкопляскат...не искам повече Викторе. Затова понякога паля...извинявай ако съм те обидил.
16:42ч. 16 Април 2019 #39
GenericTwet
Учудващо, за първи път съм съгласен с предложение на Портних. Защото не е човешко да обикаляш един час да търсиш място при положение, че плащаш абонамент, защото половин Варна е решила да дойде с колите си на центъра за да се разхождат в морската градина, а другата половина, щото искали да се тъпчат в Le Chef. И това последното може да ви звучи смешно, и на мен ми беше в началото, ама след 50-тия път спрях да се забавлявам. Прочетох по-рано коментар на някой, който беше против тази идея и ползваше гаражите като обосновка - да, ей сега ще си построя гараж, защото на теб ти се свидят 1-2 лева.
16:20ч. 16 Април 2019 #38
ROCKNROLL
Предполагам, че живущите в синята зона, които работят на пълен работен ден някъде другаде, се прибират по домовете си някъде около края на платеното паркиране, т.е. спират около домовете си най-вече в часовете, когато тя не работи. Като не могат да намерят места, защо не поискат ДЕНОНОЩНА синя зона, за да могат да си се прибират по всяко време през нощта, без риск да не намерят място?! Така и кметът ще може да прибере още някой лев от нищото, а Варна ще се прочуе с нововъведението си!
16:05ч. 16 Април 2019 #37
bibef Пак Варна ще е първия град който ще въведе платена синя зона и в почивните дни. Браво, кмете. И не ми се оправдавай с желанието на хората, просто си признай че се чудиш откъде да събираш пари... Хайде пак гласувайте за тях..
15:59ч. 16 Април 2019 #36
santo
Прав е кмета, щото аз съм си платил за цяла године и през почивните в апартамента ли да си вкарам колата .През почивните дни е стълпотворение ,а идва летния сезон ,плажа и тн......
15:57ч. 16 Април 2019 #35
Виктор
Не разбирам последния ти коментар, Веско.
Щом посещаваш клиенти, значи синята зона е удобна за теб. Има къде да спреш.
Тогава какъв ти е проблема, че не искаш да има синя зона?
15:49ч. 16 Април 2019 #34
rocm
Идеално
15:08ч. 16 Април 2019 #33
Веско
Синята зона си работи много добре и не е нужно заради индивиди, които не могат да се справят, да я правим до кайсийката-нали схващаш. На мен не ми пука дали и колко плащам-всичко това го начислявам на клиентите си, така че не ми обяснявай друг път ако обичаш как паркирам аз, ами се опитай и ти да паркираш, както всички нормални хора, а не да обикаляш два часа.
15:05ч. 16 Април 2019 #32
Веско
Не Викторчо, не паркирам безплатно. Плащам си, когато трябва обикалям, намирам място и паркирам. Не рева тук , че не мога. Ти си ревнал и аз просто ти отговарям.
14:56ч. 16 Април 2019 #31
Виктор
Веско, за съжаление точно ти не гледаш по-далеч от носа си. "Какво ме е интересувало другите, важното е аз да съм паркирал"... Безплатно, нали, да допълня само.
Ще се направи това, което е най-добре за всички, не само за няколко свидливи индивида.
Стига сте се излагали.
14:47ч. 16 Април 2019 #30
Vic Rattlehead
Марине, питай тези дето живеят точно до синята зона какво им се е подобрило - всички коли са там паркирали на всевъзможни места с камари нарушения и абсолютно несанкционирани от общината. Трябват си паркинги. И трябват глоби на всички неправилно паркиращи из целия град.
14:46ч. 16 Април 2019 #29
Рупи
Марин Милев, не работи както трябва.
Давам ти пример. Отиваш до районния съд. Делото се забавя и продължава повече от 3 часа. Казваш на съдията че трябва да прекъсне за да си изнесеш колата някъде извън синята зона?
Отиваш в центъра да гледаш филм във ФК. Филмът е 2.30 часа. Пак нещо куца в синята зона.
Още много такива примери...
14:42ч. 16 Април 2019 #28
Веско
Коментарът е премахнат
Причина: Нецензурно съдържание
14:41ч. 16 Април 2019 #27
Веско
Коментарът е премахнат
Причина: Нецензурно съдържание
14:39ч. 16 Април 2019 #26
Марин Милев
Хората, които са против синята зона да е всекидневна всъщност са хората, които искат да си спестят 2-3 лева като идват до центъра. Няма човек, който да живее в центъра, или който да работи в центъра и да е недоволен от синята зона. Това е така, защото синята зона РАБОТИ! И реално ПОДОБРЯВА живота на хората които имат работа в нея. Всичко под бул. Левски трябва да е синя зона и да работи всеки ден от 8 до 20ч. Това ще улесни всички - и живущи и приходящи.
14:38ч. 16 Април 2019 #25
Веско
Ами Викторе, кои сте ВИЕ, дето сте се въртяли по два часа, да паркирате и какво ни дреме на нас, които сме паркирали. Хайде погледнете веднъж по-далеч от носа си. Ами да направят цяла Варна синя зона и да ходим да паркираме в Дуранкулак, за да може ВИЕ, да не обикаляте два часа. Хайде стига едни и същи простотии всеки път с тази синя зона.
14:31ч. 16 Април 2019 #24
dobadoba
silverman,
Истамбул, Атина, Букурещ, Белград, това по съседите.
Градовете са милионни.
Не ми се рови из тези на ЕС, но и там градове като Варна(около 300К, поне където съм ходил) са без сини зони. НО Портних и шайката около него ни вкараха в драма. Предишния кмет Йорданов удържа на локомията за лапане на някои(чест му прави!).
14:16ч. 16 Април 2019 #23
silverman
Точно така нека да работи! Даже лятото крайбрежната алея да я направят също Синя зона и да работи и през нощта! На който му е скъпо да ползва обществен транспорт! Все се сравняваме с Европа! Хайде в голям европейски град и паркирайте безплатно в центъра!
14:06ч. 16 Април 2019 #22
Виктор
Безсмислено е да спорим.
Плажа предстои. И ще става още по-натоварено.
То и без плаж няма къде да се паркира в почивните дни.
Както и да е, не ми се спори с теб.
14:03ч. 16 Април 2019 #21
Рупи
Какъв плаж? Нещо бъркаш сезоните!!!
Прочети си писанията, замисли се и спри да пишеш глупости.
14:02ч. 16 Април 2019 #20
Виктор
Плюс това знаеш ли колко са платените паркинги около Фестивалния? Два. Единия е до Фестивалния, другия до хотел Одесос. Последния с тези ремонти даже не знам как се стига до него.
13:59ч. 16 Април 2019 #19
Виктор
А бе Рупи, наистина ли не разбираш?
Синята зона се ползва до три часа. Следователно ако иска да е на плаж цял ден, или да се мотае по центъра - няма как да остави колата на синя зона, защото е до 3 часа.
Пък мен ми е все едно дали ще платя на паркинг или на зоната за два часа, важното е да има къде да спра.
Как да ти го обясня по-ясно?
13:52ч. 16 Април 2019 #18
Рупи
Я пак помисли? Платените паркинги са пълни (според теб), но ще има свободни места в синята зона, защото е по-евтина ли?
13:48ч. 16 Април 2019 #17
Виктор
Нищо не ми куца.
Сега понеже синята зона не е платена в почивните дни и е пълна, защото е безплатно. Някой като паркира сутринта може да остави колата цял ден, защото е безплатно.
И ние се въртим и търсим къде да паркираме за 2 часа примерно.
Като стане платено се очаква да има места.
13:48ч. 16 Април 2019 #16
Рупи
Марин Милев, няма нужда да се събарят половината блокове. един многоетажен паркинг е достатъчен.
13:46ч. 16 Април 2019 #15
retro
Едно предложение към г-н Кмета. Преди да се мъчат с клизма да изкарат някой лев отгоре, да вземат да санкционират всичките нарушители паркиращи в нарушение. Гарантирам, че приходите от синята зона ще се качат. В момента контрола е повече от плачевен. Можеш редовно да паркираш на места където е забранено и шанса да бъдеш глобен е нищожен, защото от Общинска полиция или нещо им пречи да си свършат работата или все нямат хора.
13:41ч. 16 Април 2019 #14
Рупи
Виктор, нещо ти куца логиката!!!
Няма места на платените паркинги, но на синята зона ще има, защото е по-евтина?
13:30ч. 16 Април 2019 #13
Веско
Милев, абе ти си голям любител на общинската простотия. Там пазач ли си нещо и ние ти плащаме заплатата или ей така от любов към властта, са такива коментарите ти? Сега, че както се полага на един пехотинец, мразиш всеки наглец, който си е купил кола-това е ясно, но спри с тези баданарки най накрая-смешно е.
13:22ч. 16 Април 2019 #11
Виктор
Пак повтарям: В почивните дни в гръцката махала няма къде да се спре нито на улицата, нито на платен паркинг. И да искам да платя - синята зона не работи, платените паркинги нямат места. Ужас е.
Затова съм ЗА да има синя зона и в почивните дни. Плащат, ползват. За 1-3 лева ли сте?
13:16ч. 16 Април 2019 #10
batveso
Това няма да мине. Току-що направих справка. София-синя зона без неделя, зелена зона-без събота и неделя. Пловдив-синя и зелена зона-без неделя. Бургас-синя зона-без събота и неделя.
13:05ч. 16 Април 2019 #9
Марин Милев
Добро предложение. Синята зона трябва да е навсякъде между новия булевард Левски и морето. И да е всеки ден. В крайна сметка никой не може да осигури толкова паркинги, колкото са желаещите, ако ще да се съборят половината блокове в центъра. Така се прави в Европа. Така ще стане и тук.
12:51ч. 16 Април 2019 #8
ROCKNROLL
Няма логика заради 2 месеца активен туристически сезон да променят работното време на зоната за постоянно. Дори в центъра на София не се плаща за синя зона 7 дни в седмицата, а там натоварването е целогодишно.
12:49ч. 16 Април 2019 #7
Рупи
Поредна наглост.
Може ли е дна справка в колко държави се заплаща паркирането в почивни дни и празници?
12:47ч. 16 Април 2019 #6
slown
RockNRoll, ще дойде лятото и тогава друго ще е по центъра.
12:45ч. 16 Април 2019 #5
ROCKNROLL
Колко са живущите в синята зона, които не могат да си намерят места в почивните дни, че да я удължават заради тях? Голяма част от тях, особено в Гръцката махала, имат собствени гаражи и дворове. Колко офиса работят след 7 вечерта и в почивните дни? Ако си търсят само причина да съберат повече пари, да си намерят по-достоверни оправдания! Не сме имали проблем с паркирането в зоната през почивните дни - все се намира място, както е посочено и по-горе!
12:35ч. 16 Април 2019 #4
Legendata
В бездънния джоб на Портних ще се налеят още пари.
12:26ч. 16 Април 2019 #3
dobadoba
Колко паркинга са построени с парите от т.н. 'синя зона' досега?
Поне един?..
12:22ч. 16 Април 2019 #2
Виктор
Аз съм ЗА синята зона да работи и в празнични и почивни дни. Защото сега в тези дни всичко е препълнено и не може да се спре нито на платен паркинг, нито никъде.
12:16ч. 16 Април 2019 #1
Веско
След като управляват герберастите, синята зона може да е и на Нова година, понеже тук се свалят последните ризи от гърбовете на варненци. Но пък не може убиец на деца на пътя, да остане в ареста. Това е логиката на еднокнижеца-султан.